Jump to content

Furtun degazare


Recommended Posts

Salutare,

 

ieri, mergand in aglomeratie, m-am trezit la un moment dat ca-mi cade relantiul... in baia de ulei :)

ce mai... in turatii mici, relantiul o lua razna, cand subturata, cand revenea la normal...

am ajuns in service si dupa ce au verificat bujiile, crezand ca merge in 3 pistoane si-au dat seama ca furtunul de degazare s-a spart... (este un furtun de grosimea degetului mare de la mana - 'model de mana muncitoreasca' - care pleaca din capacul de la chiulasa si ajunge undeva intr-un recipient de plastic inainte de admisie)

nu vreti sa va povestesc cum arata... ziceai ca-i plastilina... groznic...

iar pentru ca acest furtun n-a fost de gasit imediat... s-au apucat baietii sa-mi confectioneze unul

au cumparat 2 furtune de dacie si le-au pus cap la cap unindu-le cu o teava pe interior... la sfarsit mi-au zis ca au facut treaba buna si ca pot sa merg linistit pana imi gasesc furtunul cu pricina...

faza nasoala insa, ca si asta se pare ca trage aer fals si nici n-am plecat bine de la ei ca iar imi oscila turometrul, ceva mai putin de data asta, dar tot oscila...

Cand s-a spart furtunul mi s-a aprins si becul de la inspectia de motor... lucru care s-a intamplat si in momentul in care am plecat din service cu furtunul acela care inca mai tragea aer fals...

 

acum lucrurile serioase

1. de unde pot achizitiona un astfel de furtun (fara comanda prealabila)?

2. cam cat costa... sa nu iau tzeapa (pe facaturile alea am dat 200k lei furtunele + 450k lei manopera)

 

PS.daca tot am fost in service... mi-am schimbat si bujiile cu unele NGK Laser Platinium, mi-am schimbat si cureaua de la alternator, am mai schimbat si un halogen de la proiectoarele de fata (era ars) si i-am mai facut o inspectie generala... totul OK :blink:

Link to comment
Share on other sites

se pare ca nu e numai acesta... se pare ca s-a dus si membrana din slectorul de gaze???...

nu ma ajuta nimeni cu magazine... preturi... ceva...?

11818[/snapback]

Incearca la Dijital

Str Lizeanu 26,Sect2

mobil:0723899366 sau 0745430012

te:2106009

si aici au Service-ul

Sos.berceni 8C-D,Sect4

tel:3322306 sau 3323201

si pt programari 3321975 sau 0741151515

Bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

stiu exact de ce furtun zici.....daca tu pt aia ai dat 450k .....cand mai ai probleme la masina sa ma cauti.

furtunul ala e bine asa cum este doar sa ii pui ceva coliere daca suspectezi ca trage aer fals

peace :blink:

11856[/snapback]

 

 

Furtunul respectiv trebuie schimbat.Datorita materialului necorespunzator devine foarte moale.

 

mike:cel mai bine cumpara original.este vorba de calitatea cauciucului .modelul nou este ok.

Link to comment
Share on other sites

Furtunul respectiv trebuie schimbat.Datorita materialului necorespunzator devine foarte moale.

mike:cel mai bine cumpara original.este vorba de calitatea cauciucului .modelul nou este ok.

exact asa s-a intamplat si la mine... iar cand am sunat la Bavaria si le-am citit codul de pe furtun, mi-au zis ca ala e modelul vechi si nu-l mai au.

Aseara am trecut pe la ei si mi-am luat dispozitivul acela de vacum si in graba, fraierul de mine, am uitat sa las si avansul pentru furtun (intrebasem la tel si aflasem ca este vreo 25 euro - sunt 2 furtune paralele, legate intre ele)

O sa-i sun astazi sa vad daca pot lasa comanda telefonic... :blink:

Link to comment
Share on other sites

exact asa s-a intamplat si la mine... iar cand am sunat la Bavaria si le-am citit codul de pe furtun, mi-au zis ca ala e modelul vechi si nu-l mai au.

Aseara am trecut pe la ei si mi-am luat dispozitivul acela de vacum si in graba, fraierul de mine, am uitat sa las si avansul pentru furtun (intrebasem la tel si aflasem ca este vreo 25 euro - sunt 2 furtune paralele, legate intre ele)

O sa-i sun astazi sa vad daca pot lasa comanda telefonic... :blink:

11930[/snapback]

 

care dispozitiv de vacum? da ceva detalii, unde se afla, cum arata, ce s-a intamplat cu el?

Link to comment
Share on other sites

care dispozitiv de vacum? da ceva detalii, unde se afla, cum arata, ce s-a intamplat cu el?

ziceam ceva mai sus de el...

este un dispozitiv de vacum, de forma rotunda, cu o carcasa din material plastic si care este pozitionat undeva in spatele galeriei de admisie. In acest dispozitiv intra furtunul cu pricina (cel de degazare), iar daca furtunul s-a inmuiat, peretii acestuia s-au lipit unul de celalalt, creind astfel presiune in aparatul de vacum si suprasolicitand membrana pana ce, in cele din urma a cedat (se poate datora si vechimii si suprasolicitarii din ziua in care mi s-a intamplat - am stat prea mult pe loc cu motorul pornit).

Link to comment
Share on other sites

n-ai si tu o poza? ca tot n-am inteles cum sa-l gasesc, vreau sa vad furtunul ala, poate sa-l schimb daca-i cazul, ca sa nu ajung si eu ca tine.

11970[/snapback]

O sa-ti dai seama ca tre sa-l scimbi cand masina ta o sa inceapa sa aiba aceleasi simptome ca a lui mike :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai ce rost are sa-l schimbi daca nu are nici o problema? :)

11977[/snapback]

 

buei :) vreau sa-l vad doar. il schimb in cazul in care prezinta semne de oboseala. de ce sa astept sa se rupa, sa-mi rupa si valva aia sau ce mai e si aia. in cazul in care este ok furtunul stau si eu linistit.

 

P.S. mai adaug ceva. cand am schimbat garnitura suportului filtrului de ulei, mi-a sugerat mih22201 sa verific si pompa de apa. si ce crezi ca am gasit? un joc de n-ai mai vazut, 2-3 cm in orice directie inclusiv in interior/exterior. fara scuregeri si fara zgomote. cat crezi ca ma mai ducea pompa aia? imagineaza-ti cum se blocheaza pompa de apa la 120 km/h :blink: i s-a intaplat unui coleg de al meu tot pe e46. in 3 sec. temperatura motorului era la maxim.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

buei :) vreau sa-l vad doar. il schimb in cazul in care prezinta semne de oboseala. de ce sa astept sa se rupa, sa-mi rupa si valva aia sau ce mai e si aia. in cazul in care este ok furtunul stau si eu linistit.

 

P.S. mai adaug ceva. cand am schimbat garnitura suportului filtrului de ulei, mi-a sugerat mih22201 sa verific si pompa de apa. si ce crezi ca am gasit? un joc de n-ai mai vazut, 2-3 cm in orice directie inclusiv in interior/exterior. fara scuregeri si fara zgomote. cat crezi ca ma mai ducea pompa aia? imagineaza-ti cum se blocheaza pompa de apa la 120 km/h :blink: i s-a intaplat unui coleg de al meu tot pe e46. in 3 sec. temperatura motorului era la maxim.

11980[/snapback]

:) Am inteles bueeiii

Link to comment
Share on other sites

hai c-am venit din service

tocmai am schimbat valva aia de degazare

 

@cyborg

n-am stiut ca te referi la furtun si eu am pozat valva :blink:

 

furtunul il gasesti sub filtrul de aer de habitaclu... dar cel mai bine daca te uiti la motor, pe capac, in spate, dreapta cum te uiti din fata masinii, ai o prelungire a capacului care se continua cu acest furtun. furtunul trece pe sub carcasa de la filtrul de aer de habitaclu si ajunge in dreapta si intra in acea valva de degazare

 

ps.daca ai la'ndemana o poza cu un motor, pune-o pe site si-ti desenez eu cam pe unde ar trebui sa fie

 

pps.n-ar strica sa-l schimbi, mai ales ca si cei de la BMW au facut-o :)

Link to comment
Share on other sites

Are sens.Nu se va mai duce la service sa ii stearga check engine light+enervarea de moment cand apare problema :blink:

asa este

de 3 ori am sters-o pana am rezolvat problema valvei

 

@cyborg

valva e 46 cu totul la Bavaria in bucuresti

iar daca vrei sa-ti schimbi si furtunele cu unele noi, poate-mi zici si mie preturile de la voi... 10x

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.