Jump to content

termostat(se incalzeste greu)


timisoaradog

Recommended Posts

Am plecat azi dimineata ploiesti-bucuresti, tot drumul a stat undeva 55-57 de grade, am revenit la ploiesti schimbat termostatul egr in oras oscileaza 75-85 de grade, am stat cu motorul pe loc sa dus in 90. Am iesit 15 km pe centura nu scade sub 74-74 de grade....!!! Intrebare cum mama lui de termostat trebuie sa stea? ca inebunesc :frantics:

Exact asa imi facea si mie prin februarie, am schimbat termostatul EGR si tot la fel. Pe urma am schimbat termostatul principal, si temperatura sta la 89 de grade tot timpul (in oras si afara) , mai mult de 1 grad nu am vazut sa oscileze.

Edited by Unknovvn
Link to comment
Share on other sites

Atunci de unde diferenta de 20 de grade inainte afara aveam 55 acum dupa ce am pus termostaul nou am 75? cred ca si asta era dus ..suflam ca prin teava prin el!!! Si cel nou cand am suflat trecea aerul dar mai greu...o fi stricat? Edited by flavyus
Link to comment
Share on other sites

Atunci de unde diferenta de 20 de grade inainte afara aveam 55 acum dupa ce am pus termostaul nou am 75?

 

Ai pus termostat egr nou de aici diferenta, probabil era dus si cel de egr, tu practic le aveai duse pe amandoua.

 

Nu e stricat cel nou, asa am suflat si eu prin el, trece aerul dar mai greu, dar tot trece, stai linistit e bun.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Atunci de unde diferenta de 20 de grade inainte afara aveam 55 acum dupa ce am pus termostaul nou am 75? cred ca si asta era dus ..suflam ca prin teava prin el!!! Si cel nou cand am suflat trecea aerul dar mai greu...o fi stricat?

Pentru ca era dus si termostatul EGR (daca trecea aerul ca prin teava, cel nou este bun 100%, aerul trebuie sa treca, dar greu), acum merge cel EGR dar cel principal nu (exact asa am patit si eu).

Link to comment
Share on other sites

Astept sa vad la 5 cum se comporta. Dar normal eu cred ca o data atinsa temperatura de 85-90 de grade nu ar trebui sa mai scada!!! Corect

 

Da corect, la mine cand era dus cel principal pe loc ajungea la 90 de grade, dar in mers scadea si ajungea la 70, deci era dus, l-am schimbat si acum totul este in regula , nu mai scade.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca era dus si termostatul EGR (daca trecea aerul ca prin teava, cel nou este bun 100%, aerul trebuie sa treca, dar greu), acum merge cel EGR dar cel principal nu (exact asa am patit si eu).

Oricum astept acum la 5 sa plec, si vad daca urca mai mult...daca nu maine al schimb si pe cel principal, !!! Se schimba greu?

 

 

Asa este trece mai greu dar nu fff rau.

Edited by flavyus
Link to comment
Share on other sites

Astept sa vad la 5 cum se comporta. Dar normal eu cred ca o data atinsa temperatura de 85-90 de grade nu ar trebui sa mai scada!!! Corect

Corect! Dar temperatura urca numai cand mergi foarte incet, prin oras (pentru ca termostatul tau principal este blocat pe deschis), si apa circula prin radiator tot timpul, cum creste viteza, creste si curentul de aer prin radiator si din cauza asta scade temperatura. Daca termostatul principal ar inchide la 88 de grade, atunci nu ar mai scadea temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Asa cum am promis, am revenit cu feedback , am plecat cu masina de la 51 de grade...mers prin ploiesti a urcat pana la 71 de grade, am iesit pe dn1 a urcat pana la 75 de grade, dupa care pana la otopeni si inapoi a oscilat intre 73-76 de grade indiferent de viteza. Concluzia pe care am tras-o am castigat 20 de grade prin schimbarea termostatului egr..(dimineata accelasi drum a stat pe 55 de grade pana sa schimb termostatul)...Maine la 10 sunt programat sa schimb si termostatul principal c are sper sa rezolve problema dry.gif
Link to comment
Share on other sites

Asa cum am promis, am revenit cu feedback , am plecat cu masina de la 51 de grade...mers prin ploiesti a urcat pana la 71 de grade, am iesit pe dn1 a urcat pana la 75 de grade, dupa care pana la otopeni si inapoi a oscilat intre 73-76 de grade indiferent de viteza. Concluzia pe care am tras-o am castigat 20 de grade prin schimbarea termostatului egr..(dimineata accelasi drum a stat pe 55 de grade pana sa schimb termostatul)...Maine la 10 sunt programat sa schimb si termostatul principal c are sper sa rezolve problema dry.gif

Se rezolva 100%

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate suna aiurea ce scriu acum, dar chiar iubesc masina asta...o am de 1 an si 3 luni timp in care am facut cu ea aproape 65k....am fost peste tot, si pe ploaie si pe vant , si pe autostrazi dar si pe drumuri neasfaltate..si intotdeauna am tratat-o cu inima.....si sufar cand ceva nu merge :sweat: . Sper ca nu am fost prea romantic :rolleyes:
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si termostatul principal :thumbsup: ..problema rezolvata, apa imi sta undeva intre 92-95 de grade, sper ca asa trebuie :rolleyes: .

 

Asta a fost la mine rezolvarea , schimbarea ambelor termostate, ca si cost piese+manopera in jur de 400 ron

 

cred ca schimb si eu termostat principal ca imi sta in 85-86 grade frecvent , probabil ca e uzat . <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.