Jump to content

e92 325i, 320i sau 320d?


alex_ag

Recommended Posts

Salutare! Sunt membru nou pe forum si nu sunt hotarat ce motorizare sa aleg la un e 92.

Sunt nehotarat intre 320d 320i si 325i :)

La 320d singurul lucru care ma atrage este consumul :twoup:

320i gasesc la acelasi pret dar mai bine dotat

325i am gasit unul super dotat, dar am inteles ca e cam periculos la consum (undeva la 14 oras, 11 mixt), in schimb 218 hp suna bine :twoup:

Pretul se invarte in jurul a 18.000 + TVA, deci cam 21.000 TVA inclus (TVA-ul din germania - 19% ) + taxa

De asemenea, la 325i taxa e in jur de 1.500 pe cand la 320 se invarte pe la 600...

Ce parere aveti? Ce ar fi mai indicat de cumparat?!

Multumesc anticpat :)

Link to comment
Share on other sites

Hehehe! Sper ca esti pregatit pentru un topic lung de cateva pagini! :twoup:

 

Depinde cati km ai de gand sa faci pe an, ce putere vrei sa aiba, consum, taxe, costuri intretinere etc etc.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

depinde foarte mult si de ceea ce vrei tu de la o masina: daca doresti sa ti-o iei pt consum si pentru taxe mai mici, dar mai putin dotat te poti indrepta catre 320D ; daca iti doresti ceva cu dotari si de asemenea cu mai mari performante te poti orienta catre 325i - parerea mea e ca diferentele de consum intre 320i si 325i nu sunt foarte mari
Link to comment
Share on other sites

Foarte mult nu merg... adica nu fac naveta 200 km pe zi :twoup:

In medie fac in jur de 30k pe an

Momentan am un 316i '99 care a fost bland cu consumul in cei 5 ani de cand il am...

De ce nu 320i?

Si care e consumul real la 325i? bmw spune ca 9.8 urban 7,1 mixt dar sunt sigur ca nu e chiar asa :)

Cu dieselul nu prea m-am impacat bine niciodata, tinand cont ca am schimbat o turbina la un 320d 2003 :)

Daca 325i ar sta in jur de 9% mixt ar fi ok, dar cum e intretinerea la el fata de 320i?

Oricum... tind cam 70% spre 325i

Am citit pe un alt forum ca 320d poate fi dus de la 177 la vreo 215 hp (dar m-i se pare cam tras de par)

 

 

325-ul de care vorbesti e cel cu motor de 2500 sau 3000?

Daca ai posiblititatea, eu as zice sa il iei oricum. Motorul de 6 cilindri este mai rafinat si diferenta de putere destul de mare.

 

2497 - 218 hp

Link to comment
Share on other sites

Foarte mult nu merg... adica nu fac naveta 200 km pe zi :twoup:

In medie fac in jur de 30k pe an

Momentan am un 316i '99 care a fost bland cu consumul in cei 5 ani de cand il am...

De ce nu 320i?

Si care e consumul real la 325i? bmw spune ca 9.8 urban 7,1 mixt dar sunt sigur ca nu e chiar asa :)

Cu dieselul nu prea m-am impacat bine niciodata, tinand cont ca am schimbat o turbina la un 320d 2003 :)

Daca 325i ar sta in jur de 9% mixt ar fi ok, dar cum e intretinerea la el fata de 320i?

Oricum... tind cam 70% spre 325i

Am citit pe un alt forum ca 320d poate fi dus de la 177 la vreo 215 hp (dar m-i se pare cam tras de par)

 

 

325-ul de care vorbesti e cel cu motor de 2500 sau 3000?

Daca ai posiblititatea, eu as zice sa il iei oricum. Motorul de 6 cilindri este mai rafinat si diferenta de putere destul de mare.

 

2497 - 218 hp

 

La 30.000km pe an, zic ca merge sa-ti iei 320d. Taxele sunt bune la un motor de 1995cm, consumul este bun, 177hp zic ca sunt suficienti. In cazul turbinei cazute, pot fi multi factori care au dus la defectarea acesteia. Exploatarea defectuasa, mersul subturat, ulei prea gros etc etc. sunt doar cateva exemple. Pana la urma urmelor, este alegerea ta, pentru ca tu sti cel mai bine, ce anume te incanta cand ai volanul in fata. Restul e cancan!

Link to comment
Share on other sites

320i nici eu nu cred ca merita ........ 320d e super ... consum, putere, taxe ....

 

nu stiam ca pe e92 s'au folosit si motoare de 2,5l ca si pe e90 - credeam ca doar motorul de 3l a fost folosit .... am citit acum ca din 2007 s'ar fi schimbat motorul...

Link to comment
Share on other sites

In cazul asta 320i cam iese din discutie :twoup:

Dar costurile de intretinere intre 320d si 325i pot fi mari?

Stiu ca dieselul este mai scump la intretinere si in plus este mult mai sensibil la carburant... si cum pe la noi nu prea ai de unde sa iei motorina buna... :)

325-ul pe care l-am gasit are 68k, 320i-ul avea doar 38k iar dieselul in jur de 50k

Cam pe la ce km apar problemele si costurile mari de intretinere (ma refer nu doar la schimbul de ulei filtre)?

Ceva sensibilitati pentru 325i?

Link to comment
Share on other sites

la diesel la ambele motoare de 2l mi s'au schimbat fuliile de la motor in jurul 40-50k km ... aveau un mic suierat ( nu tot timpul - dar aveau ). in rest... sunt ok.... legat de motorina .... tu de unde vrei sa bagi motorina ?? nu de la peco ?? motorina rompetrol/omv/petrom cateodata este foarte buna. reviziile la diesel costa poate un pic mai mult datorita filtrului de motorina .... vreo 2milioane parca.
Link to comment
Share on other sites

Dar costurile de intretinere intre 320d si 325i pot fi mari?

 

325-ul pe care l-am gasit are 68k, 320i-ul avea doar 38k iar dieselul in jur de 50k

Si 320d cati km avea?

 

Diferenta de intretinere ar fii cam asa:

la 320d intra mai mult ulei decat la 325i,la 325i filtrul de combustil este in rezervor si am inteles ca se schimba la ~120.000km,filtre mai ieftine la 325i....

 

Fiecare are avantajele/dezavantajele ei :twoup:

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

la 30k pe an esti la limita de rentabilitate la un diesel. Consumul dat oficial pentru extraurban e destul de realist la benzina, diferentele sunt mici (vorbesc de mers normal, nici ca o baba nici dat in gura). In oras depinde de oras, dar nu cred ca vei sari de 15%. In rest fa un drive test si vezi care iti place mai mult. LA e90 au mai reparat din bubele motorului de 2.0d care era pe e46, e cu siguranta mai fiabil.

NU am auzit de absolut nici o problema majora la 320i 325i in afara de prbobleme comune care apar la orice e92..

Oricum daca mergi pe diesel cauta neaparat ceva cu istoric full si km cati mai aproape de adevar, pentru ca daca are mult mai multi km, intretinerea si probabilitatea sa pice ceva mai scump devine mare..

Bineinteles mai e si problema impozitului..totusi nu cred ca 320i poate fi scos din calcul usor, e superfiabil, are totusi un 170 de cai(cele dupa 2007), impozit identic cu 320D.. aceasi recomandare, fa un drive test, poate iti place. Oricum fa un drivetest cu toate.

trebuie sa tii cont ca 325i, dupa 2007 are mtor de 3l de fapt si impozit pe masura.

Eu am condus un 320D e90 destul de mult, mi-a dispalcut profund, desi pe hartie e super ok.. mult peste e46 320d, care mi-a placut mai mult cum se conduce (vorbesc de feeling-ul masinii in general). Nu stiu cum sa explic.. parca lipsea ceva. E doar o impresie personala asta..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

voi aveti inpresia ca e motorul ala slab de pe e46, care era si de 2.2 l, cosuma cat un 325i si slabut..E mare diferenta acum, dupa 2007 320i e un I4 de 2000cm3 .. deci ideal la impozit si 170 de cai, si destul de important cuplu de 210NM, foarte decent pentru un motor asa mic 4 linie.. 2.0d are 177 CP.. mare diferenta intre ele nu e. MAi consultati si voi o pagina la BMW..sau wiki macar. Stiu ca nu sunt multe e90-e92 mai noi de 2007 pe forum, dar asta nu inseamna ca nu exista ca posibilitate.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Si care e consumul real la 325i? bmw spune ca 9.8 urban 7,1 mixt dar sunt sigur ca nu e chiar asa :twoup:

 

La motorul de 2497cmc(N52B25) consumul declarat este 12,1 urban/8,4 combinat.Ce ai scris tu acolo este pt. motorizarea de 3.0L(N53B30) cu injectie directa dupa 09.2007.

 

In Bucuresti consumul real este de 15% mers normal si 17% alergat.Afara intre 8,5 si 11,5 .

Link to comment
Share on other sites

La 320i, luat de nou, in 40000 km nu am avut vreo problema grava legata de motor, articulatie, mecanica in general.

In patru ani s-a ars o siguranta la inchiderea centralizata si am avut o eroare la capsa de la baterie.

 

Consum real:

- in Bucuresti 13-16l / 100km

- in afara cu aer conditionat 9-11,5l / 100 km.

 

Am condus si 320d si mi s-a parut cam tractoras dar are cuplu pe care il simti fata de 320i. Poate sunt eu subiectiv pentru ca nu imi iau decat motoare pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

am scris ditamai postul si l+am pierdut :twoup:

 

un sumar : e92 - cea mai tare caroserie de la bmw, 325i - sunet f placut, consum mare in oras, 320d - cuplu = senzatie de acceleratie, consum mic, nu se tureaza, cam plictisitor pt un coupe. 320i - cam slabut pt aceasta caroserie.

 

cumpara din romania de la primul proprietar - in germania sunt mai scumpe

Link to comment
Share on other sites

eu as merge pe 320i : decent, taxe si impozite mai mici decat 325i, silentios. Mie mi-ar surade cel mai mult. Mi se pare masina cea mai rezonabila din cele trei, in special din cauza ca are mai multe accesorii. La mersul prin oras parca prefer benzina. Poate sunt singurul :twoup:

320d : consum bun, este destul de silentios, am mers cu cateva de zici ca erau pe benzina. Dar daca e mai putin accesorizat decat 320i nu cred ca merita. Depinde si de ce accesorii e vorba.

325i: cel mai tare dintre cele 3. Nu stiu de ce nu l-as alege. probabil din cauza ca exista si 330i... si tot asa ajungem la 335... etc.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.