Jump to content

Indicatii alerte bord


Ramsez

Recommended Posts

Este filtrul antiparticule,incearca sa resetezi intervalul de service al acestuia...sau poate trebuie schimbat,depinde cati km are masina.La mine scrie in cartea tehnica parca la 160.000 trebuie schimbat,asa imi aduc eu aminte. Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Au aparut in bord de ceva timp 3 erori pe care vi le-am si atasat.

M-ar ajuta mult daca imi puteti spune in ce consta erori.

 

Mentionez ca sunt de culoare rosie iar masina este 116i din 2004.

 

Multumesc !

 

In octombrie 2010 trebuiau facute la ce-ti indica acolo inspectiile periodice(sau resetate).Suntem in 30 noiembrie...te-a mai lasat o luna :twoup: Nu este nici o eroare doar trebuie resetate pentru o noua perioada...2 ani cred....

Edited by severus_phantom
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Au aparut in bord de ceva timp 3 erori pe care vi le-am si atasat.

M-ar ajuta mult daca imi puteti spune in ce consta erori.

 

Mentionez ca sunt de culoare rosie iar masina este 116i din 2004.

 

Multumesc !

 

In octombrie 2010 trebuiau facute la ce-ti indica acolo inspectiile periodice(sau resetate).Suntem in 30 noiembrie...te-a mai lasat o luna :twoup: Nu este nici o eroare doar trebuie resetate pentru o noua perioada...2 ani cred....

In al doilea post mi-am dat seama ca nu este eroare,din aceasta cauza am dat edit.

Link to comment
Share on other sites

Este filtrul antiparticule,incearca sa resetezi intervalul de service al acestuia...sau poate trebuie schimbat,depinde cati km are masina.La mine scrie in cartea tehnica parca la 160.000 trebuie schimbat,asa imi aduc eu aminte.

 

frate vazui acum edit-ul tau si mai vazui ceva foarte interesant filtrul ANTIPARTICULE......exceptional sa fie nava spatiala STARTRECK care foloseste antimaterie ca energie de deplasare ajungand la viteza superluminica care se masoara in warp???? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Este filtrul antiparticule,incearca sa resetezi intervalul de service al acestuia...sau poate trebuie schimbat,depinde cati km are masina.La mine scrie in cartea tehnica parca la 160.000 trebuie schimbat,asa imi aduc eu aminte.

 

frate vazui acum edit-ul tau si mai vazui ceva foarte interesant filtrul ANTIPARTICULE......exceptional sa fie nava spatiala STARTRECK care foloseste antimaterie ca energie de deplasare ajungand la viteza superluminica care se masoara in warp???? :twoup:

Ok!Care este faza,ca nu am inteles?Frate esti cu cine vrei tu...

Link to comment
Share on other sites

Este filtrul antiparticule,incearca sa resetezi intervalul de service al acestuia...sau poate trebuie schimbat,depinde cati km are masina.La mine scrie in cartea tehnica parca la 160.000

 

Ok!Care este faza,ca nu am inteles?Frate esti cu cine vrei tu...

 

Vroiam sa-ti sugerez ca ai facut o greseala de ortografie intre PARTICULE si ANTIPARTICULE ....dar vad ca nu ai sesizat....scuze de interventie...nimeni nu le poate stii pe toate :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Este filtrul antiparticule,incearca sa resetezi intervalul de service al acestuia...sau poate trebuie schimbat,depinde cati km are masina.La mine scrie in cartea tehnica parca la 160.000

 

Ok!Care este faza,ca nu am inteles?Frate esti cu cine vrei tu...

 

Vroiam sa-ti sugerez ca ai facut o greseala de ortografie intre PARTICULE si ANTIPARTICULE ....dar vad ca nu ai sesizat....scuze de interventie...nimeni nu le poate stii pe toate :twoup:

Masina mea are meniul in italiana de aici si greaseala,este scris "Filtro Antiparticolato",mai luat putin in deradere!

Nimeni nu s-a nascut stiutor...

Link to comment
Share on other sites

@chiciuc a zis bine ce a zis dar e departe de un raspuns complet.

 

Masina fiind 116i, adica benzina, nu are filtru de particule, iar pictograma respectiva reprezinta "Microfilter (filtrul de polen)" dupa cum a zis si @chiciuc.

 

Daca vrei sa resetezi valorile trebuie sa faci asa:

(cel putin asa e la mine, E90, banuiesc ca si la E87 e la fel)

 

1. Introduci cheia in contact.

2. Apesi butonul START ENGINE FARA A APASA PEDALA DE AMBREIAJ, adica fara sa pornesti motorul.

3. Apesi indelung pe butonul de resetare, din partea stanga-jos a vitezometrului(se vede putin in cea de-a 3a poza)

Iti va aparea un triunghi galben, continui sa apesi pana cand iti intra in meniul cu aceste pictograme.

4. Umbli prin meniu cu ajutorul manetei BC, din stanga volanului, cu acel buton de scroll.

5. Cand ajungi in dreptul pictogramei rosii care te intereseaza, apesi O DATA pe butonul BC din capatul aceleiasi manete

6. Iti va aparea scris RESET si o casuta(parca) si vei apasa din nou pe acelasi buton BC timp de cateva secunde, timp in care va aparea langa RESET un ceas care se invarte iar apoi va disparea si pe urma iti va aparea o data, data pe care o setezi cu ajutorul aceleiasi manete si care reprezinta data la care iti va aparea din nou pictograma rosie in bord.

7. Faci acelasi lucru si cu restul pictogramelor rosii care te intereseaza.

 

Sper ca mi-am adus aminte toti pasii corect. Daca nu te descurci, iti voi da numarul meu pe privat si poate voi fi mai explicit.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri !

Dupa cum arata la alerte, ultima revizie completa am facut-o la banat car in octombrie 2008 si de atunci am facut cam 30.000 km

 

Filtrul de polen ce apare in poza nr.3 trebuie schimbat odata la 2 ani sau pot sa resetez alerta si sa mai aman schimbarea lui?

Daca il resetez cat pot sa mai aman ?

 

Deasemenea mai am o nelamurire legat de poza 1 - Exhaust emissions test: este vreun filtru ce trebuie schimbat la catalizator pentru ca dimineata cand pornesc masina (atunci am simtit cel mai tare) miros foarte tare noxele ?!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri !

Dupa cum arata la alerte, ultima revizie completa am facut-o la banat car in octombrie 2008 si de atunci am facut cam 30.000 km

 

Filtrul de polen ce apare in poza nr.3 trebuie schimbat odata la 2 ani sau pot sa resetez alerta si sa mai aman schimbarea lui?

Daca il resetez cat pot sa mai aman ?

 

Deasemenea mai am o nelamurire legat de poza 1 - Exhaust emissions test: este vreun filtru ce trebuie schimbat la catalizator pentru ca dimineata cand pornesc masina (atunci am simtit cel mai tare) miros foarte tare noxele ?!

Referitor la poza 1 eu o consider in tara noastra ITP sa imi faca noxele.Eu am i drive si setez calc o data la 2 ani sa ma anunte.

Link to comment
Share on other sites

@CRISTIANEUGEN: bravo, cam asta e ideea, sa te anunte din timp ca iti expira ITP-ul.

 

Restul si le seteaza fiecare cum le face, o data cu uleiul, o data pe an, etc.

 

@oSerX: e filtrul de aer pt habitaclu. Restul sunt denumiri, similare. Etimologia cuvantului a evoluat cu tehnica: filtru de polen (cand nu existau clime, a/c), apoi filtru a/c (deh sa stie omul ca are a/c), si se pare mai nou filtru de clima (daca ai clima). Apropo daca nu ai clima cum se numeste?

Link to comment
Share on other sites

atunci va spun cu certitudine ca nu arata in bord si/sau pe navigatie nici o treaba legata de filtrul asta de polen ... asa ca stai calm cu microfiltrul pt clima ... ala se schimba ( conform standardelor de revizie bmw la 2 revizii normale ) ... dar la noi in Ro e indicat sa'l schimbi la fiecare revizie ( 30000km sau 1 sau 2 ani nu stiu exact/mi-e lene sa ma uit in carte - la oricare ajungi prima data ).

 

eu cred ca are probleme cu catalizatorul.... ma gandesc ca poate fi vreun senzor ceva sau poate s'o strica si acest catalizator odata... nu am mai avut masini pe benzina din 2004/2005 si nu'mi aduc aminte sa fi avut vreodata probleme cu catalizatorul ( d'aia ma gandesc ca poate fi doar un senzor sau vreo supapa ceva )

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

mie poza 6 imi zice ..... catalizatorul e posibil, fie sa nu se incinga cat trebuie, fie se incinge prea tare ..... nu ma pricep la motoare pe benzina - dar parca catalizatorul trebuie sa ajunga la o temperatura ridicata pentru a functiona corect si probabil d'aia iti da si eroare la testul de emisii.... Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

v-ati contrazis atata cu filtrul ala "anti-particule" sa filtrul "de particule"... da eu din cate stiu, pe motoarele pe benzina nu exista nici de unu, nici de celalalt :)

 

sal; in ce priveste filtru de particule am lamurit-o,dar cred ca esti deacord ca pt. filtru de antiparticule trebuie un catalizator de dilitiu sa functioneze?

 

voie buna rhaziel :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.