Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

318 D


roshu2010

Recommended Posts

Minore zic eu dar masina se prezinta in felul urmator: cand am cumparat-o(acum o saptamana aproximativ) mergea ceas...nu trepida nimic nu batea nimic totul mergea ca uns...dupa o saptamana si aproximativ 1100 km au inceput ceva simptome ca de ex volanul si chiar masina trepideaza usor pe la 140 km/h, volanul nu trage stanga-dreapta nici cand apas frana, si deasemenea nu trepideaza cand apas frana, in rest nu bate nimic....altceva nu mai sta apa la 90 de grade cum ar trebuii...am si citit un topic despre asa ceva cu cateva minute inainte...sper sa nu fie termostatul de vina pt ca cel de la care am cumparat masina mi-a spus ca a si schimbat termostatul...Inca o intrebare...atunci cand am ales masina asta, in aceeasi zi am mai vazut 2 bmw-uri cu aceleasi motorizari (318d) si atunci cand opream motorul se simtea ca si cum se opreste putin cam brusc motorul, ca un fel de scuturare dar nu puternica ...si masina mea face la fel la oprire, ca o scuturare dar nu foarte puternica....este normal asa ceva ?

multumesc mult!

Edited by roshu2010
Link to comment
Share on other sites

nu trepida absolut deloc cand am luat-o ....adevarul este ca am mers cam vreo 150 km prin ceva gropi si denivelari(nu pe ''maidan'' pe drum ''european'') si de atunci pare ca s-a cam dus cu mersul lin la viteza ....sper sa fie rotile de vina si nu altceva...
Link to comment
Share on other sites

nu trepideaza foarte rau dar ma deranjaza ca pot simti acele trepidatii in volan si chiar in masina ...incerc maine sa ajung sa echilibrez rotile

 

Incearca cu un echilibrat la roti si daca nu se rezolva ori mergi la un mecanic bun sa se uite la ea ori faci o geometrie ! In mod normal nu ar avea voie sa se strice asa rau de la cateva gropi !

cum se face geometria la roti? in ce consta?

Link to comment
Share on other sites

Problemele de la masina ta nu se vor rezolva pe forum, oricat de binevoitori vor fi colegii.

 

Asta pentru ca e greu sa identifici unele probleme fara sa vezi in fata ochilor masina. E ca si cum ai face analize unui om pe internet.

 

Sigur poti sa afli niste piste dar rezolvarea problemelor se face in service.

 

Sfat cauta un mecanic/service bun si verifica masina pe un elevator.

 

1. Verifica rotile vizual pe interior/exterior nu ai nici o galma, umflatura pe talonul anvelopei sau janta stramba? Se poate ca anvelopa sa aiba defect pe suprafata de rulare chiar daca exista profil suficient verifica si asta. Daca nu te pricepi merigi la o vulcanizare sa se uite acolo.

 

Ai mers pe drumuri cu mult noroi, verifica interiorul jantelor.

 

2. Daca acul nu sta la 90 de grade posibil sa fie din termostat, dar atentie e posibil sa ai 2 termostate in functie de tipul de motor (sunt 2 tipuri de 318d -m47 si m47n ). Unul principal http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda...ump_thermostat/ si unul pentru EGR http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda...uction_cooling/. Daca ai 2 e bine sa stii care a fost schimbat.

 

3. Nu e normal sa scuture posibil sa fie uzate tampoanele de la motor si/sau racordul flexibil - verifica pe un elevator piesele astea.

Mai poate fi si de la fulia arborelui cotit sau chiar de la volanta (ar trebui sa ai trepidatii si la plecarea de pe loc)

Link to comment
Share on other sites

3. Nu e normal sa scuture posibil sa fie uzate tampoanele de la motor si/sau racordul flexibil - verifica pe un elevator piesele astea.

Mai poate fi si de la fulia arborelui cotit sau chiar de la volanta (ar trebui sa ai trepidatii si la plecarea de pe loc)

nu imi trepideaza deloc motorul...numai cand il opresc se ''scutura'' putin si am crezut ca este normal pt ca asa faceau si celelalte masini cu aceleasi motorizari pe care le-am vazut....acum e posibil ca toate 3 sa fi avut aceeasi problema dar ...nu stiu ce sa zic...

defapt nu se scutura la oprire ci se simte cand se opreste....nu stiu cum sa explic exact....in fine o sa merg cu ea la doftor ...mersi pt sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Cu privire la tremuratul la oprire verifica si tu tampoanele ,sa nu fie de acolo.

Iar acul ca nu sta la 90 grade e de la termostat ,daca e common rail (1995 cmc) ai doua termostate vezi care din ele e dus ,mai repede e cel de pe EGR.

Daca e cea de 1951 cmc ai decat unul singur,verifica.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.