Jump to content

consumator necunoscut , imi descarca bateria peste noapte


Recommended Posts

de mult pana sa o patesc , dimineata prima invarteala abia putea , apoi o invartea si pornea , am crezut ca e bateria si am schimbat-o cu una mai slaba noua , acum cand a dat frigul nu a mai avut putere si nu a mai putut porni masina , mi-am pus vechea baterie care e mai puternica si care este foarte buna de 75 A si am masurat am in standby un consum de 260 mA daca ii scot mufa la radio si decuplez alarma scade la 230 mA deci nu e de la ele , nici bec in torpedou nu este , nici inchiderea centralizata , pt ca am inecrcat si cu ea pus-a si fara ... deci aveti vre-o idee sau pe tester ar trebui sa arate unde e buba , nu ?

 

Azi dimineata aveam 12,24 V la baterie si a reusit sa o porneasca , in vreo 20 de min de mers am oprit la un magazin si am masurat iar aveam 12,36V deci de incarcat, incarca .....

 

tre s-o rezolv ca acum ii scot borna la baterie si e enervant ....

 

este vorba despre un e46 320d din 2000 .

Link to comment
Share on other sites

12.36v nu inseamna deloc incarcata, alternatorul l-ai verifiicat, la ce tensiune incarca? daca nu ai min 14v la 1500rpm, probabil regulatorul sau carbunii morti. consumul il masori dupa 15-30 min de stand-by, nu e f mare 230mA dar normal este sub 100mA.
Link to comment
Share on other sites

pai de la 12,24 pana la 12,36 o baterie de 75 A in 20 de min eu zic ca e bine .....a incarcat-o repede o sa mai masor ... maine ca am drum mai lung vad cat in carca in 40-50 de min ....

 

cat despre piesa cu tepi ... climatronicul merge perfect ....

Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

Eu as incerca sa decuplez si releul de bujii.Da si tu ultimele 7 din seria de sasiu sa vedem exact depre ce masina este vorba dar in orice caz fa un test cu ceva tester de BMW sa vezi ce erori sunt si posteaza-le aici si atunci iti putem da mai multe informatii.
Link to comment
Share on other sites

problema asta cu consumator parazit am avut-o si eu

 

Trebuie sa faci asa:

cu ampermetrul inseriat cu bateria, rotesti iala usei stanga fata sa para ca e inchisa, incui masina, astepti 10min, si e apuci sa scoti pe rand sigurantele. Consumul normal e sub 40mA

 

Daca nu scade semnificativ consumul cu scosul sigurantelor (asa am patit eu), mai ai cateva variante (am studiat schema electrica)

- alternatorul

- demarorul

- incalzitorul electric al motorului - la mine asta a fost, pierdea curent prin incalzitor

 

Daca nu e nici una de mai sus ramane cel mai nasol caz: fire strapunse in cablajul masinii. Nici nu vreau sa ma gandesc cat de greu e de depistat

 

Bafta, si daca mai ai intrebari.......

Link to comment
Share on other sites

da , o idee buna cu scosul sigurantelor .... eu am webasto ..... si cat despre incarcat , incarca azi cand am plecat de la munk aveam 12,4 V si acasa aveam 12,9 V deci incarca ....

 

tu vb de alt incalzitor decat webasto sau incalzirea auxiliara electrica ?

 

consumul meu acum este relativ mic 260 mA cu tot cu alarma pusa si radio care e legat pe direct , oricum fara ele consumul este 230 mA dar suficient sa numai pornesc acum pe frig , cat a fost cald a pornit , initial credeam ca e electromotorul , dar defapt era acest parazit ...

Link to comment
Share on other sites

Trebuie asteptat 16 minute cu usile inchise si cu toti consumatorii opriti si abia dupa aceea se masoara consumul.

Consumul normal este in jur de 50 mA.

230mA este mult, dar chiar daca ar fi frig afara nu ar trebui sa descare atat de tare bateria peste noapte, incat sa nu mai porneasca a doua zi.

230mA x 10 ore = 2,3 Ah. La o baterie de 80-90Ah nu e mult deloc.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie asteptat 16 minute cu usile inchise si cu toti consumatorii opriti si abia dupa aceea se masoara consumul.

 

Majoritatea consumatorilor se cam opresc dupa 2-3 minute. dupa 16 minute mai scade consumul cu ~4-10 mA, dar irelevant cand vorbim de consum parazit de sute de mAh, cum aveam si eu

Link to comment
Share on other sites

Paul, crede-ma ca am masurat si ras-masurat sa gasesc consumatorul.

 

Corect ce spui tu - dupa 16 minute se opresc toti consumatorii care (mai) sunt activi, dar daca stingi tu manual becurile si ce mai poti - inchizi usile, cam dupa 1-2 minute scade dramatic consumul pana la in jur de 50mAh, apoi dupa cele 16 minute mai scade nitel, dar irelevant

 

BTW, cand DESCUI masina din telecomanda, consumul sare pe la 4-5A asa instantaneu, dupa care ramane pe la ~1A

Daca n-ai aparat cu siguranta de 20A, risti sa arzi siguranta la incuiere/descuiere usi, deci atentie!

Link to comment
Share on other sites

gata am descoperit problema si am rezolvat-o , era vb de becul de la torpedou care culmea desi se stingea tot avea acel consum , l-am scos de tot si dupa vreo 2 min dupa ce pun alarma consumul tinde spre 0 , azi dimineata am pornit la sfert , bateria avea putere calumea ... Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...
On 12/10/2010 at 1:59 PM, RazvanCRD said:

gata am descoperit problema si am rezolvat-o , era vb de becul de la torpedou care culmea desi se stingea tot avea acel consum , l-am scos de tot si dupa vreo 2 min dupa ce pun alarma consumul tinde spre 0 , azi dimineata am pornit la sfert , bateria avea putere calumea ...

Aveam aceiasi problema de cca 2 saptamani.. Am scos toate becurile( in afara de torpedou)

Maine trebuia sa ma duc la service sa stau pe ea.. Acest topic m a salvat.. Era becul din torpedo.. Era plin de praf si facea camp electric

Multumesc tuturor.. Azi am rezolvat problema💪💪💪

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.