Jump to content

Recommended Posts

salut!!!

am un bmw e39 520i an 1997 150ps

am fost la rar si am fost respins pe motiv de noxe...

am fost la test si masina este ok din puct de vedere al testelor sondele sint ok...

ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa ii fac?

asta este testu dat de rar:

hc: 219 ppm

co: 0.16%

co2: 12.37%

o2: 6.43%

co corr: 0.19% vol

lambada: 1.340

rpm: 781 rpm

Link to comment
Share on other sites

valorile care ti-au iesit sunt in parametri.nu aveau de ce sa conteste....dar....traim in romanik......data viitoare...ca pp ca ti-au dat revenire incearca sa pui in scrumiera masinii 30 lei si-l faci atent pe tehnicianul care se ocupa ("aveti ceva in scrumiera") si-o sa vexi ca treci noxele cu brio...bafta.....si celorlalti care mai cititi reply-u:nu instig la coruperea sarmanilor angajati ai statului :) doar ca asa-i TRADITIA(underground)pe care multi nu o stiu :twoup:
Link to comment
Share on other sites

valorile care ti-au iesit sunt in parametri.nu aveau de ce sa conteste....dar....traim in romanik......data viitoare...ca pp ca ti-au dat revenire incearca sa pui in scrumiera masinii 30 lei si-l faci atent pe tehnicianul care se ocupa ("aveti ceva in scrumiera") si-o sa vexi ca treci noxele cu brio...bafta.....si celorlalti care mai cititi reply-u:nu instig la coruperea sarmanilor angajati ai statului :) doar ca asa-i TRADITIA(underground)pe care multi nu o stiu :twoup:

scurt,sec si la obiect!BRAVO!SUBSCRIU LA CEEA CE AI ZIS!

Link to comment
Share on other sites

Nu mai vorbiti mai prostii. Ca ĂžaĂžele sunteti :twoup: , repede e de vina ala de RAR ca vrea spaga. Nu contesta nimeni, o vrea si spaga, dar in cazul de fata are dreptate!

 

Am pus mai jos norme de poluare pe care trebuie sa le indeplineasca un autovehicul.

Normele difera in functie de tipul masinii. Pentru cele vechi, fara catalizator si sonda lammda - gen Dacia, normele sunt mai indulgente.

Pentru masinile moderne normele sunt mult mai stricte. La aceste masini se masoara noxele la ralanti si la 2000 rpm.

 

Pentru autovehiculele fara catalizator

1.1 Atunci când emisiile nu sunt limitate de un sistem de reglare perfecÞionat, cum ar fi un catalizator tricomponent gestionat de sonda lambda:

 

ConĂžinutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ urmĂŁtoarele valori:

a. pentru autovehiculele fabricate pânã În anul 1986 inclusiv: COcor: 4,5% În vol.;

b. pentru autovehiculele fabricate Începând cu anul 1987: COcor: 3,5% În vol.

ConĂžinutul maxim admisibil de HC din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ 1000 ppm.

 

Pentru autovehiculele CU catalizator

1.2 Atunci când emisiile sunt controlate de un sistem de reglare perfecÞionat, cum ar fi un catalizator tricomponent gestionat de sonda lambda:

 

1.2.4. Emisii la ieÂşirea din Ăžeava de evacuare – valori limitĂŁ

ConĂžinutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ urmĂŁtoarele valori:

a. mĂŁsurĂŁri efectuate la turaĂžia de mers ĂŽn gol ĂŽncet, cu ambreiajul decuplat:

conĂžinutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ valoarea COcor: 0,5% ĂŽn vol.;

el nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ valoarea COcor: 0,3% ĂŽn vol. pentru autoturisme sau autovehicule comerciale uÂşoare EURO 3 sau EURO 4;

 

b. mĂŁsurĂŁri efectuate cu motorul la turaĂžia de cel puĂžin 2000 min-1, cu ambreiajul decuplat:

conĂžinutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ valoarea COcor: 0,3% ĂŽn vol.;

el nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ valoarea COcor: 0,2% ĂŽn vol. pentru autoturisme sau autovehicule comerciale uÂşoare EURO 3 sau EURO 4;

Lambda: 1+0,03 sau conform specificaĂžiilor constructorului;

 

1.2.5. ConĂžinutul maxim admisibil de HC din gazele de evacuare la turaĂžia de mers ĂŽn gol accelerat nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ 100 ppm.

 

Deci masina lui @cristi_max2000 nu corespunde la continutul de hidrocarburi din gazele de evacuare - are 219 ppm fata de 100 ppm admis.

Nu corespunde nici la valoarea lambda - are 1,34 fata de 1+0,03 admis.

 

In concluzie respingerea a fost corecta si perfect justificata!

 

am fost la test si masina este ok din puct de vedere al testelor sondele sint ok...

ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa ii fac?

La ce test zici ca ai fost, ce anume ai testat si cum sau cu ce? Se pare ca amestecul este prea bogat.

 

Daca noxele sunt mari, trebuie verificate :

bujiile

compresia

injectoarele

debitmetrul

sonda lambda

catalizatorul

Link to comment
Share on other sites

ok si ce este de facut...?

au fost facute 3 teste pe calculator si este totul perfect...

primu test rar cu benzina 95

hc: 219 ppm

co: 0.16%

co2: 12.37%

o2: 6.43%

co corr: 0.19% vol

lambada: 1.340

rpm: 781 rpm

 

hc 84: 84 ppm

co: 0.60%

co2: 14.03%

o2: 1.08%

co corr: 0.61%vol

lambada 1.030

rpm: 3488rpm

 

al doilea test tot la rar cu benzina de 99+

hc: 219ppm

co: 0.61%

co2: 13.28%

o2: 1.47%

co corr: 0.65%vol

lambada: 1.044

rpm: 781rpm

 

hc: 83ppm

co: 0.60%

co2: 13.58%

o2: 1.05%

co corr: 0.63%

lambada: 1.029

rpm: 2902 rpm

 

Nu mai vorbiti mai prostii. Ca ĂžaĂžele sunteti :twoup: , repede e de vina ala de RAR ca vrea spaga. Nu contesta nimeni, o vrea si spaga, dar in cazul de fata are dreptate!

 

Am pus mai jos norme de poluare pe care trebuie sa le indeplineasca un autovehicul.

Normele difera in functie de tipul masinii. Pentru cele vechi, fara catalizator si sonda lammda - gen Dacia, normele sunt mai indulgente.

Pentru masinile moderne normele sunt mult mai stricte. La aceste masini se masoara noxele la ralanti si la 2000 rpm.

 

Pentru autovehiculele fara catalizator

1.1 Atunci când emisiile nu sunt limitate de un sistem de reglare perfecÞionat, cum ar fi un catalizator tricomponent gestionat de sonda lambda:

 

ConĂžinutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ urmĂŁtoarele valori:

a. pentru autovehiculele fabricate pânã În anul 1986 inclusiv: COcor: 4,5% În vol.;

b. pentru autovehiculele fabricate Începând cu anul 1987: COcor: 3,5% În vol.

ConĂžinutul maxim admisibil de HC din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ 1000 ppm.

 

Pentru autovehiculele CU catalizator

1.2 Atunci când emisiile sunt controlate de un sistem de reglare perfecÞionat, cum ar fi un catalizator tricomponent gestionat de sonda lambda:

 

1.2.4. Emisii la ieÂşirea din Ăžeava de evacuare – valori limitĂŁ

ConĂžinutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ urmĂŁtoarele valori:

a. mĂŁsurĂŁri efectuate la turaĂžia de mers ĂŽn gol ĂŽncet, cu ambreiajul decuplat:

conĂžinutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ valoarea COcor: 0,5% ĂŽn vol.;

el nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ valoarea COcor: 0,3% ĂŽn vol. pentru autoturisme sau autovehicule comerciale uÂşoare EURO 3 sau EURO 4;

 

b. mĂŁsurĂŁri efectuate cu motorul la turaĂžia de cel puĂžin 2000 min-1, cu ambreiajul decuplat:

conĂžinutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ valoarea COcor: 0,3% ĂŽn vol.;

el nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ valoarea COcor: 0,2% ĂŽn vol. pentru autoturisme sau autovehicule comerciale uÂşoare EURO 3 sau EURO 4;

Lambda: 1+0,03 sau conform specificaĂžiilor constructorului;

 

1.2.5. ConĂžinutul maxim admisibil de HC din gazele de evacuare la turaĂžia de mers ĂŽn gol accelerat nu trebuie sĂŁ depĂŁÂşeascĂŁ 100 ppm.

 

Deci masina lui @cristi_max2000 nu corespunde la continutul de hidrocarburi din gazele de evacuare - are 219 ppm fata de 100 ppm admis.

Nu corespunde nici la valoarea lambda - are 1,34 fata de 1+0,03 admis.

 

In concluzie respingerea a fost corecta si perfect justificata!

 

am fost la test si masina este ok din puct de vedere al testelor sondele sint ok...

ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa ii fac?

La ce test zici ca ai fost, ce anume ai testat si cum sau cu ce? Se pare ca amestecul este prea bogat.

 

Daca noxele sunt mari, trebuie verificate :

bujiile

compresia

injectoarele

debitmetrul

sonda lambda

catalizatorul

deci este schimbat: buji,filtru aer,ulei,4 injectoare,2 erau bune testate de cei de la bmw din germania ca acolo sa facut totul..

sonda, cica merge fara erori asa arata calculator debitmetru la fel si cica si catalizatoru ar fuctiona perfect masina are 167.000km este cumparata in parcul bmw personal...

 

Lambada e off rau. Nu e in regula. Motor merge prea bogat.

si care ar fii solutia????

Link to comment
Share on other sites

cristi_max2000 : In partea de jos a paginii ai un buton pe care scrie ADDREPLY. Foloseste-l DOAR pe acela cand dai un raspuns.

 

Nu mai utiliza butoanele de Reply si Quote de sub fiecare post, deoarece acestea repeta integral respecticul post. Repetarea asta face ca topicul sa fie dificil si obositor de urmarit.

Link to comment
Share on other sites

salut!!!

am un bmw e39 520i an 1997 150ps

am fost la rar si am fost respins pe motiv de noxe...

am fost la test si masina este ok din puct de vedere al testelor sondele sint ok...

ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa ii fac?

asta este testu dat de rar:

hc: 219 ppm

co: 0.16%

co2: 12.37%

o2: 6.43%

co corr: 0.19% vol

lambada: 1.340

rpm: 781 rpm

 

 

test facut la bavaria

a trecut cu brio masina este 100% ok

pe baza facturi si cotelor date de bavaria am trecut rar

exact cum au spus cei de la bavaria cei de la rar sint niste idioti

se cred STAT IN STAT.....

multumesc pt ajutor

se poate inchide forumul problema sa rezolvat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.