Jump to content

schimb E39/2001 benzinar cu E39 diesel


bmwadict

Recommended Posts

Schimb E39, 525i, 06/2001, motor M54, L6; 2497cc; 192CP; stare tehnica si optica foarte buna cu acelasi model cu motorizare diesel. motivul? in ultimul an am facut foarte multi kilometrii si nu mi se renteaza un benzinar. Consum mixt: 11~12l/100 km.

consumul la un 525d ar fi mai mic si plus de asta am o sursa de motorina.

 

 

Am achizitionat-o in 2008 din germania, cu 83.000 km care apar si in TUV-ul masinii. In prezent masina are 115.000 km.

 

Masina are toate reviziile la zi,am schimbat uleiul la cutia automata si la diferential, discuri si placute de frana schimbate anu asta, rulmentii si bucsele fata schimbate anu asta, pivotii spate schimbati anu asta, brate inferioare fata schimbate anu asta, bujii schimbate anu asta, freon schimbat anu trecut( 2009), antigel schimbat anu trecut(2009); lichid de frana schimbat anu trecut (2009).

Suspensia a fost schimbata in 2008, amortizoare sachs supertouring noi, arcuri noi Kayaba precum si flansele. baterie bosch de 80 AH schimbata in 2009;

Masina are 2 seturi de roti ( iarna /vara) cu jante originale pe 16. gumele sunt cvazi noi, cu un rulaj sub 10.000km.

 

 

Dotari:

- transmisie automata;

- dublu climatronic;

- cd profesional;

- oglinzi electrice si heliomate;

- senzor de ploaie

- xenon

- pdc;

- pilot automat;

- comenzi pe volan;

 

De preferat ar fi sa o schimb pe un dieselar in stare cat mai buna fara prea multe bube. poate e cineva interesat cu un 530d, pentru un impozit mai mic :twoup:

Nu o vand pt ca am investit mult prea mult in ea, iar preturile au luat-o razna de tot. daca exista un pasionat pt benzinare si a nimerit gresit pe un dieselar si vrea sa o schimbe, bine......daca nu...nu :)

Mai multe poze recente, pt cei interesati, prin PM.

post-33478-1291899206_thumb.jpg

post-33478-1291899244_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Schimb E39, 525i, 06/2001, motor M54, L6; 2497cc; 192CP; stare tehnica si optica foarte buna cu acelasi model cu motorizare diesel. motivul? in ultimul an am facut foarte multi kilometrii si nu mi se renteaza un benzinar. Consum mixt: 11~12l/100 km.

consumul la un 525d ar fi mai mic si plus de asta am o sursa de motorina.

 

 

Am achizitionat-o in 2008 din germania, cu 83.000 km care apar si in TUV-ul masinii. In prezent masina are 115.000 km.

 

Masina are toate reviziile la zi,am schimbat uleiul la cutia automata si la diferential, discuri si placute de frana schimbate anu asta, rulmentii si bucsele fata schimbate anu asta, pivotii spate schimbati anu asta, brate inferioare fata schimbate anu asta, bujii schimbate anu asta, freon schimbat anu trecut( 2009), antigel schimbat anu trecut(2009); lichid de frana schimbat anu trecut (2009).

Suspensia a fost schimbata in 2008, amortizoare sachs supertouring noi, arcuri noi Kayaba precum si flansele. baterie bosch de 80 AH schimbata in 2009;

Masina are 2 seturi de roti ( iarna /vara) cu jante originale pe 16. gumele sunt cvazi noi, cu un rulaj sub 10.000km.

 

 

Dotari:

- transmisie automata;

- dublu climatronic;

- cd profesional;

- oglinzi electrice si heliomate;

- senzor de ploaie

- xenon

- pdc;

- pilot automat;

- comenzi pe volan;

 

De preferat ar fi sa o schimb pe un dieselar in stare cat mai buna fara prea multe bube. poate e cineva interesat cu un 530d, pentru un impozit mai mic :twoup:

Nu o vand pt ca am investit mult prea mult in ea, iar preturile au luat-o razna de tot. daca exista un pasionat pt benzinare si a nimerit gresit pe un dieselar si vrea sa o schimbe, bine......daca nu...nu :)

Mai multe poze recente, pt cei interesati, prin PM.

 

masina de 10 ani cu 115.000 km...hm, cine spunea ca nu mai la Vitan se gasesc km putini? pai de la 83 pana la 115 sunt ceva mai mult de 30.000, in peste 2 ani, deci unde e umblatul mult? eu zic ca nu merita sa faci schimbul, mai ales daca esti convins de faptul ca masina ta are km astia (eu nu sunt, dar tu trebuie sa fii). un diesel sub 220.000 km nu vei gasi, te asigur (cel putin din acelasi an). da' tu incearca!

Link to comment
Share on other sites

Schimb E39, 525i, 06/2001, motor M54, L6; 2497cc; 192CP; stare tehnica si optica foarte buna cu acelasi model cu motorizare diesel. motivul? in ultimul an am facut foarte multi kilometrii si nu mi se renteaza un benzinar. Consum mixt: 11~12l/100 km.

consumul la un 525d ar fi mai mic si plus de asta am o sursa de motorina.

 

 

Am achizitionat-o in 2008 din germania, cu 83.000 km care apar si in TUV-ul masinii. In prezent masina are 115.000 km.

 

Masina are toate reviziile la zi,am schimbat uleiul la cutia automata si la diferential, discuri si placute de frana schimbate anu asta, rulmentii si bucsele fata schimbate anu asta, pivotii spate schimbati anu asta, brate inferioare fata schimbate anu asta, bujii schimbate anu asta, freon schimbat anu trecut( 2009), antigel schimbat anu trecut(2009); lichid de frana schimbat anu trecut (2009).

Suspensia a fost schimbata in 2008, amortizoare sachs supertouring noi, arcuri noi Kayaba precum si flansele. baterie bosch de 80 AH schimbata in 2009;

Masina are 2 seturi de roti ( iarna /vara) cu jante originale pe 16. gumele sunt cvazi noi, cu un rulaj sub 10.000km.

 

 

Dotari:

- transmisie automata;

- dublu climatronic;

- cd profesional;

- oglinzi electrice si heliomate;

- senzor de ploaie

- xenon

- pdc;

- pilot automat;

- comenzi pe volan;

 

De preferat ar fi sa o schimb pe un dieselar in stare cat mai buna fara prea multe bube. poate e cineva interesat cu un 530d, pentru un impozit mai mic :twoup:

Nu o vand pt ca am investit mult prea mult in ea, iar preturile au luat-o razna de tot. daca exista un pasionat pt benzinare si a nimerit gresit pe un dieselar si vrea sa o schimbe, bine......daca nu...nu :)

Mai multe poze recente, pt cei interesati, prin PM.

 

masina de 10 ani cu 115.000 km...hm, cine spunea ca nu mai la Vitan se gasesc km putini? pai de la 83 pana la 115 sunt ceva mai mult de 30.000, in peste 2 ani, deci unde e umblatul mult? eu zic ca nu merita sa faci schimbul, mai ales daca esti convins de faptul ca masina ta are km astia (eu nu sunt, dar tu trebuie sa fii). un diesel sub 220.000 km nu vei gasi, te asigur (cel putin din acelasi an). da' tu incearca!

 

in ceea ce priveste numarul de km in 2008, sunt reali, se pot dovedii cu actele germane pe care le mai pastrez. Neamtul isi facuse ITP-ul la DEKRA in 12/2007. Erau inregistrati la aceea data la bord 77.000 km. pana in 2008 in iunie (cand am cumparat eu masina) mai facuse ceva km) Daca si cei de la DEKRA comit falsuri inseamna ca planeta se scufunda cum zice Copos :) Acea hartie cu ITP-ul m-a scutit de o cheltuiala in plus la reprezentanta BMW de acolo :twoup:

Din cei 30.000 km facuti in 2 ani, anul asta am facut vreo 22.000 km si 8000 km in primul an. pentru mine 22.000 and counting, pe an sunt multi. :twoup: Poate pt tine, nu.

Link to comment
Share on other sites

masina de 10 ani cu 115.000 km...hm, cine spunea ca nu mai la Vitan se gasesc km putini? pai de la 83 pana la 115 sunt ceva mai mult de 30.000, in peste 2 ani, deci unde e umblatul mult? eu zic ca nu merita sa faci schimbul, mai ales daca esti convins de faptul ca masina ta are km astia (eu nu sunt, dar tu trebuie sa fii). un diesel sub 220.000 km nu vei gasi, te asigur (cel putin din acelasi an). da' tu incearca!

Ce v-a mai intrat in reflex sa sariti pe oameni ca masinile au km putini. :twoup:

 

@initiator

trebuie totusi sa spui un pret.(in caz ca poate o vinzi, nu neaparat schimb)

Bafta la vanzare! Arata foarte bine!

Edited by Mihai!
Link to comment
Share on other sites

masina de 10 ani cu 115.000 km...hm, cine spunea ca nu mai la Vitan se gasesc km putini? pai de la 83 pana la 115 sunt ceva mai mult de 30.000, in peste 2 ani, deci unde e umblatul mult? eu zic ca nu merita sa faci schimbul, mai ales daca esti convins de faptul ca masina ta are km astia (eu nu sunt, dar tu trebuie sa fii). un diesel sub 220.000 km nu vei gasi, te asigur (cel putin din acelasi an). da' tu incearca!

Ce v-a mai intrat in reflex sa sariti pe oameni ca masinile au km putini. :twoup:

 

@initiator

trebuie totusi sa spui un pret.(in caz ca poate o vinzi, nu neaparat schimb)

Bafta la vanzare! Arata foarte bine!

 

mersi Mihai.

pret pt vanzare: 7500 euro.

in romania deja e ceva impamantenit sa se umble la kilometraj, de aceea oamenii sunt mirati cand vad kilometrii putini. in rest....numai de bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.