Jump to content

Airbag sarit


nik_romania

Recommended Posts

Pai daca nu sunt blocate, la ce sa le schimbi? Daca se blocheza, nu le mai poti baga la loc, raman trase complet afara. Iar capsa pirotehnica este in locasul de prindere a centurii dintre scaune, daca sare, e foarte simplu de vazut, pentru ca are joc.

 

Uite Chas3 spre exemplu, s-a rasturnat cu E39, i-au sarit doar airbagurile de la volan si pasagerul din dreapta, iar centurile erau in regula, nu s-au blocat.

Link to comment
Share on other sites

Cineva zicea ca trebuie schimbate si niste tuburi care sunt legate de lacatul de la centura, "cutiute" si senzor de prezenta pe scaun parca asa se cheama,nu mai retin exact.Se defecteaza toate in caz de accident?

132454[/snapback]

buna intrebare...chiar ,in afara de capsa de la cablu de alimentare de la baterie la E39/2002 ce alte minuni mai trebuiesc inlocuite sau ce ar mai trebui verificat...tot pe parte de "unica folosinta",ma refer la ce ati amintit in topicul acesta???

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

E vizibil pe centura un accident. Verifica si tu.

132555[/snapback]

 

Era vorba de un accident minor, care totusi iti face sa sara airbagul. Am sesizat si eu ca in urma unui accident serios, materialul sintetic al centurii scapa niste fibre in afara probabil din cauza tensionarii.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep, dar daca masina a decis ca e nevoie de airbag-uri umflate, foarte probabil a fost nevoie si de retinere in centura, desigur daca a fost folosita. De altfel, airbag-ul cu centura lucreaza la unison. Din ce-am citit eu, se poate merge pe mana masinii. Daca a decis ca impactul este suficient de sever pentru airbag-uri umflate, centurile vor trebui schimbate.

 

Sigur, fiecare decide pentru pielea lui. Eu asa stiu si mi se pare logic.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca nu e dupa asigurari... Asta e ca si aia cand incercam sa-i lamuresc sa-mi schimbe bara, ca asa au spus cei de la dealerul BMW. Si ei spuneau ca se poate lipi. Am urlat o ora in sediul asigurarilor, cerand sa-mi arate unde si-au pregatit inspectorii de se pricep la reparatii la masini de care ei nici n-au bani.

 

In Germania, cand este o asa disputa, se apeleaza la o firma independenta care asta are ca obiect de activitate. Primesc detalii tehnice de la producatori si specificatii tehnice de reparatii. La noi, trebuie sa dai cu pumnul in masa. Nu are cum sa stie un inspector ce trebuie schimbat si cum trebuie reparat pe masina mea. Stiu doar cei de la dealer.

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am pus niciodata problema asta, dar astia de la asigurari platesc schimbarea centurilor? Am auzit ca si la airbaguri stramba din nas.

132637[/snapback]

 

In mod normal,asigurarile platesc tot ce este nevoie,daca le aduci dovezi :blink:

In functie de anul masinii se schimba anumite piese,in cazul unui accident.

Daca le arati ca centurile se schimba obligatoriu in cazul unui accident(conform manualelor de reparatie originale),atunci nu vad de ce nu le-ar schimba. :)

Link to comment
Share on other sites

la mine a sarit airbag-ul de la volan. am schimbat volanul cu totul, dar ramanea becul de airbag aprins in bord. pe tester s-a vazut ca trebuiesc inlocuite capsele de la centurile fata, desi nu aveam centura pusa si pe locul din dreapta nu era nimeni in momentul accidentului. de altfel asta este si motivul pt care s-a deschis numai airbag-ul de la sofer.

concluzie pana acum: trebuiesc schimbate capsele pt a sterge eroarea de airbag, desi centurile functioneaza normal, adica se blocheaza daca trag de ele. cu siguranta insa in cazul unui accident nu vor mai fi la fel de eficiente.

 

dupa schimbarea volanului, pe tester nu a dat nici o eroare referitoare la airbag-uri.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

"Italienii " astia cu centralina ma termina psihic. Computerul de airbag zi-i sa inteleaga toata lumea, ca poate se gandesc la centrala telefonica cand zici centralina.

 

La E39 nu se mai schimba asa ceva. Au ramas toti mecanicii de cartier in urma de la E34/E36/E32 la care se schimba. Se reseteaza si merge.

 

La 520i din 98 nu e nevoie sa schimbi capse pirotehnice. Pui airbagu si resetezi si merge. Sunt sisteme SRS diferite, deja dupa 2000 parca, sunt airbaguri cu 2 stagii de explozie, nici nu poti pune un airbag cu 2 stagii pe un sistem vechi, chiar daca sunt identice.

Link to comment
Share on other sites

"Italienii " astia cu centralina ma termina psihic. Computerul de airbag zi-i sa inteleaga toata lumea, ca poate se gandesc la centrala telefonica cand zici centralina.

 

La E39 nu se mai schimba asa ceva. Au ramas toti mecanicii de cartier in urma de la E34/E36/E32 la care se schimba. Se reseteaza si merge.

 

La 520i din 98 nu e nevoie sa schimbi capse pirotehnice. Pui airbagu si resetezi si merge. Sunt sisteme SRS diferite, deja dupa 2000 parca, sunt airbaguri cu 2 stagii de explozie, nici nu poti pune un airbag cu 2 stagii pe un sistem vechi, chiar daca sunt identice.

133063[/snapback]

Sa stii ca ai dreptate chiar era roman italinizat ala care mi-a zis asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.