Jump to content

Garnitura de _chiulasa_


Recommended Posts

De curand am inceput din nou sa pierd antigel.

Am urcat masina pe rampa sa vad mai bine, m-am uitat cu un prieten si nu am venit nimic la vasul de expansiune de unde ma asptetam eu sa curga...

Dupa am inceput sa verificam in partea dreapta a motorului si am constatat ca este cam ud acolo unde este garnitura de _chiulasa_. Nu pot sa fiu sigur ca asta este problema insa cam inclin spre ea...

 

Este asta o problema comuna la E46?

 

Pot sa verific in asa fel incat sa fiu sigur ca asta este problema?

Edited by Tato
Link to comment
Share on other sites

Da, bine ca mai este in garantie :twoup: din cate stiu eu...

Nu ar trebui sa-mi creasca si temp la bord?

 

 

daca e garnitura de _chiulasa_ arsa, iti baga lichid de racire in ulei ( verifici pe joja de ulei ) + ca iti creste si temperatura la apa, odata cu asta o sa constati ca in radiator iti lipseste lichid...1-2-3-4 litri...asta daca se duce in baia de ulei.

 

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

Da, bine ca mai este in garantie :twoup: din cate stiu eu...

Nu ar trebui sa-mi creasca si temp la bord?

 

 

daca e garnitura de _chiulasa_ arsa, iti baga lichid de racire in ulei ( verifici pe joja de ulei ) + ca iti creste si temperatura la apa, odata cu asta o sa constati ca in radiator iti lipseste lichid...1-2-3-4 litri...asta daca se duce in baia de ulei.

 

 

bafta.

 

Da, am sa verific la ulei sa vedem cum sta treaba...

Link to comment
Share on other sites

in partea dreapta a motorului si am constatat ca este cam ud acolo unde este garnitura de _chiulasa_. Nu pot sa fiu sigur ca asta este problema insa cam inclin spre ea...

 

Poti face o poza din care sa reiasa locul unde ai gasit acele pierderi?

Te-ai uitat in spatele chiulasei la cotul ala de plastic?

 

in radiator iti lipseste lichid...1-2-3-4 litri...asta daca se duce in baia de ulei.

 

cam mult totusi...

Link to comment
Share on other sites

in partea dreapta a motorului si am constatat ca este cam ud acolo unde este garnitura de _chiulasa_. Nu pot sa fiu sigur ca asta este problema insa cam inclin spre ea...

 

Poti face o poza din care sa reiasa locul unde ai gasit acele pierderi?

Te-ai uitat in spatele chiulasei la cotul ala de plastic?

 

in radiator iti lipseste lichid...1-2-3-4 litri...asta daca se duce in baia de ulei.

 

cam mult totusi...

 

Da, am sa incerc sa fac cateva poze.

Am verificat cotul de plastic pentru ca l-am schimbat anul trecut si a fost primul lucru la care m-am gandit in special ca este un loc destul de greu accesibil si nu stiu exact ce treaba a facut mecanicul.

 

Azi dimineata am verificat si uleiul si pare de curat (fara urme de apa)... In acelasi timp am verificat si antigelul si a scazut nivelul de ieri de cand l-am verificat, deci exista un consum mediu si constant as putea spune...

Link to comment
Share on other sites

in radiator iti lipseste lichid...1-2-3-4 litri...asta daca se duce in baia de ulei.

 

cam mult totusi...

Pai nu e mult deloc, mie imi lua si 3 litri pe saptamana, ciudat a fost ca uleiul a fost curat, nu am avut antigel in el, mie mi-l scotea tot pe evacuare.

Bine, la mine era fisurata chiulasa, nu garnitura :twoup:)

Link to comment
Share on other sites

nu e ....am bagat eu 4,5 litri in conditiile in care 5 sau 6 e maxim :twoup:

 

daca se ducea tot in baia de ulei aveai probleme serioase..maioneza nu alta

Sfatul meu ar fi...nu stiu cat este de important...sa verifici atent ca ai pierderi considerabile...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Daca nu pierzi vizibil, e cam clara treaba, 1L pe saptamana nu dispare fara urme indiferent ce zic unii.

Ai aburi in exces pe evacuare? chiar si cand motorul e cald?

Dupa 10-15km trebuie sa ai teava de evacuare uscata, indiferent daca e iarna sau vara, daca e uda si dupa mai multi km, e clar dinou...

De ulei n-ai mai zis nimic, ai verficat?

Link to comment
Share on other sites

Daca nu pierzi vizibil, e cam clara treaba, 1L pe saptamana nu dispare fara urme indiferent ce zic unii.

Ai aburi in exces pe evacuare? chiar si cand motorul e cald?

Dupa 10-15km trebuie sa ai teava de evacuare uscata, indiferent daca e iarna sau vara, daca e uda si dupa mai multi km, e clar dinou...

De ulei n-ai mai zis nimic, ai verficat?

 

Am mentionat de ulei acum 3 zile: e curat (fara urma de apa)

 

Azi de dimineata, pe la 12:10, inainte sa plec cu masina, am verificat din nou nivelul si am constatat ceva care sper sa ma ajute sa aflu de unde vine problema. Am facut si o poza si am sa o pun aici poate ma ajutati cu ceva sfaturi. Urma de antigel era proaspata pentru ca se vedea verde ca si cum ar fi curs cu cateva minute in urma:

 

post-9995-1292608780_thumb.jpg

 

Am sa verific teava de esapament maine.

Edited by Tato
Link to comment
Share on other sites

salut am avut si eu problema ta mai acum ceva timp de care am scapat de curand.si eu la fel ca tine aveam pierderi de apa in stg sau dr motorului....

 

Am schimbat asa:pompa apa(nu era de la ea), un cot din partea centrala a motorului langa termostat(pe langa care tajnea apa avand garnitura dusa) si PIESA DE REZISTENTA care a pus capac pierderi a fost piesa nr 1 care sub se afla sub galeria de admisie din care pleaca 2 furtune si care era crapata.....

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=11&fg=10

 

 

verifica astea ,bine si principalele radiatorul si vasul de expansiune.bafta

Edited by pasica8
Link to comment
Share on other sites

salut am avut si eu problema ta mai acum ceva timp de care am scapat de curand.si eu la fel ca tine aveam pierderi de apa in stg sau dr motorului....

 

Am schimbat asa:pompa apa(nu era de la ea), un cot din partea centrala a motorului langa termostat(pe langa care tajnea apa avand garnitura dusa) si PIESA DE REZISTENTA care a pus capac pierderi a fost piesa nr 1 care sub se afla sub galeria de admisie din care pleaca 2 furtune si care era crapata.....

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=11&fg=10

 

 

verifica astea ,bine si principalele radiatorul si vasul de expansiune.bafta

 

Salut. Mersi pentru informatii

 

Te referi la piesa 1 care este in partea de sus a imaginii nu?

 

post-9995-1292741229_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Aseara am lasat masina intr-un garaj al unui amic si azi de dimineata cand am ajuns acolo, am ridicat masina pe rampa si am observat antigel pe transmisie...am inceput sa ne uitam din nou.

 

Am verificat din nou cotul din spatele motorului, si am observat ca este ud. Dar se pare ca nu era cotul, era chestia care intra in cot (garnitura era roasa)...am inlocuit garnitura si acum o sa vedem daca mai pierd.

 

post-9995-1292783133_thumb.png

 

 

Am descoperit si alta problema, furtunul cu rosu este fisurat la capete. Cred ca este important sa-l schimb nu?

 

post-9995-1292783325_thumb.png

Edited by Tato
Link to comment
Share on other sites

Aseara am lasat masina intr-un garaj al unui amic si azi de dimineata cand am ajuns acolo, am ridicat masina pe rampa si am observat antigel pe transmisie...am inceput sa ne uitam din nou.

 

Am verificat din nou cotul din spatele motorului, si am observat ca este ud. Dar se pare ca nu era cotul, era chestia care intra in cot (garnitura era roasa)...am inlocuit garnitura si acum o sa vedem daca mai pierd.

 

post-9995-1292783133_thumb.png

 

 

Am descoperit si alta problema, furtunul cu rosu este fisurat la capete. Cred ca este important sa-l schimb nu?

 

post-9995-1292783325_thumb.png

 

 

La fel am si eu probleme cu disparitia lichidului de racire. Prma data a fost crapat un cot de la radiator( am pus unul nou) pe urma a crapat vasul de expansiune (am pus unul nou plus termostatul) iar acum a crapt cotul din spatele motorului. Din cite am inteles de pe la mai multi mecanici cica ar fi vorba despre garnitura de _chiulasa_. Cica ar fi fisurata si ar baga compresia pe sistemul de racire si ar face presiune prea mare pe instalatie. Acum nu am alta varianta decit sa desfac motorul si sa schimb si garnitura.sper sa nu mai am probleme

Link to comment
Share on other sites

Am descoperit si alta problema, furtunul cu rosu este fisurat la capete. Cred ca este important sa-l schimb nu?

Da

Si atunci de unde era acel antigel scurs in partea din stg. fata (sub filtrul de ulei parca??)?

 

Sincer, n-am un raspuns pentru asta, dar sper sa fi de acolo. Oricum e cea mai rapida si ieftina varianta pentru inceput. Daca voi pierde in continuare, atunci ar trebui sa verific din nou...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.