Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

probleme pornire la rece 318d E46 2003


Marius_sauca

Recommended Posts

sal ,

am probleme la pornire dimineata cand e rece si de obicei cand sta mai mult timp nepornita , trebuie sa dau la cheie de 2-3 chiar 4 ori , mai ca ma lasa bateria ,

am citit pe alte topicuri si am sa verific conductele sa vad s anu prinda aer , ca vad ca e o problema mare cu aerula asta

ce vreau sa va rog este sa imi spuneti cateva simptome in cazul in care e proasta COMPRESIA , ca nu am facut test de compresie si daca asta ar aparea la un teste normal ?

can porneste in final scoate un fum albicios , relanti-ul nu e normal creste -urca alteri mai ca moare si dupa ce plec de pe loc parca da inapoi daca o accelerez mai tare

orice parere e f bine venita

Link to comment
Share on other sites

sal ,

am probleme la pornire dimineata cand e rece si de obicei cand sta mai mult timp nepornita , trebuie sa dau la cheie de 2-3 chiar 4 ori , mai ca ma lasa bateria ,

am citit pe alte topicuri si am sa verific conductele sa vad s anu prinda aer , ca vad ca e o problema mare cu aerula asta

ce vreau sa va rog este sa imi spuneti cateva simptome in cazul in care e proasta COMPRESIA , ca nu am facut test de compresie si daca asta ar aparea la un teste normal ?

can porneste in final scoate un fum albicios , relanti-ul nu e normal creste -urca alteri mai ca moare si dupa ce plec de pe loc parca da inapoi daca o accelerez mai tare

orice parere e f bine venita

bujiile sau releul de bujii, nu poate fi compresia ca nu e suficient de vechi motorul.....

Link to comment
Share on other sites

bujiile le-am schimbat anu trecut si chiar acum 1,5 luni am facut test si nu apare nicio eroare ,de aceea tind sa cred ca e ori de la aer pe conducte , ori de la altceva , treaba e ca porneste greu si vara daca sta mai mult timp.

verfica daca ai aer pe conductele transparente care intra si ies din pompa. daca ai aer pe cea care intra (dreapta cum te uiti la pompa) inseamna ca respira pe undeva pe la filtru sau pompa din rezervor face fitze..... daca ai aer pe cealalta inseamna ca respira vreo garnitura de la pompa......

De asemenea e posibil sa nu-ti porneasca releul de bujii, au ele o boala ciudata.Da-mi un apel 0763 722 392 maine si iti explic mai pe larg ce sa faci.....

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

probleme am avut si iarna trecuta cu ea ,de fapt de cand o am 2 ani , si am schimbat bujiile si dupa am facut o gramada de teste si inainte sa fac ultimul test nu pornea , tocmai de aia am mers si ala imi spunea ca e injectorul electric daca nu pompa dar nicio eroare pe bujii sau releu , ca i-am zis de ele

...si nu vrei sa termini cu problemele ? :twoup:

lasa conductele in pace, e normal sa nu le ai pe toate transparente, sunt transparente doar cele ce intra in pompa.... tocmai ca sa vezi ce ti-am povestit......

injectorul cu fir nu are treaba cu pornirea, el face corectia de avans dinamic.....

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

bujiile sau releul de bujii, nu poate fi compresia ca nu e suficient de vechi motorul.....

Cam cat de vechi trebuie sa fie motorul ca sa aiba probleme de compresie?

Daca iau o masina noua si, din cine stie ce motiv mananca ulei si eu ma duc ca berbecul fara sa verific/completez uleiul, nu o sa am probleme de compresie, nu? Promiti?

Edit:

Eu as zice ca uzura motorului, respectiv lipsa compresiei, nu depind (in primul rand/numai) de vechimea motorului, nu?

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

poate sa imi spuna careva cum sa probez releul de bujii .

 

 

Poti sa pui un aparat de masura pe iesirile de la releu si masori tensiunea de iesire pe fiecare fisa... oricum daca-l auzi ca faci click cand pui contactul, e clar ca ai tensiune pe toate cele 4 iesiri.

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mie imi pleaca masina la prima cheie dar are un troncanit nu tocmai pe gustul meu 2-3 secunde. (uneori)

La tester apare ca nu merge 1 bujie - defect sporadic.

 

Am intrebat mecanicul: cine este de vina? Releul sau bujia? Raspunsul pare a fi de amator (sau de lenes care nu are chef sa faca niste verificari): sa schimb toate bujiile si releul.

 

Acum omul are dreptate doar dintr-un punct de vedere: daca mucesc 3 ore sa dau jos si sa pun galeria de admisie nu prea merita fara sa schimb toate cele 4 bujii. (cu asta sunt de acord)

La fostul Seat am schimbat doar 2 bujii - pentru ca era putina manopera.

 

Cum se poate pune diagnosticul diferentiat intre releu defect respectiv bujii defecte?

 

Ar mai putea fi o cauza: senzorul de temperatura. Fata de seat am senzatia ca sta mult mai putin pe incalzire. (aproape la fel ca vara desi afara sunt -8 grade).

 

La seat este sesizabila diferenta - sta mai mult cu cat e mai frig afara.

 

Bujia am inteles ca costa in jur de 60 ron/ 1 bucata. Cat costa releul?

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat acum doua luni bujiile si releul tot la un e46 320d 2002. Bujiile au costat 280 ron (Beru) le-am luat de la un magazin din ploiesti si releul de la AB si a costat 480 ron. Ca o paranteza releul l-am schimbat pe sub masina, se da scutul jos si se poate ajunge la el mai usor asa decat pe deasupra.
Link to comment
Share on other sites

Cum se poate pune diagnosticul diferentiat intre releu defect respectiv bujii defecte?

 

Ar mai putea fi o cauza: senzorul de temperatura. Fata de seat am senzatia ca sta mult mai putin pe incalzire. (aproape la fel ca vara desi afara sunt -8 grade).

 

Bujia are eroarea ei si releul la fel

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am o problema la un 318d din 2004 ce porneste greu la rece la a 2,3 a cheie chiar ultima data la -7 grade pornea statea 2 3 secunde pornita apoi se oprea singura si numai dupa ce am apasat putin accelratia o ramas pornita.Ieri am fost la service s-a constat ca 2 buji nu functionau,le-am schimbat.Azi la 2 grade abia o pornit la a 2a cheie cu ceva fum.Baietii de la service au zis ca trebuie sa schimb filtru de motorina si daca tot asa porneste mai investigheza.

Inca o problema mai ciudata e ca atunci cand ma dau jos din masina si inchid usa ma curentez cand partea metalica nu manerul.

Edited by rcf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.