Jump to content

Suspensie sport!


roshu2010

Recommended Posts

Salut,

ce parere aveti despre suspensia sport pusa pe o masina (e46 in cazul meu)...merita sa stea pe masina la drumurile noastre? Care sunt avantajele si dezavantajele de a avea suspensie sport? Eu fiind destul de tanar imi trag masina dupa mine ba la un pescuit, ba la un gratar si uneori intampin probleme din cauza suspensiei? cam cat ar fi una reglabila?

cam multe intrebari pt inceput :twoup: astept opiniile voastre...

mersi

Link to comment
Share on other sites

nu merita pe drumurile noastre o sa te zdrangane si la un moment dat o sa vrei sa revii la cele normale,la fel e si cu tobele sport care fac galagie,la inceput zici mama da ca fain suna o sa imi pun si eu,si te va obosi acel huruit

 

daca ai grija de masina si vrei neaparat poti sa iti pui o sa ai satisfactie maxima pe curbe

 

eu unul nu mi-as pune,......parerea mea

Link to comment
Share on other sites

osa inceapa sa iti apara un milion de greieri, o sa simti fiecare denivelare. Eu am si nu as fi pus daca as fi stat in ro.

Cand am venit pe acasa scrasneam din dinti si injuram la fiecare km, nu eram obisnuit sa aud atatea scartaituri si vaiete la interior..

Pe mine chestiile astea ma deranjeaza la maxim, acum depinde cat esti in stare sa suporti si cat esti dispus sa sacrifici.

DIn cauza suspensiei sport sincer mergeam mai incet decat in mod normal, ca plangeam cu vorbe. Exista si exceptii, sunt cateva drumuri bune. Daca folosesti masina preponderent in oras te legi la cap fara sa te doara..

 

Ai suspensia stock absolut perfecta si esti nemultumit ? Putini o au astfel, au suspensia stock varza, zic ca nu e stabila destul si trec direct la sport..

Link to comment
Share on other sites

La ce drumuri avem noi in tara nu se merita ( parerea mea ), cu ce ma ajuta ca sta bine pe curbe ? cand dupa curba tre sa reduci viteza ca vine o portiune cu gropi-santier ( ca doar stam in romania )

 

pana la urma e masina ta si banii tai...faci ce vrei.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

am suspensie sport si pot spune :

-stabilitatea a crescut un pic vs OEM sport

-pe denivelari mai mici confortul e mai bun vs OEM sport

-pe denivelari medii+mari confortul e sub OEM sport

-la limita masina e un pic mai usor de controlat-ex unde OEM sport devenea destul de brusc supraviratoare suspensia de acum incepe sa plece dar mai lent si la viteze un pic mai mari.

-la suspensia actuala spatele pare a fi un pic mai moale vs OEM sport(asta e din arcuri)

-greierii din masina s-au inmultit(nu cu mult dar oricum)

-cauciucurile sunt ceva mai solicitate nu imi dau seama de ce dar se pare ca sunt momente in care daca intru cu viteza maire in viraje sunt penalizat de balon?!(practic simit cum fuge cauciucul de pe janta)

Suspensie sport=H&R Cup Kit(amortizoare+arcuri) -55mm fata si -35mm spate

masina=E46 325ti jante 16 225/50/16

alte modificari strut bar fata+spate

PS:acesta suspensie este progresiva(sau cel putin asa am inteles) aici cred ca ar fi explicatia comportamentului mai bun pe denivelari

 

"H&R Sport Cup Kits have all the features of the Touring Cup Kits, plus additional lowering—perfect for the enthusiast looking for a little more. With a lower ride height and lower center of gravity, the handling of your vehicle will be improved over stock. The progressive spring rate design retains superior ride comfort. With more than 2.0 inches of lowering, they are the ideal solution for those who desire a suspension application engineered for the street with a super-low performance stance"

 

sursa: http://www.hrsprings.com/products/cup-kits/

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

wind-3er - ai mare dreptate, orice automobilist rational trebuie sa recunoasca faptul ca avem o infrastructura la nivel de 1988 si vrem sa folosim pe ea, la performantele lor normale sau imbunatatite masini 2010. plus ca densitatea autovehicolelor pe km2 de "carosabil" a crescut absurd, numarul radarelor raportat la nr de km....iar a crescut disproportionat, asa ca, deplasare cu masina la performantele ei de 2010...cam rar, poare in concediu in germania....

 

s-avem raison...

 

alex230ro - cat a costat TOATA investitia asta ? piese + manopera ?

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

undeva pe a 650-700 euro suspensie+montaj suspensia vreo 550 montajul cam 100

 

ok. merci. daca mai pui la socoteala si "roatele" + ceva bare rigidizare te dai lejer in 15 sute. depinde si de gama drumurilor pe care le faci cotidian. oricum tu ai o masina "rea", nu de utilizator banal, persupun ca ai luat-o ca sa te si bucuri de ce stie, de asta si modificarile / imbunatatirile. numai ca o masina ca asta, cred ca-mi dai dreptate, cere si ceva experienta anterioara, km multi, nu se conduce ca un 316... colegul nostru pare la inceput de drum. ar trb sa inteleaga ca, indiferent daca suspensia costa 3000 euros, masina tot soferul o stapaneste...

Link to comment
Share on other sites

toti au impresia cand aud de suspensie reglablia ca e ceva gen airmatic de la mercedes, apesi un buton si se lasa, se coaboara, se intareste etc..

De fapt sunt nsite suruburi, la unele modele sunt aproape imposibil de accesat usor, cel putin cele de pe spate si stai si dai in cheie. iti garantez ca asa cum ai pus-o din prima asa moare. Nici macar nu e asa simplu ca trebuie sa o reglezi din ochi/mana identic pe amble parti macar. .. e treaba de service.

Parca te vad in fata blocului la -5 grade dupa ce dai jos zapada regland suspensia cu cheile alea ca parca sunt ceva mai multe gropi in ultima vreme.. :twoup:.. pai dau foc la masina instant..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

super corect DOMI :twoup:

atunci multi m-au intrebat de ce in loc de H&R nu iau o marca no name da reglabila frate...raspunsul meu a fost exact ce ai scris tu(ma rog unele suspensii reglai decat fata ,la altele trebuie dat jos roata de pe spate ,si tot felul de minunatii) o reglabila se merita doar daca te dai pe circuit.Toate astea fiind spuse tot as lua o reglabila dar ceva mai serios

http://www.driftworks.com/shop/suspension-...manufacturer=13 asta imi bantuie visele ,dar pe de alta parte ma tot gandesc la ce bun?unde?

Link to comment
Share on other sites

am avut suspensie sport de fabrica(A6 S-line), deci nu atat de rigida ca una sport propriu-zisa, mai joasa cu 30mm decat standard si jante pe 18, totul OEM, toate bune si frumoase cand am adus masina din Germania, eram super incantat, stabilitate buna in curbe, aspect, aveam sentimentul ala de masina inchegata, niciun greieras, tot timpul am condusa cu grija sa nu iau gropi samd, bineinteles inevitabil iei gropi la noi, astea sunt drumurile noastre toate. In timp, dupa vreo 30k km, deja nu mai simteam masina la fel, incepusera sa apara greierasi si nu mai aveam senzatia de masina inchegata decat pe drumuri bune, in rest incepusera sa ma enerveze mai toate denivelarile din asfalt, nu suport sa aud greierasi in masina, e un lucru la care tin mult, deh, fiecare cu dabmblaua lui, asa ca am vandut-o si sincer nu mi-as mai lua cu suspensie sport, decat cu una adaptabila dar OEM, cum e cea magnetica de la Audi sau BMW M3(dar care insa nu e pe celelalte serii din cate stiu) care e super. Eu zic ca nu prea merita pentru 10-20% bucurie pe care o ai cand esti pe un drum bun si acolo daca e mai liber ca altfel mergi in sir indian ca toata lumea iar restul de 90-80% atent la gropi si stresat de greierasi, suspensia stock de la BMW daca e in mintile ei e foarte buna dupa parerea mea, nu e barca ca la alte masini. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

toti au impresia cand aud de suspensie reglablia ca e ceva gen airmatic de la mercedes, apesi un buton si se lasa, se coaboara, se intareste etc..

De fapt sunt nsite suruburi, la unele modele sunt aproape imposibil de accesat usor, cel putin cele de pe spate si stai si dai in cheie. iti garantez ca asa cum ai pus-o din prima asa moare. Nici macar nu e asa simplu ca trebuie sa o reglezi din ochi/mana identic pe amble parti macar. .. e treaba de service.

Parca te vad in fata blocului la -5 grade dupa ce dai jos zapada regland suspensia cu cheile alea ca parca sunt ceva mai multe gropi in ultima vreme.. :twoup:.. pai dau foc la masina instant..

 

+1,multi nu stiu cu ce se manaca suspensia sport reglabila.

 

am avut susp sport+jante 18,talon 40 - cea mai proasta combinatie,orice drum parea imprcaticabil,orice denivelare te zgaltaia bine.

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt raspunsuri dar deja masina mea are suspensie sport(asa am luat-o) si este destul de joasa pt nevoile mele...dupa cum am mai spus mai merg la un gratar mai pe la munte mai pe la peste si acum vreau sa o schimb sa ii pun suspensie normala pt ca nici nu-i vreun model de masina care rupe asfaltul si nici eu nu-s chiar pilot de F1....deci o suspensie normala pt mine ar fi ok...Cum scap de suspensia sport si de unde iau una normala??? Preturile cum sunt la o suspensie normala oem sau aftermarket?

cheers!!!

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt raspunsuri dar deja masina mea are suspensie sport(asa am luat-o) si este destul de joasa pt nevoile mele...dupa cum am mai spus mai merg la un gratar mai pe la munte mai pe la peste si acum vreau sa o schimb sa ii pun suspensie normala pt ca nici nu-i vreun model de masina care rupe asfaltul si nici eu nu-s chiar pilot de F1....deci o suspensie normala pt mine ar fi ok...Cum scap de suspensia sport si de unde iau una normala??? Preturile cum sunt la o suspensie normala oem sau aftermarket?

cheers!!!

 

Raspunsuri competente la toate intrebarile tale le poate da userul @bogdyy...

Offtopic:

Si el are suspensie sport si scaune din aceeasi categorie...deasemeni rupe asfaltul si blugii din cand in cand . Poate o cumpara el ...sau poata vrea una de rezerva...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

toti au impresia cand aud de suspensie reglablia ca e ceva gen airmatic de la mercedes, apesi un buton si se lasa, se coaboara, se intareste etc..

De fapt sunt nsite suruburi, la unele modele sunt aproape imposibil de accesat usor, cel putin cele de pe spate si stai si dai in cheie. iti garantez ca asa cum ai pus-o din prima asa moare. Nici macar nu e asa simplu ca trebuie sa o reglezi din ochi/mana identic pe amble parti macar. .. e treaba de service.

Parca te vad in fata blocului la -5 grade dupa ce dai jos zapada regland suspensia cu cheile alea ca parca sunt ceva mai multe gropi in ultima vreme.. :).. pai dau foc la masina instant..

Nu am zis ca se regleaza singura, in caz ca ti s-a parut asa :twoup:

Am vrut sa zic doar ca daca nu-ti convine cum e, o mai "slabesti", asta nu inseamna ca in fiecare zi, dimineata te gandesti pe ce drumuri vei face, si te bagi sub masina si incepi sa o reglezi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.