Jump to content

Nu porneste E46 M43


Bobo1987

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tot Varta / BMW am avut si eu si, da, a tinut 8 ani jumate pana cand am schimbat-o in primavara...

am si eu aceeasi problema la motor m43 318i , ce amperaj trebuie sa aiba bateria ? eu am rombat de 2 ani si ma lasat :twoup: este de 60 ah de 70,75 ah e buna? se poate intampla ceva daca e mai mare in amperi ?

Link to comment
Share on other sites

Cu asta a venit masina mea din Germania.

 

Scrie acolo ca: "Bateriile Banner vin ca dotare originala pentru mai multi producatori auto precum BMW, Chrysler, Mitsubishi, Smart, Volkswagen. " :twoup:

 

tot Varta / BMW am avut si eu si, da, a tinut 8 ani jumate pana cand am schimbat-o in primavara...

am si eu aceeasi problema la motor m43 318i , ce amperaj trebuie sa aiba bateria ? eu am rombat de 2 ani si ma lasat :) este de 60 ah de 70,75 ah e buna? se poate intampla ceva daca e mai mare in amperi ?

Dar de ce vrei sa pui atat de mare? Eu spun ca daca pui tot de 60-60 si ceva este foarte bine. Eventual schimba producatorul!

Link to comment
Share on other sites

Cu asta a venit masina mea din Germania.

 

Scrie acolo ca: "Bateriile Banner vin ca dotare originala pentru mai multi producatori auto precum BMW, Chrysler, Mitsubishi, Smart, Volkswagen. " :twoup:

 

tot Varta / BMW am avut si eu si, da, a tinut 8 ani jumate pana cand am schimbat-o in primavara...

am si eu aceeasi problema la motor m43 318i , ce amperaj trebuie sa aiba bateria ? eu am rombat de 2 ani si ma lasat :) este de 60 ah de 70,75 ah e buna? se poate intampla ceva daca e mai mare in amperi ?

Dar de ce vrei sa pui atat de mare? Eu spun ca daca pui tot de 60-60 si ceva este foarte bine. Eventual schimba producatorul!

poate nu se duce asa de repede... ca aia de 60 , de schimbat il schimb... o sa incerc Varta sau BOSCH, dar vreau sa stiu daca este mai mare de amperaj se poate intampla ceva!

Link to comment
Share on other sites

pai daca in loc de 55 pui 60 sau 65 e ok, eu am pus de 60 si nu am avut probleme.

 

Cu asta a venit masina mea din Germania.

 

Scrie acolo ca: "Bateriile Banner vin ca dotare originala pentru mai multi producatori auto precum BMW, Chrysler, Mitsubishi, Smart, Volkswagen. " :twoup:

 

tot Varta / BMW am avut si eu si, da, a tinut 8 ani jumate pana cand am schimbat-o in primavara...

am si eu aceeasi problema la motor m43 318i , ce amperaj trebuie sa aiba bateria ? eu am rombat de 2 ani si ma lasat :) este de 60 ah de 70,75 ah e buna? se poate intampla ceva daca e mai mare in amperi ?

Dar de ce vrei sa pui atat de mare? Eu spun ca daca pui tot de 60-60 si ceva este foarte bine. Eventual schimba producatorul!

 

daca nu avea sticker-ul cu logo-ul BMW pe ea nu era originala, in sensul ca nu era cea de prima echipare.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Am dat de belea! :twoup: Azi am fost plecat...la facultate, ma rog...

 

M-am dus la masina, am pus contactul si nu a mai avut manifestarile acelea pe care le-am povestit in primul post, bateria buna, totul OK.

 

A pornit mototul la sfert, a mers perfect, nimic nu anunta ce urma sa se intample.

 

Am stat la cursuri cateva ore, cand m-am intors...urc in masina si cand intorc cheia in poztia 2...a reinceput balamucul: ceasurile, in special acul de la turometru, au luat-o razna, ASC-ul s-a aprins, s-a stins si iar s-a aprins si asa a ramas, din zona bateriei se auzea tic-tic-tic, tic-tac si tot asa... Facea ca toate alea!

 

Cand am dat cheie...sanchi! :) A invartit motorul, insa n-a pornit. Am mai incercat o data si nimic. Am incercat si cu pedala de acceleratie apasata, nimic. A dat sa porneasca motorul, am incercat sa il tin din acceleratie...degeaba, s-a oprit violent si se zguduia asa. Am incercat de multe ori s-o porneasc, dar nu a mai vrut sub nicio forma, iar daca dadea sa porneasca se oprea brusc. Ideea e ca de fiecare data ramanea senzorul de la baterie aprins. :twoup: Pe urma, CLICK-CLICK...nici nu se mai chinuia motorul sa invarta...

 

Am incercat si cu alta baterie, tot nu a mai vrut sa porneasca. Puteam sa o tin la infinit, nu pornea. Nu voia! Iar de fiecare data cand puneam contactul in pozitia 2, faceau alea ca toti dracii! :)

 

Am adus-o tractata... Ce poate sa fie? Se pare ca nu este bateria... :twoup: Am schimbat bateria crezand ca ea este de vina. Am incercat cu 3 baterii diferite, toate bune, insa nu porneste si face nazurile alea... Ce sa fie? De ce a mers perfect si a pornit perfect si pe urma, la cateva ore, nu a mai vrut?

 

Pls HEEELP! Este cineva din C-ta care ma poate ajuta in vreun fel? Eventual sa vina sa vada, cu un tester ceva...

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

cred ca ai un scurt circuit undeva... :twoup:

 

prea iti consuma totul dintr-odata... la fisele de la aprindere te-ai uitat ?

 

poate ai vreuna intrerupta/scoasa si iti "fura" curent pe-acolo...

Nu stiu ce sa zic. Azi noapte am adus-o tractata si mi-a mai refulat si lichidul de servo de mi-a umplut tot scutul. Nu as mai vrea sa o chinui in felul acela...

 

Nu stiu sa-ti spun, insa sunt praf la mecanica, electrica, etc. :twoup: Nu stiu ce sa ii fac si unde exact sa ma uit. Ar trebui sa gasesc pe cineva din C-ta sa poata veni sa se uite la ea, eventual cu un tester.

 

M-am chinuit aseara o gramada, nimic. Am consumat 2 baterii, nimic. Ziceai ca-i "sugativa" de curent... Alea o luau razna, la baterie acolo ticaia ziceai ca-i nebuna. Ce sa mai...ma luase durerea de cap! :)

 

Culmea a fost ca atunci cand am plecat pe timpul zilei, a plecat la sfert, a mers fara probleme, nimic nu prevestea ce urma sa se intample. Cand am iesit de la cursuri in jur de 6, deja se lasase gerul si imediat cum am pus contactul si au luat-o alea razna, mi-am dat seama imediat ca o sa am probleme. Si am avut... :twoup:

 

P.S.: De 3 ori cand mi-a facut problemele astea: prima data a pornit la 3 cheie, a doua data nu a plecat decat dupa ce am schimbat bateria si atunci la a 2-a sau a 3-a cheie, iar a 3-a oara ieri, cand nu a mai vrut sub nicio forma cu 4 baterii diferite, era foarte frig afara... Nu stiu daca o fi o simpla coincidenta sau nu. S-a intamplat la intervale destul de mari de timp si d-aia nu m-am gandit sa fie ceva in neregula. Am dat vina pe ger si atat. :)

 

Azi pe zi i-am pus contactul din nou si nu au mai luat-o alea razna, insa mi-au ramas aprinse ASC-ul si ABS-ul, i-am dat cheie... Clanc-clanc si atat! Cred ca mi-a omorat bateria de tot...

 

poate nu ii incarca alternatorul....

M-am gandit si eu la alternator ca probabil nu mai incarca bine, ba chiar m-am gandit si la electromotor, dar pana nu gasesc pe cineva priceput dispus sa vina sa se uite la ea aici, nu stiu ce sa fac...

 

Voi cunoasteti pe cineva priceput de prin C-ta sa-mi dea si mie o mana de ajutor? :twoup:

 

Este pentru prima data de cativa ani de cand am masina in care mi-a facut figuri. Pana in prezent niciodata nu a avut absolut nimic. Nu stiam ce-i aia sa te urci in masina si sa nu porneasca sau sa-ti faca probleme... Chiar ma ingrozeam cand vedeam pe altii care intampinau duverse probleme...

 

Planuiam sa ii fac schimbul de consumabile si sa ii schimb garnitura de la corpul filtrului de ulei ca incepuse sa dea ulei p-acolo, asta era problema care ma agasa... :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Nu s-a mai lovit nimeni de o asemenea problema? :twoup: Nimeni, nimeni?

 

Am incercat sa caut pe net situatii similare, dar nu am gasit nimic concret... :twoup:

Impinsa porneste?

Aaa, nici vorba... Oricum, am auzit ca nu este bine sa o pornestiimpinsa... :)

 

Verifica legaturile la masa, bornele bateriei si alimentarile principale. Daca bateria e bune si nu ai probleme pe partea electrica mai mult ca sigur ca e vorba de senzorul pozitie al axului cu came.

Si cum sa fac mai exact? Da-mi mai multe detalii, te rog! Ma gandesc ca de vreme ce am incercat cu 3-4 baterii diferite, nu ar fi de la bornele bateriei... :)

 

Dar culmea ca, dupa ce incercam sa pornesc si o tineam din cheie mai mult, chiar apasam si acceleratia, can o lasam, ramanea senzorul de la baterie aprins... :twoup:

 

Si Calin, daca ar fi sa fie senzorul ax cu came, nu ar fi trebuit sa am probleme si in mers cu masina? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am mai incercat azi, tot nimic. Nu au m-ai luat-o alea razna, insa se stingea ASC-ul, dupa care iar se aprindea si nu voia sa se mai stinga... Intr-un final, mi-a "omorat" bateria... Neaparat trebuie un tester! Stie cineva cu un tester care ar putea sa se deplaseze unde-i masina? Sa fie din C-ta...vreun coleg de forum ceva?

 

De ce nu e bine sa o impingi pornita?

Asa mi-a spus cu ceva timp in urma un mecanic care spunea ca dauneaza motoarelor astea pe injectie... :twoup: Nu mai tin minte explicatia pentru ca la momentul respectiv nu prea m-a interesat. Nu eram pus in situatie...

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Am mai incercat azi, tot nimic. Nu au mai luat-o alea razna, insa se stingea ASC-ul, dupa care iar se aprindea si nu voia sa se mai stinga... Intr-un final, mi-a "omorat" bateria... Neaparat trebuie un tester! Stie cineva cu un tester care ar putea sa se deplaseze unde-i masina? Sa fie din C-ta...vreun coleg de forum ceva?

 

De ce nu e bine sa o impingi pornita?

Asa mi-a spus cu ceva timp in urma un mecanic care spunea ca dauneaza motoarelor astea pe injectie... :twoup: Nu mai tin minte explicatia pentru ca la momentul respectiv nu prea m-a interesat. Nu eram pus in situatie...

Link to comment
Share on other sites

Deci faza e ca si la mine umblau acele de nebune, clipeau toate becurile din bord, de ziceai ca e bradutul de craciun. Becul la abs nu mi se stingea...

Dar asta doar cand mi-au pus aia robotul de pornire. Poate nu-ti face ceva contact... Nu stiu ce sa zic...

Link to comment
Share on other sites

cred ca ai un scurt circuit undeva... :twoup:

 

prea iti consuma totul dintr-odata... la fisele de la aprindere te-ai uitat ?

 

poate ai vreuna intrerupta/scoasa si iti "fura" curent pe-acolo...

 

Nu au treaba fisele cu curentul din baterie...

 

Verifica cu un ampermetru ce consum ai, verifica asa cum au spus colegii legaturile la masa , pe caroserie, si conexiunile de la electromotor.

Poti sa incerci sa o pornesti impinsa, nu are treaba injectia la pornirea impinsa, ce distributia.

Daca aveai distributia pe curea, era problema ca ar fi putut sa sara de la punct, dar pe lant, nu ai niciun risc.

Daca reusesti sa o pornesti (impinsa sau nu ) verifica si daca incarca alternatorul.Vezi daca se stinge becul din bord , si eventual cu un aparat de masura, verifica tensiunea la borne, cu motorul pornit.Trebuie sa ai peste 13.5 V.

Daca nu prea te pricepi, mergi la un atelier specializat, cel mai bine....

 

Senzorul de la volanta nu are treaba cu jocul de lumini si efecte din bord...

Daca era senzorul de vina, nu mai pornea ...invartea electromotorul si nu pornea....

 

Daca spui ca ai gasit totul transpirat, atunci poti verifica si ECU.

Edited by scara_211084
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca ai un scurt undeva... oricum, un lucru e clar: du-te la service cu ea pentru ca nu o sa o rezolvi pe forum. Toti isi dau cu parerea dar nu poate nimeni sa-ti zica ce are cu exactitate. Clar este ca e vb de o problema electrica, dar pot fi mai multe variante. Asa ca, interneaz-o pe undeva ca nu prea ai alta varianta (mai ales daca nu esti un cunoscator)... aaa si baterie iti trebuie neaparat una buna de minim 60 Ah (asta dupa ce rezolvi problema)
Link to comment
Share on other sites

cred ca ai un scurt circuit undeva... :twoup:

 

prea iti consuma totul dintr-odata... la fisele de la aprindere te-ai uitat ?

 

poate ai vreuna intrerupta/scoasa si iti "fura" curent pe-acolo...

 

Nu au treaba fisele cu curentul din baterie...

 

Verifica cu un ampermetru ce consum ai, verifica asa cum au spus colegii legaturile la masa , pe caroserie, si conexiunile de la electromotor.

Poti sa incerci sa o pornesti impinsa, nu are treaba injectia la pornirea impinsa, ce distributia.

Daca aveai distributia pe curea, era problema ca ar fi putut sa sara de la punct, dar pe lant, nu ai niciun risc.

Daca reusesti sa o pornesti (impinsa sau nu ) verifica si daca incarca alternatorul.Vezi daca se stinge becul din bord , si eventual cu un aparat de masura, verifica tensiunea la borne, cu motorul pornit.Trebuie sa ai peste 13.5 V.

Daca nu prea te pricepi, mergi la un atelier specializat, cel mai bine....

 

Senzorul de la volanta nu are treaba cu jocul de lumini si efecte din bord...

Daca era senzorul de vina, nu mai pornea ...invartea electromotorul si nu pornea....

 

Daca spui ca ai gasit totul transpirat, atunci poti verifica si ECU.

Pai invartea electromotorul, dar pur si simplu nu voia sa porneasca. Chiar a dat sa porneasca de vreo 2 ori, dar s-a oprit motorul si ramanea aprins senzorul de la baterie. Apoi imi omoara imediat bateria...

 

M-am gandit si eu ca ar putea fi de la alternator, care sa nu mai incarce bateria, dar daca era asa, atunci de ce nu a vrut si cu alta baterie foarte buna? Ieri nu au mai luat-o alea razna, in schimb nu se stingea ASC-ul...

 

Trebuie neaparat sa o pun pe un tester.

Link to comment
Share on other sites

Verifica si releele de la ecu si pompa de benzina.ar trebui sa le gasesti lângã cutia cu sigurante.

Dar cel mai simplu mergi la un service.

Acel ticait de care ziceai e sigur de la un releu.

Am fost, am vorbit, maine vine "medicul" la ea sa ii facem "analizele" si sa vedem ce o "doare". :twoup:

 

Cutia cu sigurante este in torpedoul pasagerului dreapta. Deschid torpedoul si sus are doua cleme pe care le desfac si "coboara" cutia cu sigurante. Insa nu am vazut niciun releu p-acolo... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.