Jump to content

Trage greu masina


ciucu

Recommended Posts

am un bmw 320d, 2001, 136cp si e cam puturoasa am simtit la alte masini te baga in scaun la a mea pauza.

De la ce sa fie ? masina are 235.000 KM

Cel putin la a1-a , a 2-a cam greu dupaia din a 3-a incolo incepe sa prinda curaj si se infige.

Am ulei castrol 5w-40 turbo diesel, am bagat si aditiv de motorina .. bag motorina de la omv

Ce sa ii fac sa mearga mai bine ... Multumesc

Tin sa precizez la rece cam scoate fum pe toba si mi-a cam consumat 0.5L la 5000 km de ulei.

Astept sfaturi

Edited by ciucu
Link to comment
Share on other sites

Ai shimbat filtru de gaze de carter ?

Am avut o situatie similara si eu cu al meu 320D, si m-au spus de el baietii care s-au ocupat de tobe.

m-au trimis la un service pe care-l stiua, am platit ceva banuti ... insa de-atunci masina e de nerecunoscut.

 

Nu-ti mai zic sa era atata de imbacsit ca ma mir ca mai mergea motorul.

Mecanicul mi-a zis ca nu se stie de el de catre baietii de cartier, penru ca un pic ascuns in zona admisie.

 

verifica si tu ... sunt aproape convins ca e rezolva un service bun. eu am platit atunci vreo 700 de lei. 207 lei filtru ala,

4 bujii incandescente noi ngk si manopera. multi bani e drept ... da am alta masina de-atunci.

 

Mergea si pana acuma acuma insa ... simt ca e BMW :twoup:

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Precizeaza si faptul ca turbina a fost reconditionata .....

 

da asa e

 

Se aude ciudat turbina dupa reconditionare? Am auzit turbine reconditionate care scoteau niste zgomote ciudate.

Daca zici ca ai curatat EGR, schimba filtrul epurator si curata senzorul de admisie. Daca esti din Bucuresti da-mi un semn si vii la mine ca te ajut gratis cu astea doua, iesim la drum si vedem cum merge dupa. Eu am avut dieselul asta, l-am intretinut foarte bine si l-am resoftat, doamne cum mai mergea dupa resoftare! :) Singurul dezavantaj la resoftare e acela ca strici mai repede ambreiajul. :twoup: Cu masina asta in 3 ani nu am avut nicio problema majora. M-a lasat modulul de inchidere centralizata, cand era frig nu mai deschidea usile.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Ai scris ca ai resoftat.

Spune-mi te rog, cum stiu daca a fost sau nu resoftat motorul ? Sau daca ai avut neplaceri cu el dupa. Am vazut multe pareri si pro si contra, si nu prea stiu ce sa fac. Merge foarte bine acuma da' tot ma tenteaza cuplu si consum. You know :twoup:

Merci

Cristi

Link to comment
Share on other sites

Eu l-as resofta fara sa clipesc, diferenta de cuplu este foarte mare, dispare vorba aia din popor ca acest motor este lenes. Dupa resoftare crede-ma ca nu am simtit nevoia sa il schimb cu ala de 150 de cai si common rail, diferentele nu sunt chiar asa de mari cum zic unii pe aici. La drum intins am simtit o scadere de consum, insa nu sunt genul de om care sa scot sufletul dintr-o masina, maxim 3500 rpm imi ajungeau la depasiri . Acum vine si partea proasta, am distrus un ambreiaj Sachs dupa 50 de mii de km. Discul arata foarte bine, insa placa de presiune a cedat. Nu stiu daca e vina kit-ului de ambreiaj sau cresterea de cuplu. Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

si a mea e puturoasa rau cand pleaca de pe loc, nu se simte deloc cuplu ala de diesel si am un consum enorm (12%).Ce naiba o avea?

 

daca ambreiajul e pe duca poate sa consume mai mult masina?

Pune pe un tester, vezi erori si parametri, pe urma se poate rezolva foarte usor. depinde de softul care il folosesti sa poti spune eroarea concreta.

Link to comment
Share on other sites

Catalin, Multumesc pentru raspuns.

Spune-mi te rog unde ai resoftat ? Ai sa-mi spui un nume de service care sa-l gasesc in tara ? Nu sunt in Bucuresti, insa sunt dispus sa fac ceva km intr-un Cluj sau Timisoara daca se poate face intr-o zi. Poti sa-mi spui cat te-a costat ? Stiu ca nu e peste 1.000 lei deobicei, insa as vrea sa stiu cat ai platit tu.

Ca tot veni vorba, ai idee de unde cumpar eu la pret bun set de ornamente de pe usi si bord ? La dezmembrari n-am gasit, si as vrea sa fie si in stare cat mai buna.

 

Merci fain :twoup:

Cristi

Link to comment
Share on other sites

Daca tot ai reconditionat turbina, eu zic sa nu mai bagi 5W-40 ci 5W-30 sau 0W-40. Verifica furtunele la retur pe injectoare, furtunele de turbina si Egr, convertoarele de presiune de la turbo si Egr, senzorul de pe admisie. Schimba filtrul epurator daca are mai mult de 60.000km.
Link to comment
Share on other sites

tot nu trage masina cum trebuie :bashwall

Schimbat toate filtrele plus cel epurator, curatat EGR ,senzor de admisie,probat un debitmetru nou, schimbat ambreiaj nou, pus pe tester. nici o belea.

dupa 3000 se plafoneaza de abia se infige x-(.

ce naiba o avea?

mai am o belea am relanti variabil, cand sta constat la 750 cand urca la 900 odata la 2-3 minute e normal asa ceva?:

Link to comment
Share on other sites

Verifica furtunele de la injectoare, EGR, turbo si convertoarele lor de presiune.

 

pe alea de la injectoare le-am schimbat (am pus furtunase noi )ca era motorina pe langa injectoare.

dar am verificat dupa o luna si tot am gasit un pic de motorina pe langa ele, pe langa filtru epurator. de unde naiba o veni motorina aia?

cum verific convertoarele de presiune?

As mai avea o intrebare, e normal ca la relanti sa am fluctuatii la turometru?

Link to comment
Share on other sites

Aici iti poti face o idee despre convertoarele de presiune. Incearca sa le cureti acel filtru. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...;hl=convertoare presiune&st=0

Ti-am scris sa verifici, inlocuiesti daca e cazul, toate furtunasele, adica si cele de la EGR si turbo, cele care au legatura cu convertoarele de presiune. Iti ajung 3 metrii de furtun, operatiunea este destul de usoara si deloc costisitoare. In linkul de sus, ai sa le observi in scheme.

Link to comment
Share on other sites

scoate mufa de la debitmetru vezi daca merge mai bine, vezi sa nu ai furtunele de vacuum puse invers,la mine asa s a intamplat si nu tragea decat de la 3500 ture in sus, pana la 3500 nu tragea deloc. Eu am avut si debitmetrul praf si cand plecam de pe loc dadea in nas, daca nu se rezolva iti pot recomanda un mecanic de la bavaria de pe centura.
Link to comment
Share on other sites

am un bmw 320d, 2001, 136cp si e cam puturoasa am simtit la alte masini te baga in scaun la a mea pauza.

De la ce sa fie ? masina are 235.000 KM

Cel putin la a1-a , a 2-a cam greu dupaia din a 3-a incolo incepe sa prinda curaj si se infige.

Am ulei castrol 5w-40 turbo diesel, am bagat si aditiv de motorina .. bag motorina de la omv

Ce sa ii fac sa mearga mai bine ... Multumesc

Tin sa precizez la rece cam scoate fum pe toba si mi-a cam consumat 0.5L la 5000 km de ulei.

Astept sfaturi

Incearca motorina de la ROMPETROL (Efix Diesel) vei ramane UIMIT!

Link to comment
Share on other sites

Eu aveam 2 erori pe tester la un 320d E46(2000) una legata de pompa de injectie si alta era needle motion sensor .Le-a rezolvat Dereglatu.(pentru mario)

Nici mie masina nu mi-a tras masina o perioada lunga de timp comportandu-se la fel ca a ta ,dar la mine principala problema a fost debitmetrul.

In momentul in care am scos mufa de la debitmetru s-a schimbat masina total(inainte de asta avea pe tester eroarea-mass air flow).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.