Jump to content

se opreste motorul


kevinn14

Recommended Posts

am avut si eu o problema similara, se oprea motorul pentru o fractiune de secunda (in sarcina) - se aprindea scurt becul de baterie, dupa care isi revenea imediat inapoi, problema aparea absolut aleatoriu, nu avea legatura cu regimul defunctionare, temperatura, etc; dupa aproape 1 an (in care am avut cca 15 "engine stall" si zeci de pagini cu probleme si remedii pentru "engine stall" la N42 am hotarat sa schimb senzorul de turatii "crankshaft sensor" -> problema este acum rezolvata, singurul lucru ciudat pe care l-am observat la senzorul defect a fost ulei in mufa - probabil avea o fisura in corpul de plastic...mentionez ca nu am avut niciun fel de eroare pe motor (adevarat ca oprirea era extrem de scurta)...

 

cele bune

Link to comment
Share on other sites

  kevinn14 said:
da, pai am facut si eu o programare la bavaria in caz ca nu rezolv pe aici. la mine era bine daca era asa, la mine problema e ca se opreste chiar daca nu il opresc eu....si merge maxim 3-4 km, daca mergea pe roti pana la bucuresti era bine. am vb cu unu cu o platforma cica imi ia 350 ron

 

sa ne zici cum ai rezolvat.....poate te aflii in cazul lui @zeronoo si va trebui sa schimbi doar senzorul de turatii....daca e ceva defect fizic trebuie schimbat

Link to comment
Share on other sites

da, o sa va zic. maine dimineata pun senzorul de turatii(crankshaft sensor), daca face tot asa direct pe platforma cu ea la bmw, asta e. acolo tre sa-i dea de cap. a, si mie imi facea inainte asa, avea scurte opriri asa, poate daca le schimbam de atunci era mai bine. maine o sa verifice si toate mufele poate e ceva intrerupt pe acolo. totusi ce nu inteleg totusi de ce a luat-o razna indicatorul de la benzina si range-ul, tot acum. sa fie coincidenta sa se fi stricat sonda litometrica chiar acum cand am si senzorii astia pe cap sau sa fie tot de la ei. si preturile sunt un pic ciudate, o sonda litometrica OEM este 380 ron si pompa benzina OEM 530 ron. ma asteptam sa fie mai mult pompa, sau sa fie mai putin sonda asta. cele bune. Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

am fost azi, am pus pana la urma senzorul de arbore cotit, s-au chinuit vreo 2h 30 min pt ca e pozitionat foarte foarte prost. nu stiu ce sa zic , momentan masina merge f bine, am mers cu ea, apoi am lasat-o sa se raceasca, peste vreo 3 ore am plecat iar si pare ca e ok. dar ma astept la orice, eu sunt pesimist de fel. si cand am schimbat primul senzor(camshaft senzor) a mers ok vreo 50 km si apoi.... maine am un drum de facut pana la bucuresti si inapoi, dar nu plec cu asta ca mi-e putin frica, o sa iau opelul. nu ca nu vreau sa o testez dar trebuie sa ajung acolo neaparat. va anunt ce se mai intampla, sper sa fie ok.a am uitat, acum pare ca si-a revenit si indicatorul de la benzina si range-ul. deci se poate sa fi fost tot de la senzorii astia. Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

  kevinn14 said:
Am facut pana acum aprox 300 km si merge nu s-a mai oprit. deci era din senzorii astia.

am avut aceeasi problema la un e46 din 2000 318i , la mine era pompa de benzina! erau semne ca se duce , si pana intro zi cand nu mai pornea... am schimbat bujiile a pornit dar mergea foarte rau, dupa ce am schimbat pompa trage mai bine ca niciodata, dar cand ii dau prima cheie si nu o accelerez ( dimineata ) moare motorul daca o accelerez merge ok, din cate am citit de pe forum este senzorul ax cu came, care pe masina mea este Febi si nu stiu daca este original..am dreptate ? cat te-a ajuns senzorul ?

Link to comment
Share on other sites

  fitco said:
  kevinn14 said:
Am facut pana acum aprox 300 km si merge nu s-a mai oprit. deci era din senzorii astia.

am avut aceeasi problema la un e46 din 2000 318i , la mine era pompa de benzina! erau semne ca se duce , si pana intro zi cand nu mai pornea... am schimbat bujiile a pornit dar mergea foarte rau, dupa ce am schimbat pompa trage mai bine ca niciodata, dar cand ii dau prima cheie si nu o accelerez ( dimineata ) moare motorul daca o accelerez merge ok, din cate am citit de pe forum este senzorul ax cu came, care pe masina mea este Febi si nu stiu daca este original..am dreptate ? cat te-a ajuns senzorul ?

te sfatuiesc daca vrei sa il schimbi sa pui original, este in jur de 400 ron, atat am dat eu pe el. dar trebuie sa o pui pe tester sa fii sigur ca e ala. prima data am pus si eu Febi, dar nu imi dau seama daca asta era cauza. unii zic ca imi dadea ambii senzori pe tester camshaft sensor si crankshaft sensor(senzor turatie) din cauza celui de-al doilea- senzor de turatii. asta este original 230 ron dar se schimba cam greu.la mine s-au chinuit o gramada. Si eu am crezut prima data ca e pompa de benzina, asta urma sa schimb daca nu se rezolva.... era 550 ron OEM parca.

Link to comment
Share on other sites

  kevinn14 said:
  fitco said:
  kevinn14 said:
Am facut pana acum aprox 300 km si merge nu s-a mai oprit. deci era din senzorii astia.

am avut aceeasi problema la un e46 din 2000 318i , la mine era pompa de benzina! erau semne ca se duce , si pana intro zi cand nu mai pornea... am schimbat bujiile a pornit dar mergea foarte rau, dupa ce am schimbat pompa trage mai bine ca niciodata, dar cand ii dau prima cheie si nu o accelerez ( dimineata ) moare motorul daca o accelerez merge ok, din cate am citit de pe forum este senzorul ax cu came, care pe masina mea este Febi si nu stiu daca este original..am dreptate ? cat te-a ajuns senzorul ?

te sfatuiesc daca vrei sa il schimbi sa pui original, este in jur de 400 ron, atat am dat eu pe el. dar trebuie sa o pui pe tester sa fii sigur ca e ala. prima data am pus si eu Febi, dar nu imi dau seama daca asta era cauza. unii zic ca imi dadea ambii senzori pe tester camshaft sensor si crankshaft sensor(senzor turatie) din cauza celui de-al doilea- senzor de turatii. asta este original 230 ron dar se schimba cam greu.la mine s-au chinuit o gramada. Si eu am crezut prima data ca e pompa de benzina, asta urma sa schimb daca nu se rezolva.... era 550 ron OEM parca.

 

pe tester imi da senzor ax cu came , dar mia pus ala de la service unu original pe masina si a sters eroare dar cand a pornit-o iar aparea...si tot asa...

Link to comment
Share on other sites

Da, pai din ce am inteles senzorii astia doi ar fi cumva in legatura. si mie imi dadea la inceput pe tester doar senzor ax came. mergi cu ea asa daca doar la pornire iti face asa si daca cumva patesti ca mine schimbi prima data senzor arbore cotit. P.S. unde gasesc si eu niste jante ca ale tale? imi poti spune te rog cum se numeste modelul daca stii? mersi Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

  kevinn14 said:
Da, pai din ce am inteles senzorii astia doi ar fi cumva in legatura. si mie imi dadea la inceput pe tester doar senzor ax came. mergi cu ea asa daca doar la pornire iti face asa si daca cumva patesti ca mine schimbi prima data senzor arbore cotit. P.S. unde gasesc si eu niste jante ca ale tale? imi poti spune te rog cum se numeste modelul daca stii? mersi

 

ok o sa incerc sa vad poate rezolv si eu cu senzorii! merci!

 

sincer nu stiu eu cand am cautat altele la fel gasisem pe un site jantele cu numele de M2 ...

 

http://www.magistral.ro/jante/detalii/785/...M2-7.5-R17.html

 

numai ca astea sunt replica de pe site

 

 

era un baiat pe forum care le vindea...! cauta la vanzari ..,sigur gasesti

Edited by fitco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.