Jump to content

"Have the coolant changed by BMW Service"


Adrian001

Recommended Posts

Poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi? Vreau in cel mai apropiat timp sa schimb uleiul de motor, cel de frana si acum am observat ca si lichidul de racire imi apre mesaj precum ca as fi nevoit sa-l schimb... Ce presupune exact? Schimbul total sau sa-i scot vreun litru si sa-l inlocuiesc cu un litru de lichid nou? Si care ar fi tipul de lichid original p/u BMW 730d E65 2003, (adica culoare, cati litri, ceva specificatii)?

post-32033-1291048512_thumb.jpg

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

Poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi? Vreau in cel mai apropiat timp sa schimb uleiul de motor, cel de frana si acum am observat ca si lichidul de racire imi apre mesaj precum ca as fi nevoit sa-l schimb... Ce presupune exact? Schimbul total sau sa-i scot vreun litru si sa-l inlocuiesc cu un litru de lichid nou? Si care ar fi tipul de lichid original p/u BMW 730d E65 2003, (adica culoare, cati litri, ceva specificatii)?

 

vezi in primul rand sa nu-ti fi scazut nivelul sub minim

Link to comment
Share on other sites

Poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi? Vreau in cel mai apropiat timp sa schimb uleiul de motor, cel de frana si acum am observat ca si lichidul de racire imi apre mesaj precum ca as fi nevoit sa-l schimb... Ce presupune exact? Schimbul total sau sa-i scot vreun litru si sa-l inlocuiesc cu un litru de lichid nou? Si care ar fi tipul de lichid original p/u BMW 730d E65 2003, (adica culoare, cati litri, ceva specificatii)?

 

vezi in primul rand sa nu-ti fi scazut nivelul sub minim

 

ce minim? tu nu vezi ca ii spune ca trebuie inlocuit antigelul?

Link to comment
Share on other sites

Poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi? Vreau in cel mai apropiat timp sa schimb uleiul de motor, cel de frana si acum am observat ca si lichidul de racire imi apre mesaj precum ca as fi nevoit sa-l schimb... Ce presupune exact? Schimbul total sau sa-i scot vreun litru si sa-l inlocuiesc cu un litru de lichid nou? Si care ar fi tipul de lichid original p/u BMW 730d E65 2003, (adica culoare, cati litri, ceva specificatii)?

 

vezi in primul rand sa nu-ti fi scazut nivelul sub minim

 

ce minim? tu nu vezi ca ii spune ca trebuie inlocuit antigelul?

 

da si? tu te intrebi oare de ce spune asta?

Link to comment
Share on other sites

Glumesti, nu ? :)

Asa faci si schimbul la uleiul de motor? Scoti 1l si pui 1l nou, ca sa fie mai proaspat ? :twoup: .

Lichidul se schimba tot, de unde ti-a venit faza asta cu schimbatul unui singur litru ???

 

Lichidul nu se schimba pentru ca i-ar scadea concentratia, ci pentru ca, int timp, isi pierde proprietatile.

Link to comment
Share on other sites

Glumesti, nu ? :)

Asa faci si schimbul la uleiul de motor? Scoti 1l si pui 1l nou, ca sa fie mai proaspat ? :twoup: .

Lichidul se schimba tot, de unde ti-a venit faza asta cu schimbatul unui singur litru ???

 

Lichidul nu se schimba pentru ca i-ar scadea concentratia, ci pentru ca, int timp, isi pierde proprietatile.

Multumesc frumos! Apreciez pentru raspuns! Citisem si eu pe alte forumuri, precum ca antigelul la modelele astea mai noi e lifetime. Iar in cartea de service nemtii nu vad sa-l fi schimbat niciodata, in decurs de 160.000 km, iar acum are 170.000, are 10 mii de cand sunt posesorul ei... Si de aia ma gandeam ca la ei nu l-au schimbat, iar la noi trebuie... de aia si stateam la indoiala. Fiindca cu totii cunoastem cum reprezentantele astea ne rup buzunarele...

Si chiar daca se schimba, cunoaste cineva si poate sa-mi scrie si mie: "La cati km parcursi (sau perioada) se schimba lichidul de racire?

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

La E65 intra cam 10l de antigel. BMW recomanda schimbarea antigelului la fiecare 4 ani, nu la un anumit numar de km.

Se utilizeaza doar antigel concentrat, diluat in proportie de 50% cu apa distilata. Iti recomand sa utilizezi antigel original BMW.

 

PS : Nu lucrez la reprezentanta si nici nu am service :twoup: .

Link to comment
Share on other sites

La E65 intra cam 10l de antigel. BMW recomanda schimbarea antigelului la fiecare 4 ani, nu la un anumit numar de km.

Se utilizeaza doar antigel concentrat, diluat in proportie de 50% cu apa distilata. Iti recomand sa utilizezi antigel original BMW.

 

PS : Nu lucrez la reprezentanta si nici nu am service :) .

 

Merci mult! Atunci oare de ce nu l-au schimbat nemtii nicodata in decurs de 7 ani? Chiar sunt curios! :twoup: :)

 

PS: Iar cat despre "service" nici nu mergea vorba de tine, ci de cum ai spus tu, despre unii "colegii"...

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

Merci mult! Atunci oare de ce nu l-au schimbat nemtii nicodata in decurs de 7 ani? Chiar sunt curios! :twoup: :)

 

PS: Iar cat despre "service" nici nu mergea vorba de tine, ci de cum ai spus tu, despre unii "colegii"...

 

 

schimba-l si asta e , nu are rost sa te intrebi de ce nu l-au schimbat altii . Probabil au facut doar resetarea din bord , sau tester :)

Link to comment
Share on other sites

De unde stii ca nu a fost schimbat niciodata? Poate ca, la un mom. dat, inspektion I sau II include si schimbat antigel..

Pai am Cartea de Service in fata... si am urmarit totul pana in prezent ce a schimbat si ce nu...

 

 

http://www.bimmerzone.com/category/Tip_and...Inspection.html

 

 

pe langa cartea service, ar trebui sa mai ai o cartulie in care sa iti specifice ce si cand se face, cum vezi in link-ul de mai sus.

in cartea service nu o sa iti insiruie toate astea, dar la reprezentanta .... daca mergi o sa iti explice ce, cat si cum....

 

inspection I/II nu se limiteaza doar la ulei, cum de altfel stiu multi.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa iesi mai ieftin si sa faci si treaba mai buna ca la dealer, cumpara antigel original nediluat ( alt antigel s-ar putea sa corodeze blocul motor) , du-te la ce service vrei tu, si cand il schimbi pune-i sa conecteze un furtun de apa la partea superioara a sistemului de racire si cu suruburile de evacuare de la motor desfacute, lasa-l asa vreo 10 minute. In felul asta cureti depunerile de prin sistemul de racire si o sa fii surprins de ce curge. Neaparat foloseste apa distilata cand combini cu antigelul. Daca faci asta la 1-2 ani , o sa ai mult mai putine probleme cu sistemul de racire ( radiator infundat, canale de racire din motor obturate, depuneri pe termostat sau pompa de apa, ultimii cilindrii care se incalzesc mai mult, etc)
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa iesi mai ieftin si sa faci si treaba mai buna ca la dealer, cumpara antigel original nediluat ( alt antigel s-ar putea sa corodeze blocul motor) , du-te la ce service vrei tu, si cand il schimbi pune-i sa conecteze un furtun de apa la partea superioara a sistemului de racire si cu suruburile de evacuare de la motor desfacute, lasa-l asa vreo 10 minute. In felul asta cureti depunerile de prin sistemul de racire si o sa fii surprins de ce curge. Neaparat foloseste apa distilata cand combini cu antigelul. Daca faci asta la 1-2 ani , o sa ai mult mai putine probleme cu sistemul de racire ( radiator infundat, canale de racire din motor obturate, depuneri pe termostat sau pompa de apa, ultimii cilindrii care se incalzesc mai mult, etc)

Treaba mai buna ca la delaer? Adica cei de la "dealer" nu schimba antigelul astfel dupa cum ai descris tu (furtun cu apa, curatire, 10 min...)? Si inca o intrebare care-i antigelul original dupa parerea ta? Culoare, model, brand?

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa iesi mai ieftin si sa faci si treaba mai buna ca la dealer, cumpara antigel original nediluat ( alt antigel s-ar putea sa corodeze blocul motor) , du-te la ce service vrei tu, si cand il schimbi pune-i sa conecteze un furtun de apa la partea superioara a sistemului de racire si cu suruburile de evacuare de la motor desfacute, lasa-l asa vreo 10 minute. In felul asta cureti depunerile de prin sistemul de racire si o sa fii surprins de ce curge. Neaparat foloseste apa distilata cand combini cu antigelul. Daca faci asta la 1-2 ani , o sa ai mult mai putine probleme cu sistemul de racire ( radiator infundat, canale de racire din motor obturate, depuneri pe termostat sau pompa de apa, ultimii cilindrii care se incalzesc mai mult, etc)

Treaba mai buna ca la delaer? Adica cei de la "dealer" nu schimba antigelul astfel dupa cum ai descris tu (furtun cu apa, curatire, 10 min...)? Si inca o intrebare care-i antigelul original dupa parerea ta? Culoare, model, brand?

 

 

antigelul original e ala care scrie BMW pe bidon

ca mai sunt si alte la fel e alta discutie

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa iesi mai ieftin si sa faci si treaba mai buna ca la dealer, cumpara antigel original nediluat ( alt antigel s-ar putea sa corodeze blocul motor) , du-te la ce service vrei tu, si cand il schimbi pune-i sa conecteze un furtun de apa la partea superioara a sistemului de racire si cu suruburile de evacuare de la motor desfacute, lasa-l asa vreo 10 minute. In felul asta cureti depunerile de prin sistemul de racire si o sa fii surprins de ce curge. Neaparat foloseste apa distilata cand combini cu antigelul. Daca faci asta la 1-2 ani , o sa ai mult mai putine probleme cu sistemul de racire ( radiator infundat, canale de racire din motor obturate, depuneri pe termostat sau pompa de apa, ultimii cilindrii care se incalzesc mai mult, etc)

Treaba mai buna ca la delaer? Adica cei de la "dealer" nu schimba antigelul astfel dupa cum ai descris tu (furtun cu apa, curatire, 10 min...)? Si inca o intrebare care-i antigelul original dupa parerea ta? Culoare, model, brand?

 

Eu n-am vazut sa faca mocirla in garajul vreunul dealer . Pun cutia aia de colectat si toarna dupa aia pe sus si aerisesc. ( Chestia cu furtunul o faci afara in parcare pentru ca se face ceva balta sub masina ).

Antigelul original e ala recomandat de dealer in functie de motor. ( bmw a folosit o gramada de aliaje de-a lungul timpului la fabricarea motoarelor, si din cate stiu eu au fost mai multe tipuri de antigel). Bineinteles ca daca folosesti alt antigel nu o sa tuseasca motorul, sau sa explodeze, dar pentru 2 lei in plus, nu merita.

Link to comment
Share on other sites

La E65 intra cam 10l de antigel. BMW recomanda schimbarea antigelului la fiecare 4 ani, nu la un anumit numar de km.

Se utilizeaza doar antigel concentrat, diluat in proportie de 50% cu apa distilata. Iti recomand sa utilizezi antigel original BMW.

Deci ar fi 5l antigel + 5l apa distilata? Am inteles corect?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.