Jump to content

S-a blocat contactul


DEST

Recommended Posts

Azi am reusit si am blocat contactul in pozitia imediat pornirii.Nu mai vrea nici inainte nici inapoi .Daca fortez se invarte in gol (asta e o problema mai veche ) Cheia iese din contact .Maine am sa incerc sa il desfac ,in seara asta era si intuneric si foarte frig .

Acuma vroiam si eu sa intreb daca a mai patit cineva asa ceva si ce a facut ? Mai poate fi deblocat contactul meu ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eu m-am folosit de urmatorul clip http://www.youtube.com/watch?v=8TlreQ85uCw...feature=related.

In partea opusa cheii se afla contactul electric prins in 2 suruburi mici acoperite de o pasta rosie pe post de sigiliu probabil. Acest contact electric se scoate afara si se misca de tumburucul din coloana volanului pana cand se retrage in pozitia lui .

Partea proasta e ca s-a blocat iar tot pe pozitia a doua , dar de data asta si cheia se invarte in gol .Am sunat un meserias de chei si mi-a cerut prin telefon 100E ca sa imi rezolve problema. Mi s-a parut cam mult ,avand in vedere ca mi-a spus ca nu o sa imi schimbe butucul si doar niste piese uzate .Drept urmare aseara am cautat pe net o solutie la problema mea.Solutia am gasit-o intr-un post de pe youtube si a functionat in cazul meu fiind si foarte simpla.

Problema la mine era cheia originala care era foarte tocita si dupa cum stiti bmw are un sistem de siguranta antifurt deci prin urmare butucul meu considera ca nu e cheia potrivita si se invartea in gol .Solutia ...am mers am facut copie dupa original am bagat copia si a mers perfect .Ca sa nu mai spun ca acum merge sa descui si portierele perfect si sunt si cu 100e mai bogat.

Sper sa fie de folos ce am relatat eu aici si banuiesc ca multi dintre voi au sau au avut probleme cu contactul.

Link to comment
Share on other sites

ai facut o copie dupa o cheie deja uzata, sub cote.

NU inteleg ce vrei sa spui.

 

a vrut sa iti atraga atentia de faptul ca ai facut o copie dupa cheia originala, care asa cum ai descris era deja uzata (sub cote). Deci s-ar putea sa te reintalnesti cu problema mai curand decat te astepti :twoup:

Oricum, ma bucur Marius ca ai rezolvat fara prea mari batai de cap :)

Link to comment
Share on other sites

ai facut o copie dupa o cheie deja uzata, sub cote.

NU inteleg ce vrei sa spui.

 

a vrut sa iti atraga atentia de faptul ca ai facut o copie dupa cheia originala, care asa cum ai descris era deja uzata (sub cote). Deci s-ar putea sa te reintalnesti cu problema mai curand decat te astepti :twoup:

Oricum, ma bucur Marius ca ai rezolvat fara prea mari batai de cap :)

Pai asta e si smecheria ,cheia se toceste pe laterale ,se ascute mai bine zis .Cheia noua merge perfect ,si inafara de asta merge si la portiere care nu prea vroiau sa mai mearga demult .Mie nu-mi plac vorbele astea aruncate asa de dragul de a face posturi pe forum .Tu imi spui ca nu merge din fata calculatorului cand eu iti spun ca merge in realitate .

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

cam cate contacte /butuci de inchizatori ai demontat / reparat / modificat pina acum?

 

ce ti-a scris colegul Emiliannec e perfect corect. 10+

 

Te ocupi cu asa ceva ?Pe ce te bazezi cand faci presupuneri deastea?Cheia originala facea probleme de anul trecut and am luat masina .Copia care am facut-o merge foarte bine ,mult mai bine decat a mers vreodata cheia originala.Eu nu am scris acolo ca sa ma aflu in treaba spre deosebire de multi de pe forumul asta ,eu am scris acolo pentru ajuta pe cei care poate au aceeasi problema ca mine .Da tu o solutie mai buna daca crezi ca ai , in loc sa faci comenturi aiurea .Si sa stii ca inceputul de propozitie se scrie cu litere mari daca stii ce inseamna asta.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema cu contactul(nu stiu cat de grav e):De curand(cca 1 saptamana) mi-am comandat cheia care a venit direct din germania(am inteles ca numai acolo se fac),insa nu s-au luat dupa vechea cheie(care era cu un buton si era colegata la alarma,dar nu mai functiona)ci mi-au luat seriile masinii de pe carte/talon;mi-au dat o cheie simpla(ca am inteles ca nu se mai fac chei cu actionare direct de pe ele,ci se sau telecomenzi aparte,insa la mine e o alta problema,faptul ca nu mai pot actiona alarma pt ca s-a pierdut cardul acela cu seria respectiva si numai pot sa fac nimic cu alarma),merge perfect,in sensul ca acum pot actiona si deschiderea/inchiderea portbagajului cat si a torpedoului,ceea ce cu cealalta cheie nu puteam sa fac asta. Problema e ca uneori mi se roteste(in gol) cheia in contact,si mai mult de atat,mi se intampla si cu cealalta cheie veche...ce-as putea sa fac in cazul asta?
Link to comment
Share on other sites

catalin - ce marca e cheia care ti-au adus-o . nu cred povrestea asta ce ti-a servit-o la concesionar. sau unde ai fost tu. mi-au facut dupa serie si set de chei la o masina din 1977. fix identice, si placuta de plastic cu seria.

 

pt ca se roteste in gol, ai o piesa intermediara de zamac care se toceste....se intampla asta la mai multe modele. tu ce "obect" ai ?

Link to comment
Share on other sites

catalin - ce marca e cheia care ti-au adus-o . nu cred povrestea asta ce ti-a servit-o la concesionar. sau unde ai fost tu. mi-au facut dupa serie si set de chei la o masina din 1977. fix identice, si placuta de plastic cu seria.

 

pt ca se roteste in gol, ai o piesa intermediara de zamac care se toceste....se intampla asta la mai multe modele. tu ce "obect" ai ?

Brownshark,cheia am facut-o la nanni member(una din cele mai mari reprezentante bmw din lombardia);e o cheie simpla cu led de iluminare si mi-a facut-o strict doar dupa serie,nu le-a trebuit sa faca nici-o copie dupa alta cheie...defapt nici nu le-am aratat cheia veche. Cat despre alarma,nu stiu nici eu,nici cei de la reprezentanta daca e originala bmw si pusa de ei(trebuie verificat),alarma e de la "metasistem",am fost si la astia si mi-au spus ca lucreaza cu bmw,dar trebuie verificat cine a montat-o...bmw sau altii;i-am intrebat si de cardul cu serie,mi-au spus ca nu se mai poate face nimic,adica daca am pierdut-o,nu-mi mai poate face telecomanda pt alarma,mai ales ca masina impreuna cu sistemul de alarma e destul de vechi,iar de atunci si pana acum au aparut zeci de noi modele de alarma....acum ai inteles?

Despre ce "obect" vb?nu inteleg... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

catalin - ce marca e cheia care ti-au adus-o . nu cred povrestea asta ce ti-a servit-o la concesionar. sau unde ai fost tu. mi-au facut dupa serie si set de chei la o masina din 1977. fix identice, si placuta de plastic cu seria.

 

pt ca se roteste in gol, ai o piesa intermediara de zamac care se toceste....se intampla asta la mai multe modele. tu ce "obect" ai ?

Brownshark,cheia am facut-o la nanni member(una din cele mai mari reprezentante bmw din lombardia);e o cheie simpla cu led de iluminare si mi-a facut-o strict doar dupa serie,nu le-a trebuit sa faca nici-o copie dupa alta cheie...defapt nici nu le-am aratat cheia veche. Cat despre alarma,nu stiu nici eu,nici cei de la reprezentanta daca e originala bmw si pusa de ei(trebuie verificat),alarma e de la "metasistem",am fost si la astia si mi-au spus ca lucreaza cu bmw,dar trebuie verificat cine a montat-o...bmw sau altii;i-am intrebat si de cardul cu serie,mi-au spus ca nu se mai poate face nimic,adica daca am pierdut-o,nu-mi mai poate face telecomanda pt alarma,mai ales ca masina impreuna cu sistemul de alarma e destul de vechi,iar de atunci si pana acum au aparut zeci de noi modele de alarma....acum ai inteles?

Despre ce "obect" vb?nu inteleg... :twoup:

Vroaia sa te intrebe ce masina ai .Oricum el e un geniu neinteles al acestui forum si nu o sa te ajute cu nimic doar face posturi .

Ca sa inteleg tu ai facut o cheie simpla la reprezentanta care se mai invarte in gol cateodata.Cam cat de des ?

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e36 din '95. Pai cum sa-ti explic...daca introduc cheia si volanul e blocat dar nu se afla pe centru,adica e sprijinit pe pintenul acela ce-l blocheaza,atunci incep sa invart in gol de cheie(indiferent daca e introdusa toata in contact sau doar jumate);ca sa nu se mai roteasca,trebuie sa misc de volan sa nu mai fie sprijinit pe pinten si sa fortez putin cheia,adica s-o imping mai cu forta in interior(in contact). Cam asta-i problema mea...si nu prea stiu ce sa-i fac :twoup:
Link to comment
Share on other sites

catalin - nu ca as face misto, dar concesionarul e Nanni Nember, nu cum ai scris tu....in fine, eu am intrebat ce marca de cheie ai primit, nu care e concesionarul care ti-a vandut-o. ai descris bine, chiar piesa intermediara care misca "pintenul" e tocita. ti-ar trebui un contact / partea mecanica de pe o masina cu km mai putini sau cu un utilizator mai grijuliu.

 

DEST - tu poti sa intelegi ce vrei, chiar daca e gresit....recomandabil ar fi , insa, sa pastrezi ineptiile pt tine.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

catalin - nu ca as face misto, dar concesionarul e Nanni Nember, nu cum ai scris tu....in fine, eu am intrebat ce marca de cheie ai primit, nu care e concesionarul care ti-a vandut-o. ai descris bine, chiar piesa intermediara care misca "pintenul" e tocita. ti-ar trebui un contact / partea mecanica de pe o masina cu km mai putini sau cu un utilizator mai grijuliu.

 

DEST - tu poti sa intelegi ce vrei, chiar daca e gresit....recomandabil ar fi , insa, sa pastrezi ineptiile pt tine.... :twoup:

Omule,chiar nu te inteleg:cum adica ce marca de cheie?fii mai explicit please... pt ca din cate am observat eu la cheie,nu e nimic inscriptionat in afara de butonul(pe care scrie "bmw") pt actionarea unui led de iluminare! Tre' sa fie vreo marca ceva?!

Link to comment
Share on other sites

la baza capatului de plastic de unde antrenezi cheia trebuie sa fie stantata o marca, huf, neiman, cea, silca, cisa, dar mai bine pui poze bune fata / spate cu cheile tale, noua si veche.

 

pt alarma metasystem gasesti o serie pe "centralina" care cred ca o ai montata in comp motor. in italia meta system nu-i aceeasi firma cu metasistem....

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

la baza capatului de plastic de unde antrenezi cheia trebuie sa fie stantata o marca, huf, neiman, cea, silca, cisa, dar mai bine pui poze bune fata / spate cu cheile tale, noua si veche.

 

pt alarma metasystem gasesti o serie pe "centralina" care cred ca o ai montata in comp motor. in italia meta system nu-i aceeasi firma cu metasistem....

Chiar acum m-am uitat la cheie si nu am vazut absolut nici-o marca,nici-o serie,nimic. Oricum maine am sa fac niste poze cu ambele chei si am sa le pun aici;si tot maine am sa ma uit la alarma sa vad cum ii spune mai exact,dar din cate stiu eu,cred ca e "meta system";da,intr-adevar e o serie pe centralina(butoias),dar ce legatura are?sa fie aceeasi serie ca cea de pe cartela respectiva?

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate intreb si eu cat te-a costat cheia? Daca masina e din 95 sigur are cip pe cheie .A venit direct initializata sau au initializat-o pe masina?

Hai sa-ti explic cum sta treaba:cand m-am dus la ei si le-am explicat situatia,mi-au spus ca exista 3 tipuri de chei pt masina mea;prima cheie e cea mai simpla si cea mai urata cheie si cea mai ieftina (47€);eu am avut-o pe asta tot de la ei (am luat-o vara trecuta insa atunci nu mi-au spus ca mai exista si o a 3-a varianta,adica cea pe care o am acum)dar am pierdut-o in aeroport;a doua cheie e cea pe care o am acum,e vorba de o cheie tot simpla,insa e mai frumoasa si are un led de iluminare(azi fac poze)si m-a costat 68€;a 3-a cheie era una cu telecomanda pt inchiderea din buton care costa in jur de 220€,dar n-am luat-o pe aia pt ca nu-mi mergea inchiderea de pe telecomanda,trebuia sa fac modificari la alarma si la sistemul de inchidere a masinii.

In ceea ce priveste cip-ul,nu cred ca are asa ceva,mai ales ca la prima cheie care am pierdut-o(in aeroport),era din doua bucati de plastic stantate cu emblema bmw in culoarea plasticului(gri),lipite pe metalul respectiv. Asta pe care o am acum,e facuta dintr-o carcasa neagra cu emblema originala bmw care in acelasi timp are si rolul de buton pt aprinderea ledului...insa cred ca nici asta nu are cip,ci doar placa pe care e montat led-ul.

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate intreb si eu cat te-a costat cheia? Daca masina e din 95 sigur are cip pe cheie .A venit direct initializata sau au initializat-o pe masina?

Hai sa-ti explic cum sta treaba:cand m-am dus la ei si le-am explicat situatia,mi-au spus ca exista 3 tipuri de chei pt masina mea;prima cheie e cea mai simpla si cea mai urata cheie si cea mai ieftina (47€);eu am avut-o pe asta tot de la ei (am luat-o vara trecuta insa atunci nu mi-au spus ca mai exista si o a 3-a varianta,adica cea pe care o am acum)dar am pierdut-o in aeroport;a doua cheie e cea pe care o am acum,e vorba de o cheie tot simpla,insa e mai frumoasa si are un led de iluminare(azi fac poze)si m-a costat 68€;a 3-a cheie era una cu telecomanda pt inchiderea din buton care costa in jur de 220€,dar n-am luat-o pe aia pt ca nu-mi mergea inchiderea de pe telecomanda,trebuia sa fac modificari la alarma si la sistemul de inchidere a masinii.

In ceea ce priveste cip-ul,nu cred ca are asa ceva,mai ales ca la prima cheie care am pierdut-o(in aeroport),era din doua bucati de plastic stantate cu emblema bmw in culoarea plasticului(gri),lipite pe metalul respectiv. Asta pe care o am acum,e facuta dintr-o carcasa neagra cu emblema originala bmw care in acelasi timp are si rolul de buton pt aprinderea ledului...insa cred ca nici asta nu are cip,ci doar placa pe care e montat led-ul.

cheia aia daca o desfaci o sa vezi ca pe langa placuta cu ledu si baterie ai sicip in ea. cipul e bagat intr-o nisa si e lipit cu ceva ca o banda dublu adeziva, s elipeste si pe peretii nisei si pe cip. Eu l-am scos mai chinuit, dar doar cu unghiile de la mana,n-am vrut cu nimic sa strang d eel sa nu-l stric. L-am scos de acolopt ca am o cheie noua model tip romb (e46) de la o inchidere centralizata aftermarket. Dupa ce am scos cipul, cu cheia fara cip invart in gol in contact, nu mai porneste. Si a ta din 95 are sigur cip.

Apropo de unde ai preturile astea pt cheie, eu am sunat in Craiova la MHS si mi-au spus ca ma costa 5 milioane o cheie.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.