Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

probleme nerezolvata , relanti subturat.


ak_47

Recommended Posts

Am luat la rand , debitmetru , si regulator relanti de la un prieten. Clapeta de acceleratie e ok , senzor clapeta acceleratie nou .

 

 

 

Simptomele sunt urmatoarele , porneste la rece la 800 de ture, merge ok o juma de ora (ralanti la 650rpm)

Sting farurile si turatia scade la 500 ture.

Pornesc motorul cald iar cu farurile aprinse , sta la 500 de ture.

Merg 5 minute , sta la 650 rpm.

O problema in plus care ar putea fi legata de asta , este ca coboara cam greu in ture. Nu poti schimba treptele una dupa alta , tre sa astepti o secunda 2.

 

Ce naibah sa mai verific ?

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

La diagnoza iese ceva?

 

 

care diagnoza ca nu se conecteaza niciunul pe DME la astea vechi, peste 2 sapt imi aduce cineva o interfata compatibila cu asta.

IS curios ce interfata iti aduce ca eu din cate stiu pe E34 nu merge decat EDIC sau ADS.

Sa ne scrii si noua cand ti-o aduce de care este.

Link to comment
Share on other sites

zic si io...ia vezi releele de la faza scurta si lunga.

 

la mine sunt portocalii...

 

in legatura cu schimbatul treptelor la mine a fost buba volanta cu masa dubla.asta se intampla imediat dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj.trebuia sa astept 1 sec sau 2.

 

daca mergi cu masina aia cum ai mers atunci e prea buna la cat o abuzezi.

Link to comment
Share on other sites

La diagnoza iese ceva?

 

 

care diagnoza ca nu se conecteaza niciunul pe DME la astea vechi, peste 2 sapt imi aduce cineva o interfata compatibila cu asta.

IS curios ce interfata iti aduce ca eu din cate stiu pe E34 nu merge decat EDIC sau ADS.

Sa ne scrii si noua cand ti-o aduce de care este.

 

 

BMW inpa cu ADS(ca sa citeasca inclusiv DME-urile bmw-urilor vechi) care o sa mearga pe serial nativ . Costa 370 ron

 

masina este cea din semnatura?530 v8 e34?

da

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

zic si io...ia vezi releele de la faza scurta si lunga.

 

la mine sunt portocalii...

 

in legatura cu schimbatul treptelor la mine a fost buba volanta cu masa dubla.asta se intampla imediat dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj.trebuia sa astept 1 sec sau 2.

 

daca mergi cu masina aia cum ai mers atunci e prea buna la cat o abuzezi.

 

 

De obicei nu trec de 3500 rpm , o abuzez doar cand vreau sa fac o demonstratie :twoup:

Coboara cam greu in turatie de un an sau mai mult .Poate ca de un an mi-am dat eu seama . Nimeni nu i-a dat de cap

Tin la ea. Ambreiajul are 40.000 km .

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Relanti-ul subturat cu siguranta ca e din altceva

dar am gasit o posibila cauza pt coboratul greu in ture. Clutch switch-ul , de sub ambreiaj nu e montat de cand am umblat la pompa de sub pedala.

Deci el sta pe circuit deschis , si nu stie cand apesi ambreiajul .

Deci merg cu ea , antaia 3000 rpm calc ambreiajul sta o secunda la 3000 rpm si pe urma coboara usor.

Am verificat si consumul instant si se pare ca chiar si dupa ce iau piciorul de pe acceleratie inca ii mai da combustibil.

Dupa ce montez switch-ul de la pedala de ambreiaj va anunt.

Ma cam chinui si nu reusesc.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.