Jump to content

airbag volan sport E60


bmwest

Recommended Posts

Am schimbat volanul standard la un e60 535d cu unul model M , cu airbagul rotund. Au fost necesare unele modificari, adica a trebuit luate cablajele si electronica din cel standard si mutate in cel de M. A aparut o problema, nu mai pot stinge becul airbag sofer. Pe diagnoza zice ca tensiunea e prea mica. Stie cineva, sau ati mai patit-o, difera cumva airbagul, cum pot rezolva problema?
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat volanul standard la un e60 535d cu unul model M , cu airbagul rotund. Au fost necesare unele modificari, adica a trebuit luate cablajele si electronica din cel standard si mutate in cel de M. A aparut o problema, nu mai pot stinge becul airbag sofer. Pe diagnoza zice ca tensiunea e prea mica. Stie cineva, sau ati mai patit-o, difera cumva airbagul, cum pot rezolva problema?

 

trebuia sa deconectezi bateria si dupa aceea sa faci operatia de schimbare a volanului. Incearca sa-l resetezi....si daca nu merge nici asa il poti dezactiva

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat volanul standard la un e60 535d cu unul model M , cu airbagul rotund. Au fost necesare unele modificari, adica a trebuit luate cablajele si electronica din cel standard si mutate in cel de M. A aparut o problema, nu mai pot stinge becul airbag sofer. Pe diagnoza zice ca tensiunea e prea mica. Stie cineva, sau ati mai patit-o, difera cumva airbagul, cum pot rezolva problema?

 

trebuia sa deconectezi bateria si dupa aceea sa faci operatia de schimbare a volanului. Incearca sa-l resetezi....si daca nu merge nici asa il poti dezactiva

 

 

pai l-am resetat, se stinge, dar dupa ce pornesc din nou motoul se aprinde iarasi si-mi zice ca tensiunea e prea mica.

Link to comment
Share on other sites

pai l-am resetat, se stinge, dar dupa ce pornesc din nou motoul se aprinde iarasi si-mi zice ca tensiunea e prea mica.

 

l-ai resetat sau doar ai sters eroarea? Apropo ai facut si retrofit ?

 

Salut si multumesc ca imi raspunzi la problema. Cred ca doar i-am sters eroarea, la partea asta cu electronica nu ma prea pricep. M-am dus la un service care se ocupa cu asta, dar din ce am vazut eu cred ca i-a dat scanare dupa care a sters erorile pe care le-a gasit. Cum adica resetat si cum se poate face, iar de retrofit nici nu stiu ce inseamna. Te rog explica-mi mai in detaliu. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

pai l-am resetat, se stinge, dar dupa ce pornesc din nou motoul se aprinde iarasi si-mi zice ca tensiunea e prea mica.

 

l-ai resetat sau doar ai sters eroarea? Apropo ai facut si retrofit ?

 

Salut si multumesc ca imi raspunzi la problema. Cred ca doar i-am sters eroarea, la partea asta cu electronica nu ma prea pricep. M-am dus la un service care se ocupa cu asta, dar din ce am vazut eu cred ca i-a dat scanare dupa care a sters erorile pe care le-a gasit. Cum adica resetat si cum se poate face, iar de retrofit nici nu stiu ce inseamna. Te rog explica-mi mai in detaliu. Multumesc!

 

Ca sa ai comunicare cu modulul SRS(cel raspunzator de airbag),cei la care ai fost tu trebuie sa aiba o interfata BYTEFLYGHT(opps sau i-com).Din cate vad eu, baietii de la service-ul la care ai fost nu au asa ceva,sau nu se pricep la asa ceva.Mai este insa o scula care reseteaza airbag-ul si se numeste bmw srs reseter....daca dai un search cu google vei vedea mai in detaliu descrierea ei.

 

Acuma cu retrofitul:cand adaugi ceva fizic pe masina ta(sau schimbi ceva)diferit de ce ai avut tu pe masina acel ceva trebuie activat din soft pt. a merge in parametrii corecti...asta inseamna retrofit

 

diferenta dintre coding si retrofit este ca :in cazul codingului inlocuiesti un modul stricat de pe masina cu altul bun si-l codezi

 

asemenarea dintre coding si retrofit este ca amandoua fac acelasi lucru:activeaza un modul care a fost adaugat(retrofit) sau schimbat(coding)

Link to comment
Share on other sites

de resetat eroarea, se poate reseta si cu o interfata de 2 lei (vezi kkl), opps si modul byteflight sunt folositoare (si necesare) in alte operatiuni, reapare pentru ca ai inca o problema acolo

 

ps coding si retrofit nu sunt acelasi lucru :twoup:

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

de resetat eroarea, se poate reseta si cu o interfata de 2 lei (vezi kkl), opps si modul byteflight sunt folositoare (si necesare) in alte operatiuni, reapare pentru ca ai inca o problema acolo

 

resetare nu este egal cu stergere eroare , dezactivare nu este egal cu resetare :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ok, rectific: de sters eroarea, se poate sterge si cu o interfata de 2 lei (vezi kkl), opps si modul byteflight sunt folositoare (si necesare) in alte operatiuni, reapare pentru ca ai inca o problema acolo

 

cata vreme nu reseteaza modulul SRS cu Opps sau cu bmw srs reseter nu ai de unde stii daca mai este acolo vreo problema....parerea mea....

Link to comment
Share on other sites

pai el nu are airbagul sarit, ce sa resetezi, a umblat omul la fire si a ramas cu eroare :twoup:

 

ps: extras din manualul OPPS:

 

"OPPS has been designed for encoding, individualising and programming ( CIP) via the Software

Service Station (SSS) and envisaged for use as part of the BMW diagnostic system (DIS) from

DISPlus and Group Tester One (GT1). It is intended for testing and programming tasks from the E65

series, taking the place of the diagnostic head."

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Cu sculele pe care le au baietii de la service nu prea ai cum. Incearca insa altceva :deconecteaza ambii poli ai bateriei vreo 5-10 min si conecteaza-i inapoi.Vezi asa.Daca nu vrea nici asa va trebui sa cauti pe cineVa care are o scula de resetat airbag-ul la bmw. bafta
Link to comment
Share on other sites

Cu sculele pe care le au baietii de la service nu prea ai cum. Incearca insa altceva :deconecteaza ambii poli ai bateriei vreo 5-10 min si conecteaza-i inapoi.Vezi asa.Daca nu vrea nici asa va trebui sa cauti pe cineVa care are o scula de resetat airbag-ul la bmw. bafta

 

Multumesc! Am sa incerc si varianta asta. Dar eu nu inteleg, resetat nu este acelasi lucru cu scanarea masinii, depistarea erorilor si stergerea lor?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca alta e problema la tine dar nu ma pronunt pana nu imi raspunzi la 2 intrebari :twoup:.

1. Din ce an si luna este masina ta ?

2. Cum arata volanul sport pe care l-ai luat (si airbagul) ? Cauta o poza pe net, din spate ma intereseaza cum arata exact si eventual daca poti si cu airbag-ul sport, cum arata mufele lui.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca alta e problema la tine dar nu ma pronunt pana nu imi raspunzi la 2 intrebari :twoup: .

1. Din ce an si luna este masina ta ?

2. Cum arata volanul sport pe care l-ai luat (si airbagul) ? Cauta o poza pe net, din spate ma intereseaza cum arata exact si eventual daca poti si cu airbag-ul sport, cum arata mufele lui.

 

 

Am pus foto cu volanul standard si cu cel montat la urma (sport). La mufe sunt identice. Diferenta este ca cel standard avea montat in el un modul electronic in care intra mufa de la airbag si comenzile de pe volan. Din acel modul apoi iese o alta mufa care merge in contactul rotativ. In cel sport nu exista acel modul si a trebuit sa-l mut impreuna cu toate cablajele. Problema e ca nu mai pot stinge becul la airbag, apare mesajul "tensiune prea scazuta"

standard.bmp

sport.bmp

Link to comment
Share on other sites

Exista doua tipuri de volane si trei tipuri de airbag sport, in functie de data fabricatiei E60-ului. Credeam ca asta e problema ta, nu corespunde bine intervalul anului masinii cu cel al anului volanului. Eu am vandut volane sport de E60 si clientii nu mi-au zis sa fi avut probleme de acest gen, mi-au zis ca au facut doar plug in si a mers.
Link to comment
Share on other sites

ok, rectific: de sters eroarea, se poate sterge si cu o interfata de 2 lei (vezi kkl), opps si modul byteflight sunt folositoare (si necesare) in alte operatiuni, reapare pentru ca ai inca o problema acolo

 

+1

 

mai are o problema nerezolvata sau noua si de aceea reapare eroarea. Nu trebuie decat interfata de 2 lei pentru stergerea erorii :twoup:

Link to comment
Share on other sites

+1

 

mai are o problema nerezolvata sau noua si de aceea reapare eroarea. Nu trebuie decat interfata de 2 lei pentru stergerea erorii :)

 

+1+1=+2 :twoup:

 

problema nerevolvata si noua aparuta prin scoaterea mufelor afara este modulul SRS care trebuie resetat :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.