Jump to content

e92 325i, 320i sau 320d?


alex_ag

Recommended Posts

Dc e chiar asa important cuplul teoretic un 320d ar trebui sa se tina scai de 330i, pe reprize, sau chiar sa fie mai rapid.

 

Avand in vedere ca dieselul are cuplul mai mare.

 

Chiar asa e in realitate?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina.

 

SI imi place mult mai mult fara gogoasa aia in mijloc , cica navigatie. :twoup: Fara , arata de de 3 ori mai bine.

 

Da e navigatie. Cu harta pe 2011 e ok daca e professional. Stie deja si drumuri comunale. Nu se ridica la Igo dar integrarea cu masina e minunata: ai PDC foarte fain, modul TV (nu stiu daca e pe E90 dar pe E60 este) etc. Navigatia nu e doar navigatie cu e un ecran mare care iti asigura SI ALTE functionalitati daca le ai pe masina.

 

Pielea , un capriciu care de multe ori se poate transforma intr-o batae de cap daca nu e din aia de calitate nappa sau ce mai au ei in optiuni.

 

Nu este un capriciu. Pielea nappa e foarte faina. Dar nici Dakota nu e de aruncat: pielea neagra nu te arde extrem de tare vara daca e ingrijita. Nu transpiri in ea. E chiar ok...

Link to comment
Share on other sites

am zis de performante, nu consum... ma seaca genul ala de afirmatii ca "trage mult mai bine" .. trage pe dracul. Daca tragea avea 3 sec diferenta nu 0.3

Comparatiile la reprize gen.. 80-120 in a IV sunt irelevante intre diesel si benzina. Poti compara 2 motoare pe benzina la asta sau doua dieseluri intre ele, altfel nu are relevanta. . Cutiile sunt etajate diferit, turatiiile la care se dezvolta cuplu etc..

UN TD modern e ok, dar nu e motorul suprem, nici pe departe, si ca orice chestie care are avantaje sare si el dezavantajele lui, ca si benzina de altfel.

Link to comment
Share on other sites

ce imi place asta cu e90 320i ala dupa 2007 e mult mai slab.. sa fim seriosi.. sunt exact 7 cai diferenta la putere, ca aia conteaz de fapt, 2 km/h diferenta la top speed si 0.3 sec la 0-100.

 

Ca de obicei, se confunda smuceala cu performanta.. Altfel, concret, diferente sunt neglijabile. Cine vrea diesel ok, dar daca sa nu ne ascundem dupa deget acum si sa vorbim aberatii.. Motorul este chiar incredibil de economic. Extraurban e diferenta de 1l, in oras vreo 2...

Oricum sa o stapanesti sanatos, bine ca ai luat cu garantie masina..O alegere buna.

 

bine punctat multi confunda smuceala cu performanta,daca te baga cuplu ala in scaun gata uite ce rupe,da nu e asa

 

te tii cu 330d de ml500 haios crek ala merge relaxat omu si tu te chinuiai sa stai in spatele lui :twoup:

raportul cal putere greutate conteaza mai mult la plecarile de pe loc si oricum ala e 4x4 asa ca nici acolo nu ai de castigat

Link to comment
Share on other sites

Deci avem ML500 din 2005 si 330d din 2005.ML face suta in 6.9 si 330d in 6.7 ..cred ca multi nu stiu unde au ajuns dieselurile in ziua de azi.

Si nu mai zic nimic de aerodinamica , care la ML e aceeasi cu a unui tractor.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Nu, dar mi s-a cam luat de elucubratiile celor ca tine, soferi de 320 D, care inainte au avut 1.4 benzina si care acum au impresia ca merg cu Ferrari!

Auzi ce avioane, 325, 330! Esti de-a dreptul PENIBIL! Si esti cu atat mai PENIBIL cu cat te iei de varsta unei masini sau a alteia incercand sa te erijezi intr-o persoana superioara sau... "avuta" prin prisma anului masinii din posesie!

... poate eu am preferat sa-mi iau casa ca altfel puteam sa am 5 nou (si nu 2.0 D) sau poate eu nu platesc rate la masina...

 

 

"Pentru ca am mers cu benzina de 3000 si mi s-a parut 'mult zgomot pentru nimic'." Asta venind din partea unui sofer de 320 D SUPERCAR!

 

PS: Ai deschis un topic ca ti-a picat turbina in 13.000 KM si ca ti se pare ca maisna, desi e noua, scoate fum! =)) :) :twoup: Super tare

 

P E N I B I L

Edited by Alexxx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tinere, nu vreau sa intru intr-un flame, dar:

- nu stii ce masini am avut eu inainte

- tu esti primul care mi-a numit masina 'trancanici'. Sa inteleg ca asta a fost o remarca pornita dintr-o intentie umila si ti-a iesit asa din greseala?

- aspectul financiar n-a intrat in discutie niciodata. Daca te simti inferior e strict problema ta. Nu ma intereseaza ce case ai si nici ce alte masini (daca e cazul)

- n-am zis nicaieri ca am un supercar. Din nou, perceptia iti joaca feste. (Sa fie oare din cauza sentimentului fals de superioritate?)

- am dreptul sa imi placa ce motorizare vreau eu

 

In legatura cu masina mea - asa e, fiind primul diesel, nu stiam exact cum trebuie sa se comporte. Acum stiu. Si nici nu mai scoate fum. Deloc. (daca te incalzeste cu ceva). In legatura cu turbina, de-aia exista recall-uri si garantii.

 

Si acum ca am trecut prin fiecare punct, sunt de acord si cu auto-caracterizarea pe care ti-ai facut-o :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Acum din 'refuz sa inteleg' ai ajuns in categoria 'absurd' :twoup:

 

Uite, ma vad nevoit sa ma citez:

 

1 - da. As lua un 3000 diesel peste 3000 benzina la orice ora, fara sa ma gandesc o milisecunda

 

Iar referitor la motorizari, cand mi-am luat masina, am facut vreo 20 de drive-teste, cam cu toate masinile care erau in targetul meu. Nu eram focusat pe bmw, nici pe diesel. Am luat-o pe asta pentru ca ASTA IMI PLACE. Mai clar de atat nu pot sa ma exprim.

 

Acum, fiecare trage ce concluzie poate, in functie de gradul de intelegere.

Eu m-am oprit din comentarii pe topicul asta.

Link to comment
Share on other sites

De ce trebuie sa vorbiti numai de consumuri ?

 

Vorbiti de senzatii, vorbiti de ce ofera fiecare motor, etc.... Iarasi comparati mere cu pere, 325i cu 320d, si fieare vine cu argumente din buzunar si cu consumuri fantasmagorice ?

 

Orice motor e de Bucuresti, depinde ce vrei. Un motor mare nesolicitat poate consuma chiar mai putin decat unul mai mic solicitat la maxim. De ce nu vorbiti si de asta ?

 

Vorbiti de sunetul lor, vorbiti de multe alte lucruri. De franele si suspensiile care se pun pe fiecare motorizare. Vorbiti ca pe daciaclub, si aia se bat in consumuri, intre 1.2 euro 5, 1.4 MPI si 1.6 16 valve....pana mea.

 

 

Cine-si ia vreodata diesel cu altceva in cap fata de consum ? Un pasionat de diesel (ca mai sunt si din astia) vine cu 3.0d - sau macar un 6 cilindri (2.5) Ala da motor. Pe ala ti-l cumperi pentru cuplu, si mai si suna genial.

 

Hai n-o mai dati pe dupa clanta.

 

 

 

Si ca sa dau si un sfat omului care a deschis topicul. Ia-ti 325i. Ia-ti cel mai mare motor pe care ti-l permiti din punct de vedere al taxelor. Consumul ti-l vei face singur. Nici un BMW nu consuma mult aiurea. Exista alte motorare de la alte marci care consuma mult orice le-ai face, dar nu e cazul la BMW. Va consuma exact atat cat ii vei da tu pedala.

 

 

FOARTE bun post! Ma bucur ca mai exista si oameni ca tine pe acest forum!

 

Bafta!

 

Pentru ca am mers cu benzina de 3000 si mi s-a parut 'mult zgomot pentru nimic'. Si pentru ca fata de 325i eu la 320d am costuri semnificativ mai mici in oras, reprize mai bune in afara orasului si merg mai relaxat.

 

Si ca sa inchei, urmatoarea masina va fi tot diesel, dar de data asta automata :twoup:

 

LE: masinile anterioare au fost pe benzina. Si nu ma intereseaza sa fac liniute, si nici sunetul masinii. Asta ca sa previn alte comentarii :)

 

Si am incheiat...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.