Jump to content

probleme e34


florescu

Recommended Posts

salutare..........am achizitionat un 525 170cp din 1992...destul de bine intretinuta.....insa am probleme cu climatizarea ....imi abureste toata masina.....aer cald nu baga decat pe la parbriz iar cele trei butoane dee la bord : dezaburire luneta ,recirculare,ac se aprind atunci cand le apas se simte o schimbare in turatia motorului iar in max o secunda se dezactiveaza.Mentionez ca sigurantele sunt ok iar aerisirea e facuta corespunzator. Edited by florescu
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa verifici compresorul de AC daca merge. Intr-adevar iarna se abureste destul de repede, dar cand pornesti AC ar trebuii sa se dezabureasca imediat.

Controlul climatizarii se face cu niste cabluri de comanda si multe servomotoare, probabil ca ai niste motorase/cabluri stricate, trebie sa dai jos consola centrala.

http://bmwe32.masscom.net/johan/ihka/ihka.html

Aici ai un link pentru cele cu clima automata, dar e similar si la AC, ceva mai putine servomotoare.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
salutare..........am achizitionat un 525 170cp din 1992...destul de bine intretinuta.....insa am probleme cu climatizarea ....imi abureste toata masina.....aer cald nu baga decat pe la parbriz iar cele trei butoane dee la bord : dezaburire luneta ,recirculare,ac se aprind atunci cand le apas se simte o schimbare in turatia motorului iar in max o secunda se dezactiveaza.Mentionez ca sigurantele sunt ok iar aerisirea e facuta corespunzator.

 

daca tocmai ai cumparat masina ar trebui sa schimbi si filtrul de polen, e ieftin , asta daca aerul nu prea iese cu putere

Link to comment
Share on other sites

dezaburire luneta ,recirculare,ac se aprind atunci cand le apas se simte o schimbare in turatia motorului iar in max o secunda se dezactiveaza.

asa am patit si eu cand am luat masina....de vina a fost calculatorul de AC.apoi am schimbat termocupla,electroventilatorul,rezistenta pt treapta 2 si sonda de presiune....am fost ghinionist.

 

verifica prima data daca ai freon,apoi daca merge compresorul pe direct(sa nu-l lasi mult pe direct ca nu e bine).

 

compresorul primeste comanda de la calculatorul de AC sa porneasca,apoi de la sonda de presiune cand sa se opreasca.

 

dezaburirea tot de la calculatorul de AC primeste comanda.

 

mai poti face un lucru:scoate panoul cu cele 3 butoane,apoi scoti cele 3 butoane din mufa(la pini ma refer) si vezi daca se cupleaza compresorul sau dezaburirea.o sa mearga maxim 2 sau 3 secunde.asa macar stii ca rezistenta de la dezaburire e buna si compresorul e bun.e cea mai ieftina metoda,doar scoti cele 3 butoane.

 

apoi vezi daca ai freon astfel:desurubezi capacul conductei mai groase si apesi pe bila cu o surubelnita...ar trebui sa sara freonul in sus,apoi vezi daca sonda de presiune e buna si daca e ok calculatorul de AC.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.