Jump to content

Suierat Turbin


Recommended Posts

Am un suierat de turbina la vreo 2000-2500 rpm cand schimb vitezele doar.

Se aude cat de cat nu tare dar daca esti atent se aude.

La voi se aude? Este normal?

verifica racordul flexibil...

 

Racordul flexibil l-am schimbat , dar eu am probleme cand opresc motorul se zdruncina. Ma gandesc ca de la zdruncinaturi sa se fi desprins iar racordul cu toate e ca e metal si a fost sudat bine .

Deci turbina sa nu-mi fac griji ?

V-am zis doar cand schimb vitezele se aude nu tare dar se aude .... si am mai avut odata probleme se auzea dar tare rau si atunci mi sa stricat turbina si mie frica sa nu fie iar ... astept mesajele voastre

Link to comment
Share on other sites

La 320 d se cam aude turbina dupa 2500 rpm, dar la 318 d nu se aude deloc (cel putin la mine),daca iti suiera tare este posibil sa fie pe duca ,verifica si tu la un service ,mai ales daca ai scurgeri de ulei la ea.

Tremuratul puternic la oprire ori e de la vreun tampon rupt (in cel mai fericit caz) ori volanta.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

da ma astept sa fie de la tampon tremuratul. dar la turbina Am 320d 2001 , pai dc sa fie pe duca daca acum 3 luni am reconditionato ... Se aude foarte finutz dar se aude putin in masina daca nu fac galagie , daca e galagie nu imi dau seama.

Rog pe cineva care intradevar se pricepe sa raspunda nu asa dupa vorbe . Multumesc

Edited by ciucu
Link to comment
Share on other sites

Pai noi de unde vrei sa ne dam seama cat de tare iti suiea tie turbina? De ce nu te duci la cel care ti-a reconditionat-o ca sa te lamureaca?

 

Nu te supara, dar pe forum nu se aude suieratul turbinei tale doar din explicatiile care le-ai dat. Doar un mecanic poate sa-ti dea un raspuns clar.

Link to comment
Share on other sites

Am un suierat de turbina la vreo 2000-2500 rpm cand schimb vitezele doar.

Se aude cat de cat nu tare dar daca esti atent se aude.

La voi se aude? Este normal?

verifica racordul flexibil...

 

Racordul flexibil l-am schimbat , dar eu am probleme cand opresc motorul se zdruncina. Ma gandesc ca de la zdruncinaturi sa se fi desprins iar racordul cu toate e ca e metal si a fost sudat bine .

Deci turbina sa nu-mi fac griji ?

V-am zis doar cand schimb vitezele se aude nu tare dar se aude .... si am mai avut odata probleme se auzea dar tare rau si atunci mi sa stricat turbina si mie frica sa nu fie iar ... astept mesajele voastre

cum ti-a sudat racordul? a dat tobele jos? sau la sudat k masina ridicata, schimba tampoanele motor

Link to comment
Share on other sites

Am un suierat de turbina la vreo 2000-2500 rpm cand schimb vitezele doar.

Se aude cat de cat nu tare dar daca esti atent se aude.

La voi se aude? Este normal?

verifica racordul flexibil...

 

Racordul flexibil l-am schimbat , dar eu am probleme cand opresc motorul se zdruncina. Ma gandesc ca de la zdruncinaturi sa se fi desprins iar racordul cu toate e ca e metal si a fost sudat bine .

Deci turbina sa nu-mi fac griji ?

V-am zis doar cand schimb vitezele se aude nu tare dar se aude .... si am mai avut odata probleme se auzea dar tare rau si atunci mi sa stricat turbina si mie frica sa nu fie iar ... astept mesajele voastre

cum ti-a sudat racordul? a dat tobele jos? sau la sudat k masina ridicata, schimba tampoanele motor

 

da a dat jos tobele dar a masurat fix pe acceasi marimea sa pice la fel

 

si inca ceva azi am verificat uleiul si mi se pare ca sa cam dus 1 litru ... e normal dupa vreo 3500 KM de la schimbul de ulei

Link to comment
Share on other sites

Am un suierat de turbina la vreo 2000-2500 rpm cand schimb vitezele doar.

Se aude cat de cat nu tare dar daca esti atent se aude.

La voi se aude? Este normal?

verifica racordul flexibil...

 

Racordul flexibil l-am schimbat , dar eu am probleme cand opresc motorul se zdruncina. Ma gandesc ca de la zdruncinaturi sa se fi desprins iar racordul cu toate e ca e metal si a fost sudat bine .

Deci turbina sa nu-mi fac griji ?

V-am zis doar cand schimb vitezele se aude nu tare dar se aude .... si am mai avut odata probleme se auzea dar tare rau si atunci mi sa stricat turbina si mie frica sa nu fie iar ... astept mesajele voastre

cum ti-a sudat racordul? a dat tobele jos? sau la sudat k masina ridicata, schimba tampoanele motor

 

da a dat jos tobele dar a masurat fix pe acceasi marimea sa pice la fel

 

si inca ceva azi am verificat uleiul si mi se pare ca sa cam dus 1 litru ... e normal dupa vreo 3500 KM de la schimbul de ulei

desfa furtunul care intra in Egr dupa ce mergi cu masina, daca gesesti mai mult ulei pe furtun e turbina pe moarte,,,bafta,,, cam mult ulei a papat

Edited by Genghys
Link to comment
Share on other sites

Pai noi de unde vrei sa ne dam seama cat de tare iti suiea tie turbina? De ce nu te duci la cel care ti-a reconditionat-o ca sa te lamureaca?

 

Nu te supara, dar pe forum nu se aude suieratul turbinei tale doar din explicatiile care le-ai dat. Doar un mecanic poate sa-ti dea un raspuns clar.

+1

Si nu e normal sa ti ia dupa 3500 km 1 l de ulei,acuma depinde si ce ulei bagi.

Daca ai motorul de 1951 de 136 cp trebuie sa bagi Castrol SLX Profesional long life 98,asta e ulei care trebuie sa l bagi in motorul tau.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Tremuratul la oprire e cum ti-a zis si emitzu, un tampon de la motor rupt sau la cutie.

 

 

sau volanta descentrata :twoup:

Putin probabil dar nu e exclus. Eu am schimbat volanta dar la mine trepida si cand statea masina pe loc cu motorul pornit.

Daca trepidatia e violenta la oprire sigur e un tampon sau chiar amandoua duse.

Link to comment
Share on other sites

si la mine suiera de cand am reconditionat o si nu e o problema asta. dar nu consuma ulei deloc e uscat traseul de la egr.

si nu e normal sa traga atata ulei indiferent ce ai baga. cel mult 1 litru la schimb. daca trage turbina ulei e cam nasol ca o sa ramai fara, ti l da pe evacuare si calezi motorul

Link to comment
Share on other sites

cu suiratul am avut si eu probleme in vara.cand schimbam viteza se auzea(mai exact,cand lasam pedala de acceleratie,se auzea un pppppffffffffuuuuuu,cam tare).cum am depistat problema:eu in fata masinii cu capota ridicata,masina pe liber,am pus pe cineva sa o tot tureze pe la 2000-2500 si am depistat suieratul,CAT SI FUMUL.cum stai in fata masinii se auzea din partea pasagerului si ieseu si gazele pe acolo.era rupt gatul de lebada,deasupa racordului flexibil,unde ii flansa aia.si eu m-am speriat initial ca de la turbina face asa.sa ai bafta
Link to comment
Share on other sites

Daca iti tremura motorul si zguduie cand opresti masina, clar sunt duse tampoanele. Degeaba ai schimbat si sudat racordul, daca tampoanele sunt duse! 99% zic ca s-a desprins/fisurat din nou. Inainte sa-ti faci griji pentru turbina, sfatul meu este sa schimbi ambele tampoane la motor si sa verifici racordul. S-ar putea sa-l schimbi cu altul nou (un racord universal Bosal e cam 60-70 lei).
Link to comment
Share on other sites

Daca iti tremura motorul si zguduie cand opresti masina, clar sunt duse tampoanele. Degeaba ai schimbat si sudat racordul, daca tampoanele sunt duse! 99% zic ca s-a desprins/fisurat din nou. Inainte sa-ti faci griji pentru turbina, sfatul meu este sa schimbi ambele tampoane la motor si sa verifici racordul. S-ar putea sa-l schimbi cu altul nou (un racord universal Bosal e cam 60-70 lei).

 

Da asa ma gandeam si eu ca se auda sunetul din cauza la racord ... ca acum ceva timp iar am simtit miros de gaze in masina ceea ce ineamna ca e fisurat ceva ... Daca mai merg cu el pana dupa sarbatori cu el asa se strica turbina din cauza ca e fisura la racord sau nu are treaba ?

Link to comment
Share on other sites

Daca iti tremura motorul si zguduie cand opresti masina, clar sunt duse tampoanele. Degeaba ai schimbat si sudat racordul, daca tampoanele sunt duse! 99% zic ca s-a desprins/fisurat din nou. Inainte sa-ti faci griji pentru turbina, sfatul meu este sa schimbi ambele tampoane la motor si sa verifici racordul. S-ar putea sa-l schimbi cu altul nou (un racord universal Bosal e cam 60-70 lei).

 

Da asa ma gandeam si eu ca se auda sunetul din cauza la racord ... ca acum ceva timp iar am simtit miros de gaze in masina ceea ce ineamna ca e fisurat ceva ... Daca mai merg cu el pana dupa sarbatori cu el asa se strica turbina din cauza ca e fisura la racord sau nu are treaba ?

 

Nu stiu ce sa-ti zic.... daca se duce turbina, nu cred... dar bine nu cred ca e. Eu am schimbat recent tampoanele si racordul. Piesele m-au costat 440 lei, ambele tampoane Febi si un racord universal Bosal 60/100. Pretul la manopera difera de la service la service. Racordul se sudeaza cu argon. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.