Jump to content

Vinzare 528i E39 1997


gogu258

Recommended Posts

Din pacate a venit momentul despartirii, dupa 8 ani de zile in care am avut parte de multe aventuri placute, aceasta prietena va trebui sa merga in sprijinul altcuiva.

 

Putina istorie:

 

Anul 2002, 4 decembrie, momentul in care imi pot oferi ceea ce visam, o limuzina, o masina deosebita....a fost oarecum dragoste la prima vedere, dar si ceva foarte deosebit de vechile E30 sau 318is-ul avut. Masina in fata careia stateam si nu auzeam nimic, desi motorul torcea in ritmul lui. O fata lunga in clipa in care citeam optiunile micii (1.5T) bijuterii..wow, are TV si navigatie....intrebare catre vinzator "Frate chiar are TV sau e prosteala"....era ceva nou, ceva ce nu mai vazusem...ma rog, long story short...se ia una masina din autohouse, se plateste cashul si plecat. Pe drum incep peripetiile, respectiv, hai sa testam geamurile electrice...doh, merg, se lasa in jos, dar problema, 3 din ele se si ridica la loc, insa geamul spate dreapta nu vrea si pace...ok. Prima oprire Filaret, domne ce e cu geamul....se da jos una bucata fata usa, si se constata ca macaraua era busita, se facuse o mica manevra acolo sa mearga cit de cit pina o cumpara un babalau ce nu testeaza electrica masinii (mandea in speta). Se pune geamul la loc, se fixeaza macaraua, si temporar (aproximativ 3 ani...pina am zis ca asa nu se poate si am montat macara noua) se dezactiveaza butonul de control pentru el.

 

Cam asta a fost singura buba avuta cu masina in momentul in care am ales la propriu sa mergem impreuna pe aceleasi sosele. Intre timp au mai fost mici reparatii facute pe la Filaret, schimbat de bucse, amortizoare spate, chestii normale.

 

Probleme avute in cei 8 ani:

 

- Schimbata volanta + kit

- Pixeli morti la afisaj (am incercat remedirerea, insa neavind banda respectiva...cu ceea ce aveam am reusit doar partial sa rezolv buba)

- Amortizor curs stinga fata => schimbate ambele amortizoare (in vara)

- Pompa de apa a cedat, pus una aftermarket (timp de o luna dupa care a cedat si aia), final pompa comandata la Bavaria si montata frumos (iarna trecuta)

- Set oglinzi furate in prima saptamina pe la Mall prin Vitan (cum se spune botezul..., desi eram la al 3-lea BMW)

- Radiator busit (crapat vasul) => cumparat de la Bavaria unul nou....

- "Pesa cu tepi", inca mai tin mastodontul pentru manualele de istorie, schimbat cu noua versiune, ceva mai finuta si mai micuta

- Stergatoare schimbate cind au inceput ploile de toamna....un coleg cu BMW probabil a avut nevoie si decit sa dea 2 milioane pe la Bavaria pe unele noi a preferat sa ma lase fara....nasol ca nu se potrivesc de prin benzinarii sau aiurea, a trebuit sa o iau pe jos prin cimp ...si noroc ca mai aveau 1 set pe stoc

- Motoras portbajag

- Fix pe data de 4 Decembrie a cedat un bec xenon....aniversare se pare, deci schimbat

- Ajustoarele faruri schimbate prin primavara + sticlele

- Jantele originale au fost schimbate si ele acum 2 ani, deja se punea prea mult plumb pentru a le stabiliza

- Discurile de frina schimbate si ele acum un an sau ceva asa (ATE POWER + placute)

 

Intretinere:

 

Masina a fost tinuta in garaj aproximativ 6 ani, dupa aceea primaria a decis ca suntem prea barosani pentru a mai avea "acoperis", asa ca am ramas sub cerul liber de prin 2008.

Parte din reparatii au fost facute la Filaret, parte pe la Bavaria (DN) si citeva impreuna cu un prieten foarte apropiat si dastept la chestii dastea de mocanica (coleg cu noi pe aici).

 

Zilele noastre:

 

Masina se prezinta intr-o stare foarte acceptabila pentru o "batrinica" de 14 ani, citeva semne pe ici pe colo de la trecera vremii, colegilor din trafic, copii etc. Este pregatita cu brio sa treaca iarna, are gehtute de iarna spate, si all season fata, face caldurica precum o soba cu lemne, si nu se sperie de zapada.

 

 

Dotari:

 

- Navigatie + TV + CB etc. (MK1)

- Trapa electrica

- Piele (nu stiu exact ce tip dar este originala 100%)

- Telefon

- Magazie CD-ri

- Xenon

- Jante aliaj MAK

- Scaune cu reglaj lombar (functioneaza foarte bine)

- Clima automata

- Comenzi volan

 

Mai multe cred ca se pot vedea din poze, si la o adica raspund la intrebari.

 

In momentul acesta masina are 174851 Km ea fiind achizitionata cu doar "80000" imi place sa cred ca erau reali in special ca motorul se prezinta foarte bine.

 

Pretul este 4200E negociabil, se poate negocia destul de bine pentru cine este interesat sa aiba cu adevarat grija de ea, nu sunt interesat de schimburi sau alte povesti, nu este "samsareala", pur si simplu simt ca este necesar sa ma despart de ea, acum avind o prietena mai noua, mai spatioasa si care ofera confortul si siguranta necesara familiei.

 

Pentru mai multe detalii: 0723217901

 

Mai multe poze aici:

Poze

post-14717-1292275776_thumb.jpg

post-14717-1292275785_thumb.jpg

post-14717-1292275808_thumb.jpg

post-14717-1292275821_thumb.jpg

Edited by gogu258
Link to comment
Share on other sites

o masina frumoasa si dotata pt anii ei ,dar...nu pot sa remarc un aspect ciudat...volanul ala arata intr-o stare deplorabila pt doar 180 000km,528-ul meu are aproape 300 000 km si volanul original al masinii e foarte putin ros,nicidecum rupt:-S

P.S nu cred ca esti samsar si ai dat km inapoi(prbbl in germania au fost dati inapoi) sau ceva de genu,de fapt e destul de clara istoria masinii,dar asa ca fapt divers, ca mi-a sarit in oki starea volanului.bafta la vanzare!

Edited by coleman
Link to comment
Share on other sites

Legat de volan, prin 2006 sau 2007 cind au fost inundatiile in toata tara, am avut infiltratii in covorase (pe la zonele de scurgere), dupa ~ 2 saptamini incepuse sa se curete pielea dupa volan, cu toate ca am ajuns pina la a trage apa din carpete cu siringa. Dupa aceea masina fiind condusa de sotie au urmat restul de urme (inele etc.). Am tot zis ca voi apela la cineva sa refaca pielea ...dar am ramas cu zisul, si sa pun manson din comert era blasfemie curata. Edited by gogu258
Link to comment
Share on other sites

o masina frumoasa si dotata pt anii ei ,dar...nu pot sa remarc un aspect ciudat...volanul ala arata intr-o stare deplorabila pt doar 180 000km,528-ul meu are aproape 300 000 km si volanul original al masinii e foarte putin ros,nicidecum rupt:-S

P.S nu cred ca esti samsar si ai dat km inapoi(prbbl in germania au fost dati inapoi) sau ceva de genu,de fapt e destul de clara istoria masinii,dar asa ca fapt divers, ca mi-a sarit in oki starea volanului.bafta la vanzare!

 

Tipul ala de volane are pielea proasta sau sensibila. Am vazut acum 2 saptamani 6-7 masini de prin 97-2000 (523,528 = cautam masina pentru sora-mea) si exact chestia asta mi-a sarit in ochi, masini cu 140,150 mii km si volanele varza. La prima masina am zis si eu la fel ca are km dati inapoi desi o verificasem personal, apoi am mai gasit 2-3 cu volanul varza si km sub 200.000 mii.

Link to comment
Share on other sites

In fapt costa 70E, m-am interesat dar procedura era mai dificila, respectiv trebuia lasata masina sau lasat volanul, si plecat cu alt volan pina se facea reconditionarea. Insa oamenii nu aveau momentan volan de E39 pentru a monta temporar, deci raminea doar varianta de a lasa masina peste noapte. Cu lasatul peste noapte undeva sunt destul de reticent, nu imi las masina nicaieri fara sa stiu ca sunt la maxim 100m distanta.
Link to comment
Share on other sites

o masina frumoasa si dotata pt anii ei ,dar...nu pot sa remarc un aspect ciudat...volanul ala arata intr-o stare deplorabila pt doar 180 000km,528-ul meu are aproape 300 000 km si volanul original al masinii e foarte putin ros,nicidecum rupt:-S

P.S nu cred ca esti samsar si ai dat km inapoi(prbbl in germania au fost dati inapoi) sau ceva de genu,de fapt e destul de clara istoria masinii,dar asa ca fapt divers, ca mi-a sarit in oki starea volanului.bafta la vanzare!

 

Tipul ala de volane are pielea proasta sau sensibila. Am vazut acum 2 saptamani 6-7 masini de prin 97-2000 (523,528 = cautam masina pentru sora-mea) si exact chestia asta mi-a sarit in ochi, masini cu 140,150 mii km si volanele varza. La prima masina am zis si eu la fel ca are km dati inapoi desi o verificasem personal, apoi am mai gasit 2-3 cu volanul varza si km sub 200.000 mii.

 

Aceeasi problema o are si volanul meu...E39 1997,Km reali la achizitie (cu verificari Bavaria), tapiserie de piele intro foarte buna conditie, insa volan varza (zici ca e ros de soareci)...cred ca si pielea pentru volane a fost o mare inginerie pentru designerii BMW de la vremea respectiva din moment ce a fost de o asa slaba calitate (deh, doar erau masini de 30-50 de mii de lire pe vremea aia, trebuia sa se faca de ras din nou BMW, cumva)...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.