Jump to content

Accident cu 4 morti in Bucuresti


alex77xax

Recommended Posts

Pe astia cu firma care se ocupa cu transportul ii tine cineva in spate,ei au monopol pe Bucuresti si pe multe alte judete,sunt 2 centre de dializa private care isi transporta singure bolnavii,in rest toate centrele private au contract cu astia de la BxS si le deconteaza casa de sanatate.Majoritate sunt logan MCV cu 7 locuri,mai sunt si berline,dar predormina mcv-urile,nu au nici un fel de dotari,doar stickere cu transport dializa si atat.Chiar si asa nu ar fi trebuit sa aibe 2 airbaguri unu la sofer si unu la pasager??Cat despre stare tehnica ....sunt multe de spus,si astea din B mai sunt cum sunt,dar astea cnd se uzeaza (cnd termina leasingu sau mai devreme)ori le vand ori merg catre alte judete .
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

AmbulanÞa aia Logan n-ar putea lua niciodatã pe bune autorizaÞie pentru cã nu respectã normele pentru o ambulanÞã, mi-a spus cineva care se ocupa În trecut cu asta În cadrul MI.

eeeiii.. poate asta era in trecut :twoup: :)

Link to comment
Share on other sites

Alea erau doar anumite maşini, adică cele care erau echipate cu tot felul de dotări ĂŽn plus, nu banalul Logan de secţie.

Mă rog, sigur era o ĂŽnvârteală ceva acolo, ĂŽnsă suma vehiculată ĂŽn presă era de 60 000 €.

 

Parcă şoferii de ambulanţă trebuie să meargă precaut ca să supravieţuiască toţi ocupanţii maşinii, inclusiv personalul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Mica paranteza: in uk, daca o masina de politie/ambulanta/pompieri intra pe rosu in intersectie si provoaca accident, poate sa aiba toate semnalele acustice si vizuale pornite, soferul autospecialei e de vina..

Si in plus, noaptea, nu au voie sa foloseasca sirena! Doar girofarele..

Link to comment
Share on other sites

Nasol accident,nu prea mai conteaza a cui a fost vina.

 

Nasol, intr-adevar....totusi conteaza enorm a cui a fost vina! Daca pacientii aveau centurile de siguranta altfel s-ar fi pus problema, oamenii aceia aveau sanse mari sa scape cu viata, iar soferita nu ar fi fost pasibila de puscarie! Pacat! Dumnezeu sa-i odihneasca in pace!

Incredibil,4 morti in oras.Pacat,atatea vieti distruse inclusiv a soferitei de 20 de ani cu permis de doar 3 luni. De pe vremurile lu ceasca conduc numai tractiune pe spate dar si acum ma port cu grija, tractiunile pe spate sunt ca niste cai pur singe naravasi,mai ales pe o vreme de asta pe niste sine de tramvai. O tipa cu permis de trei luni, pe o astfel de masina...

 

Oameni buni, suferinta si tragedia ei psihica ca are in spate 4 victime este de neimaginat ...cat si suferinta fizica bazinul este deplasat, traumatism cervical cat si lombar(disc 4 si 5 strivite) nici pana la ora acutala nu a vazut o un neurochirurg deoarece este liber si soseste abia luni....ce sa va spun inainte sa intample tot necazul asta, eu am trimis o la centrul de astra,Armeneasca nr3.de acolo dupa ce a luat nota de constatare s a dus la service pentru a comnada 2 anvelope de iarna..pe fizicienilor de acolo va puteti inchipuii traseul ei..

Si eu si cumnatul meu i am spus sa conduca prudent..se va face expertiza si se va demontstra ca nu ea a intrat in logan ..ea deja se oprise in momentul impactului..ganditi va cum de a reusit un logan de numai 1170kg sa intoarca bmw care spun ei ca venea cu viteza foarte mare si bmw cantareste in jur de 1500Kg plus forta de deplasare a masinii...si spun ca el circula cu 30km la ora...acul loganului era oprit la 50-60 km..

Desii ea nu poate sa vorbeasca pentru ca are fractura de mandibula incearca sa mi spuna cu lacrimi in ochi ca nu ea este vinovata..la toti poate ni s a inatmplat sa derapeze masina dar nesansa ei a ffost sa vina loganul care circula corect dar cu viteza foarte mare..

Imi pare rau extrem de rau pentru familiile indoliate, nu am cuvinte sa mi exprim durerea pe care o am in suflet la fel si ce sa mai spun de cei care si au pierdut pe cei dragi.

 

DUMNEZEU SA I ODIHNEASCA IN PACE.

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, suferinta si tragedia ei psihica ca are in spate 4 victime este de neimaginat ...cat si suferinta fizica bazinul este deplasat, traumatism cervical cat si lombar(disc 4 si 5 strivite) nici pana la ora acutala nu a vazut o un neurochirurg deoarece este liber si soseste abia luni....ce sa va spun inainte sa intample tot necazul asta, eu am trimis o la centrul de astra,Armeneasca nr3.de acolo dupa ce a luat nota de constatare s a dus la service pentru a comnada 2 anvelope de iarna..pe fizicienilor de acolo va puteti inchipuii traseul ei..

Si eu si cumnatul meu i am spus sa conduca prudent..se va face expertiza si se va demontstra ca nu ea a intrat in logan ..ea deja se oprise in momentul impactului..ganditi va cum de a reusit un logan de numai 1170kg sa intoarca bmw care spun ei ca venea cu viteza foarte mare si bmw cantareste in jur de 1500Kg plus forta de deplasare a masinii...si spun ca el circula cu 30km la ora...acul loganului era oprit la 50-60 km..

Desii ea nu poate sa vorbeasca pentru ca are fractura de mandibula incearca sa mi spuna cu lacrimi in ochi ca nu ea este vinovata..la toti poate ni s a inatmplat sa derapeze masina dar nesansa ei a ffost sa vina loganul care circula corect dar cu viteza foarte mare..

Imi pare rau extrem de rau pentru familiile indoliate, nu am cuvinte sa mi exprim durerea pe care o am in suflet la fel si ce sa mai spun de cei care si au pierdut pe cei dragi.

 

DUMNEZEU SA I ODIHNEASCA IN PACE.

Pai cum ea s-a oprit inainte de momentul impactului in conditiile in care BMW-ul s-a oprit pe contrasens? Efectiv, ambele vehicule s-au intors cu fata spre directia din care veneau...

 

Din ce am vazut la TV, martorii si politistii spuneau ca BMW-ul a incercat sa depaseasca pe linia de tramvai, a scapat controlul volanului si a intrat pe contrasens unde a lovit Loganul. Si dupa dinamica accidentului, tind sa le dau dreptate, adica cine a intrat pe calea ferata a tramvaiului, clar e vinovat. Daca a mai si pierdut aderenta pe calea ferata... totul se explica...

 

Sunt convins ca si Loganul a avut viteza, dar nici BMW-ul nu a fost mai prejos. Cand te mai gandesti ca BMW-ul are tractiunea pe spate, vremea era groaznica, polei, zapada, lipsa de experienta, viteza, o incercare de depasire sau o clipa de neatentie si aia a fost. Daca a mai prins si linia tramvaiului, asta a contribuit si mai mult... Spuneau unii ca era si un pieton care traversa aiurea si posibil ca soferita BMW-ului sa se fi speriat si astfel sa fi pierdut controlul volanului, insa in orice caz, ea NU AVEA CE CAUTA PE LINIA DE TRAMVAI!

 

In plus, legat de treaba cu kg Loganului si cele ale BMW-ului: in BMW erau 2 persoane la o medie de 70 de kg + greutatea BMW-ului, nu depasea ca greutate 1600-1650 kg. In Logan erau 6 persoane daca nu ma insel, la o medie de 70 de kg/ pasager + greutatea masinii se ajunge la o greutate aproximativ identica cu cea a BMW-ului. Deci pur si simplu, acest aspect nu are relevanta.

 

Sunteti ruda cu ea sa inteleg, nu? Sa-i dea Dumnezeu sanatate si putere sa treaca peste, ca numai in locul ei sa nu te afli... :) Sa ai pe constiinta atatia oameni... Groaznic! :) De asemenea, Dumnezeu sa ii ierte pe cei morti ca au murit nevinovati! :twoup: Pacat ca s-a intamplat o asemenea tragedie si ca a avut nesansa ca o greseala sa o plateasca atat de scump. Oricare mai gresim si o clipa de terbilism ne poate costa ENORM... :twoup:

 

Am o intrebare, care poate parea deplasata, dar mi-o asum: cum ati putut sa o lasati in traficul Bucurestiului, cu o masina cu tractiune pe spate, ea avnd aproape 0 experienta la volan si cel mai important, PE O VREME CA ACEEA, care punea dificultati mari si unui sofer experimentat? :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Iar revin cu o precizare, la viteza si distanta de franare pe timp de polei.

Zilele trecute am testat putin conditiile de franare pe zapada si pe drumul cu gheata acoperit cu zapada.

Eu am un Mercedes C-class din 95 tot cu tractiune pe spate.

Ce pot sa va spun ca masina cantareste gol 1450 kg, eram singur in el, rezervorul plin deci inca 140 kg in plus.

La viteza de 50 km/h! la franare brusca am oprit in 7 metri scurt.

Eu zic ca nu este mult. Asa ca tin sa cred ca BMW-ul implicat in accident a fost oprit la clipa impactului.

Eventual ca a franat pe sinele de tranvai si l-a intors este una dar de oprit tot a trebuit sa se opreasca la viteza respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, suferinta si tragedia ei psihica ca are in spate 4 victime este de neimaginat ...cat si suferinta fizica bazinul este deplasat, traumatism cervical cat si lombar(disc 4 si 5 strivite) nici pana la ora acutala nu a vazut o un neurochirurg deoarece este liber si soseste abia luni....ce sa va spun inainte sa intample tot necazul asta, eu am trimis o la centrul de astra,Armeneasca nr3.de acolo dupa ce a luat nota de constatare s a dus la service pentru a comnada 2 anvelope de iarna..pe fizicienilor de acolo va puteti inchipuii traseul ei..

Si eu si cumnatul meu i am spus sa conduca prudent..se va face expertiza si se va demontstra ca nu ea a intrat in logan ..ea deja se oprise in momentul impactului..ganditi va cum de a reusit un logan de numai 1170kg sa intoarca bmw care spun ei ca venea cu viteza foarte mare si bmw cantareste in jur de 1500Kg plus forta de deplasare a masinii...si spun ca el circula cu 30km la ora...acul loganului era oprit la 50-60 km..

Desii ea nu poate sa vorbeasca pentru ca are fractura de mandibula incearca sa mi spuna cu lacrimi in ochi ca nu ea este vinovata..la toti poate ni s a inatmplat sa derapeze masina dar nesansa ei a ffost sa vina loganul care circula corect dar cu viteza foarte mare..

Imi pare rau extrem de rau pentru familiile indoliate, nu am cuvinte sa mi exprim durerea pe care o am in suflet la fel si ce sa mai spun de cei care si au pierdut pe cei dragi.

 

DUMNEZEU SA I ODIHNEASCA IN PACE.

Pai cum ea s-a oprit inainte de momentul impactului in conditiile in care BMW-ul s-a oprit pe contrasens? Efectiv, ambele vehicule s-au intors cu fata spre directia din care veneau...

 

Din ce am vazut la TV, martorii si politistii spuneau ca BMW-ul a incercat sa depaseasca pe linia de tramvai, a scapat controlul volanului si a intrat pe contrasens unde a lovit Loganul. Si dupa dinamica accidentului, tind sa le dau dreptate, adica cine a intrat pe calea ferata a tramvaiului, clar e vinovat. Daca a mai si pierdut aderenta pe calea ferata... totul se explica...

 

Sunt convins ca si Loganul a avut viteza, dar nici BMW-ul nu a fost mai prejos. Cand te mai gandesti ca BMW-ul are tractiunea pe spate, vremea era groaznica, polei, zapada, lipsa de experienta, viteza, o incercare de depasire sau o clipa de neatentie si aia a fost. Daca a mai prins si linia tramvaiului, asta a contribuit si mai mult... Spuneau unii ca era si un pieton care traversa aiurea si posibil ca soferita BMW-ului sa se fi speriat si astfel sa fi pierdut controlul volanului, insa in orice caz, ea NU AVEA CE CAUTA PE LINIA DE TRAMVAI!

 

In plus, legat de treaba cu kg Loganului si cele ale BMW-ului: in BMW erau 2 persoane la o medie de 70 de kg + greutatea BMW-ului, nu depasea ca greutate 1600-1650 kg. In Logan erau 6 persoane daca nu ma insel, la o medie de 70 de kg/ pasager + greutatea masinii se ajunge la o greutate aproximativ identica cu cea a BMW-ului. Deci pur si simplu, acest aspect nu are relevanta.

 

Sunteti ruda cu ea sa inteleg, nu? Sa-i dea Dumnezeu sanatate si putere sa treaca peste, ca numai in locul ei sa nu te afli... :) Sa ai pe constiinta atatia oameni... Groaznic! :) De asemenea, Dumnezeu sa ii ierte pe cei morti ca au murit nevinovati! :twoup: Pacat ca s-a intamplat o asemenea tragedie si ca a avut nesansa ca o greseala sa o plateasca atat de scump. Oricare mai gresim si o clipa de terbilism ne poate costa ENORM... :twoup:

 

Am o intrebare, care poate parea deplasata, dar mi-o asum: cum ati putut sa o lasati in traficul Bucurestiului, cu o masina cu tractiune pe spate, ea avnd aproape 0 experienta la volan si cel mai important, PE O VREME CA ACEEA, care punea dificultati mari si unui sofer experimentat? :twoup:

 

In primul rand era singura in auto..daca voi credeti ca mai era o a doua persoana, mai scapa cu viata?

Ati vazut BMW-ul cum arata pe partea dreapta ca usa dr.fata era jumatate intrata inauntru..unde este a doua persoana, mai traieste oare?chiar credeti tot ce se spune pe mass-media?

Iar in cea ce priveste viteza de deplasare si unghiul in care bmw a fost lovit va spune multe..

Iar la intrebarea pe care mi ai adresat o, poti raspunde singur!S a spus ca are un bolid, o masina de lux, ca ea este nu stiu ce fata de ce domn..prostii

Politia si institutiile abilitate se vor ocupa de toate astea

Merci oriqm

Link to comment
Share on other sites

Dumnezeu sa-i odihneasca !

 

Ciudat accident, s-au spus atatea variante pe la televizor incat eu chiar nu am inteles cine a intrat in cine, ambele auto erau in mers, ambele erau pe linia de tramvai, etc !!!

 

Oricum, cu toate sistemele de pe lume, tractiunea spate trebuie tratata ca o tarfa in care sa nu ai incredere nici macar o secunda ! Cu atat mai putin pe zapada, fara anvelope de iarna, pe linia de tramvai... :twoup: Fata nu avea ce sa caute la volanul unei astfel de masini neechipate corespunzator, in conditii de iarna, la scurt timp dupa ce si-a luat permisul !

 

Oricum, chiar si prin absurd, sa fi fost Logan-ul de vina, avand in vedere aria de influenta a begeseului, sper ca nimeni din partea fetei nu trage sperante ca nu va fi declarata vinovata ! Trist, dar asa stau lucrurile in Romania. Nu exista camere in zona aia care sa fi surprins accidentul ?

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

E de toata jena zona aia, imediat ce ai facut dreapta de pe Basarabia pe 1 Decembrie. Pe prima banda sant parcate masini, obligat fortat mergi mai mult pe linia de tramvai. Daca BMW s-a incadrat sa faca stanga si a cedat trecerea(cum e normal) cel cu loganul trebuie sa fi avut si el viteza sa rezulte impactul ala. Locuiesc in zona, e criminala portiunea aia, mai ales daca ii vine ideea la vreunul sa iasa dintre blocuri(este obligat sa scoata botul destul de mult sa sa aiba vizibilitate), vrei nu vrei virezi stanga sa-l eviti. Asta inseamna sa o iei pe linia de tramvai, ... si la ce mazga era pe jos azi p-acolo... Totusi loganul nu prea vad eu sa fi avut timp sa prinda atata viteza incat sa se faca in asemenea hal. Poate au avut amandoi viteza, (asa mi s-ar parea mai plauzibil) iar tipa cu BMW-ul sa fi incercat o depasire si a pierdut controlul. In zona aia de regula mai sta cate un echipaj de politie, prima intrebare e daca ai consumat bauturi alcoolice, abia dupa mai sta de vorba cu tine.

 

 

80% din masinile care circula p-acolo merg pe linia de tramvai. Si pe un sens si pe celalalt. Cine locuieste in zona poate sa comfirme.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand era singura in auto..daca voi credeti ca mai era o a doua persoana, mai scapa cu viata?

Ati vazut BMW-ul cum arata pe partea dreapta ca usa dr.fata era jumatate intrata inauntru..unde este a doua persoana, mai traieste oare?chiar credeti tot ce se spune pe mass-media?

Iar in cea ce priveste viteza de deplasare si unghiul in care bmw a fost lovit va spune multe..

Iar la intrebarea pe care mi ai adresat o, poti raspunde singur!S a spus ca are un bolid, o masina de lux, ca ea este nu stiu ce fata de ce domn..prostii

Politia si institutiile abilitate se vor ocupa de toate astea

Merci oriqm

Deci era singura in masina? Chiar ma gandeam cat de bine a putut sa iasa presupusul pasager din dreapta, in conditiile in care masina este sifonata bine pe partea aceea... :twoup: A trebuit sa mai exagereze presa...

 

Imi imaginez ca presa indruga multe, mai ales cand e vorba de BMW, pana nu il fac bolid, masina de lux etc, nu are farmec stirea...

 

In orice caz, imi pare rau de cele intamplate... :) Daca si pasagerii din Logan purtau centurile, nu se ajungea la o asemenea tragedie... Ironia sortii a facut sa moara exact cei care stateau in spate, cand mai degraba te asteptai sa pateasca ceva mai grav cei de pe scaunele din fata din Logan... :)

 

 

tractiunea spate trebuie tratata ca o tarfa in care sa nu ai incredere

 

+1 ptr. comparatie

+2.

Link to comment
Share on other sites

Daca era intrata deja legea in vigoare, ca soferii incepatori sa nu aiba voie sa conduca autoturisme cu motoare mai mari de 1,4 nu ar fi murit poate nimeni in accidentul asta.

De la anu va intra in vigoare legea asta.

Deja la Itelieni se practica aceasta lege.

Mie mi se pare foarte logic, ca tinerii nostalgici incepatori sa nu urce din prima in bolizi de sute de cai putere, primadata sa invete sa circule cu masini mici si pe urma....

Daca ar fi dupa mine nu as permite deloc sa conduca masini cu motoare mai mari de 1,4 pana ce nu implinesc varsta de 30 de ani!!!

Asa sigur nu ar fi atatea victime.

Link to comment
Share on other sites

Si ce rezolvi ? Exista deja de ani buni, masini cu motoare de 1.4 si aproximativ 170 cp, vezi 1.4 TSI ! Exista, de asemenea, de foarte mult timp, motoare de 1.4 si 100 cp ! Daca tie 100 sau 170 cp ti se par putini, astfel incat sa fie benefica o astfel de lege... :twoup: Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Fara legatura neaparat cu subiect asta, problema nu este motoare puternice. Masina din subiect, ce motorizare are. Cum am citit undeva, problema este ca in Romania nu exista scoala de sofer, exista scoala de obtinut permis. Am facut scoala si in Olanda si in Romania, si este o diferenta socanta la nivel de pregatire.
Link to comment
Share on other sites

Daca era intrata deja legea in vigoare, ca soferii incepatori sa nu aiba voie sa conduca autoturisme cu motoare mai mari de 1,4 nu ar fi murit poate nimeni in accidentul asta.

De la anu va intra in vigoare legea asta.

Deja la Itelieni se practica aceasta lege.

Mie mi se pare foarte logic, ca tinerii nostalgici incepatori sa nu urce din prima in bolizi de sute de cai putere, primadata sa invete sa circule cu masini mici si pe urma....

Daca ar fi dupa mine nu as permite deloc sa conduca masini cu motoare mai mari de 1,4 pana ce nu implinesc varsta de 30 de ani!!!

Asa sigur nu ar fi atatea victime.

 

Poţi face accident grav şi cu un Matiz.

 

Există o lege similară la motociclete, ĂŽnsă nu o respectă nimeni sau aproape nimeni.

 

Poate că accidentul nu a avut loc din cauza BMW-ului, poate că şoferul de Logan a greşit.

 

Ce treabă are vârsta de 30 ani cu maturitatea?

La 30 de ani devii inteligent deşi ĂŽnainte ai fost prost?

 

Nu cunoşti oameni de 30 de ani care n-au pic de maturitate? Eu da.

 

Ceea ce trebuie să se schimbe de fapt este modul ĂŽn care se ia permisul, ĂŽnsă ĂŽn mod evident va rămâne tot aşa multă vreme, corupţia fiind problema.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

In orice caz eu sunt de parere ca dupa ce introduc legea asta si la noi multi vor invata sa conduca mai bine, nu dintr-o data jap in bolid!

Sa invete respect si disciplina in trafic.

Discutam cu cineva de pe forumul Audi ca are un audi din 94, motor de 2000 benzina, este un pustean de 20 de ani, cica nimeni nu ii sta in fata,

asta cum comentati?

Eu zic ca intr-o buna zi isi va gasi sfarsitul pe drumurile unde circula, numa sa nu omoare pe altii.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Fata care a ucis patru pacienÞi dintr-o ambulanÞã susÞine cã a fost ºicanatã În trafic

Soacra fetei care a intrat cu maºina Într-o ambulanÞã, pe o stradã În Bucureºti, ºi a ucis patru oameni, susÞine cã nu ºoferiÞa este vinovatã, ci alÞi tineri care au ºicanat-o.

 

Totodatã, Viorica Bratu a Þinut sã dezmintã cã tânãra ar fi vreo beizadea, ºi cã, dimpotrivã, provine dintr-o familie foarte modestã de pe lângã Bucureºti, potrivit adevarul.ro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.