Jump to content

Exista unghi de fuga pe spate?


Recommended Posts

http://www.gomog.com/allmorgan/wheels3a.jpg

 

De regula, la modificarea suspensiei (prin coborare), camberul devine - in 99% din cazuri - unul negativ.

Despre ce masina vorbim si cat de grav sa fie a.i. sa vrei sa il corectezi mai mult decat permite reglajul original ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.gomog.com/allmorgan/wheels3a.jpg

 

De regula, la modificarea suspensiei (prin coborare), camberul devine - in 99% din cazuri - unul negativ.

Despre ce masina vorbim si cat de grav sa fie a.i. sa vrei sa il corectezi mai mult decat permite reglajul original ?

am un e34...nu exista reglaj original.... bratele de pe spate sunt fixate prin bolti pe carieru spate care e prins de caroserie ....din ce am vazut unii au sudat ceva adaptoare cu o distanta mai mare de glisare a surubului de prindere pe bucsa... acuma nu stiu alte metode daca sunt...

 

as vrea sa il corectez de tot... sa imi stea rotile cum ar trebui sa stea si anume perpendicular pe sol

Link to comment
Share on other sites

imi poate da careva o explicatie referitor la bucsile eccentrice?

 

Am modificat suspensia spate si evident acum am camber dar nu stiu daca e negativ sau pozitiv... rotile sunt mai intrate sub masina in partea de sus... Incerc sa corectez asta dar inca nu stiu cum... Am vazut pe net ceva kituri care se sudeaza pe mountu original si permite surubului sa fie mutat mai sus sau mai jos... dar nu stiu care e faza cu bucsile astea... nu as vrea sa dau jos carrierul si sa ma apuc sa sudez

Salut!La e46 pe spate,la locul de prindere dintre fuzeta si bratul spate este un surub excentric,care prin rotirea sa poate sa modifice camberul.

Link to comment
Share on other sites

am un e34...nu exista reglaj original.... bratele de pe spate sunt fixate prin bolti pe carieru spate care e prins de caroserie ....din ce am vazut unii au sudat ceva adaptoare cu o distanta mai mare de glisare a surubului de prindere pe bucsa... acuma nu stiu alte metode daca sunt...

 

as vrea sa il corectez de tot... sa imi stea rotile cum ar trebui sa stea si anume perpendicular pe sol

 

daca sunt ca in poza de mai sus, prima, negative camber, asa trebuie sa stea ele. (la e34)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

stau prea mult pe negativ....si vreau sa le corectez cumva... imi uzeaza cauciucu numai

daca vrei sa fii sigur faci o geometrie si vezi daca unghiul e prea mare.

daca se confirma, poti incerca cu bucse spate excentrice, desi nu stiu daca mai gasesti usor.

cealata metoda, si cea mai corecta, inlocuiesti toate articulatiile spate, nu sunt scumpe .

La majoritatea e34 care le-am vazut, toate articulatiile spate inafara de niste bucsulite de 30 de roni, erau originale... deci sunt rezistente dar cat sa duca pana la urma..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.