Jump to content

Indicatii alerte bord


Ramsez

Recommended Posts

daca e microfiltrul de clima, banuiesc ca a ajuns la un grad de imbacsire de nu mai trece aer deloc prin el ( probabil o avea vreun senzor de flux de aer ) ... eu personal nu am vazut vreun contact pe capacul de la filtrul de aer, vezi doamne sa te anunte daca nu'l schimbi ( prin desfacerea capacului ) la un anumit interval sa'ti afiseze in bord. .... cel putin nu credeam ca exista acest simbol - eu nu am auzit de el si nu l'am vazut niciodata la nimeni.

 

cred ca 99.9% dintre userii forumului nu s'au lovit de acest semn ( imi dau si eu cu presupusul ). felicitari ai rezolvat misterul.

Link to comment
Share on other sites

Colegii de la Quattroruote au efectuat un test comparativ intre doua motoare diesel, unul Euro 2 si celalalt Euro 3, echipat cu filtru antiparticule (FAP). Rezultatele sunt de-a dreptul socante si previzioneaza un viitor apropiat mult mai ecologic.

 

Reglementarile referitoare la poluare sunt tot mai drastice, normele Euro stabilind baremuri din ce in ce mai joase pentru concentratiile de substante poluante rezultate in urma arderii. Un autoturism care se incadreaza in specificatia Euro 2 este deja depasit, chiar daca nu cu multi ani in urma nimeni nu ar fi anticipat o asemena evolutie. Motoarele diesel in particular au cunoscut o dezvoltare exponentiala, devenind mai performante, insa conservand o caracteristica daunatoare sanatatii: emisia de particule de fum. Grupul PSA a dezvoltat si pus in practica un filtru antiparticule, pe scurt FAP, ale carui rezultate sunt interesante...

sursa: autoshow.ro

Articolul este mai mare,am extras si eu doar atat sa vedem cum e pana la urma cu FAP-ul!

Carcotasi mai sunteti unii!

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

Colegii de la Quattroruote au efectuat un test comparativ intre doua motoare diesel, unul Euro 2 si celalalt Euro 3, echipat cu filtru antiparticule (FAP). Rezultatele sunt de-a dreptul socante si previzioneaza un viitor apropiat mult mai ecologic.

 

Reglementarile referitoare la poluare sunt tot mai drastice, normele Euro stabilind baremuri din ce in ce mai joase pentru concentratiile de substante poluante rezultate in urma arderii. Un autoturism care se incadreaza in specificatia Euro 2 este deja depasit, chiar daca nu cu multi ani in urma nimeni nu ar fi anticipat o asemena evolutie. Motoarele diesel in particular au cunoscut o dezvoltare exponentiala, devenind mai performante, insa conservand o caracteristica daunatoare sanatatii: emisia de particule de fum. Grupul PSA a dezvoltat si pus in practica un filtru antiparticule, pe scurt FAP, ale carui rezultate sunt interesante...

sursa: autoshow.ro

Articolul este mai mare,am extras si eu doar atat sa vedem cum e pana la urma cu FAP-ul!

Carcotasi mai sunti unii!

 

Poti sa-mi dai link-ul exact de unde ai citit asta cu antiparticule? Cred ca este ceva gresit acolo.Antiparticulele sunt strans legate de fizica cuantica,ele nu exista fizic,sunt doar considerente teoretice,la fel si tahionii,particule care se presupune sa se misca prin spatiu cu o viteza mai mare decat cea a luminii,purtand cu ei antiparticulele.

 

La Geneva s-a construit un accelerator de particule lung de cativa kilometrii tocmai pt. a se incerca accelerarea materiei la o viteza apropriata de ce-a a luminii,pt. a se incerca obtinerea primului atom de antimaterie(antiparticula)...care ciocnindu-se cu materia,va elimina o energie asa mare incat teoretic se poate obtine o gaura neagra,minuscula.....astfel de poate evidentia in laborator primele clipei ale creatiei asa numitul big-bang....deci nu cred ca cei de la bmw au reusit sa construiasca inca un filtru antiparticule..... :twoup:

 

cele bune

Link to comment
Share on other sites

Asa ca nu sunt eu autorul cuvantului,chiar daca mai luat peste picior.

 

nu te-am luat peste picior in nici un fel si mi-am cerut si scuze mai sus....nu esti tu de vina....tu doar ai preluat o informatie...si dupa cum am mai spus:nimeni nu le poate stii pe toate :) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Asa ca nu sunt eu autorul cuvantului,chiar daca mai luat peste picior.

 

nu te-am luat peste picior in nici un fel si mi-am cerut si scuze mai sus....nu esti tu de vina....tu doar ai preluat o informatie...si dupa cum am mai spus:nimeni nu le poate stii pe toate :) :twoup:

si tie :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.