Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

AM PATITOOO!


Recommended Posts

Tata a busit masina :blink: :) :) .E39/2002,aripa stanga,far, oglinda,spoiler,halogen,airbag sofer...Rugaminte:dupa accident nu a mai pornit desi nu a fost afectat nimik pe parte de pornire.

1. Stie careva daca E39 are ceva sistem de siguranta ce nu te mai lasa sa pornesti masina dupa vreun accident??

2. Ce recomandati daca are CASCO: Ab Cluj (cineva mi a recomandat ca fiind cam slabuti) sau service Bistrita...care lucra cu asigurarile si cica ar fi un meserias care scoate masina ca noua???

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Este o capsa la baterie. La accident explodeaza si intrerupe cablul de la borna +. E o cutiutza neagra, o desfaci si o sa vezi ca inauntru cablul este intrerupt.

131585[/snapback]

nu stiam ca si E39 are acelasi tip de intrerupere ca la E46.Dar cum de mai am curent pe instalatie???M-am uitat la "black box" si nu am vazut cablul intrerupt...e posibil sa nu fi vazut bine!!!

Link to comment
Share on other sites

daca e cu cutie mecanica incearca sa ii dai curent de la o alta masina sau sa il impingi si sa-l pornesti in a doua.daca spui ca face clink e clar ca e o problema cu tensiunea in baterie (se poate ca de la soc sa se intrerupa in ea) sau o problema din electromotor.
Link to comment
Share on other sites

vin-o la AB in Cluj... Eu m-am lamurit cu service-urile astea care lucreaza cu casele de asigurari. Is niste magari ca vor sa scape ieftin (aia de la casele de asigurari).

 

Sorry si sper sa-ti faci masina cat mai rpd si cat mai perfect.

131595[/snapback]

deci mi recomanzi cu caldura???ma refer la AB Cluj!!!O si vopsesc calumea ???

Link to comment
Share on other sites

daca e cu cutie mecanica incearca sa ii dai curent de la o alta masina sau sa il impingi si sa-l pornesti in a doua.daca spui ca face clink e clar ca e o problema cu tensiunea in baterie (se poate ca de la soc sa se intrerupa in ea) sau o problema din electromotor.

131596[/snapback]

nu cred ca e o idee neaparat ortodoxa sao imping...eu inca cred sau sper ca e vreun sistem de siguranta care-mi anuleaza pornirea..Da-o naibi de treaba daca la un soc lateral se strica electromotorul.Pai atunci ce ma fac daca dau intr-o groapa mai mare...si pot sa zic ca a mai scapat si prin gropi???

Link to comment
Share on other sites

mai nu stiu ce capsa sau alte alea....... mie mini accidentul cu roata mi s'au oprit toate ...... doar avariile functionau..... si d'abia dupa vreo 20-30 de imnute am putut sa deschid....... casetofonul :blink:

131600[/snapback]

pot sa zic ca a fost ceva mai dur lovita decat ai patit-o tu dar cert e ca la automat face doar clik ,curent are ...cel putin in interior (bord,casetofon...) dar nu ma lasa sa o pornesc si sunt sigur,ca am ferificat in masura cunostintelor,ca nu e afectata vreo componenta de baza ci probabil ceva componenta de siguranta!!!

Link to comment
Share on other sites

la E39-540i cand am avut un accident (am lovit o caprioara) inainte de impact am franat foarte puternic...s-a oprit masina, au pornit avarile si s-au aprins toate becurile in interior...

daca iti merge tot, mai putin pornirea, prima data da curent de la o alta masina.

la un MINI ce a suferit un minor impact in roata laterala, in urma impactului s-a defectat pompa de servo ELECTRICA si a trebuit schimbata. nu vad de ce sa nu se poate intampla ca sa se defecteze electromotorul...s-au miscat ceva maimute in el (perii-carbuni).

Link to comment
Share on other sites

probabil nu ai ce face decat sa o duci pe rampa. imi pare rau de accident.

131611[/snapback]

deci ce-l mai recomandat e un AB apropiat ?sau:cunosc pe cineva din Bistrita care lucra cu asigurarile si e meserias tipul....chiar numai masini mai noi isi permit la el ...calitativ ma refer,ca una mai veche nu prea renteaza pretul .Ce zici?

Link to comment
Share on other sites

Ba deci terminati cu prostiile. Omul are capsa sarita. :blink:

 

Cand sare capsa nu mai porneste motorul, atat. In rest absolut totul merge in interior. Daca te uiti bine, sunt doua cabluri pe borna de plus. Unul este pentru motor, pe care e o cutiutza neagra cu capsa, si celalalt e pentru instalatia electrica.

Link to comment
Share on other sites

dupa cum am spus si anterior,am verificat capsa sau ma rog "black box" dar nu am vazut cablul ala mai gros intrerupt...cel putin nu ochiometric,in sensul ca dupa ce am deschis cutiuta el era in continuare legat de baterie...insa mai verific odata azi,ca e f. posibil sa nu fi verificat bine.Apropo de punctul 2,ce ma fac cu AB Cluj,merg sau nu merita la ei???auzi,cica nu au cuptor si tinichigiu!!!Bine ca WV Bistrita isi permite treaba asta si Autotransilvania nu!!! :blink:
Link to comment
Share on other sites

Scoate capsa (care clar a intrerupt circuitul) si atinge firele pe direct, si o sa porneasca motorul.

 

Rolul capsei este sa taia alimentarea, pentru ca daca ar continua sa dea benzina, ar fi pericol de incendiu.

 

Am avut E39 rasturnat, capsa era sarita si nu invartea motorul, dar restul mergea. Am fixat fortzat cablurile si a mers.

Link to comment
Share on other sites

am inteles,o sa mai verific si o sa pun firele pe direct daca e asta problema...ref. la AB inca nu am primit raspuns!!!

131631[/snapback]

 

Cand am luat 318-ele de le ei, au trebuit vopsite usile spate, pt ca erau zgariate rau. Le-au vopsit ei, la atelierul respectiv. Au iesit destul de bine, dar mi-au ramas ceva pete de vopsea violet pe chederele negre :blink:

 

Cel mai bine ar fi sa le dai un telefon. Nu vreau sa iti spun eu daca sa mergi acolo sau nu. Este decizia ta. La mine treaba cu vopsitul a durat 2-3 zile. Este normal sa dureze atat. Suna-i!

Link to comment
Share on other sites

Mercic "gbu",inca nu am primit nici o sugestie ref. la AB de la WLF tinand cont de faptul ca si el e clujean!!! :blink:

De sunat oricum nu e greu si sunt convins ca o sa primesc de la ei un raspuns pozitiv(normal ,e interesul lor sa aiba clienti)...dar mai multe pareri nu strica!!!

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Scoate capsa (care clar a intrerupt circuitul) si atinge firele pe direct, si o sa porneasca motorul.

 

Rolul capsei este sa taia alimentarea, pentru ca daca ar continua sa dea benzina, ar fi pericol de incendiu.

 

Am avut E39 rasturnat, capsa era sarita si nu invartea motorul, dar restul mergea. Am fixat fortzat cablurile si a mers.

131630[/snapback]

intrebare intrebatoare: pana la urma m-am hatarat sa o fac la un service autorizat care lucra cu asigurarile...intrebarea e:

1.poate sa puna service-ul airbag-ul si apoi sa merg la AB sa-l programaez sau nu?

2.Poate sa puna capsa ce taie alimentarea sau numai AB poate???ca nu as lasa-o pe direct!!

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.