Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

bmw 520d 2002 251 000 km


Recommended Posts

Salut. Am si eu o problema destul de dubioasa si vreau sa aflu niste pareri. Masina porneste bine , trage foarte bine, relantiul nu are fluctuatii,dar daca o turez stand pe loc ,intre 1000 si 2000 rpm motorul parca se ''scutura un pic''( are niste vibratii) .asta se intampla doar dupa ce motorul este cald .In schimb daca ma duc cu el mai in forja (nu foarte mult) numai are nimica.Se poate sa fie ceva injector sau filtru de motorina ( asta l-am schimbat cam de 6000 km-acum 2luni). A mai patit cineva asa ceva ? Va multumesc :twoup:

p.s. pe tester nu arata nimica .

Link to comment
Share on other sites

la faza de tester trebuie sa iti gasesti pe cineva care sa iti verifice presiunile pompelor, injectoarelor nu doar daca are erori memorate sau active. Poti incerca sa schimbi filtrul de combustibil si sa alimentezi cu o motorina mai buna, eventual un omw premium. Mie mi s-a intamplat ceva de genu dar tremura si avea mici fluctuatii si la relanti. Toate testerele din zona nu aveau de unde sa stie ca mie imi era pur si simplu infundat filtrul de motorina. Am schimbat filtrul si mi-am gasit pe altcineva sa imi faca reviziile si am scapat. E bine de verificat tot ce ti se pune pe masina daca nu esti de fata, sa ceri piesele schimbate sa le vezi si sa verifici daca intradevar fac ceea ce spun. Sunt multi nemernici care daca vad ca filtrul arata bine il curata sa para nou si atat.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

la faza de tester trebuie sa iti gasesti pe cineva care sa iti verifice presiunile pompelor, injectoarelor nu doar daca are erori memorate sau active. Poti incerca sa schimbi filtrul de combustibil si sa alimentezi cu o motorina mai buna, eventual un omw premium. Mie mi s-a intamplat ceva de genu dar tremura si avea mici fluctuatii si la relanti. Toate testerele din zona nu aveau de unde sa stie ca mie imi era pur si simplu infundat filtrul de motorina. Am schimbat filtrul si mi-am gasit pe altcineva sa imi faca reviziile si am scapat. E bine de verificat tot ce ti se pune pe masina daca nu esti de fata, sa ceri piesele schimbate sa le vezi si sa verifici daca intradevar fac ceea ce spun. Sunt multi nemernici care daca vad ca filtrul arata bine il curata sa para nou si atat.

Numai bine!

Multumesc pentru raspuns! Eram de fata cand mi-au schimbat filtru. O sa-mi fac un plin cu motorina mai buna sa vad daca se schimba ceva. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

revin cu inca ceva. Ieri a inceput masina sa aiba pierderi de putere...adica : daca merg cu masina sub 2000 rpm,in momentul in care apas pedala de acceleratie nu face nimic apoi dintr-o data accelereaza brusc ( am senzatia ca turbina ori merge ori nu merge deloc) ,iar daca ma duc fix cu 2000 rpm masina tot ''smuceste''( parca o secunda merge turbina la max. apoi moare si tot asa. )la peste 2000 rpm masina merge normal. Nu scoate fum, nu suiera ,nu consuma mai mult. Edited by andicu
Link to comment
Share on other sites

Cred ca asa merge ea normal.

Orice masina turbo face asa ceva. Se cheama lag turbo sau turbo lag, depinde in ce limba vrei.

Ingineria e cam in felul urmator:

1. turbina e actionata de gazele de esapament pentru a crea o presiune suplimentara pentru injectia de carburant;

2. la 1500rpm turbina nu functioneaza sau se invarte foarte incet;

3. in momentul in care accelerezi puternic dureaza un timp (lag turbo) pana se arde destul carburant care sa genereze gaze si care la randul lor sa invarta turbina si abia apoi incepe sa bage carburant serios si sa traga calumea motorul.

Ca sa compenseze chestia asta pe 535d au pus doua turbine, una mica si una mare.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca asa merge ea normal.

Orice masina turbo face asa ceva. Se cheama lag turbo sau turbo lag, depinde in ce limba vrei.

Ingineria e cam in felul urmator:

1. turbina e actionata de gazele de esapament pentru a crea o presiune suplimentara pentru injectia de carburant;

2. la 1500rpm turbina nu functioneaza sau se invarte foarte incet;

3. in momentul in care accelerezi puternic dureaza un timp (lag turbo) pana se arde destul carburant care sa genereze gaze si care la randul lor sa invarta turbina si abia apoi incepe sa bage carburant serios si sa traga calumea motorul.

Ca sa compenseze chestia asta pe 535d au pus doua turbine, una mica si una mare.

stiu de turbo lag, numa ca la mine chiar daca accelerez normal (ex. de la 1500 rpm ) prima data parca nu vrea sa mearga deloc ,apoi dintr-o data ''ma da cu capu de tetiera''. Eu ma gandesc ca problema vine de la geometria variabila...

Link to comment
Share on other sites

revin cu inca ceva. Ieri a inceput masina sa aiba pierderi de putere...adica : daca merg cu masina sub 2000 rpm,in momentul in care apas pedala de acceleratie nu face nimic apoi dintr-o data accelereaza brusc ( am senzatia ca turbina ori merge ori nu merge deloc) ,iar daca ma duc fix cu 2000 rpm masina tot ''smuceste''( parca o secunda merge turbina la max. apoi moare si tot asa. )la peste 2000 rpm masina merge normal. Nu scoate fum, nu suiera ,nu consuma mai mult.

 

 

cand a fost foarte frig si cu motorul rece avea si a mea simptome similare. sub 2000 rpm daca apasam usor acceleratia incepea sa se smuceasca. cu motorul cald nu am mai obs sa faca......... si lag ul respetiv tot cu motorul rece il face, accelerezi si parca isi da drumu dintr o data

 

520d 300.000km

Link to comment
Share on other sites

revin cu inca ceva. Ieri a inceput masina sa aiba pierderi de putere...adica : daca merg cu masina sub 2000 rpm,in momentul in care apas pedala de acceleratie nu face nimic apoi dintr-o data accelereaza brusc ( am senzatia ca turbina ori merge ori nu merge deloc) ,iar daca ma duc fix cu 2000 rpm masina tot ''smuceste''( parca o secunda merge turbina la max. apoi moare si tot asa. )la peste 2000 rpm masina merge normal. Nu scoate fum, nu suiera ,nu consuma mai mult.

 

 

cand a fost foarte frig si cu motorul rece avea si a mea simptome similare. sub 2000 rpm daca apasam usor acceleratia incepea sa se smuceasca. cu motorul cald nu am mai obs sa faca......... si lag ul respetiv tot cu motorul rece il face, accelerezi si parca isi da drumu dintr o data

 

520d 300.000km

exact asa face si a mea ,dar nu la rece; a mea face dupa ce se incalzeste un pic

Dupa sarbatori o sa ma ocup de problema si o sa scriu aici care a fost rezolvarea .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

nu i-am dat de capat nicicum. in schimb problemele au ''evoluat'' sa zic asa .

 

- masina face figuri doar cand afara e uscat...daca ploua numai are nimic .pe tester arata eroare senzor presiune atmosferica( mecanicul nu stie ce e ala ... poate ma ajutati voi). Cand afara e frumos si uscat masina are un zgomot mai pronuntat de diesel ,se tureaza mai greu si nu ii place sa stea in ture ,plus ca turbina suiera foarte tare. Daca afara ploua masina numai are nimic.

Daca stie careva ceva de senzorul ala v-as fi foarte recunoscator. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

nu i-am dat de capat nicicum. in schimb problemele au ''evoluat'' sa zic asa .

 

- masina face figuri doar cand afara e uscat...daca ploua numai are nimic .pe tester arata eroare senzor presiune atmosferica( mecanicul nu stie ce e ala ... poate ma ajutati voi). Cand afara e frumos si uscat masina are un zgomot mai pronuntat de diesel ,se tureaza mai greu si nu ii place sa stea in ture ,plus ca turbina suiera foarte tare. Daca afara ploua masina numai are nimic.

Daca stie careva ceva de senzorul ala v-as fi foarte recunoscator. :drinks:

de senzor calitate aer stiam. dar de ce zici tu nu am habar. cel de calitate aer se afla pe difuzorul de la vascocuplaj in partea stânga cum te uiti la motor. e cam de marimea unui releu si intr-o parte are gauri si ceva pâsla si in partea opusa o mufa electrica cu doua fire

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.