Jump to content

A venit frigul,au inceput problemele la e36


Recommended Posts

Nu existã aºa ceva, cum sã nu vinã cãldura ºi spre faÞã dacã direcÞionezi sã vinã spre faÞã?

 

Doar nu sunt fixe acele grilaje prin care vine aerul, se pot regla ĂŽn ce direcĂžie vrei, e valabil Âşi la Dacia Nova asta.

 

CĂŁ e bine cĂŁ e rĂŁu?

PĂŁi cum zic, ca sĂŁ fie bine sĂŁ nu fie rĂŁu, cum zic.

 

 

nu stau sa intru in polemici iata si dovada pentru modele fara aer conditionat/clima.

post-22674-1292450993_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

jsus numai experti si cunoscatori...e adevarat la e36(nu stiu sigur daca la toate modele din aceasta gama,posibil sa fie altfel la cele cu clima digitala) caldura nu este directionata catre fata soferului,mai mult este si evidentiat pe marcajul de langa rotita prin culoarea albastra.

Ca e bine sau rau.... fiecare cu parerea lui,insa refuz sa cred ca au fost imbecili cand au proiectat acest feature

+1

 

Eu acum aflu ca in portbagaj la e36 trebuie sa dau de o sfoara ceva , de care sa trag atunci cand imi ingheata usita de la busonul de combustibil ? Nu-mi aduc aminte sa fi vazut asa ceva , ceva semnalmente si o locatie mai precisa ?

 

Si daca vrei caldura , seteaza sa-ti bage aer pe la parbriz si in maxim 10 km mori de cald ca in bahamas .

Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

Bun,ce vroiam sa mai intreb,vb serios,treaba cu cablu de la usita,un raspuns va rog,daca dau mocheta aia la o parte se vede vreo agatatoare ceva?

 

da , are agataroare.

firul acela negru e prins pe motorasul ala si caroserie parca sau mocheta.

da, are agatatoare.

 

 

tu vorbesti de motorasul care blocheaza capacul de rezervor ?

ala are un cablu prins de el ( pe interior )

 

dai motorasul jos( e prins in 2 suruburi si il schimbi )

 

motorasul ala "comanda" o tija care iti blocheaza/deblocheaza usita de rezervor.

mare lucru nu e.

 

cu caldura...tine si tu rotiza intre parbriz si "fata" sau parbria si picioare.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu are cum sa iti inghete usita de la rezervor eventual iti face figuri motorasul care iti inchide si deschide usita de la rezervor pt ca si cablul ala care il ai tu in porbagaj iti este prins pe motoras in caz ca se blocheaza sa tragi de el sa tii se deschida, uite iti pun o poza sa vezi , cand ai timp si nu iti este frig :twoup: da mocheta jos si da jos motorasul si vezi daca iti este stricat si daca iti este stricat ori il schimbi cu altul ori nu mai pui si il lasi asa fara ca nu are nimic .

 

motorasul este piesa nr 5 si cablu este nr 22 si 23

post-16284-1292491738_thumb.png

Edited by Blondu05
Link to comment
Share on other sites

Salut,multumesc frumos de informatie,dar ca sa schimb acel cablu de urgenta trebuie sa mai dau motorasul jos?eu vreau doar acel cablu sa-l schimb atat,in rest dupa ce masina se incalzeste functioneaza motorasul ,adica se deschide odata cu usile,deci eu vreau doar cablu ala sa-l inlocuiesc.Mai trebuie sa dau motorasul jos ca sa-l agat acolo?
Link to comment
Share on other sites

nu se schimba greu sunt doar 2 suruburi care trebuie desfacute dai jos vechiul cablu si il pui pe cel nou si pui motorasul la loc si gata :twoup:

 

trebuie dat jos pt ca altfel nu poti baga cablu pe tija aceea care iti blocheaza usita de la rezervor

Edited by Blondu05
Link to comment
Share on other sites

Off,deci trebuie dat motorasul,bai frate pai daca stiau ca e asa complicat de ce masa in el de cablu nu la facut din metal,ma asta ma dispera pe mine la astia,nu fac lucruri sa dureze mult timp,daca tot le complica sa le faca rezistente,era asa greu sa puna un cablu cum este cel de la capota motor?Astea vin pe original?sau vin turcisme ca daca vin pe original nu prea as mai astepta pana cand vin ele,iau de pe alta taraba de dezmembrat.
Link to comment
Share on other sites

Off,deci trebuie dat motorasul,bai frate pai daca stiau ca e asa complicat de ce masa in el de cablu nu la facut din metal,ma asta ma dispera pe mine la astia,nu fac lucruri sa dureze mult timp,daca tot le complica sa le faca rezistente,era asa greu sa puna un cablu cum este cel de la capota motor?Astea vin pe original?sau vin turcisme ca daca vin pe original nu prea as mai astepta pana cand vin ele,iau de pe alta taraba de dezmembrat.

 

Bogdane, ala de-i zici tu cablu este pus acolo cu un scop....Este posibil sa te fi incordat prea tare, sau s-o fi intamplat ceva de s-a rupt. La orice masina se poate intampla ceva asemanator...Norocul tau ca solenza nu are asa ceva ....

In loc sa te lamentezi si sa blestemi masina aia ca o baba, mai bine ai vinde-o.

Esti patologic omule...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.