Jump to content

Oprire motor de urgenta cutie steptronic


IulianC

Recommended Posts

Sper ca nu s-a mai intrebat chestia asta, eu am dat un search si nu am gasit.

Intrebarea mea e: la masinile cu steptronic cum se opreste motorul in cazul in care turbina o ia pe ulei si acesta se autoaprinde in camera de ardere?

Deoarece daca se apasa pe buton pentru a se opri motorul, acesta taie alimentarea cu motorina, dar motorul continua sa functioneze pe ulei pana la gripare?

Eu am incercat pe manual cu treapta 6 si cu frana de mana trasa si luat pe piciorul de pe frana, dar cutia schimba automat in treapta 2.

Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu s-a mai intrebat chestia asta, eu am dat un search si nu am gasit.

Intrebarea mea e: la masinile cu steptronic cum se opreste motorul in cazul in care turbina o ia pe ulei si acesta se autoaprinde in camera de ardere?

Deoarece daca se apasa pe buton pentru a se opri motorul, acesta taie alimentarea cu motorina, dar motorul continua sa functioneze pe ulei pana la gripare?

Eu am incercat pe manual cu treapta 6 si cu frana de mana trasa si luat pe piciorul de pe frana, dar cutia schimba automat in treapta 2.

 

Ai probleme de genu? :twoup: Sa postezi ce rezolvi. Bafta!!

Link to comment
Share on other sites

la cutie automata te rogi sa nu ti se intample :twoup: ,daca se intampla nu cred ca ai cum sa-l opresti

suna incurajator. Daca e sa se intample partea cu rugatul nu cred ca tine :twoup:

 

Obturezi intrarea de aer si se opreste.

Cred ca imi bag hainele pe gura de aspiratie in cazul in care se intampla :)

 

Sper ca nu s-a mai intrebat chestia asta, eu am dat un search si nu am gasit.

Intrebarea mea e: la masinile cu steptronic cum se opreste motorul in cazul in care turbina o ia pe ulei si acesta se autoaprinde in camera de ardere?

Deoarece daca se apasa pe buton pentru a se opri motorul, acesta taie alimentarea cu motorina, dar motorul continua sa functioneze pe ulei pana la gripare?

Eu am incercat pe manual cu treapta 6 si cu frana de mana trasa si luat pe piciorul de pe frana, dar cutia schimba automat in treapta 2.

 

Ai probleme de genu? :) Sa postezi ce rezolvi. Bafta!!

Nu am probleme de genul, dar intotdeauna imi place sa fiu prudent. Adica sa stiu ce e de facut in caz ca se intampla...

Link to comment
Share on other sites

Smulgi cu disperare furtunul de cauciuc care urca de la intercooler la admisie sau il obturezi cumva. Nu-l tine orientat spre ochi! :twoup:

Apoi obturezi intrarea la EGR.

E complicat tare, depinde de prezenta de spirit. Eu personal nu am patit-o, asa ca nu stiu exact cum as reactiona. La rece e simplu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles problema. In acel moment motorul se alimenteaza cu uleiul tras de turbo, nu cu motorina.

Poti sa tai si mama furtunelor, poti sa dai foc si la Peco. Degeaba.

am inteles, trebuie sa opresti alimentarea k ulei :twoup: scos furtul care intra in Egr

Link to comment
Share on other sites

frana de picior si moare.nu are cum sa dea peste cap cu rotile blocate si fiind in viteza

era vorba despre masinile cu steptronic (cutie automata). Degeaba pui tu frana brusca ca in acel moment daca esti pe D ori iti schimba treptele inapoi, ori ti-o scoate pe liber. Dar motorul nu se va opri.

 

 

Trebuie oprit accesul uleiului sau a aerului in admisie. Ca sa opriti uleiul va trebui detasat furtunul de presiune de la turbo. Aerul, de undeva din zona filtrului aer.

E cam greu in momentele alea sa desfaci furtunul de presiune de la turbo. Si sa zicem ca il desfaci (desi pana il desfaci motorul papa tot uleiul) se va umple tot compartimentul motorului de ulei.

Obturarea zonei filtrului de aer mi se pare cea mai accesibila solutie.

 

 

Nu ai inteles problema. In acel moment motorul se alimenteaza cu uleiul tras de turbo, nu cu motorina.

Poti sa tai si mama furtunelor, poti sa dai foc si la Peco. Degeaba.

am inteles, trebuie sa opresti alimentarea k ulei :twoup: scos furtul care intra in Egr

Mi se pare mai greu de scos furtunul de la EGR, are o siguranta care trebuie trasa cu surubelnita si nici nu prea ai loc sa-l scoti imediat, te cam chinui. Si daca il scoti murdaresti tot motorul de ulei aruncat cu presiune.

Mie pana acum solutia cu obturarea zonei filtrului de aer mi se pare cea mai buna, cea mai rapida, nu se murdareste nimic.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu s-a mai intrebat chestia asta, eu am dat un search si nu am gasit.

Intrebarea mea e: la masinile cu steptronic cum se opreste motorul in cazul in care turbina o ia pe ulei si acesta se autoaprinde in camera de ardere?

Deoarece daca se apasa pe buton pentru a se opri motorul, acesta taie alimentarea cu motorina, dar motorul continua sa functioneze pe ulei pana la gripare?

Eu am incercat pe manual cu treapta 6 si cu frana de mana trasa si luat pe piciorul de pe frana, dar cutia schimba automat in treapta 2.

Fereasca Dumnezeu de asa ceva !!! Nu doresc nici dusmanilor s-o pateasca ! Vedeti filmuletele astea ca sa va dati seama exact despre ce e vorba cand turbo o ia razna pe ulei !!!

1). E39 -

2). X5 -

3). E46 -

4).

Link to comment
Share on other sites

totusi, in clipul cu X5 cum a oprit tipul masina? a facut ceva in masina

 

cine imi explica tehnic care sunt pasii care conduc spre dezastrul asta?

 

ca si rezolvare, fiind diesel banuiesc ca daca scoti bateria nu are nici un efect. si la benzinare cu turbo se poate intampla asta? acolo merge scoasa bateria?

Link to comment
Share on other sites

totusi, in clipul cu X5 cum a oprit tipul masina? a facut ceva in masina

 

cine imi explica tehnic care sunt pasii care conduc spre dezastrul asta?

 

ca si rezolvare, fiind diesel banuiesc ca daca scoti bateria nu are nici un efect. si la benzinare cu turbo se poate intampla asta? acolo merge scoasa bateria?

 

Credca sa terminat uleiul, altfel nu stiu cum ar fi putut sa o opreasca din interior. Sau poate era manuala si a oprit-o in frana.

Se poate intampla la orice motor turbo, indiferent ca-i diesel sau benzina. Nu se opreste nici daca iei bateria, merge si fara injectie sau aprindere.

Nu stiu care ar fi cauzele dar presupun ca o turbina uzata excesiv la lagare poate duce la asa ceva. Totul e sa opresti motorul la timp.

Link to comment
Share on other sites

totusi, in clipul cu X5 cum a oprit tipul masina? a facut ceva in masina

 

cine imi explica tehnic care sunt pasii care conduc spre dezastrul asta?

 

ca si rezolvare, fiind diesel banuiesc ca daca scoti bateria nu are nici un efect. si la benzinare cu turbo se poate intampla asta? acolo merge scoasa bateria?

A oprit-o fortat, exact ca la camioanele de pe vremea lu' bunicu ! Se baga in a 5 a sau a 6 a, se tine apasat frana la maxim si se da drumul usor la ambreiaj ! La masinile automate banuiesc, are trebuii sa fie la fel ! Dupa ce sa oprit motorul, ambreiajul e praf, dar macar e paguba mai mica, doar un ambreiaj !

Edited by ady23
Link to comment
Share on other sites

totusi, in clipul cu X5 cum a oprit tipul masina? a facut ceva in masina

 

cine imi explica tehnic care sunt pasii care conduc spre dezastrul asta?

 

ca si rezolvare, fiind diesel banuiesc ca daca scoti bateria nu are nici un efect. si la benzinare cu turbo se poate intampla asta? acolo merge scoasa bateria?

A oprit-o fortat, exact ca la camioanele de pe vremea lu' bunicu ! Se baga in a 5 a sau a 6 a, se tine apasata frana la maxim si se da drumul usor la ambreiaj ! La masinile automate banuiesc, are trebuii sa fie la fel !

 

n-ai cum la automata ca o pune automat in a-2a,parca.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.