Jump to content

Recommended Posts

"Man":eu nu vreau sa te conving pe tine sau pe alcineva sa mearga fara furtunas,nu castig si nici nu pierd nimic,dupa cum scrie la rubrica asta:"Probleme tehnice si rezolvari"am crezut oportun sa deschid un topic cu problema depunerilor reziduale ale galeriei de admise,si implicit o rezolvare nu a mea,e arhicunoscuta pt posesori de bmw.Daca tu crezi ca e mai daunatoare aceasta rezolvare, esti invitatul meu,poti expune parerile contra cu argumente valabile,nu pe scurt,nu autoritar,nu cu explicatii genul:"temperaturi mari la turbina", "axul cu came",sau scaunul pasagerului.Daca esti sigur ca fara gaze rezultatul e o temperatura mai mare la turbina,poate poti sa explici si de ce....nu pe scurt,ca nu se termina literele si nici nu inchide la bacanie.A pus cineva un link aici despre functionarea EGR,mai sant destule pe goagal unde scrie fain frumos ca aceste gaze fac sa lucreze turbina la temperaturi mai mari,mie unul mi se pare logic si de bun simt,un foc care are oxigen arde repede fara a incalzi soba,un foc fara oxigen arde mocnit si infierbanta soba.

 

rezolvarea e sa cureti egr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BillyM:Nu e prea clar in poze,dar cred ca masina ta merge acum cu clapetele deschise si cu EGR fara furtunasul cu gaze.Zeronoo,txs pt interventie,rezolvarea ta e doar temporara.Mi se pare mie sau e acelasi lucru ca relatia fumator>companii de tutun?Stim toti ca dauneaza fumul in organism dar continuam sa fumam si sa producem,basca mai punem si poze cu urmarile fumatului.Rezolvarea nu e sa fumam cu filtru sau slim,sau sa facem un tratament de aer curat din cand in cand..rezolvarea e sa nu mai ajunga fum in plamani nu?
Link to comment
Share on other sites

"Man":eu nu vreau sa te conving pe tine sau pe alcineva sa mearga fara furtunas,nu castig si nici nu pierd nimic,dupa cum scrie la rubrica asta:"Probleme tehnice si rezolvari"am crezut oportun sa deschid un topic cu problema depunerilor reziduale ale galeriei de admise,si implicit o rezolvare nu a mea,e arhicunoscuta pt posesori de bmw.Daca tu crezi ca e mai daunatoare aceasta rezolvare, esti invitatul meu,poti expune parerile contra cu argumente valabile,nu pe scurt,nu autoritar,nu cu explicatii genul:"temperaturi mari la turbina", "axul cu came",sau scaunul pasagerului.Daca esti sigur ca fara gaze rezultatul e o temperatura mai mare la turbina,poate poti sa explici si de ce....nu pe scurt,ca nu se termina literele si nici nu inchide la bacanie.A pus cineva un link aici despre functionarea EGR,mai sant destule pe goagal unde scrie fain frumos ca aceste gaze fac sa lucreze turbina la temperaturi mai mari,mie unul mi se pare logic si de bun simt,un foc care are oxigen arde repede fara a incalzi soba,un foc fara oxigen arde mocnit si infierbanta soba.

 

rezolvarea e sa cureti egr

 

...si curatare admisie.

 

Admisia am curatat-o la spalatorie auto, cu apa calda sub mare presiune...pe unde a patruns jetul de apa, s-a curatat 100%...bagati jetul de apa si pe gaura mare si pe gaurile mici.

In proportie de 80% se va scapa de depuneri...ideal e sa o schimbi pe la 100k km daca mergi mult prin oras sau apesi tare acceleratia la turatie joasa.( asta ca sa ramana motorul in parametri ca atunci cand era masina noua...ca de mers, merge si cu depuneri, doar ca se mai da in nas cateodata ).

Link to comment
Share on other sites

este temporara si necesara, curatarea egr la 25k - 35k este ceva necesar la fel ca si schimbarea uleiului, este o operatiune destul de simpla si ieftina la orice service auto, la fel este necesara si curatarea admisiei la diesel (vezi problemele la swirl flaps), se numeste intretinere, chiar daca este neplacut sa tot mergi cu masina in service, este necesar - asta daca vrei sa ai motorul intr-o forma buna si sa-i prelungesti viata

 

cele bune

Link to comment
Share on other sites

este temporara si necesara, curatarea egr la 25k - 35k este ceva necesar la fel ca si schimbarea uleiului, este o operatiune destul de simpla si ieftina la orice service auto, la fel este necesara si curatarea admisiei la diesel (vezi problemele la swirl flaps), se numeste intretinere, chiar daca este neplacut sa tot mergi cu masina in service, este necesar - asta daca vrei sa ai motorul intr-o forma buna si sa-i prelungesti viata

 

cele bune

Pai daca pot sa elimin cauza acestor daune nu e mai bine?Nu prelungesc mai mult viata motorului?Daca tot am ajuns la clapete,de ce multi posesori de bmw le elimina cu toate ca au un scop bine determinat de proiectant?Ca sa evite neplacerile de a schimba motorul,e un punct slab,la fel ca si gazele din EGR.Tot intretinere se chiama,dupa ce am curatat tot ce tine de admisie prefer ca pe viitor sa nu mai las sa intre tot felul de reziduri,poate pt fabricant e ok asa,mergi 100 de mii,schimbi galerie,injectoare,debitmetru,mai mergi 60 de mii le mai schimbi odata si dai vina pe tine ca nu ai curatat egr,apoi te saturi si cumperi una doua si de la capat....

Edited by edutulici
Link to comment
Share on other sites

Nu te opreste nimeni sa modifici arhitectura motorului pe care au proiectat-o si testat-o o armata de ingineri :twoup:, pentru clapete exista o solutie oficiala: se schimba galeria de admisie cu modelul revizuit (axele clapetelor este mai gros cu 0,5 mm), pentru EGR exista curatirea...pe de alta parte, fiecare face cum crede de cuvinta :)
Link to comment
Share on other sites

Nu te opreste nimeni sa modifici arhitectura motorului pe care au proiectat-o si testat-o o armata de ingineri :twoup:, pentru clapete exista o solutie oficiala: se schimba galeria de admisie cu modelul revizuit (axele clapetelor este mai gros cu 0,5 mm), pentru EGR exista curatirea...pe de alta parte, fiecare face cum crede de cuvinta :)
Arhitectura motorului pe care au proiectat-o si testat-o o armata de ingineri,dupa care au scos motoare de serie,dupa care au aparut probleme din cauza "arhitecturii probate e testate",au revizuit modelul(mai gros cu 0,5)....pana aici e bine sau e ceva ce nu se incadreaza?De ce sa nu tragem concluzia logica:ori nu sant testate suficient,ori e un interes in a vinde si piese de schimb,cat mai multe imediat dupa garantie.Sigur,fiecare face ce vrea,nu e nevoie sa am acordul tau,dar,repet e un topic pt dezbaterea unei probleme si rezolvari,cu argumente pro si contra nu cu sfaturi de curatare sau de facut cum credem de cuviinta.De ce sa nu recirculam toate gazele de evacuare,eventual prin habitaclu daca tot merge...o perioada?Eu unul,cred ca solutia de a recircula aceste gaze a fost pusa in practica dupa proiectare,din cauza noxelor,altfel era usor de instalat un filtru pe acest traseu,multi au pus filtre de la cafetiera cu randament destul de multumitor. Edited by edutulici
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu suspendarea EGR-ului, si eu l-am avut suspendat vre-o jumatate de an si am trecut si ITP-ul cu brio. Turbina se auzea mai tare, masina tragea mai bine sub 2000 de ture. Fum nu mai dadea aprope de loc.

 

Problema la masina mea este ca apre un norisor de fum la accelerare brusca pana la 2000 de ture, chiar si daca este in Parking, cu EGR ON este mai mare norisorul cu el off apare, dar este mai putin.. stie cineva din ce cauza apare acest nor de fum gri? si vre-un remediu.... debitmetru sa fie oare, turbina are lag?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.