Jump to content

e92 325i, 320i sau 320d?


alex_ag

Recommended Posts

Eu: E90, 218 CP, cutie automata, consum in Bucuresti in zilele de maxima aglomeratie si regim de iarna, consum 22%. Sunt f curios sa imi arate si mie cineva ca scoate in Buc consum sub 18 la ora 8 dimineata si 6 seara. Conduc normal spre sportiv. E si pacat sa nu te bagi cand ai sub capota o mica bestie.

E adevarat ca noapte am scos consum de 9 in Buc, dar ziua, nici in cele mai fericite cazuri nu scade sub 18-20 ca si consum combinat aglomeratie cu semi-aglomeratie.

 

Pe autostrada la 160km/h consum 10. Nu va scadea niciodata sub 7 inj afara.

 

Senzatiile in schimb sunt misto. Pt un sedan de serie poti face multe ghidusii.

 

Motor 2.5L 6 cil in linie. Cei 2 cilindri in plus fac toti banii. Motorul este mult mai elastic si trage linear. Un dezavanataj este ca manaca ulei. In carte scrie cam 3-4 litri intre scbimburi dar eu unul nu am sarit de 2.

 

si eu mi-as lua 325i daca nu ma-s uita la bani si sunt fan benzina dar totusi in oras consumul fata de 320d crek e triplu,dar in afara orasului e o adevarata placere sa te bucuri de caii aia

 

cand 325 iti ia 22 sa nu crezi ca in ac conditii 320d merge cu 7 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

325i nu e masina de Bucuresti , poate doar noaptea merita sa iesi cu ea.

 

Eu obtin consum sub ce spunea colegul cu aceeasi masina. In oras 14-15%. E adevarat ca nu alerg cu ea in oras. Nu are rost.

Iar afara 9-9.5% este consumul mediu. Overall nu se preteaza ca masina de oras. In schimb in w/e si la drum lung....e alta poveste. Putere, cuplu, liniaritate, sunetul motorului...sunt toate exceptionale.

Edited by michael_ro
Link to comment
Share on other sites

De ce trebuie sa vorbiti numai de consumuri ?

 

Vorbiti de senzatii, vorbiti de ce ofera fiecare motor, etc.... Iarasi comparati mere cu pere, 325i cu 320d, si fieare vine cu argumente din buzunar si cu consumuri fantasmagorice ?

 

Orice motor e de Bucuresti, depinde ce vrei. Un motor mare nesolicitat poate consuma chiar mai putin decat unul mai mic solicitat la maxim. De ce nu vorbiti si de asta ?

 

Vorbiti de sunetul lor, vorbiti de multe alte lucruri. De franele si suspensiile care se pun pe fiecare motorizare. Vorbiti ca pe daciaclub, si aia se bat in consumuri, intre 1.2 euro 5, 1.4 MPI si 1.6 16 valve....pana mea.

 

 

Cine-si ia vreodata diesel cu altceva in cap fata de consum ? Un pasionat de diesel (ca mai sunt si din astia) vine cu 3.0d - sau macar un 6 cilindri (2.5) Ala da motor. Pe ala ti-l cumperi pentru cuplu, si mai si suna genial.

 

Hai n-o mai dati pe dupa clanta.

 

 

 

Si ca sa dau si un sfat omului care a deschis topicul. Ia-ti 325i. Ia-ti cel mai mare motor pe care ti-l permiti din punct de vedere al taxelor. Consumul ti-l vei face singur. Nici un BMW nu consuma mult aiurea. Exista alte motorare de la alte marci care consuma mult orice le-ai face, dar nu e cazul la BMW. Va consuma exact atat cat ii vei da tu pedala.

Edited by kruger
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Nu te supara, dar pe un E92, pielea ar fi un "must have", eu nu as cumpara un coupe de genul asta atat de slab dotat. Nu mai zic de lipsa navi-ului. Mai e si cea mai slaba motorizare, ma rog, aproape...

 

Dar sa o stapanesti sanatos.

 

PS: si sa nu ma iei cu strugurii si alte balarii ca nu e ca nu e cazul la mine :twoup:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Nu te supara, dar pe un E92, pielea ar fi un "must have", eu nu as cumpara un coupe de genul asta atat de slab dotat. Nu mai zic de lipsa navi-ului. Mai e si cea mai slaba motorizare, ma rog, aproape...

 

Dar sa o stapanesti sanatos.

 

PS: si sa nu ma iei cu strugurii si alte balarii ca nu e ca nu e cazul la mine :twoup:

 

Asa e, si mie imi pare rau ca nu are piele si navi. Dar m-am decis pe ea pt ca am luat=o de la un dealer bmw si cu garantie totala... si este intr-o conditie f buna... am ales sa fie asa decat full si mai jerpelita.

Link to comment
Share on other sites

Kruger daca tie iti place sa mergi bara la bara cu consum de peste 20 e treaba ta.Mie ideal mi se pare sa ai doua masini , una de consum si una de distractie.320d e un compromis foarte bun , daca ii faci un chip sari de 200 cai , ceea ce nu e chiar asa putin si ai si un cuplu motor foarte bun.
Link to comment
Share on other sites

De ce trebuie sa vorbiti numai de consumuri ?

 

Vorbiti de senzatii, vorbiti de ce ofera fiecare motor, etc.... Iarasi comparati mere cu pere, 325i cu 320d, si fieare vine cu argumente din buzunar si cu consumuri fantasmagorice ?

 

Orice motor e de Bucuresti, depinde ce vrei. Un motor mare nesolicitat poate consuma chiar mai putin decat unul mai mic solicitat la maxim. De ce nu vorbiti si de asta ?

 

Vorbiti de sunetul lor, vorbiti de multe alte lucruri. De franele si suspensiile care se pun pe fiecare motorizare. Vorbiti ca pe daciaclub, si aia se bat in consumuri, intre 1.2 euro 5, 1.4 MPI si 1.6 16 valve....pana mea.

 

 

Cine-si ia vreodata diesel cu altceva in cap fata de consum ? Un pasionat de diesel (ca mai sunt si din astia) vine cu 3.0d - sau macar un 6 cilindri (2.5) Ala da motor. Pe ala ti-l cumperi pentru cuplu, si mai si suna genial.

 

Hai n-o mai dati pe dupa clanta.

 

 

 

Si ca sa dau si un sfat omului care a deschis topicul. Ia-ti 325i. Ia-ti cel mai mare motor pe care ti-l permiti din punct de vedere al taxelor. Consumul ti-l vei face singur. Nici un BMW nu consuma mult aiurea. Exista alte motorare de la alte marci care consuma mult orice le-ai face, dar nu e cazul la BMW. Va consuma exact atat cat ii vei da tu pedala.

 

 

FOARTE bun post! Ma bucur ca mai exista si oameni ca tine pe acest forum!

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina.

 

SI imi place mult mai mult fara gogoasa aia in mijloc , cica navigatie. :twoup: Fara , arata de de 3 ori mai bine.

 

Pielea , un capriciu care de multe ori se poate transforma intr-o batae de cap daca nu e din aia de calitate nappa sau ce mai au ei in optiuni.

 

In rest sa o stapanesti sanatos .

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

De ce trebuie sa vorbiti numai de consumuri ?

 

Vorbiti de senzatii, vorbiti de ce ofera fiecare motor, etc.... Iarasi comparati mere cu pere, 325i cu 320d, si fieare vine cu argumente din buzunar si cu consumuri fantasmagorice ?

 

Orice motor e de Bucuresti, depinde ce vrei. Un motor mare nesolicitat poate consuma chiar mai putin decat unul mai mic solicitat la maxim. De ce nu vorbiti si de asta ?

 

Vorbiti de sunetul lor, vorbiti de multe alte lucruri. De franele si suspensiile care se pun pe fiecare motorizare. Vorbiti ca pe daciaclub, si aia se bat in consumuri, intre 1.2 euro 5, 1.4 MPI si 1.6 16 valve....pana mea.

 

 

Cine-si ia vreodata diesel cu altceva in cap fata de consum ? Un pasionat de diesel (ca mai sunt si din astia) vine cu 3.0d - sau macar un 6 cilindri (2.5) Ala da motor. Pe ala ti-l cumperi pentru cuplu, si mai si suna genial.

 

Hai n-o mai dati pe dupa clanta.

 

 

 

Si ca sa dau si un sfat omului care a deschis topicul. Ia-ti 325i. Ia-ti cel mai mare motor pe care ti-l permiti din punct de vedere al taxelor. Consumul ti-l vei face singur. Nici un BMW nu consuma mult aiurea. Exista alte motorare de la alte marci care consuma mult orice le-ai face, dar nu e cazul la BMW. Va consuma exact atat cat ii vei da tu pedala.

 

 

FOARTE bun post! Ma bucur ca mai exista si oameni ca tine pe acest forum!

 

Bafta!

 

Foarte bun post...dar gresit. Eu sunt unul dintre aia care si-au luat diesel pentru ca asta imi place sa conduc. Pentru ca imi place sa merg cu masina fara sa dau peste cap turometrul, si imi place senzatia de cuplu. Pentru ca am mers cu benzina de 3000 si mi s-a parut 'mult zgomot pentru nimic'. Si pentru ca fata de 325i eu la 320d am costuri semnificativ mai mici in oras, reprize mai bune in afara orasului si merg mai relaxat.

 

Si ca sa inchei, urmatoarea masina va fi tot diesel, dar de data asta automata :twoup:

 

LE: masinile anterioare au fost pe benzina. Si nu ma intereseaza sa fac liniute, si nici sunetul masinii. Asta ca sa previn alte comentarii :)

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

nu merge cu 7 poate merge cu 11 atunci e dublu

 

Stai linistit,acelasi traseu de la servici-acasa in 2007-2008 cand se lucra pe Stefan cel Mare si se circula doar pe 2 benzi si prindeai un semafor de 5-6 ori iar de la pasajul victoriei pana la Mihai Bravu(Muncii) faceai 1h30min la 325i aveam 20-22% iar cu VW Bora 1.9 TDI de 90 cp aveam consum de 16,7%.(La ambele resetat consumul la plecare).Am si un filmulet daca nu ma crezi.

Link to comment
Share on other sites

De ce trebuie sa vorbiti numai de consumuri ?

 

Vorbiti de senzatii, vorbiti de ce ofera fiecare motor, etc.... Iarasi comparati mere cu pere, 325i cu 320d, si fieare vine cu argumente din buzunar si cu consumuri fantasmagorice ?

 

Orice motor e de Bucuresti, depinde ce vrei. Un motor mare nesolicitat poate consuma chiar mai putin decat unul mai mic solicitat la maxim. De ce nu vorbiti si de asta ?

 

Vorbiti de sunetul lor, vorbiti de multe alte lucruri. De franele si suspensiile care se pun pe fiecare motorizare. Vorbiti ca pe daciaclub, si aia se bat in consumuri, intre 1.2 euro 5, 1.4 MPI si 1.6 16 valve....pana mea.

 

 

Cine-si ia vreodata diesel cu altceva in cap fata de consum ? Un pasionat de diesel (ca mai sunt si din astia) vine cu 3.0d - sau macar un 6 cilindri (2.5) Ala da motor. Pe ala ti-l cumperi pentru cuplu, si mai si suna genial.

 

Hai n-o mai dati pe dupa clanta.

 

 

 

Si ca sa dau si un sfat omului care a deschis topicul. Ia-ti 325i. Ia-ti cel mai mare motor pe care ti-l permiti din punct de vedere al taxelor. Consumul ti-l vei face singur. Nici un BMW nu consuma mult aiurea. Exista alte motorare de la alte marci care consuma mult orice le-ai face, dar nu e cazul la BMW. Va consuma exact atat cat ii vei da tu pedala.

 

 

FOARTE bun post! Ma bucur ca mai exista si oameni ca tine pe acest forum!

 

Bafta!

 

Foarte bun post...dar gresit. Eu sunt unul dintre aia care si-au luat diesel pentru ca asta imi place sa conduc. Pentru ca imi place sa merg cu masina fara sa dau peste cap turometrul, si imi place senzatia de cuplu. Pentru ca am mers cu benzina de 3000 si mi s-a parut 'mult zgomot pentru nimic'. Si pentru ca fata de 325i eu la 320d am costuri semnificativ mai mici in oras, reprize mai bune in afara orasului si merg mai relaxat.

 

Si ca sa inchei, urmatoarea masina va fi tot diesel, dar de data asta automata :)

 

LE: masinile anterioare au fost pe benzina. Si nu ma intereseaza sa fac liniute, si nici sunetul masinii. Asta ca sa previn alte comentarii :)

 

1 - Deci, 3000 benzina ti s-a parut ca nu are cuplu si e mult zgomot pentru nimic.

2 - 320d are reprize mai bune interurban fata de 325i

 

Cum zici tu. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ce imi place asta cu e90 320i ala dupa 2007 e mult mai slab.. sa fim seriosi.. sunt exact 7 cai diferenta la putere, ca aia conteaz de fapt, 2 km/h diferenta la top speed si 0.3 sec la 0-100.

 

Ca de obicei, se confunda smuceala cu performanta.. Altfel, concret, diferente sunt neglijabile. Cine vrea diesel ok, dar daca sa nu ne ascundem dupa deget acum si sa vorbim aberatii.. Motorul este chiar incredibil de economic. Extraurban e diferenta de 1l, in oras vreo 2...

Oricum sa o stapanesti sanatos, bine ca ai luat cu garantie masina..O alegere buna.

Link to comment
Share on other sites

1 - Deci, 3000 benzina ti s-a parut ca nu are cuplu si e mult zgomot pentru nimic.

2 - 320d are reprize mai bune interurban fata de 325i

 

Cum zici tu. :twoup:

 

1 - da. As lua un 3000 diesel peste 3000 benzina la orice ora, fara sa ma gandesc o milisecunda

2 - din nou da. Studiaza si tu datele tehnice, ca sa nu zici ca e impresia mea personala. Vorbim de extraurban si de E90, da? (vreau doar sa ma asigur)

 

Din acelasi ciclu, as lua oricand un 40d peste un 50i pe X5/X6. Si aici consumul chiar nu mai are nicio relevanta, pur si simplu imi place mai mult cum merge. Si nu vorbim nici de smuceala, ca nu e tdi-pd ..

Link to comment
Share on other sites

Diferenta imensa e la reprize, adica la depasiri .

 

Diferenta la mers sportiv tinde spre vreo 4-5 litri cel putin per 100 de km. in defavoarea la dizel.

 

Nu inteleg dc multi se incapataneaza sa nu accepte odata beneficiile unui motor turbodizel modern.

 

Aveam 330cd si in sarcina suiera si pufaia ca un tren ,si cand mergeam tare nu sarea de 12 si cand mergeam incet tinea cu buzunaru .

 

Top Speed in Romania nu ai unde , decat pe perioade scurte. ce conteaza sunt reprizele nu poti mentine un top speed 1 h in continuu.

 

Conteaza sa ai o viteza medie orara care sa te duca din punctul A si B cu depasiri cu tot intrun mod cat mai rapid s in sigurantasi eficient .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.