Jump to content

suierat E46 320D nfl


Recommended Posts

de vreo 2-3 saptamani se aude un suierat la masina in momentul in care depasesc 2200 rpm.toata treaba se intampla la treptele 2 3 4 5, la 1-a doar daca depasesc 3500 rpm! sunetul e ca si cum "ai strange o pisica de gat" (alta descriere nu am gasit pentru un sunet ascutit :twoup: ) si tin sa precizez ca masina trage, nu scoate fum negru! Sa fie turbo pe duca sau e alta piesa dusa?Intreb ca sa stiu la ce sa ma astept in viitor
Link to comment
Share on other sites

daca stau afara langa masina, la relanti, se simte miros de gaz nears...la racordul flexibil ma gandeam si eu, dar totusi mai astept ceva pareri si din partea celorlalti colegi

 

Daca simti miros de gaze langa masina la relanti, 100% este racordul flexibil. Asta am patit si eu acum 1 luna. Schimbat racordul (+ tampoanele de la motor) si problema a fost rezolvata.

 

ps. Verifica si tampoanele de la motor. De obicei, cand acestea sunt duse, motorul vibreaza/se mica mai mult, fortand in evacuare, fapt ce duce la ruperea racordului. Daca schimbi racordul si tampoanele sunt duse, in cateva saptamani/luni, acesta se va rupe din nou.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

deci ziceti ca nu ar trebui sa ma gandesc la faptul ca turbina ar putea fi pe duca..am inteles ca racordul flexibil pe original e destul de scump si ca se poate lua si aftermarket

 

dj allexinno: cat te-a ajuns racordul + tampoanele la motor - am inteles ca racordul necesita o mica modificare

Link to comment
Share on other sites

2 x Tampoane FEBI BILSTEIN: 180 lei / bucata

Racord flexibil BOSAL (60/100): 80 lei

Manopera difera de la service la service.

 

Se fac ceva mici modificari intradevar. Se taie racordul cel vechi si se sudeaza in locul lui cel nou. Sudura se face numai in argon, daca vrei sa dureze. Mai multe informatii poti citii aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=90413&st=0 Nu strica sa dai si un Search; sunt destule topicuri cu aceasta problema.

 

Spor!

Link to comment
Share on other sites

Daca simti miros de gaze langa masina la relanti, 100% este racordul flexibil. Asta am patit si eu acum 1 luna. Schimbat racordul (+ tampoanele de la motor) si problema a fost rezolvata.

 

ps. Verifica si tampoanele de la motor. De obicei, cand acestea sunt duse, motorul vibreaza/se mica mai mult, fortand in evacuare, fapt ce duce la ruperea racordului. Daca schimbi racordul si tampoanele sunt duse, in cateva saptamani/luni, acesta se va rupe din nou.

Salut

Ai remarcat vreo trepidatie nouĂŁ dupa ce ai sudat racordul ? Ăn general, ai observat ceva curios?

Link to comment
Share on other sites

Daca simti miros de gaze langa masina la relanti, 100% este racordul flexibil. Asta am patit si eu acum 1 luna. Schimbat racordul (+ tampoanele de la motor) si problema a fost rezolvata.

 

ps. Verifica si tampoanele de la motor. De obicei, cand acestea sunt duse, motorul vibreaza/se mica mai mult, fortand in evacuare, fapt ce duce la ruperea racordului. Daca schimbi racordul si tampoanele sunt duse, in cateva saptamani/luni, acesta se va rupe din nou.

Salut

Ai remarcat vreo trepidatie nouĂŁ dupa ce ai sudat racordul ? Ăn general, ai observat ceva curios?

 

Nicio trepidatie. Masina este foarte linistita. Insa, dupa ce mi l-au sudat, am urcat de 3 ori masina pe elevator pana le-a iesit reglajul. Ba atingea in spate, ba pe la mijloc, ba cand luam viraj stanga in treapta a doua etc. Pana la urma insa le-a iesit reglajul. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Bosal 60/130 nu cred ca exista. Se fac doar din 50 in 50.

Am stat langa ei cand mi l-au montat. Aveau pe stoc si de 150, dar riscam sa se lase prea jos teava de esapament si sa-mi atinga cand vreau sa urc vreo bordura etc.

 

 

Eu nu vorbesc din auzite, modelul original are 60 130 fix, 150 nu este bun.

Link to comment
Share on other sites

Bosal 60/130 nu cred ca exista. Se fac doar din 50 in 50.

Am stat langa ei cand mi l-au montat. Aveau pe stoc si de 150, dar riscam sa se lase prea jos teava de esapament si sa-mi atinga cand vreau sa urc vreo bordura etc.

 

 

Eu nu vorbesc din auzite, modelul original are 60 130 fix, 150 nu este bun.

Nu contest ca originalul are 130. I-ai recomandat sa ia Bosal de 130 iar eu am scris ca Bosal nu face de 130. Citeste inca odata. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Poate ti l-a prelungit, ca sa nu forteze in sudura, asa cum au facut si la mine... dar de 130 eu nu am gasit sa cumpar de nicaieri. Uita-te pe autokarma.ro , este sectiune in stanga cu racorduri flexibile esapament si ai sa vezi ca pe 60mm, sunt numai din 50 in 50. Poate este de la alta firma pe 130, posibil, dar de la Bosal nu cred.
Link to comment
Share on other sites

Poti scrie aici orice nelamurire. Nu sunt expert in asa ceva (dar m-am lovit de problema racordului acum cateva saptamani), insa imi place sa ma implic/documentez cand am orice fel de problema;in service, stau langa meseriasii nostrii cand lucreaza la masina.
Link to comment
Share on other sites

Daca simti miros de gaze langa masina la relanti, 100% este racordul flexibil. Asta am patit si eu acum 1 luna. Schimbat racordul (+ tampoanele de la motor) si problema a fost rezolvata.

 

ps. Verifica si tampoanele de la motor. De obicei, cand acestea sunt duse, motorul vibreaza/se mica mai mult, fortand in evacuare, fapt ce duce la ruperea racordului. Daca schimbi racordul si tampoanele sunt duse, in cateva saptamani/luni, acesta se va rupe din nou.

Salut

Ai remarcat vreo trepidatie nouĂŁ dupa ce ai sudat racordul ? Ăn general, ai observat ceva curios?

 

Nicio trepidatie. Masina este foarte linistita. Insa, dupa ce mi l-au sudat, am urcat de 3 ori masina pe elevator pana le-a iesit reglajul. Ba atingea in spate, ba pe la mijloc, ba cand luam viraj stanga in treapta a doua etc. Pana la urma insa le-a iesit reglajul. :twoup:

Salutare, imi permit sa intervin si eu deoarece consider ca aceasta discutie legata de schimbarea racordului flexibil a ajuns cam departe.Lucrurile sunt simple cel original are lungimea de 130, racordurile universale care se gasesc pe piata, majoritatea au lungimea din 50mm in 50mm, in cazul unui racord de genu recomand dimensiunea de 150mm, se va suda in locul de unde porneste racordul stoc,sub primul catalizator,iar din urmatorul segment de evacuare,cel care iese din racord, se va taia diferenta de 20mm.In acest fel evacuarea nu-si va modifica amplasarea si astfel garda la sol va fi normala.

In afara de acest model de racord exista si unul produs de catre firma BOSAL cu dimensiunile 60x130mm(130 mm deoarece capetele metalice sunt dintr-un material mai dur, astfel nu necesita o lungime mai mare, deci au capetele unde se sudeaza mai scurte cu cata 10mm in fiecare parte, de aici diferenta de 20mm, si deci lungimea totala de 130mm!!!.

DJ Allexinno daca tu pur si simplu nu ai gasit o astfel de dimensiune, asta nu inseamna ca nu exista. srb_alex are aceasta dimensiune de racord pe masina de la aceasta firma, a facut comparatie cu cel original si a observat ca este identic.(daca tot nu vei crede si ai nevoie de dovezi, la urmatorul schimb voi face o poza comparativa intre cel stock si cel bosal de 130)

PS. la schimbarea racordului nu sunt necesare reglaje, daca primul segment se da jos de pe masina si cel care ramane este fixat in pozitia normala, iar noul racord se prinde in puncte pe masima, astfel incat sa nu loveasca nicaieri si dupa parerea mea un alt lucru important ar fi pozitia tips-ului, care din pacate am observat ca la multe masini, dupa schimbarea racordului este alta.

 

Sper ca acest mesaj sa nu deranjeze pe nimeni, am postat pentru a oprii aceasta discutie legata de lungimile disponiblile alea racordurilor flexibile existente si pentru a oferii cateva detalii legate de montarea acestuia.

Nu doresc ca acest mesaj sa fie considerat reclama!(existand un topic separat pentru asa ceva).

Era sa uit, aveti grija la segmentul evacuarii aplatizat de la mijlocul masinii, dupa al doilea catalizator, este o problema generala fisurarea in zonele deformate si acum ma gandesc ca si aceasta problema ar putea fi o cauza a unor tampoane motor uzate.

O zi buna tuturor,

Tavy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.