Jump to content

Garnitura de _chiulasa_


Recommended Posts

eu am inceput sa pierd la inceputul iernii trecute pe la garnitura furtunului care iese din vasul de expansiune in partea de jos, furtunul care merge in motor, cum a dat frigul, garnitura(de fapt garniturile, parca vreo 3 oringuri, 1 mare si 2 mici) fiind invechita plus faptul ca se contracta duce la pierderea antigelului dar doar cand stationa masina peste noapte, in mers se incalzea lichidul si garnitura se dilata si nu mai curgea, mi-a luat cateva zile pana sa ma prind de fenomen si nici nu te prinzi pentru ca lichidul din scut se duce in spate din cauza curentului de aer si chiar sub radiator e uscat, te trimite pe alta pista :twoup: .

 

cele 2 orificii orientate in sus din zona incercuita, garniturile acelea.

Link to comment
Share on other sites

eu am inceput sa pierd la inceputul iernii trecute pe la garnitura furtunului care iese din vasul de expansiune in partea de jos, furtunul care merge in motor, cum a dat frigul, garnitura(de fapt garniturile, parca vreo 3 oringuri, 1 mare si 2 mici) fiind invechita plus faptul ca se contracta duce la pierderea antigelului dar doar cand stationa masina peste noapte, in mers se incalzea lichidul si garnitura se dilata si nu mai curgea, mi-a luat cateva zile pana sa ma prind de fenomen si nici nu te prinzi pentru ca lichidul din scut se duce in spate din cauza curentului de aer si chiar sub radiator e uscat, te trimite pe alta pista :twoup: .

 

cele 2 orificii orientate in sus din zona incercuita, garniturile acelea.

 

Sa stii ca si probleme mele au inceput tot iarna...si cum ai spus si tu, cred ca si frigul a influentat asta...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut, am aceeasi problema, imi cam papa antigel. Problema e ca nu se vede in ulei, iar uleiul e schimbat de 12.000 km si a cam scazut. mai are o gradatie si e pe minim.

Cand parcam masina gaseam dupa 7-8 ore lichidul de racire low... intr-o zi chiar am pozat o dara de antigel care se scurgea din coltul dreapta al radiatorului(cum te uiti spre motor) spre partea din spate a scutului.

 

Am fost ieri la astia si (noroc ca e in garantie) le-a recomandat Germany sa-mi desfaca chiulasa sa vada daca nu e de acolo, deoarece au vazut ca a facut presiune foarte mare intr-un furtun, care mai avea putin si exploda...

Ceva sfaturi legat de problema mea? Rezolvari?

 

Daca e problema de la chiulasa si a bagat compresie in instalatia de racire, nu ar trebui sa cer totusi sa-mi schimbe tot short-block'ul? am inteles de pe la prieteni (din domeniu) ca ar fi cea mai buna abordare, intrucat sigur au intrat vapori de antigel(asta daca nu a intrat de-a binelea) in baia de ulei si asta sigur dauneaza pistoanelor etc...

 

Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Salut, am aceeasi problema, imi cam papa antigel. Problema e ca nu se vede in ulei, iar uleiul e schimbat de 12.000 km si a cam scazut. mai are o gradatie si e pe minim.

Cand parcam masina gaseam dupa 7-8 ore lichidul de racire low... intr-o zi chiar am pozat o dara de antigel care se scurgea din coltul dreapta al radiatorului(cum te uiti spre motor) spre partea din spate a scutului.

 

Am fost ieri la astia si (noroc ca e in garantie) le-a recomandat Germany sa-mi desfaca chiulasa sa vada daca nu e de acolo, deoarece au vazut ca a facut presiune foarte mare intr-un furtun, care mai avea putin si exploda...

Ceva sfaturi legat de problema mea? Rezolvari?

 

Daca e problema de la chiulasa si a bagat compresie in instalatia de racire, nu ar trebui sa cer totusi sa-mi schimbe tot short-block'ul? am inteles de pe la prieteni (din domeniu) ca ar fi cea mai buna abordare, intrucat sigur au intrat vapori de antigel(asta daca nu a intrat de-a binelea) in baia de ulei si asta sigur dauneaza pistoanelor etc...

 

Ce parere aveti?

 

Ghiciti ce?: Fisura pe bloc intre cilindrul 2 si 3. Se schimba tot motorul...

Asa ca aveti grija cu chiulasa ca nu e de gluma...

Eu nu am avut deloc capucino in ulei. mi-au zis ca s-a dus antigelul in ardere... si pe evacuare ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ghiciti ce?: Fisura pe bloc intre cilindrul 2 si 3. Se schimba tot motorul...

Asa ca aveti grija cu chiulasa ca nu e de gluma...

Eu nu am avut deloc capucino in ulei. mi-au zis ca s-a dus antigelul in ardere... si pe evacuare ...

la fel si eu, direct fisura pe cilindrul 2. Aceleasi simptome! Atentie mare cand dispare antigel si se creaza presiune in vas. Uleiul daca e curat si da cu apa pe evacuare...asta poate fi rezultatul: fisura pe chiulasa sau pe bloc!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.