Jump to content

Ulei diferential


MOTANUL

Recommended Posts

Am hotarat sa schimb uleiul din cutia de viteze. Deja am dat comanda. Cand e frig afara intra un pic mai greu in vit 1 si 2.

Unii am vazut ca dupa schimbare nu au sesizat nicio imbunatatire altii au spus ca CV merge ca noua.

Vedem unde ma incadrez si eu.

 

La cutia de viteze am inteles ca e un mesaj: "lifetime / No change" Am sa pun: MTF-LT-2

 

1. Intrebarea mea este: cum stau lucrurile la diferential? Este vreun interval dat de producator? Sau se merge dupa ureche? :twoup:

 

Eu am E46 2004 320D 150- CP / 6 viteze;

 

2. Ce ulei este recomandat la diferential? (indicativ, norma etc)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu catre asta tind si eu. Daca cutia imi aduce prejudicii prin faptul ca merge greu - diferentialul nu ma supara cu nimic. Si nici nu suprasolicit eu masina sa zic ca am de ce sa umblu pe unde nu ma doare capul.

Vad ca in real OEM este aceeasi eticheta: "No oil change" Life time oil

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/c/193.png

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

lifetime :)

Nu exista asa ceva, mai ales uleiul :twoup: voi chiar credeti ce spune BMW ???? uleiul are 3 ani durata de valabilitate daca sta in bidon sigilat deci lifetime da !!!!

http://img832.imageshack.us/img832/8496/laughingsmiley2.gif

lifetime uleiul in motor

lifetime uleiul in cutie (manuala + automata)

lifetime uleiul in diferential

lifetime uleiul la servo

lifetime uleiul DOT4 la frane

~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ce minunata ar fii viata sa fie toate LIFETIME

http://img832.imageshack.us/img832/8496/laughingsmiley2.gif

 

http://img137.imageshack.us/img137/1599/keyartlifetime.jpg

Edited by edy1092
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere un ulei lifetime este un ulei lifetime. M-a mancat in fund si la un ford tranzit sa vreau sa-l schimb si dupa 2 ore de munca au reusit sa scoata busonul. A curs un ulei rosu aprins caracterizat de mecanic foarte bun care arata exact ca cel din bidon.

 

Mecanicul a zis ca daca cutia nu este umeda pe nicaieri sa nu mai imi caut de lucru cu alte okazii. Daca cutia pierde ulei evdent ca uleiul trebuie completat/schimbat (pe unde iese ulei poate sa si intre ceva - eventual praf).

 

Sunt destul de convins ca schimbatul uleiului nu o sa aduca nimic bun - dar am sa incerc si asta. (am zis sa merg pe mana mecanicului 1).

Deja am un back-up solution - merg la mecanicul meu preferat de VAG care imi va gresa-verifica timoneria in cazul in care etapa 1 nu determina efectul scontat.

Link to comment
Share on other sites

Ai de ce sa te amuzi pentru ca intradevar uleiul din cutie de la BMW arata mai prost decat ma asteptam sa-l gasesc; comparativ cu alte marci (cu ford fac comparatia). La 174.000 km era tulbure, inegrit - arata ca un ulei care trebuie schimbat.

Cutia merge cam cu 80% mai bine dar tot nu merge in mintile ei. (merge mai greu).

 

Acu daca usile merg mai greu (chiar si gresate), ambreiajul merge mai greu, volanul merge greu pe loc - de ce nu ar merge mai greu si cutia? O sa pun o poza pe topicul cu cutia de viteze (cum arata uleiul).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

am schimbat si eu uleiul din cutie ,normal ca nici o diferenta :twoup:.Despre diferential nu stiu ce sa zic am zis ca pe la 100.000 km .Si da si uleiul meu din cutie arata ok(cred ca io's stie mai exact ca el a facut comparatia).Edit cat timp nu fortezi diferentialul-cercuri sau burn out nu ar trebui sa fie mari probleme(parerea mea) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
am schimbat uleiul in cutie si diferential la o reprezentanta in ungaria si l-am intrebat pe responsabilul de service de ce scrie pe cutie life time oil si daca fac bine ca-l schimb. raspunsul lui a fost ca uleiul este un produs mineral si isi pierde proprietatile dupa un anumit timp si tot odata mi-a spus ca doar pentru masinile livrate in europa exista acea eticheta pe cutie,pt cele exportate in america nu s-a mai lipit abtibildul. de ce ? pt ca sau bulit citeva cutii din cauza uleiului si prin garantie sa decis inlocuirea lor. deci cheltuiala pt bmw. uleiul ce l-am scos era urit,da foarte urit ,tulbure si cu un miros de groapa septica. nu regret pt ca masina avea atunci undeva la 220000km. ce am observat in iarna asta a fost intrarea mai usoara la rece in primele viteze.recomand schimbarea uleiului!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.