Jump to content

termostat(se incalzeste greu)


timisoaradog

Recommended Posts

1. daca e stricat termostatul de pe egr, dar bun cel de pe motor, se incalzeste motorul cam pana la 70C, la mers normal.

Eu am un 318d 2002, am intrat in meniul ascuns unde imi arata coolant temperature. La drum intins nu imi urca mai mult de ~75 (testat saptamana trecuta, cu tot cu mers blana)

De incalzit se incalzeste relativ normal, nu am probleme.

Nu sunt sigur, dar cred ca la coborare (deal/munte) in aprox 5km daca o las in frana de motor scade acul.

 

Sa fie termostatul EGR?

Link to comment
Share on other sites

Pai da, nu e senzor, dar poate fi si o chestie de genul: monitorizeaza parametrii si daca dupa x km temperatura ramane constanta si nu ajunge la 85-90 grade sa dea un warning :D

 

Oricum cand ma intorc in Cluj o pregatesc de iarna: verificat bujii, antigel, termostate.. ma gandeam sa schimb furtunele de frana si lichidul (toate discurile si placutele sunt noi si parca nu totdeauna e pedala tare) dar tocmai ieri mi-am dat seama ca poate vreau eu prea mult de la masina. Era ud pe jos, se facuse galben si precaut am franat (cu ABS) sa nu trec pe rosu, un golf 3 in spatele meu m-a luat din plin: eu ce se vede in poze (pe laterale nu e sarita bara), el: faruri, masca, bara, radiator toate varza, imi pare rau pentru el :console:

post-34576-0-35204000-1319301926_thumb.jpg

Edited by Gizmo.
Link to comment
Share on other sites

Daca ai, da.

La modelele mai noi (cum am eu), nu exista decat cel principal.

Insa oricum ar fi, e problema de termostat.

Intr-adevar, nu mai e termostat pe racitorul de gaze. Insa racitorul a ramas, e piesa nr. 1 de aici http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/520d-N47/LHD/N/2008/browse/engine/emission_reduction_cooling/

Cred ca au facut altfel traseele si antigelul incepe sa circule prin racitorul de gaze cand deschide termostatul (singurul termostat, cel clasic).

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 318d 2002, am intrat in meniul ascuns unde imi arata coolant temperature. La drum intins nu imi urca mai mult de ~75 (testat saptamana trecuta, cu tot cu mers blana)

De incalzit se incalzeste relativ normal, nu am probleme.

Nu sunt sigur, dar cred ca la coborare (deal/munte) in aprox 5km daca o las in frana de motor scade acul.

 

Sa fie termostatul EGR?

am schimbat recent termostatul egr si baga caldura super'bine..se incalzeste foarte usor..acela a fost la mine problema

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema, dar inca nu e grava in sensul ca in oras trece putin peste sectiunea albastra, iar la drum lung la viteze de peste 200 abia se duce spre jumatate unde ar trebui sa stea normal. Caldura baga , sa fie termostatul de la egr? Este vorba de masina din semnatura.
Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema, dar inca nu e grava in sensul ca in oras trece putin peste sectiunea albastra, iar la drum lung la viteze de peste 200 abia se duce spre jumatate unde ar trebui sa stea normal. Caldura baga , sa fie termostatul de la egr? Este vorba de masina din semnatura.

Da cred ca acela este si la tine, poți sa il dai jos in 5 min sa ii faci proba , este foarte simplu de dat jos

Link to comment
Share on other sites

am schimbat recent termostatul egr si baga caldura super'bine..se incalzeste foarte usor..acela a fost la mine problema

 

sa-i zici lu' domn PAUL , caci el nu crede ca asa ceva poate fi posibil :)

 

si propriu-zis proba consta in a sufla in el nu?daca aerul iese e rau(nu inchide)

 

da :)

Link to comment
Share on other sites

Am zis si eu, nu te supara, frate :).

 

Ideea e ca circuitul de racire de la EGR raceste gazele de evacuare. Adica gazele de evacuare fierbinti sunt racite de lichidul de racire. Asta inseamna ca lichidul de racire se incalzeste daca termostatul este deschis.

 

Spre deosebire de radiatorul principal, unde daca se deschide termostatul atunci lichidul de racire se raceste.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 318d 2002, am intrat in meniul ascuns unde imi arata coolant temperature. La drum intins nu imi urca mai mult de ~75 (testat saptamana trecuta, cu tot cu mers blana)

De incalzit se incalzeste relativ normal, nu am probleme.

Nu sunt sigur, dar cred ca la coborare (deal/munte) in aprox 5km daca o las in frana de motor scade acul.

 

Sa fie termostatul EGR?

 

Se pare ca nu am termostat EGR :thumbsup:

Deci termostatul principale? Nu ar putea fi alte cauze pentru care nu urca temperatura mai mult?

Link to comment
Share on other sites

Mie imi baga caldura, chiar destul de repede as zice, dar nu sta acu drept si din meniul ascuns se vede ca nu creste temperatura peste 75 grade. O sa ma duc la service sa-l dea jos sa-l verifice sa fiu sigur ca ala e, oricum vroiam sa schimb antigelu si sa curat instalatia.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.