Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Noul 7 er


Vadim

Recommended Posts

Drive by wire ? Naspa ... o sa raman adeptul masinilor actuale la care volanu-i volan si frana-i frana.

O sa ajungem sa facem partizanat ca acum cu manuala versus automata.

 

Oricum cred ca prin drive by wire "placerea de a conduce" se duce naibii cu totul. Adica nu, doar ca va fi ... emulata. Va fi ca cybersexul. Sa te simti bine fara sa atingi nimic.

O sa emuleze feedback-ul din volan, pe cel din pedala de frana.

 

Dar vom avea rubrici DIY interesante : Cum sa montam un volan Logitech la un seria 7, sau o sa discutam de calitatea slaba a pedalelor de frana Genius ...

Link to comment
Share on other sites

Drive by wire ? Naspa ... o sa raman adeptul masinilor actuale la care volanu-i volan si frana-i frana.

O sa ajungem sa facem partizanat ca acum cu manuala versus automata.

 

Oricum cred ca prin drive by wire "placerea de a conduce" se duce naibii cu totul. Adica nu, doar ca va fi ... emulata. Va fi ca cybersexul. Sa te simti bine fara sa atingi nimic.

O sa emuleze feedback-ul din volan, pe cel din pedala de frana.

 

Dar vom avea rubrici DIY interesante : Cum sa montam un volan Logitech la un seria 7, sau o sa discutam de calitatea slaba a pedalelor de frana Genius ...

131896[/snapback]

 

 

Asta vor ,asta fac :)

 

Si banuiesc ca nu este totul.De la E38 pana la E65 ,am auzit ca evolutia a fost de 3 ori mai mare(ca avans tehnologic).De la actualul E65 la noul E65 va fi tot de 3 ori :)

 

Cine stie ,or fi povesti :blink:

Link to comment
Share on other sites

Partea proasta e ce aceste complicatii pot duce la o scadere a fiabilitatii extrem de frustranta. Partea mecanica a avansat si este fiabiala, insa invazia de electronica si automatizari, care la urma urmei sunt accesorii, aduce pe langa confort si multe probleme.

Din cate am vazut pe net cea o mare parte a recall-urilor este cauzata de defecte software si de defectiuni ale partii electrice.

Link to comment
Share on other sites

Partea proasta e ce aceste complicatii pot duce la o scadere a fiabilitatii extrem de frustranta. Partea mecanica a avansat si este fiabiala, insa invazia de electronica si automatizari, care la urma urmei sunt accesorii, aduce pe langa confort si  multe probleme.

Din cate am vazut pe net cea o mare parte a recall-urilor este cauzata de defecte software si de defectiuni ale partii electrice.

131903[/snapback]

 

Da,asa gandesc si eu.Eu cred ca se arunca cu produse care nu sunt suficient testate in conditii reale.Problemele de soft sunt fara sfarsit,dupa cate am observat.

Si la "ceilalti" este cam la fel,Mercedes,Audi.

 

O alta problema care a aparut deja, lipsa oamenilor specializati pentru a repara astfel de masini .Din aceasta cauza scade si saftisfactia celui care cumpara un BMW nou,deoarece este nevoit sa mearga la service de 3-4 ori pentru aceeasi problema,ceea ce nu mi se pare admisibil dupa ce platesti asa multi bani pentru o masina.

Link to comment
Share on other sites

Valabila si peste ocean chestia cu specializarea ? Ca aici la Constanta toata lumea se lauda ca pleaca la cursuri de specializare la Bucuresti sau in Germania cel putin de 3-4 ori pe an

131912[/snapback]

 

 

Nu stiu ce specializari fac cei de la Constanta.Banuiesc ca nivelul de pregatire se vede cel mai bine urmarind saftisfactia clientilor,cand exista.

 

Am citit si pe forum explicatii(prosteala sau aberatii) date de ingineri care lucreaza la service la BMW(nu conteaza care),si tot asa se spune, ca au fost la specializari.

 

In America depinde foarte mult de dealer,sunt mii de dealeri(aprox 3000).Acolo nu este obligatoriu sa ai o licenta pentru a lucra intr-un service ,din cauza asta depinde ,de la dealer la dealer .

In Canada este un pic diferit,guvernul ii obliga sa aiba o licenta,astfel nivelul este un pic mai ridicat.

Nivelul oricum este mult mai ridicat decat in Europa ,deoarece in NA exista un sistem bine pus la punct,care verifica satisfactia clientului.Convorbirile telefonice sunt inregistrate,in service-uri sunt trimise masini capcana,...practic nu au ce face,sunt obligati sa faca reparatii de calitate.

Link to comment
Share on other sites

heh va recomand cu caldura sa vedeti acest filmulet, poate unii dintre voi il stiu deja

 

http://www.youtube.com/watch?v=zGJtBhL5zBE

 

se intampla in SUA

131918[/snapback]

 

 

:) :)

 

Pai lasa mai Jiffy Lube .Si eu am fost la Midas(alti meseriasi) si nu mi-au schimbat filtrul de ulei :blink:

 

 

 

Astia sunt criminali cand te duci la ei,vor sa schimbe tot,si numai cu piese cu garantie lifetime :)

 

Nu se intampla chiar asa in reprezentante.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.