Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme relanti E46 320 Diesel


Recommended Posts

Salut,

Am un E46 320D 150 CP de 2002.Masina extraordinara de altfel dar nu pentru drumurile si combustibilul nostru.

In 4 ani de cand este la mine nu am avut probleme majore in afara de brate caseta amortizoare si alte consumabile.

Incepand de prin primavara mi-a aparut o problema la care nu-i dau de capat.

Masina are cutie automata.In treapta D cand stau pe loc cu frana apasata relantiul imi scade dintr-o data sub 500 si sare inapoi la 700.In momentul in care "tuseste" asa scoate dintr-o data mult fum negru pe toba de esapament.

Cand e motorul rece scade sub 500 si se si opreste.Daca o pun pe N atunci scade dar nu asa brusc sau nu tot timpul.

Dupa ce se incalzeste motorul bine are momente in care relantiul sta fix ca la o masina noua.

Am platit o groaza de bani pe nimic la un service mi-au dat injectoarele jos le-au dus la verificat ... functioneaza normal.Am schimbat regulator pompa inalte ... degeaba.

Am dus-o la reprezentanta Banat Car TM mi-au luat si astia 500 de lei pe nimic.Diagnoza spune ca motorul functioneaza excelent.Ce mi-au gasit ei in schimb a fost depunere pe sita de la pompa de motorina din rezervor.Propunerea lor a fost sa dau rezervorul jos si sa-l spal daca se repeta problema(nici nu am ajuns cu masina de la ei in oras ca am revenit la aceeasi stare).

Ma ocup cu piese auto de ani de zile si am multe cunostinte in domeniu dar toti dau din umeri si imi spun sa incerc sa inlocuiesc pompa de joase de sub scaun.De inlocuit e simplu dar in ritmul asta imi cumpar un motor mai tanar si nu mai am stres.

Ma intereseaza daca cineva a avut problema asta si cum a rezolvat-o....sau de ce nu pareri.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

In principiu cu testerul pus trebuie sa observi presiunea de motorina din rampa; daca aceasta fluctueaza odata cu turometrul, cel mai probabil defect este regulatorul de inalta presiune din rampa, trebuie dat jos, verificate o-ringurile, curatat un pic si pus la loc. daca problema persista inlocuieste regulatorul. M-am intalnit cu 3 masini ce prezentau aceste simptome, la toate regulatorul a fost de vina. Succes.
Link to comment
Share on other sites

In principiu cu testerul pus trebuie sa observi presiunea de motorina din rampa; daca aceasta fluctueaza odata cu turometrul, cel mai probabil defect este regulatorul de inalta presiune din rampa, trebuie dat jos, verificate o-ringurile, curatat un pic si pus la loc. daca problema persista inlocuieste regulatorul. M-am intalnit cu 3 masini ce prezentau aceste simptome, la toate regulatorul a fost de vina. Succes.

 

Am studiat problema o sa incerc probabil saptamana asta cu unul nou.Pe unul din testere (dar nu la reprezentanta) aveam eroare LeerlaufRegler(regulator relanti)... dar dieselul nu are regulator relanti.Comanda de reglaj relanti este data de regulatorul din rampa?

 

e putin ciudat ca are lagatura cu pozitia cutiei de viteze,

dar problema pare sa fie pe sisitemul de alimentare

 

ia si tu de la un prieten regulatorul de inalta si o pompa de medie schibale pe rand si vezi daca face in continuare

 

Regulatorul de pompa inalte este nou.Mai ramane sa incerc cu regulatorul de presiune din rampa.

Link to comment
Share on other sites

Am studiat problema o sa incerc probabil saptamana asta cu unul nou.Pe unul din testere (dar nu la reprezentanta) aveam eroare LeerlaufRegler(regulator relanti)... dar dieselul nu are regulator relanti.Comanda de reglaj relanti este data de regulatorul din rampa?

 

Regulatorul de pompa inalte este nou.Mai ramane sa incerc cu regulatorul de presiune din rampa.

 

Regulatorul de pe pompa de inalta presiune este un regulator de cantitate de motorina si regulatorul de pe rampa este regulatorul de presiune.

 

Da, relantiul este reglat este dat de presiunea din rampa si timpul de deschidere al injectoarelor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am studiat problema o sa incerc probabil saptamana asta cu unul nou.Pe unul din testere (dar nu la reprezentanta) aveam eroare LeerlaufRegler(regulator relanti)... dar dieselul nu are regulator relanti.Comanda de reglaj relanti este data de regulatorul din rampa?

 

Regulatorul de pompa inalte este nou.Mai ramane sa incerc cu regulatorul de presiune din rampa.

 

Regulatorul de pe pompa de inalta presiune este un regulator de cantitate de motorina si regulatorul de pe rampa este regulatorul de presiune.

 

Da, relantiul este reglat este dat de presiunea din rampa si timpul de deschidere al injectoarelor.

 

Astazi s-a inlocuit regulator presiune rampa, bosch, inca o caruta de bani ... problema persista.Mecanicul care mi l-a inlocuit zice ca pe cel vechi a gasit urme de rugina, posibil sa fie din cauza combustibilului.

Nu ai am idei sau solutii decat sa inlocuiesc injectoarele si toate pompele sau sa-i dau foc.

Anybody?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
si eu am cam aceeasi problema.un 318d din 2004 filtre schimbate la timp,ulei bmw5w30,etc la rece merge perfect,cand se incalzeste relantiul este instabil si trepideaza.uneori cand dau drumu la AC incepe sa mearga un pic mai rotund.Am bagat niste aditiv de motorina si am avut o surpeiza neplacuta ,in sarcina da foarte rau cu fum negru,dar masina trage bine.sa fie din cauza aditivului?relantiul instabil de la ce sa fie? am uitat sa mentionez ca am o problema cu termostatul care trebuie schimbat,apa nu sta la jumate cand plec la drum lung.
Link to comment
Share on other sites

la fel am patit si eu, intra in subturatii si da sa moara motorul, asta in special cand e rece. Am fost la service si mi-au spus ca e dus debitmetrul si supapa de vacuum. Le-am schimbat si merge brici

Se pare ca de la o pompa de vacuum a fost si la mine...continuam cautarile ca nu este rezolvata problema complet.

 

si eu am cam aceeasi problema.un 318d din 2004 filtre schimbate la timp,ulei bmw5w30,etc la rece merge perfect,cand se incalzeste relantiul este instabil si trepideaza.uneori cand dau drumu la AC incepe sa mearga un pic mai rotund.Am bagat niste aditiv de motorina si am avut o surpeiza neplacuta ,in sarcina da foarte rau cu fum negru,dar masina trage bine.sa fie din cauza aditivului?relantiul instabil de la ce sa fie? am uitat sa mentionez ca am o problema cu termostatul care trebuie schimbat,apa nu sta la jumate cand plec la drum lung.

Recomandarea mea este sa verifici supapele de vacuum....se pare ca problema asta este vesnica si la e46 si e39.

Am ajuns pana in Germania cu intrebarile si cam toti dau acelasi raspuns...verificare sistem vacuum si admisie aer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problema rezolvata:

Pe langa vacumm furtune si chestii de genul acesta am avut probleme cu debitmetrul de aer.

In 2009 am pus unul pierburg si se pare ca s-a oxidat ceva rezistenta.Nu inregistra cod de greseala la diagnoza....dar valorile transmise pentru amestec erau anormale si masina efectiv se inneca.

Acum am pus unul Bosch,merge impecabil se pare ca asta e recomandat Bosch sau OE.

Ma pregatesc sa scot masina la vanzare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.