Jump to content

probleme aleatorii la pornire 525d e39/2002


Recommended Posts

salut tuturor. de cateva zile incoace , si as zice, de cand s-a racit afara masina mea are momente cand la rece nu mai da tensiune pompelor de motorina. am alimentat pompa de sub scaun pe direct si a pornit instant. am verificat si am constatat ca nu vine (+) la pompa. daca dau mai multe chei porneste deci vine curent la pompe. as vrea sa stiu care dintre releele din spatele torpedoului e cel pt pompe si ce cod are sa imi iau unul. multumesc. astept pareri avizate. problema mea e relativ clara in acest moment: imi trebuie un releu de pompe (pt ca le alimenteaza pe ambele) si eventual un releu de control motor din cutia dreapta de sub filtru polen pt ca de la asta vine comanda la cel de pompe. dar avand in vedere ca a pornit masina cand am dat (+) direct la pompa cred ca doar releul pompelor face figuri la rece. la cald nu are nimik. daca a mers masina 10 secunde si a trecut curent prin el cred ca se incalzesc contactele ca nu mai are treaba numai eventual daca sta masina in frig multe ore. Edited by pedro
Link to comment
Share on other sites

Pe tester BMW ai pus-o?

Eu ti-as recomanda sa o pui pe tester ca poate nu e de la releu.

Uite si locatia releului dar eu nu l-as schimba cu unul nou pana nu merg la un tester sau testez cu unul de pe alta masina.

Releul de afla in spatele torpedoului,uitate pe documentul atasat de mine...

Scrie-ne si noua cum ai rezolvat cand e OK.

releu_pompa.pdf

Link to comment
Share on other sites

Pe tester BMW ai pus-o?

Eu ti-as recomanda sa o pui pe tester ca poate nu e de la releu.

Uite si locatia releului dar eu nu l-as schimba cu unul nou pana nu merg la un tester sau testez cu unul de pe alta masina.

Releul de afla in spatele torpedoului,uitate pe documentul atasat de mine...

Scrie-ne si noua cum ai rezolvat cand e OK.

mersi l-am gasit si eu intre timp ca si cod . este 61361729004, dar nu stiam amplasarea exacta.

masina a fost pe tester dedicat (de fabrica) bmw si nu are nici o problema.

manifestarile sunt clare. cand nu porneste nu are + pe pompe.

in siguranta 22 pe unde trece plusul catre releu , cel care ar trebui sa mearga mai departe la pompe este tensiune.

in siguranta 10 prin care vine tensiune de la releul e c pt comanda releului de pompe este tensiune. releul se aude ca , cupleaza. dar nu am tensiune mai departe. daca am dat plus pe direct a luat-o sfert de cheie. daca releul ec nu ar fi trimis comanda nici nu pornea ca ala da mai multe comenzi pt motor. daca ecm ar fi stricat sa nu inchida circuitul la releu nu ar clantani releul si ar da eroarea si pe tester.deci ramane releul ca urmatoare inlocuire.

daca dai mai multe chei pana la urma vine tensiunea la pompe si o ia.

Edited by pedro
Link to comment
Share on other sites

Pe tester BMW ai pus-o?

Eu ti-as recomanda sa o pui pe tester ca poate nu e de la releu.

Uite si locatia releului dar eu nu l-as schimba cu unul nou pana nu merg la un tester sau testez cu unul de pe alta masina.

Releul de afla in spatele torpedoului,uitate pe documentul atasat de mine...

Scrie-ne si noua cum ai rezolvat cand e OK.

mersi l-am gasit si eu intre timp ca si cod . este 61361729004, dar nu stiam amplasarea exacta.

masina a fost pe tester dedicat (de fabrica) bmw si nu are nici o problema.

manifestarile sunt clare. cand nu porneste nu are + pe pompe.

in siguranta 22 pe unde trece plusul catre releu , cel care ar trebui sa mearga mai departe la pompe este tensiune.

in siguranta 10 prin care vine tensiune de la releul e c pt comanda releului de pompe este tensiune. releul se aude ca , cupleaza. dar nu am tensiune mai departe. daca am dat plus pe direct a luat-o sfert de cheie. daca releul ec nu ar fi trimis comanda nici nu pornea ca ala da mai multe comenzi pt motor. daca ecm ar fi stricat sa nu inchida circuitul la releu nu ar clantani releul si ar da eroarea si pe tester.deci ramane releul ca urmatoare inlocuire.

daca dai mai multe chei pana la urma vine tensiunea la pompe si o ia.

codul este 61368373700. a costat 52 lei

l-am schimbat ieri si pana acum totul e ok

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Pe tester BMW ai pus-o?

Eu ti-as recomanda sa o pui pe tester ca poate nu e de la releu.

Uite si locatia releului dar eu nu l-as schimba cu unul nou pana nu merg la un tester sau testez cu unul de pe alta masina.

Releul de afla in spatele torpedoului,uitate pe documentul atasat de mine...

Scrie-ne si noua cum ai rezolvat cand e OK.

mersi l-am gasit si eu intre timp ca si cod . este 61361729004, dar nu stiam amplasarea exacta.

masina a fost pe tester dedicat (de fabrica) bmw si nu are nici o problema.

manifestarile sunt clare. cand nu porneste nu are + pe pompe.

in siguranta 22 pe unde trece plusul catre releu , cel care ar trebui sa mearga mai departe la pompe este tensiune.

in siguranta 10 prin care vine tensiune de la releul e c pt comanda releului de pompe este tensiune. releul se aude ca , cupleaza. dar nu am tensiune mai departe. daca am dat plus pe direct a luat-o sfert de cheie. daca releul ec nu ar fi trimis comanda nici nu pornea ca ala da mai multe comenzi pt motor. daca ecm ar fi stricat sa nu inchida circuitul la releu nu ar clantani releul si ar da eroarea si pe tester.deci ramane releul ca urmatoare inlocuire.

daca dai mai multe chei pana la urma vine tensiunea la pompe si o ia.

codul este 61368373700. a costat 52 lei

l-am schimbat ieri si pana acum totul e ok

 

de unde l-ai cumparat ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.