Jump to content

bec galben nivel ulei se aprinde la pornire dupa 5-10 sec


p3tric

Recommended Posts

Salut. As dori sa stiu daca atunci cand o sa imi scada nivelul de ulei( mi se sparge baia in mers de ex) o sa se mai aprinda becul galben? Adica senzorul e defect pe jumatate daca se stinge dupa 5 -10 sec de la ponire. Astept un raspuns cat de poate de real si verificat . Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

pai e simplu! Inainte sa pleci undeva verifici si tu nivelul de ulei. Simplu ! Si nu e defect pe jumatate e defect total. Relax daca nu iei oem te tine cam 1 an , 1/1/2 an si brusc se strica. Verifica periodic nivelul uleiului, iar daca nu ai incredere in masina atunci verifica in fiecare zi cand pleci.Sper ca te-a multumit raspunsul. O zi buna!
Link to comment
Share on other sites

Verific uleiul , stiu asta dar ma refer daca in mers se sparge o garnitura si imi pleaca ulei din motor si in loc sa se aprinda becul de nivel se aprinde direct ala rosu cand o sa gripez motorul. Eu intrebam daca e defect de ce nu sta galben aprins incontinuu. Daca ar fi bun senzorul si as fi avut ulei putin sub minim si se aprindea galben, tot asa facea? (se aprindea apoi se stingea? sau sta aprins?) . Se schimba greu senzorul? Adica as putea eu sa il schimb?
Link to comment
Share on other sites

NU foarte greu. Trebuie sa dai scutul metalic jos si cu ocazia aceasta schimbi si uleiul. (Adica obligatoriu schimbi uleiul).Defectul pentru aceasta piesa asa se manifesta. Procentul sa se intample ceea ce spui tu e mic si vizeaza toate masinile. Si chiar nu poti avea incredere 100% in "fier". Poti sa iti pui senzorul sa fii mai linistit si asa este si bine. Eu inca nu l-am schimbat, de fiecare data cand am facut schimbul de ulei fie ma grabeam fie era rece fie aparea altceva sau comoditatea.

Te va costa cat a zis colegul de mai sus mai mult sau mai putin depinde de unde il achizitionezi. Sunt destui pe forum care aduc, nu mentionez nu vreau sa fac reclama ca, cumpar de la mai multi si sunt destul de suparaciosi unii daca ii "parasesti". Vezi sectiunea vanzari. Numai bine si spor la munca daca vrei sa il schimbi acu.

Link to comment
Share on other sites

NU foarte greu. Trebuie sa dai scutul metalic jos si cu ocazia aceasta schimbi si uleiul. (Adica obligatoriu schimbi uleiul).Defectul pentru aceasta piesa asa se manifesta. Procentul sa se intample ceea ce spui tu e mic si vizeaza toate masinile. Si chiar nu poti avea incredere 100% in "fier". Poti sa iti pui senzorul sa fii mai linistit si asa este si bine. Eu inca nu l-am schimbat, de fiecare data cand am facut schimbul de ulei fie ma grabeam fie era rece fie aparea altceva sau comoditatea.

Te va costa cat a zis colegul de mai sus mai mult sau mai putin depinde de unde il achizitionezi. Sunt destui pe forum care aduc, nu mentionez nu vreau sa fac reclama ca, cumpar de la mai multi si sunt destul de suparaciosi unii daca ii "parasesti". Vezi sectiunea vanzari. Numai bine si spor la munca daca vrei sa il schimbi acu.

Ms. O sa il schimb peste 1 -2 luni cand o sa schimb si uleiul. Am 10000 km de aia scazuti din 22000 si reali vreo 8000.

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema cu senzorul si l-am schimbat cu unul after-market (luat din DE) care la inceput se aprindea de nebun in mers... prima data mi-au sarit mintile si am oprit imediat sa verific uleiul... totul ok.

 

In urmatoarele saptamani mi-a facut aceeasi chestie de fiecare data cand mergeam cu masina, aproape la un intervat regulat de timp/km, apoi a inceput sa se rareasca iar acum nu mai face deloc.

 

Uleiul il verific frecvent dar e bine totusi sa fie functional... totusi imi poate da cineva o explicatie vis-a-vis de experienta cu noul senzor ? S-a "adaptat" ? L-a "adoptat" masina ?

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema cu senzorul si l-am schimbat cu unul after-market (luat din DE) care la inceput se aprindea de nebun in mers... prima data mi-au sarit mintile si am oprit imediat sa verific uleiul... totul ok.

 

In urmatoarele saptamani mi-a facut aceeasi chestie de fiecare data cand mergeam cu masina, aproape la un intervat regulat de timp/km, apoi a inceput sa se rareasca iar acum nu mai face deloc.

 

Uleiul il verific frecvent dar e bine totusi sa fie functional... totusi imi poate da cineva o explicatie vis-a-vis de experienta cu noul senzor ? S-a "adaptat" ? L-a "adoptat" masina ?

Febi cumva :twoup: ?acelasi lucru l-am patit si eu se aprinde in mers sau la oprire (daca merg mai sportiv :) )

oricum se pare ca trebuie senzor OEM,oricum de al naibii am mai luat inca unul nou pe producator,dupa ce il montez revin cu impresii.

Link to comment
Share on other sites

marfa de "Galati" :twoup: , Ia unul Oem si nu o sa mai ai probleme o perioada lunga.

OEM i-au ca sunt patit si eu cu aftermarketurile lor chinezesti. Dar problema de unde stiu ca e OEM ( eu cer OEM dar ala imi da aftermarket si imi ia bani ca de OEM).

cel oe vine in ambalaj bmw cu stanta bmw pe el

Link to comment
Share on other sites

marfa de "Galati" :twoup: , Ia unul Oem si nu o sa mai ai probleme o perioada lunga.

OEM i-au ca sunt patit si eu cu aftermarketurile lor chinezesti. Dar problema de unde stiu ca e OEM ( eu cer OEM dar ala imi da aftermarket si imi ia bani ca de OEM).

cel oe vine in ambalaj bmw cu stanta bmw pe el

Ms . Imi spui si un pret. Cred ca o sa comand de la tine ca nu mai am incredere in magazinele astea cu sute de mii de piese. Ajung acasa si vad ca mi-a dat bec de pozitie in loc de bec la nr (un ex).

 

off topic:: un bec la stop pe frana stabag spate , este la mine H14 . Am un bec nou dar care nu e H14 ,pe care scrie P21W12 V E4 2KE (pot pune asa ceva). MS

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
salutare ! rog daca se poate ceva idei pentru urmatoarea problema : dupa ce pornesc motorul i mi ramane aprins cateva secunde martorul galben de la ulei . Uleiul schimbat reent si filtrul bmw 5w40 . Pe tester nu i mi aparare eroarea . bmw e46 , 136 cp. multumesc!
Link to comment
Share on other sites

salutare ! rog daca se poate ceva idei pentru urmatoarea problema : dupa ce pornesc motorul i mi ramane aprins cateva secunde martorul galben de la ulei . Uleiul schimbat reent si filtrul bmw 5w40 . Pe tester nu i mi aparare eroarea . bmw e46 , 136 cp. multumesc!

 

Senzorul de nivel, boala des intalnita.

 

Schimba-l DOAR cu unu' original sau invata sa traiesti cu mortorul galben.

Link to comment
Share on other sites

Cu Febi am patit si eu. Mi se aprinde in mers, dupa un numar de km si sta aprins si dupa ce opresc motorul vreo 30 de sec.

Asta s-a intimplat de cind l-am pus pe masina, deci n-o mers nici un moment bine. Nici eroare nu da pe tester, deci e dus rau :)

Pur si simplu functioneaza gresit.

 

Probabil unul original rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.