Jump to content

Pivoti superiori e34 , pe duca, desi au doar 30.000km


ak_47

Recommended Posts

e ciudat atunci, e performanta chiar si pentru Romania...

Ai inlocuit bratul cu totul sau doar pivotii ? Cand inlocuiesti bratul cu totul e mult mia durabila treaba. Poa sa spuna baietii din service orice vor, cand ai schimbat pivotul din brat cu super presa tot ii mananci din viata. Procedura corecta e sa sa se inlocuiasca bratul cu totul. Mai ales la e34 unde este foarte ieftin totul.

Eu am cumparat un kit dinasta si am inlocuit toata fata.

http://cgi.ebay.de/Reparatursatz-Querlenke...#ht_2935wt_1139

 

NU chiar asta, ci unul binisor mai scump, cu brate din aluminiu. si bucsele din capat, lemforder, restul diversi producatori, gen meyle, SWAG.. etc. Nu il mai vad, era in jur de 170 de euro..

Eu zic ca daca incerci sa inlocuiesti bratul cu totul cred ca va tine cu siguranta mai mult decat cu pivoti si bucse separat.

Am impresia ca RMQ a luat un kit dinasta si a fost multumit. Eu nu stiu ce sa zic de al meu, nu are nici macar 10k km si drumurile sunt oricum bune..Dar si daca tine daor 2 ani, la banii astia toata suspensia fata e un chilipir..

 

.

 

La bratul superior, unii folosesc bucse de 750i, costa la fel, se potrivesc si sunt mult mai rezistente. Sfatul meu e sa iei bratul cu pivoti cu tot macar si bucsele alea, cum recomanda multi, sa iei de 750i tot lemforder.

 

BMW Thrust arm Left/Right: 31 12 1 141 097/098

BMW 750i bushings: 31 12 1 136 607

 

http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.php?page=Thrust+arms

 

Daca te hotarasti sa faci treaba singur, sa iei o presa.. cu furculita o sa iti iasa ochii..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

e ciudat atunci, e performanta chiar si pentru Romania...

Ai inlocuit bratul cu totul sau doar pivotii ? Cand inlocuiesti bratul cu totul e mult mia durabila treaba. Poa sa spuna baietii din service orice vor, cand ai schimbat pivotul din brat cu super presa tot ii mananci din viata. Procedura corecta e sa sa se inlocuiasca bratul cu totul. Mai ales la e34 unde este foarte ieftin totul.

Eu am cumparat un kit dinasta si am inlocuit toata fata.

http://cgi.ebay.de/Reparatursatz-Querlenke...#ht_2935wt_1139

 

NU chiar asta, ci unul binisor mai scump, cu brate din aluminiu. si bucsele din capat, lemforder, restul diversi producatori, gen meyle, SWAG.. etc. Nu il mai vad, era in jur de 170 de euro..

Eu zic ca daca incerci sa inlocuiesti bratul cu totul cred ca va tine cu siguranta mai mult decat cu pivoti si bucse separat.

Am impresia ca RMQ a luat un kit dinasta si a fost multumit. Eu nu stiu ce sa zic de al meu, nu are nici macar 10k km si drumurile sunt oricum bune..Dar si daca tine daor 2 ani, la banii astia toata suspensia fata e un chilipir..

 

.

 

La bratul superior, unii folosesc bucse de 750i, costa la fel, se potrivesc si sunt mult mai rezistente. Sfatul meu e sa iei bratul cu pivoti cu tot macar si bucsele alea, cum recomanda multi, sa iei de 750i tot lemforder.

 

BMW Thrust arm Left/Right: 31 12 1 141 097/098

BMW 750i bushings: 31 12 1 136 607

 

http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.php?page=Thrust+arms

 

Daca te hotarasti sa faci treaba singur, sa iei o presa.. cu furculita o sa iti iasa ochii..

 

 

Nu bucsile sunt problema ci pivotii (bucsile erau inca bune), la e34 trebuie sa cumperi tot bratul , n-ai cum sa iei numai pivotul. Trebuie sa iei bratul cu pivot cu tot .

Pivotii superiori nu sunt din aluminiu , doar cei inferiori. Doar bucsa ca ar fi de 750, pivotul cred ca e lafel

 

 

de bratele HD de la meyle ce se spune ?

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam de tot kitul. Stiu ca bratele superioare nu sunt din aluminiu. Ci numai cele inferioare si poti opta pentru unele din Al sau normale.

Sa stii ca multi cumpara pivotii separati si fac nu stiu ce minuni si ii schimba doar pivotii. Stiu ca normal se cumpara doar bratul impreuna cu pivot. .

La e46 am vazut chiar topicuri dedicate cum sa scoti si sa pui pivotul separat.. :twoup:, se fac improvizatii la toate modelele, mai ales la astea mai noi unde pretul la piese e si mai mare.

In sfarsit, credeam ca ai facut o minune dinasta si asta putea explica faptul ca au cedat relativ repede.

De meyle HD am auzit lucruri bune.

Ma uit pe realoem ca bratul asta se foloseste de la 525i in sus, pana la M5.. desi cred ca e ceva diferenta la greutatea pe fata intre un 525i si 530IV8 cum ai tu...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Si eu am comandat un kit d-ala. A fost pus pe un E34 520i cu roti 235 fata/255 spate pe 17. Nu mai stiu pe unde e masina, dar 1 an de zile cat am vazut-o dupa schimb nu au fost probleme. E adevarat ca se mergea elegant cu ea. Depinde si de starea generala a masinii, de cum mergi cu ea, de drumuri. Nu au tinut mult 30kkm dar nici putin. Se putea si mai bine dar eu zic ca e rezonabil.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am comandat un kit d-ala. A fost pus pe un E34 520i cu roti 235 fata/255 spate pe 17. Nu mai stiu pe unde e masina, dar 1 an de zile cat am vazut-o dupa schimb nu au fost probleme. E adevarat ca se mergea elegant cu ea. Depinde si de starea generala a masinii, de cum mergi cu ea, de drumuri. Nu au tinut mult 30kkm dar nici putin. Se putea si mai bine dar eu zic ca e rezonabil.

 

daca toate piesele de articulatie ar tine doar atat, am ajunge la sapa de lemn , piesele au costat 6-7 mil + manopera , sa ce sa le schimb la an ? no way

Link to comment
Share on other sites

ai dreptatre, e totusi cam putin 30k km pentru niste pivoti, daca zici ca erau si lemforder. Buleala de la montaj nu cred ca a fost, daca dau buleala la montaj pica bucsele din capat, nu pivotii. Si pica mult mai repde de 30k km.

Suspensie sport nu ai, jentile am inteles ca sunt de bun simt, 16 inch si din cate stiu in general e34 are articulatiile zdravene..

Ma gandesc sa nu ai ceva bulit care sa dea o mana de ajutor la stricarea pivotilor, dar nu imi vine in minte nimic.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ai dreptatre, e totusi cam putin 30k km pentru niste pivoti, daca zici ca erau si lemforder. Buleala de la montaj nu cred ca a fost, daca dau buleala la montaj pica bucsele din capat, nu pivotii. Si pica mult mai repde de 30k km.

Suspensie sport nu ai, jentile am inteles ca sunt de bun simt, 16 inch si din cate stiu in general e34 are articulatiile zdravene..

Ma gandesc sa nu ai ceva bulit care sa dea o mana de ajutor la stricarea pivotilor, dar nu imi vine in minte nimic.

 

 

o da o mana de ajutor la buleala si strazile ,dar nush ce dreaqu. Eu cred ca-s proaste piesele si trebuie ceva pt drumuri rele. Ceva WRC , mai stie cineva in afara de meyle HD ce optiuni mai am ?

Link to comment
Share on other sites

roti de 16 inch, sau schimbi tara sau cel mai bine amandoua....

 

Domi am eu pe 16' si cum ma duc cu ea nu exista mai mare grija

 

Am pus lemforder au 3 luni (3-4k km) dreapta e gata bratu in primavara trebuie schimbat....

 

De ciuda pun roti pe 18-19' suspensia sport (cred KW) e pe drum (Mosu') si mi se rupe **** ca bratele alea originale tot atat o sa tina si cu alea ca doar nu or tine 2 saptamani????????

 

Fff crizat si am si data banii pe lemforderu' ***i si tine mai putin ca un mayle sau altceva de .........

 

Voie buna ....masurata in brate.

Link to comment
Share on other sites

roti de 16 inch, sau schimbi tara sau cel mai bine amandoua....

 

Domi am eu pe 16' si cum ma duc cu ea nu exista mai mare grija

 

Am pus lemforder au 3 luni (3-4k km) dreapta e gata bratu in primavara trebuie schimbat....

 

De ciuda pun roti pe 18-19' suspensia sport (cred KW) e pe drum (Mosu') si mi se rupe **** ca bratele alea originale tot atat o sa tina si cu alea ca doar nu or tine 2 saptamani????????

 

Fff crizat si am si data banii pe lemforderu' ***i si tine mai putin ca un mayle sau altceva de .........

 

Voie buna ....masurata in brate.

 

 

30-40.000 sau 3-4000 km ?

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu cred ca dand mai mult ai siguranta ca va tine mai mult. Insa daca ai ceva pe masina busit, gen o caseta, o roata stramba,, caroseria stramba, un amortizor, etc poate sa-ti omoare bucsaraia. Daca adaugi roti mari si un drum de exceptie a la Romania, tocana e gata.
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu cred ca dand mai mult ai siguranta ca va tine mai mult. Insa daca ai ceva pe masina busit, gen o caseta, o roata stramba,, caroseria stramba, un amortizor, etc poate sa-ti omoare bucsaraia. Daca adaugi roti mari si un drum de exceptie a la Romania, tocana e gata.

 

 

amortizoare noi , caseta buna, geometria buna, roti mici, drumuri proaste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.