Jump to content

termostat(se incalzeste greu)


timisoaradog

Recommended Posts

dupa verificari suplimentare se pare ca termostatul EGR isi face treaba si e normal ca la suflare puternica sa scape foarte putin.. suspectul nr1 ramane acuma termostatul principal

am rezolvat!

termostatul principal imbatranise si deschidea pe la 60 grade nicidecum la 88 cum ar fi trebuit.

am luat de la Automobile Bavaria cu 252 lei si acum cu tot cu clima pornita temperatura variaza intre 85-91 grade

multumesc tuturor pentru sfaturi :)

Link to comment
Share on other sites

Am luat si eu un termostat ( BEHR ) si l-am probat tot asa. Aerul trecea, dar foarte-foarte greu, fata de cel stricat, prin care puteam sa suflu ca printr-un tub.

 

cand il desfac curge cumva tot antigelul din vas?

Termostatul EGR, la E60 este pozitionat sus. Ca atare, pierderea de antigel este de aprox. 150 - 200 ml. Completezi putin, si gata ! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

specificati si voi ca : LA RECE se face aceasta verificare ! nu dupa cel dai jos de pe o masina care doar ce s-a oprit.

preluati din alta parte informatia incompleta...

 

este o verificare babeasca, informativa, care nu spune exact daca e sau nu dus acel termostat ...ci din care poti sa-ti dai seama doar daca e foarte degradat ...

 

 

Eronat ce a scris colegul mai sus, care probabil nu a desfacut niciodata acel termostat... 200ml este foarte mult si nu se pierde atat.... va curge doar cantitea de lichid din termostat/furtunas... 2-3 linguri ... insesizabil....

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

Eronat ce a scris colegul mai sus, care probabil nu a desfacut niciodata acel termostat... 200ml este foarte mult si nu se pierde atat.... va curge doar cantitea de lichid din termostat/furtunas... 2-3 linguri ... insesizabil....

Depinde cu ce fel de linguri masori :)

Eu am lingurile mai mari. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Da, eu ce sa zic, m-am lamurit. Dupa 10 minute de mers azi in oras apa se ridicase la 45 grade, am oprit masina, am lasat-o 10 minute, am desfacut termostatul egr. Suflam prin el ca printr-o teava goala... Deci e dus. Urmeaza zilele astea sa il schimb. Multumesc pt sfaturi, o sa revin cu raspuns dupa schimbare ca inca nu l-am comandat.
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Am un 320d 163cp si pe meniul de diagnoza am observat ca nu prea se incalzeste la mers in oras.

Cand am fost la mecanic am turat-o pe loc pana a ajuns la 90 grade. La intoarcere acasa nu a mai scazut sub ~85 parca. Am schimbat totusi termostatul EGR pentru linistea mea, fiind si mai ieftin.

Sambata am pornit din Zalau spre Cluj si nu a urcat peste 70grade in 20km, nici macar la urcare. Caldura baga repede in masina, chiar si atunci cand e rece afara. Ar putea fi altceva in afara de termostatul principal?

 

Cum este afectat motorul daca s-a rulat asa o perioada buna de timp?

Edited by Gizmo.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...
Am intrat si eu in meniul ascuns , in oras sa ridicat pe la 70 de grade...am mers cu ea in afara orasului pe centura si a inceput sa scada....pe la 63 de grade , iar mers in oras cu motorul pe loc a inceput a urca pana la 89 de grade, am dat drumul la ventilatie a inceput sa scada....o fi dus termostatul egr. Este normal sa urce si sa scada temperatura? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Cei care vreti sa verificati daca merge termostatul principal, porniti masina la rece si tineti-o la relanti pana cand ajunge temperatura pe la 40 de grade.

In momentu asta puneti mana pe furtunul care pleaca de la pompa de apa spre radiator si daca e caldut, termostatul e blobat pe deschis, iar circuitul mare de racire este permanent deschis.

Asta este cauza pentru care scade temperatura la viteza. In oras este altceva.

Termostatul mare daca nu ma insel trebuie sa deschida pe la 95 de grade.

Eu la masina cand e mai frig afara am temperatura apei la 90 de grade si cand pun mana pe furtunul de care v-am zis este rece.

Sper sa va fie de ajutor

Link to comment
Share on other sites

Am plecat azi dimineata ploiesti-bucuresti, tot drumul a stat undeva 55-57 de grade, am revenit la ploiesti schimbat termostatul egr in oras oscileaza 75-85 de grade, am stat cu motorul pe loc sa dus in 90. Am iesit 15 km pe centura nu scade sub 74-74 de grade....!!! Intrebare cum mama lui de termostat trebuie sa stea? ca inebunesc :frantics:
Link to comment
Share on other sites

Am plecat azi dimineata ploiesti-bucuresti, tot drumul a stat undeva 55-57 de grade, am revenit la ploiesti schimbat termostatul egr in oras oscileaza 75-85 de grade, am stat cu motorul pe loc sa dus in 90. Am iesit 15 km pe centura nu scade sub 74-74 de grade....!!! Intrebare cum mama lui de termostat trebuie sa stea? ca inebunesc :frantics:

 

E dus si cel principal la tine, mie sub 85 de grade nu imi scade.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.