Jump to content

Benzina nearsa!


GIM

Recommended Posts

Salut, dupa cum spune si titlul, am o problema mare la masina mea ( 318i, e46, 1.9cmc, an 98') si anume ca la testul de noxe imi iese nivel de hidrocarburi nearse foarte mare... am inlocuit bujii, catalizator, valva pcv+ furtunul aferent, am reparat ceva la pompa de aer secundara ca nu mergea, era din ceva contacte de la ECU, acum merrge si aia... intrebarea mea e de la ce ar putea fi... la consum nu se simte ca se pierde benzina... consuma normal zic eu.Masina merge perfect, fara zgomote suspecte, trepidatii, inecari... etc. etc. Poate fi de undeva de la injectoare, din sistemul de injectie al combustibilului? sau de unde... pe tester nu imi mai da absolut nicio eroare, mi-a dat doar pompa aia de aer auxiliara care am rezolvat-o.. va rog sa ma ajutati ca :twoup: !
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ amestecul este incorect, pot fi de vinĂŁ sonda lambda Âşi/sau debitmetrul.

 

Mergi la un tester bun, evitĂŁ "bĂŁieĂžii cu laptop".

 

Am mers la un tester bun, specializat...nu la baieti cu laptop... aia nici nu s-o putut conecta, de fapt... si nu imi da nicio eroare  :twoup: . sondele lambda intr-adevar nu le-am schimbat... dar sa dau 4 mil pe una si sa nu fie ele... :twoup: debitmetrul iarasi daca ar da ceva eroare as stii si eu ce sa schimb si sa nu arunc cu banii aiurea ca pana acuma nu am rezolvat nimic... :)

 

ai luat catalzator nou? sondele lambda probabil in special cea dupa catalizator

@ciupanezu

da baietiicu laptop ce au? nu toti sunt ageamii cum crezi tu

 

Da , am luat catalizator nou , universal pentru ca nu dispun de 1000 de euro sa dau pe unul original... cu garantie si tot... si plus tot ce am mai schimbat si tot nu am rezolvat problema... :)

Link to comment
Share on other sites

GIM----incearca sa faci testul de noxe si in alta parte(daca zici ca nu ai nici o eroare si masina merge ok din toate punctele de vedere)schimba locatia pt. noxe(ma gandesc ca o faci pt itp)sper ca incalzesti masina inainte de test

 

ps:benzina o bagi din acelesi loc si de care pui?

Link to comment
Share on other sites

GIM----incearca sa faci testul de noxe si in alta parte(daca zici ca nu ai nici o eroare si masina merge ok din toate punctele de vedere)schimba locatia pt. noxe(ma gandesc ca o faci pt itp)sper ca incalzesti masina inainte de test

 

ps:benzina o bagi din acelesi loc si de care pui?

 

Benzina bagam 98 de la lukoil si mai nou 99+ de la petrom... da, masina era incalzita cand ii faceam testele... la 2500-3000 rpm... dar de ce zici sa schimb locatia? Adica sa nu fie bun aparatul lor de masurare? e o statie ITP... cel de acolo mi-e prieten si vecin... nu cred ca ma prosteste el asa... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am mers la un tester bun, specializat...nu la baieti cu laptop...

 

Am inteles asta....tester bun specializat,dar intrebarea este nu stii cum se numea acest tester ?

 

Sincer nu stiu cum se numeste.. nu as putea sa iti spun... :twoup: poate doar sa merg inca odata sa vad...

 

Benzina bagam 98 de la lukoil

 

ai urmarit topicul cu benzina ? evita lukoil

 

Nu stiam... oricum nu am bagat mai mult de 3 luni benzina de la lukoil.. in rest de la petrom... bagam de la lukoil doar cand ma grabeam undeva ca statia e aproape de mine si de aia... 

Link to comment
Share on other sites

GIM----incearca sa faci testul de noxe si in alta parte(daca zici ca nu ai nici o eroare si masina merge ok din toate punctele de vedere)schimba locatia pt. noxe(ma gandesc ca o faci pt itp)sper ca incalzesti masina inainte de test

 

ps:benzina o bagi din acelesi loc si de care pui?

 

Benzina bagam 98 de la lukoil si mai nou 99+ de la petrom... da, masina era incalzita cand ii faceam testele... la 2500-3000 rpm... dar de ce zici sa schimb locatia? Adica sa nu fie bun aparatul lor de masurare? e o statie ITP... cel de acolo mi-e prieten si vecin... nu cred ca ma prosteste el asa... :twoup:

ca iti este prieten sau nu /asta nu inseamna ca are si aparatul bun,nu te costa o avere sa incerci si la alta statie ,masina nu se incalzeste ca o tie in 2500/3000rtm au ramas oamenii cu conceptii de la dacii,in primul rand nici nu e indicat ca o masina sa o turezi asa aiurea in gol si te mai miri ca nu iasa noxele

 

de benzina tocmai de aceea te-am intrebat sa stiu de unde pui,acum fiecare pune de unde vrea eu unul nu as pune niciodata de la lukoil si eu pun de la petrom (nu am avut probleme)desi multi spun ca rompetrolul si omw-ul ar fi mai indicat,despre mol pot sa iti spun sigur ca acestia cand raman fara benzina ei baga in cazane benzina de la petrom si o vand la pretul lor

Link to comment
Share on other sites

Am mers la un tester bun, specializat...nu la baieti cu laptop... aia nici nu s-o putut conecta, de fapt... si nu imi da nicio eroare  :twoup: . sondele lambda intr-adevar nu le-am schimbat... dar sa dau 4 mil pe una si sa nu fie ele... :) debitmetrul iarasi daca ar da ceva eroare as stii si eu ce sa schimb si sa nu arunc cu banii aiurea ca pana acuma nu am rezolvat nimic... :)

 

EÂşti sigur cĂŁ era un tester bun?

DacĂŁ era priceput Âşi avea un tester bun, ar fi putut sĂŁ-Ăži spunĂŁ ce valori indicĂŁ debitmetrul Âşi ĂŽn funcĂžie de asta sĂŁ-Ăži dai seama dacĂŁ e bun sau nu.

Sonde lambda ies pe tester, nu se schimbĂŁ dupĂŁ ureche.

 

Mergi la un alt tester pentru o a doua pĂŁrere.

Link to comment
Share on other sites

GIM----incearca sa faci testul de noxe si in alta parte(daca zici ca nu ai nici o eroare si masina merge ok din toate punctele de vedere)schimba locatia pt. noxe(ma gandesc ca o faci pt itp)sper ca incalzesti masina inainte de test

 

ps:benzina o bagi din acelesi loc si de care pui?

 

ca iti este prieten sau nu /asta nu inseamna ca are si aparatul bun,nu te costa o avere sa incerci si la alta statie ,masina nu se incalzeste ca o tie in 2500/3000rtm au ramas oamenii cu conceptii de la dacii,in primul rand nici nu e indicat ca o masina sa o turezi asa aiurea in gol si te mai miri ca nu iasa noxele

 

de benzina tocmai de aceea te-am intrebat sa stiu de unde pui,acum fiecare pune de unde vrea eu unul nu as pune niciodata de la lukoil si eu pun de la petrom (nu am avut probleme)desi multi spun ca rompetrolul si omw-ul ar fi mai indicat,despre mol pot sa iti spun sigur ca acestia cand raman fara benzina ei baga in cazane benzina de la petrom si o vand la pretul lor

 

Am fost la el iarasi si mi-a demonstrat ca ae aparatul bun... mi-a pus masina lui ( opel astra, euro4) si am vazut diferentele foarte mari de valori, chiar nici nu era incalzit deloc opelul si valorile lui in comparatie cu ale mele erau  mult mult mai mici... mi-a zis ca masina mea se incadreaza la non-euro cu valorile astea :twoup: .... cand am zis ca era incalzita masina nu ma refeream ca am incalzit-o pe loc, am mers cu ea... iar cat despre 2500-3000 rpm, el asa mi-a zis ca se testeaza toate masinile, la turatiile astea.

Link to comment
Share on other sites

GIM----incearca sa faci testul de noxe si in alta parte(daca zici ca nu ai nici o eroare si masina merge ok din toate punctele de vedere)schimba locatia pt. noxe(ma gandesc ca o faci pt itp)sper ca incalzesti masina inainte de test

 

ps:benzina o bagi din acelesi loc si de care pui?

 

Ca sa nu mai deschid alt topic, 318i e 46, motor 1895 cmc, an 98, cod motor 19 4 E1 ce euro este? em m-am interesat si am aflat ca e euro 3... parerea voastra? voi ce stiti?

Link to comment
Share on other sites

 

EÂşti sigur cĂŁ era un tester bun?

DacĂŁ era priceput Âşi avea un tester bun, ar fi putut sĂŁ-Ăži spunĂŁ ce valori indicĂŁ debitmetrul Âşi ĂŽn funcĂžie de asta sĂŁ-Ăži dai seama dacĂŁ e bun sau nu.

Sonde lambda ies pe tester, nu se schimbĂŁ dupĂŁ ureche.

 

Mergi la un alt tester pentru o a doua pĂŁrere.

 

Ca sa nu mai deschid alt topic, 318i e 46, motor 1895 cmc, an 98, cod motor 19 4 E1 ce euro este? em m-am interesat si am aflat ca e euro 3... parerea voastra? voi ce stiti?

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid alt topic, 318i e 46, motor 1895 cmc, an 98, cod motor 19 4 E1 ce euro este? em m-am interesat si am aflat ca e euro 3... parerea voastra? voi ce stiti?

 

3

 

Am fost la el iarasi si mi-a demonstrat ca ae aparatul bun... mi-a pus masina lui ( opel astra, euro4) si am vazut diferentele foarte mari de valori, chiar nici nu era incalzit deloc opelul si valorile lui in comparatie cu ale mele erau mult mult mai mici... mi-a zis ca masina mea se incadreaza la non-euro cu valorile astea :twoup: .... cand am zis ca era incalzita masina nu ma refeream ca am incalzit-o pe loc, am mers cu ea... iar cat despre 2500-3000 rpm, el asa mi-a zis ca se testeaza toate masinile, la turatiile astea.

Nu este concludent, si facand comparatia asta, nu pare sa fi intalnit un specialist....Numai parerea mea...

 

Valori la ce?

Link to comment
Share on other sites

Salut, dupa cum spune si titlul, am o problema mare la masina mea ( 318i, e46, 1.9cmc, an 98') si anume ca la testul de noxe imi iese nivel de hidrocarburi nearse foarte mare... am inlocuit bujii, catalizator, valva pcv+ furtunul aferent, am reparat ceva la pompa de aer secundara ca nu mergea, era din ceva contacte de la ECU, acum merrge si aia... intrebarea mea e de la ce ar putea fi... la consum nu se simte ca se pierde benzina... consuma normal zic eu.Masina merge perfect, fara zgomote suspecte, trepidatii, inecari... etc. etc. Poate fi de undeva de la injectoare, din sistemul de injectie al combustibilului? sau de unde... pe tester nu imi mai da absolut nicio eroare, mi-a dat doar pompa aia de aer auxiliara care am rezolvat-o.. va rog sa ma ajutati ca :twoup: !

Cati Volti indica testerul la sonda de dupa catalizator?

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid alt topic, 318i e 46, motor 1895 cmc, an 98, cod motor 19 4 E1 ce euro este? em m-am interesat si am aflat ca e euro 3... parerea voastra? voi ce stiti?

 

3

 

Am fost la el iarasi si mi-a demonstrat ca ae aparatul bun... mi-a pus masina lui ( opel astra, euro4) si am vazut diferentele foarte mari de valori, chiar nici nu era incalzit deloc opelul si valorile lui in comparatie cu ale mele erau mult mult mai mici... mi-a zis ca masina mea se incadreaza la non-euro cu valorile astea :twoup: .... cand am zis ca era incalzita masina nu ma refeream ca am incalzit-o pe loc, am mers cu ea... iar cat despre 2500-3000 rpm, el asa mi-a zis ca se testeaza toate masinile, la turatiile astea.

Nu este concludent, si facand comparatia asta, nu pare sa fi intalnit un specialist....Numai parerea mea...

 

Valori la ce?

 

Valori la HC ( hidrocarburi nearse, la care mi-a spus ca pt euro3 trebuie sa fie maxim valoarea de 100, la mine era 150-200, oscila cateodata), CO2, CO, oxigen la care nu mai tin minte valorile dar stiu ca doar una era buna, si ultima era nivelul efectiv al noxelor, care la el era 0.500-0.900 (oscila) iar la mine era peste 3.XXX si ajungand dupa ce am schimba valva PCV si furtunul care erau praf la 7.XXX-8.XXX...ceea ce mi-a spus ca e foarte foarte mare si nici dacia nu are asa valori... si nivelul la HC a crescut dupa schimbul valvei si furtunului... am schimbat catalizatorul si nivelul noxelor a scazut usor, dar cel al HC tot foarte mare a ramas... mi-a facut comparatia asta ca sa imi arate cam cat ar trebui sa am si eu valorile si ca aparatul e ok... nu stiu ce sa-i mai fac efectiv... nu stiu cat volti indica, nu stiam ca trebuie sa urmaresc asta si se pare ca nici baiatul de acolo nu mi-a zis nimic(doar de eroarea aia, cu pompa auxiliara de aer)... din pacate e destul de departe de mine testerul si nu mai am numere la masina... :)

Link to comment
Share on other sites

Foarte curios ce spui tu si sincer te inteleg ca e frustrant din cale-afara. Era bine daca era atent la sonda de dupa cat. Ma gandesc la canistra de purjare acum (EVAP)...sa nu ramana deschisa cumva (e prinsa de carcasa filtrului de aer si tacane daca asculti atent cand motorul sta la ralanti). E o presupunere doar...

Ar mai fi senzorul de temperatura...Poate da indicatii eronate despre temperatura motorului ...adica sa spuna ca este rece si sa ceara benzina mai multa cand el practic este la temperatura de regim...Si un debitmetru mai "bagabont" poate crea asa ceva...Erau totusi interesante valorile la Lambda

Bafta

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Foarte curios ce spui tu si sincer te inteleg ca e frustrant din cale-afara. Era bine daca era atent la sonda de dupa cat. MA gandesc la canistra de purjare acum (EVAP)...sa nu ramana deschisa cumva (e prinsa de carcasa filtrului de aer si tacane daca asculti atent cand motorul sta la ralanti). E o presupunere doar...

Ar mai fi senzorul de temperatura...Poate da indicatii eronate despre temperatura motorului ...adica sa spuna ca este rece si sa ceara benzina mai multa cand el practic este la temperatura de regim...

Bafta

 

Evident nu mai pierd timpul si i-am facut rar asa cum e ca vreau sa o inmatriculez... pe urma o sa vad ce mai pot face in privinta asta... acel senzor de temperatura unde e pozitionat? cat costa unul nou? Oricum problema cred eu e din amestecul aer-combustibil... ori e prea sarac ori prea bogat... din tabelul asta ce mi l-a trinis un coleg pe forum ( din atasament) multe ar putea duce la un nivel al HC mare da doar cateva duc si la un nivel al noxelor finale mare, si anume "amestec foarte sarac", "very retarded timing" si "advanced timing" astea ce sunt?? si mai era aia cu catalizatorul pe care l-am schimbat si nu s-a intamplat mare lucru... acea canistra de purjare ce rol are? Iti multumesc ca incerci sa ma ajuti :twoup:

index.pdf

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.