Jump to content

Nu porneste E46 M43


Bobo1987

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

releele sunt deasupra modulului confort (GM), in dreapta, in spatele torpedoului

Si cum ajungi la ele? Se demonteaza torpedoul?

 

da, demontezi torpedoul, suportul pentru lampa care lumineaza la picioare, apoi demontezi si suportul modulului confort (daca nu ai loc sa umbli la relee)

Link to comment
Share on other sites

Cumva este posibil sa fie totul de la vreun releu? :twoup:

 

Eu zic ca nu...Se mai intampla sa ai chestia asta de la senzorul de arbore cand ai ceva apa in conector...Fara referinte la baterie care se pare ca este totusi antidotul la tine...

Sa postezi ce zice tester-ul.

Link to comment
Share on other sites

Bateria nu a fost antidotul decat pentru 2 zile si pe urma nu a mai vrut sa porneasca, indiferent ca tineam apasata acceleratia. Pur si simplu nu voia. Murea imediat motorul de zici ca-l oprea "cineva". Nu stiu, m-a ametit de tot problema asta... :twoup:

 

Abia astept sa aflu ce zice testerul! :)

Link to comment
Share on other sites

Senzorul de la volanta nu are treaba cu jocul de lumini si efecte din bord...

Daca era senzorul de vina, nu mai pornea ...invartea electromotorul si nu pornea....

 

Eu ma refeream la senzorul de la axa cu came. Incearca sa-i scoti mufa si pune contactul, o sa vezi cum fac acele si becurile. Electromotorul invarte normal dar nu porneste.

Am fost patit si stiu despre ce vorbec. A facut figura de vreo catev ori pana cand intr-un final nu a mai pornit. Mi-a dat GabiBMW3 un senzor si am scapat de problema.

Link to comment
Share on other sites

Aaa...si inca o chestie. Cand incercam sa pornesc motorul si nu voia, pe langa bordul care o lua razna, se aprindeau farurile pe faza scurta desi nu erau ON... :twoup: Si ASC-ul nu se mai stinge deloc...nici macar din buton...

 

 

 

 

 

Calin, am mai cautat pe net si am mai gasit o posibila manifestare a acestui senzor cand nu mai functioneaza bine pe care am observat-o si eu de cateva ori: cand scoteam din viteza si puneam frana sa retrogradez treptele, scadea turatia cam pe la 500. Se intampla numai cand viram stanga/dreapta si trebuia sa franez sa bag in a 2-a.

 

In rest turatia nu oscila cand stateam la semafor si statea masina la ralanti foarte bine si cand era rece si cand era cald motorul. Doar uneori cand franam sa bag in a 2-a sau chiar in prima viteza, scadea turatia mai mult decat trebuia...

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Calin, am mai cautat pe net si am mai gasit o posibila manifestare a acestui senzor cand nu mai functioneaza bine pe care am observat-o si eu de cateva ori: cand scoteam din viteza si puneam frana sa retrogradez treptele, scadea turatia cam pe la 500. Se intampla numai cand viram stanga/dreapta si trebuia sa franez sa bag in a 2-a.

 

In rest turatia nu oscila cand stateam la semafor si statea masina la ralanti foarte bine si cand era rece si cand era cald motorul. Doar uneori cand franam sa bag in a 2-a sau chiar in prima viteza, scadea turatia mai mult decat trebuia...

Doar cand vroiai sa dai treapta anterioara? Si mie mi se mai intampla chestia asta... Daca-s cu a 3-a de exemplu, si sunt la un semafor (motorul cald), cand scot din viteza, si las pe liber, scade pana in 600-700 apoi revine la aproape 900, dar ma gandeam ca e din sonda lambda, care-mi face figuri la rece...

Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi-a facut figuri exclusiv la rece, ci cum spuneam, atunci cand voiam sa retrogradez dintr-a 4-a, a 3-a, in a 2-a de exemplu. Scadea turatia prea mult, insa nu "murea" motorul. Mi s-a intamplat de cateva ori, nu mereu...

 

Am inteles ca daca era sonda lamda, ar fi "murit" motorul... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mda, revin cu precizari acum ca, in sfarsit, "merge" forumul... :twoup:

 

Eu, neaflandu-ma in orasul de "bastina", acolo unde am si mecanicul si cunoscuti care sa ma ajute etc, am reusit sa gasesc un mecanic care cica se pricepe la BMW-uri. Am fost, am vorbit cu el, i-am spus pe scurt manifestarile masinii, l-am rugat sa mi-o puna pe tester si am stabilit ca a 2-a zi sa vina sa vada masina.

 

A venit a 2-a zi, fara tester, doar cu o surubelnita, s-a urcat in masina, a pus contactul de vreo 2 ori si a incercat sa porneasca motorul. Masina..."clank-clank" si atat. Era de asteptat, de vreme ce eu i-am spus ca mi-a "omorat" si a doua baterie. Concluzia: "bateria este moarta". :twoup: De parca eu nu stiam... Se da repede jos, scoate bateria si imi zice ca o ia sa o puna pe statie si ca ne vedem a 2-a zi dimineata si a plecat. A stat pe ceas 3 minute...

 

A 2-a zi il sun, vine (mai tarziu, dar a venit), pune bateria se urca in masina si pune contactul de cateva ori in pozitia 2. A inceput turometrul sa o ia razna din nou, ASC-ul a ramas aprins, noroc ca i-am aratat eu, ca el nu observase...din zona bateriei se auzeau "bazaiturile" acelea anormale...exact manifestarile pe care le-am mentionat de atatea ori. Incearca sa porneasca, motorul invartea, dar pur si simplu nu voia sa porneasca. A incercat de vreo 2-3 ori... Concluzia: nu porneste motorul... :angry: Nici de asta nu imi dadusem seama pana nu am aflat de la el... :)

 

Se da jos, scoate bancheta si pune urechea la pompa de benzina si mi-a spus sa pun contactul. Am repetat operatiunea de cateva ori. De fiecare data cand puneam contactul in pozitia 2, daca stateai cu urechea acolo, se auzea un bazait scurt asa...

 

Bun, scoate capul din masina, se ridica si cica: "Da, pentru inceput schimbam bujiile, ca si-asa poate nu-s schimbate de mult... Ma suni luni (asta insemnand peste 2 zile) cand ai bujiile si le schimbam si mai vedem pe urma ce mai facem..." :twoup: Pai zic:" Hai sa punem testerul pe ea sa stim ce nu merge cum trebuie, care este cauza, ca asta ma intereseaza!"

 

La care el: " Pai degeaba punem testerul acum pe ea. Trebuie mai intai sa vedem cum o facem sa porneasca si apoi punem testerul, ca daca il punem acum ne da mai multe erori decat este cazul... Si dupa ce o pornim o ducem la mine la garaj si vedem atunci ce nu merge..." :twoup:

 

Mentionez ca lucrurile astea mi le spunea cand urca deja in masina. Era intr-o fuga, ziceai ca-i Usein Bolt! :) Aceasta a 2-a vizita a durat pe ceas tot vreo 3 minute...

 

Acum, mi-am sunat si eu mecanicul, am sunat si un verisor de la Bucuresti care are service si tester, le-am povestit cele intamplate, la care concluzia lor a fost gen: "Pai si-acum ce faci, schimbi la intamplare pana nimeresti "buba"? Schimbi eventual toata masina pana o rezolvi?" :twoup:

 

Intrebarea mea este, ce sa fac, sa mai continui cu tipul asta?

Mie sincer, mi s-a parut cam neserios si nu as mai vrea. Eu ma asteptam sa vina, sa punem testerul, sa vedem ce erori are, eventual sa testam sa vedem daca are vreun scurt sau vreun contact imperfect pe la baterie, sa verificam bujiile, alternatorul, etc. Nu sa venim pe fuga 3 minute, dam cheie de 2-3 ori si pe urma sa spunem ca pentru inceput schimbam bujiile si mai vedem pe urma ce mai avem de facut... :twoup:

 

Ce ma sfatuiti sa fac? Cunoasteti pe cineva din C-ta care sa aiba tester si sa se poate deplasa unde este masina imobilizata? Intai ma intereseaza sa stiu ce are si pe urma sa hotarasc ce am de facut, nu sa schimb pe bajbaite pana nimeresc hiba... :lol:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Pana una alta scoate mufa senzorului de la axul came, scoate si senzorul (e prins doar cu un surub, credca e imbus de 5) curata-l bine, monteaza-l la loc. Verifica cablajul si pinii din mufe sa nu fie oxidati, da-le un spray.

Incearca si asta.

Mai verifica si bornele electromotorului, sa fie stranse bine.

Link to comment
Share on other sites

credeam ca deja te plimbi cu masina asta de cand tot incerci sa ii dai de cap. mergi la un tester de care sa stie jumatate din constanta dai un ban si cam asta e. nu te mai agita ba cu una ba cu alta. serios. o sa ajungi sa dai sute de lei sau euro si sa fii tot in parcare cu masina sau tractata de la unu la altu. bafta si sa scrii maine ca merge
Link to comment
Share on other sites

un lucru e clar, mecanicu ala priceput poti sa ii spui sa se apuce de cismarie, ca ce a facut el si ce a spus el spune orice novice in mecanica.

sfatul meu este sa cauti un service bun, cunoscut care mai mult ca sigur o sa fie putin mai scum decat restul, du masina acolo pe o platforma, in pralabil poate vorbesti cu ei la tel si ne spui si noua ce spun ei.

sunt mai mult posibilitati, eu am 320d si mi-a facut o figura asemanatoare, cand un sobolan mi-a ros firul de la senzorul de arbore cotit. Am desfacut juma de masina si nu i-am dat decap si la service pe tester a durat cu tot cu schimbarea piesei o ora.

nu trbuie sa porneasca motorul ca sa pui tester pe el, trebuie sa pui contacul si sa dai la automat si spune tot. daca arata prea multe erori un mecanic ok poate sa isi dea seama care e buba.

eu cred ca ai o pierdere de curnet pe undeva, o masa ceva...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

Am avut exact aceeasi problema , aceleasi simptome etc

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=82530&hl=

 

Cumperi senzorul de la axul cu came....cel de sus de la motor .

Il inlocuiesti cu un imbus...dureaza 3 minute

Scoti bornele 20 de minute sa se stearga eroarea.....si sanatate :twoup:

Eu am luat Febi cu 128 RON si merge perfect

Link to comment
Share on other sites

Foarte util postul asta ...am avut aceleasi simptome cu tacanitul , becul de la ABS si baterie aprins...am schimbat bateria si totul merge ceas ac...imi pare rau ca ai si alte probleme dar sigur se rezolva, ai parte de cel mai bun suport posibil aici pe forum:)
Link to comment
Share on other sites

Aaaaa...Scuze, am uitat sa mai scriu aici... :twoup:

 

Am rezolvat problema inca de aproape o saptamana. Dupa indelungi cautari de mecanici si dupa niste experiente cu unii care ma puneau sa schimb toata masina pana gaseam problema, :) , altii care cica nu se baga decat la masini maxim din grupul VAG, nu BMW si Mercedes, de zici ca era vorba sa-i pun sa verifice vreo racheta Soiuz (de, asa se intampla cand nu esti in orasul unde iti ai toti cunoscutii si pe cineva de incredere care sa stie ce este de facut), am reusit sa gasesc pe cineva cu tester care sa vina la masina, iar eroarile erau la Camshaft sensor (senzorul de la axul cu came) si Crankshaft sensor(senzorul de la arborele cotit), acesta din urma neavand nimic, ci fiind dereglat de primul, adica de senzorul de la axul cu came.

 

Am cumparat una bucata senzor ax cu came, am muncit aproximativ 10 minute si am rezolvat eu problema. :twoup: Chiar o si inecasem putin de cate ori incercasera mecanicii lu' papuc sa vada ce are... :) Plecat in cursa, pornit foarte bine, mers foarte bine.

 

Mi-a mai dat eroare la sonda lamda de dinainte de catalizator: "Signal lamda probe before KAT" si "Heizleistung sonde von KAT". Mi s-a spus sa am in vedere si sonda asta ca nu mai functioneaza in paramerii optimi.

 

Am sters toate erorile dupa ce am schimbat senzorul ax cu came, am mers cu masina si pe urma am pus din nou testerul. Singura eroare a fost "signal lamda probe before KAT". Am sters-o din nou, iar am mers, nu s-a mai aprins, apoi iar s-a aprins dupa alt drum. In fine, tre' sa o schimb si p-asta... :twoup:

 

Multumesc tutror pentru sfaturi, in special celor care m-au indrumat spre acel senzor! :twoup: Un lucru atat de mic, dar capabil sa iti creeze niste probleme uriase... :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.