Jump to content

Nu porneste E46 M43


Bobo1987

Recommended Posts

Pentru inceput mentionez ca am folosit search-ul, dar n-am gasit nimic asemanator problemei mele.

 

Am coborat mai devreme la masina sa plec putin. Ma urc in masina, pun contactul in pozitia 2, astept sa stinga senzorii sa pornesc, tmp in care am dat sa imi spele putin parbrizul si sa il stearga, cand...ceasurile au luat-o razna, in special acul de la turometru. Urca, apoi coboara, iar urca si tot asa. :twoup:

 

De asemenea, a ramas aprins ASC-ul. S-a stins apoi iar s-a aprins si asa a ramas. Nu am reusit sa il opresc din buton. Pur si simplu nu ma "asculta"...

 

Aaa...si inca ceva: cand pui contactul in pozitia 2, se aude tacanitul ala (nu stiu cum sa il numesc) care se aude din spatele bordului, din partea pasagerului dreapta. Se aude o data scurt in mod normal, insa la mine zici ca o luase razna si ala. Tic-tac, tic-tic-tac, tac-tic, iar mai statea si tot asa... :twoup:

 

Am asteptat eu cateva secunde sa vad daca se linisteste, nimic. Incerc sa pornesc...surpriza, motorul invartea putin, insa nici vorba sa porneasca, indiferent ca tineam si acceleratia apasata la maxim. :)

 

Am incercat de vreo 2-3 ori, nimic. Mentionez ca de fiecare data cand puneam contactul, alea faceau ca toti :twoup: .

 

Am ridicat capota si m-am uitat la baterie, insa ce am observat este ca absolut tot motorul si toate anexele, furtune, curea, fulii, chiar si pe la baterie, tot era ud, de fapt ca si cum s-a facut condens. Era totul..."transpirat".

 

Lasasem cheia in pozitia 2 cand am ridicat capota si ce am mai observat era ca si din zona motorului se auzeau niste sunete ciudate...

 

Apoi cand m-am dus iar sa incerc sa pornesc motorul...sufletul...TIC-TIC. Nici nu s-a mai chinuit sa porneasca... Zici ca am ramas fara baterie.

 

Am deconectat bateria si am luat-o in casa...

 

Acum...care s-a mai lovit de o astfel de problema? Ziceai ca sunt in Dosarele X... :) Please, HELP!!! :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

M-am gandit si eu ca vinovata ar fi bateria, cu atat mai mult cu cat, dupa ce incercam sa pornesc masina, se aprindea martorul de la baterie. Apoi, dupa 2-3 incercari...TIC-TIC. Nici macar nu se mai chinuia motorul sa porneasca...

 

Bateria este Caranda de 55 si are vreo 2-3 ani maxim, cred. Asa repede sa isi dea duhu'? :twoup:

 

Si asa simptome sa aiba? S-o ia razna toate cele, acele, ASC-ul sa ramana aprins si motorul sa scoata sunetele alea cu cheia in pozitia 2?

 

Motoarele voastre sunt "transpirate" asa de la vremea asta? Ieri seara am fost plecat cu masina, a mers impecabil, fara nicio problema...

Link to comment
Share on other sites

schimba bateria si pune una mai puternica

de ce?

pune mai nene una cu aceleasi caracteristici c a cea original si gata

 

 

Motoarele voastre sunt "transpirate" asa de la vremea asta? Ieri seara am fost plecat cu masina, a mers impecabil, fara nicio problema...

la fel si mie: dimineata a pornit cum trebuie, seara facea ca toti dracii. (exact cele descrise de tine). Am pus o alta baterie de proba si voila! a pornit ca de obicei...e cel mai simplu test pe catre-l poti face pentru a scapa de angoasa....

Link to comment
Share on other sites

ziceam sa puna una mai puternica pt a nu mai resimti asa tare socurile date de pornire si de consumatori, pt ca iarna sunt mai multi consumatori si solicita mai mult bateria

la mine bateria este de 75 Ah si nu am avut nici o problema de doi ani jumatate

Link to comment
Share on other sites

nu ii pune, dar iarna foloseste mai mult dezaburirea, aeroterma, proiectoarele, motorul porneste ceva mai greu, + ca bateria este solicitata si de inghet... dar acum fiecare face ce vrea

 

p.s. daca se schimba bateria cu una mai puternica trebuie verificat si de cati amperi este alternatorul

Link to comment
Share on other sites

Da, ieri seara cand am fost plecat, se lasase o ceata densa si am pornit, pe langa faruri si caldura, bineinteles, proiectoarele, stopul de ceata si dezaburirea de la luneta. Ziceai ca-s pom de Craciun. Aa...si radioul ca doar nu aveam sa cant eu sa imi tin de urat! :) Deci erau destui consumatori...

 

Si inca ceva: am mai patit o chestie in genul asteia de azi, dar atunci masina a pornit din a doua incercare si coincidenta sau nu, era vremea exact ca asta de azi. In jur de 5-6 grade, innorat tare si muuuulta umezeala, plus ca burnita.

 

p.s. daca se schimba bateria cu una mai puternica trebuie verificat si de cati amperi este alternatorul

Si cum sa verific asta? Scrie pe el sau cum? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu....dimineata,mai ales cand sunt temp sub 0 grade porneste abia pe la a 5-a cheie....ma exact pun contactul in pozitia 2 de vreo 5 ori pana ii dau sa invarta si....o ia pana la urma.dar cand sunt mai mult de -7 - 8 grade nu mai vrea nici asa....initial am crezut ca sunt bujiile sau altceva ca invartea cand ii dadeam la automat dar de fapt e bateria care e inca bateria originala a masinii,are 6 ani....am aceleasi simptome pe care le spui tu,mai putin chestia cu turometrul sau alti martori aprinsi prin bord.se aud niste zgomote cand pun contactul....dar cam atat

 

P.S. eu am o baterie de 80 Ah - 12V.este bateria cu care a venit echipata masina

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce complicatii mai aveti voi, dar la mine a fost simplu: am inlocuit bateria cu una romaneasca de acelasi amperaj si a pornit ca si cand nimic nu se intamplase. A tinut 2 ani fara interventii.

 

p.s. si vara folosesti ventilatie, clima, casetofon, faruri, proiectoare, geamuri electrice, (pe care iarna nu le deschizi una-doua), stergatoare, angeleyes, etc. deci nu e diferenta foarte mare intre consumatorii de "iarna" si cei de "vara"....

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu am alte complicatii. Maine, daca o fi vremea frumoasa, o sa testez cu alta baterie. Eu sper ca bateria sa fie pentru ca dupa fiecare tentativa de a porni motorul, ramanea martorul de la baterie aprins. Plus ca de la a patra incercare, TC-TIC si gata! Batreia era moarta si nici nu s-a mai chinuit motorul sa invarta.

 

verssatu, dar tie ti-au luat-o razna acele din bord, senzorii? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

e clar ca e bateria, toti de mai sus si eu inclusiv am patit asta.

sfatul meu este sa te duci la un service sa intrebi daca poti pune o altfel de baterie ( mai puternica ). IN principiu nu strica sa pui una mai puternica dar nu cu mult. eu am schimbat-o pe cea originala cu alta putin mai puternica si nu s-a intamplat nimic, asta dupa ce am consultat un service de unde am si luat bateria.

Link to comment
Share on other sites

Am citit E46 M3. Vin de la o onomastica, e de inteles. :)

 

Off:

 

Tot e mai bine decat sa vi de la o inmormantare de lesbiene.... :twoup:

 

On:

 

Bateria 100%........ de 60 Ah e perfecta orice vrei si rombat oricum ai garantie 2 ani nu arunca cu bani ca asa zice lumea Varta va tine 2 ani si 3 luni ....poate.

 

Bafta si Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

Am citit E46 M3. Vin de la o onomastica, e de inteles. :twoup:

:) WLF, sa dea Dumnezeu sa se transforme intr-un M3!!! :twoup: Cat mi-as fi dorit sa ai dreptate... :)

 

e clar ca e bateria, toti de mai sus si eu inclusiv am patit asta.

sfatul meu este sa te duci la un service sa intrebi daca poti pune o altfel de baterie ( mai puternica ). IN principiu nu strica sa pui una mai puternica dar nu cu mult. eu am schimbat-o pe cea originala cu alta putin mai puternica si nu s-a intamplat nimic, asta dupa ce am consultat un service de unde am si luat bateria.

Ma gandeam si eu sa ii pun una mai puternica... Cred ca un 60-62 ar fi numai buna... :twoup:

 

Bobo daca esti din bucuresti vin sa pui bateria mea pe masina si sa te convingi ca este de la baterie :twoup:

Nu-s din Bucuresti... Sunt la C-ta... Oricum, merci frumos! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

=======================================================

Si acum sa va povestesc cum a fost azi!

 

Am incercat cu o alta baterie a unui cunoscut, tot de 55. Am vrut sa ma conving ca bateria este de vina. Insa nici bateria lui nu era noua, avea ceva vreme, dar pe Loganul lui functiona bine.

 

Masina s-a manifestat in felul urmator: am pus contactul in pozitia 2, s-au aprins senzorii si s-au stins, mai putin uleiul si bateria, cum era normal. Nu au mai luat-o ceasurile razna, s-a auzit acel TIC scurt din spatele torpedoului de la pasagerul dreapta, in zona bateriei, asa cum era normal.

 

Nu a mai facut ca toti dracii, dar cand am dat cheie... a invartit putin motorul si am lasat-o, nu a pornit, insa iar mi-a ramas bateria aprinsa in bord plus ca s-a aprins ASC-ul si nu se mai stingea. Am mai incercat o data, la fel, iar a 3-a oara a invartit motorul si a pornit, s-au stins inclusiv senzorii de la baterie, ulei si ASC-ul si mergea perfect motorul.

 

A intrat normal filtrul acela de aer, secundar pana cand s-a mai incalzit motorul de a trecut de zona albastra. Motorul mergea absolut perfect, nicio manifestare suspecta, nimic.

 

Am lasat-o pornita o perioada de s-a incalzit motorul si eventual sa mai incarce putin bateria. Am si umblat cu masina putin ca am avut treaba prin oras, la cumparaturi. Cand m-am intors la masina in parcarea Hypermarketului, desi avusese timp sa se raceasca motorul, a pornit la sfert. :)

 

Ma gandesc sa schimb bateria si ma gandeam la Banner. Ce parere aveti? :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam la Banner pentru ca stiam ca cu asa ceva ies BMW-urile din fabrica. :twoup:

 

Cel putin masina mea a venit din Germania cu Banner-ul pe care il mai am si acum si isi face treaba bine. O folosesc pe cealalta masina, pentru ca atunci cand am schimbat-o la BMW, nu se impunea. A fost mai mult un moft... Si am pus Caranda asta, dar vad ca nu a rezistat chiar atat de mult si se impune schimbarea...

 

Pe VW am pus Banner-ul BMW-ului si inca merge brici... :)

 

Ceea ce nu stiu este daca o fi fost schimbata vreodata de neamt inainte sa o vanda sau este chiar cea cu care a iesit BMW-ul din fabrica. Sunt tare curios! Apropo, ar fi posibi sa tina o baterie 10-11 ani? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.