Jump to content

bmw e46 330d/330cd vs 325i/325ci


B-490-RZV

Recommended Posts

Am mers recent cu un bmw 330cd ca pasager si am ramas placut impresionat de cuplul nesimtit de mare al masinii (vreo 500nm, masina resoftata)..desi sunt un fan al motoarelor pe benzina, ma gandesc serios sa schimb masina actuala, 325ci, cu un 330d/330cd. Ar merita sa fac un astfel de schimb? Fac aproximativ 10-12.000 km anual, stilul de mers este normal, pe alocuri sportiv. La ce probleme/costuri suplimentare ar trebui sa ma astept la un 330d/cd fata de 325ci? Per total..merita sau nu? :twoup:
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Merita.....un 330i/ci.

 

m-am gandit si la varianta asta, dar diferenta intre 325i/330i nu este atat de mare ca putere, cel putin mie asa mi s-a parut dupa ce am condus ambele variante..singurul motiv pentru care m-ar tenta un 330d/cd este cuplul foarte mare oferit, 410nm fata de 245 la 325i si de la o turatie muuuuult mai mica..

Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand la impozitul anual: 330d-2200ron vs. 325i-900ron.

2 la mana motor mai mare, mai complicat,componente mai multe la 330d,cuplu mare(atentie la ambreiaj),etc.. deci automat sanse mai mari sa se strice ceva+costuri mai mari ale pieselor cat si de intretinere.

3 la mana cam greu sa gasesti un 330d SH in care sa nu fii nevoit sa bagi bani,in general dieselurile au km mai multi iar la noi in tara romanii nu prea baga bani in masini scump de intretinut,cand incep sa pice le vand.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

3 la mana cam greu sa gasesti un 330d SH in care sa nu fii nevoit sa bagi bani,in general dieselurile au km mai multi iar la noi in tara romanii nu prea baga bani in masini scump de intretinut,cand incep sa pice le vand.

PĂŁrerea mea: FALS!

de ce?

pãi eu dacã vând o maºinã cu probleme de unde ºtiu cã nu dau de alte cu probleme ºi mai grave? Aºa o ºtiu de bunã de rea! Deci nu cred cã Þie dacã Þi se stricã ceva la maºinã o dai la schimb cu un posibil cazan. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cred ca ai condus un 330 i obosit si/sau terminat. 330 i nu are NICI O TREABA cu 330 D/CD. Este o diferenta mare si fata de 325 I si fata de 330 D fiind mult mai nervos ca ambele!

Mie ca si sofer de 325 de 3 ani si fost sofer de 320 i, 330i mi s-a parut RACHETA...

 

cred ca erai tu prea entuziasmat cand ai condus 330i :twoup: ..exista o diferenta sesizabila intradevar intre 330i si 325i, dar nu atat de mare incat 330i sa para RACHETA pe langa 325i..arunca o privire aici: http://www.zeperfs.com/en/match2370-1073-504.htm

Link to comment
Share on other sites

cred ca ai condus un 330 i obosit si/sau terminat. 330 i nu are NICI O TREABA cu 330 D/CD. Este o diferenta mare si fata de 325 I si fata de 330 D fiind mult mai nervos ca ambele!

Mie ca si sofer de 325 de 3 ani si fost sofer de 320 i, 330i mi s-a parut RACHETA...

 

cred ca erai tu prea entuziasmat cand ai condus 330i :twoup: ..exista o diferenta sesizabila intradevar intre 330i si 325i, dar nu atat de mare incat 330i sa para RACHETA pe langa 325i..arunca o privire aici: http://www.zeperfs.com/en/match2370-1073-504.htm

 

Site-ul ala cat si datele de pe hartie sunt egale cu ZERO!

Diferenta dintre un 330i E46 si un 325i E46 este foarte mare!

 

 

Ca sa-ti mai faci asa o idee:

325i E46 0-200 in aprox 33s

330i E46 0-200 in aprox 24s

 

Cand 325-ul abia ajunge la 170km/h 330-ul are deja 200km/h

 

Reprize 100-200 325i in aprox 23s 330i in aprox 17s

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

325ci vs 330ci........http://www.zeperfs.com/en/duel2370-504.htm

 

merita 100% si iti spun asta din propria experienta.. eu am avut 330cd si chiar este o masina marfa.. nu mai zic de consumul la mers linistit :twoup: cam cat un 320d :)

 

de curiozitate.. ce nr are 330cd cu care "ai fost dat" sa zic asa..

 

b 08 sus...coupe facelift negru..e si pe autovit masina la vanzare.

Link to comment
Share on other sites

325ci vs 330ci........http://www.zeperfs.com/en/duel2370-504.htm

 

merita 100% si iti spun asta din propria experienta.. eu am avut 330cd si chiar este o masina marfa.. nu mai zic de consumul la mers linistit :) cam cat un 320d :)

 

de curiozitate.. ce nr are 330cd cu care "ai fost dat" sa zic asa..

 

b 08 sus...coupe facelift negru..e si pe autovit masina la vanzare.

 

:twoup: aia a fost masina mea.. si acum "plang" dupa ea...

Link to comment
Share on other sites

330ci vs 330cd ....http://www.zeperfs.com/en/duel504-1073.htm

lucrurile sunt clare cu masinile stock..330ci castiga..dar dupa resoftarea ambelor masini situatia se schimba..

 

325ci vs 330ci........http://www.zeperfs.com/en/duel2370-504.htm

 

merita 100% si iti spun asta din propria experienta.. eu am avut 330cd si chiar este o masina marfa.. nu mai zic de consumul la mers linistit :) cam cat un 320d :)

 

de curiozitate.. ce nr are 330cd cu care "ai fost dat" sa zic asa..

 

b 08 sus...coupe facelift negru..e si pe autovit masina la vanzare.

 

:twoup: aia a fost masina mea.. si acum "plang" dupa ea...

 

imi poti da mai multe detalii pe pm? sa nu fim off-topic..cat de mult poti scrie tu:)..eventual lasa un id de mes si vb acolo..

Link to comment
Share on other sites

Ce-i asa "super fain" la masina asta? :)

 

modelu e foarte frumos. nu neaparat masina asta, e cam tiganita

 

Am mers recent cu un bmw 330cd ca pasager si am ramas placut impresionat de cuplul nesimtit de mare al masinii (vreo 500nm, masina resoftata)..desi sunt un fan al motoarelor pe benzina, ma gandesc serios sa schimb masina actuala, 325ci, cu un 330d/330cd. Ar merita sa fac un astfel de schimb? Fac aproximativ 10-12.000 km anual, stilul de mers este normal, pe alocuri sportiv. La ce probleme/costuri suplimentare ar trebui sa ma astept la un 330d/cd fata de 325ci? Per total..merita sau nu? :twoup:

 

 

eu zic sa stai linistit in banca ta, n-as schimba un 325i pe un 330d in nici o zi.

 

da are cuplul ala de care toti sunt impresionati dar vine la pachet cu multe "probleme"

Link to comment
Share on other sites

Mergi pe 330cd , eu am avut una d-asta si nu cred ca mai imi doream altceva.

 

Cat a fost in posesia mea singurele defecte au fost chederele de la usa si rulmentii pe spate.In rest nimic.

 

In fond si la urma urmei conteaza cum te simti tu in ea nu e un criteriu benzina sau dizel.

 

Una poate fi mai obosita decat cealalta si automat o pune intr-o pozitie mai nasoala chiar daca e mai puternica.

 

Mergi pe varianta care este cea mai bine intretinuta si care a fost la unu care avea cu ce sa o repare .

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat masina lui Stefan_e46 si este o masina extraordinara.

Daca mergi cu ea zi de zi trebuie sa mai schimbi pe la articulatii (cel putin eu asa am facut si am mai schimbat una alta).

Spre exemplu, o revizie cu schimb ulei si antigel si toate filtrele ma costa 800 RON fara manopera si folosesc doar consumabile de la un user de pe forum.

Nu stiu cat ar fi la benzina dar mi se pare ok.

Nu pot spune ca e o masina care necesita foarte multi bani dar asta pentru ca a fost in stare buna de functionare.

Fiind diesel pot aparea probleme costisitoare daca masina nu e intretinuta cum trebuie dar daca ai grija de ea iti da anumite senzatii.

Pe langa asta am impresia ca suspensia este mai dura decat la 330i si franele mai mari dar nu sunt 100% sigur.

Edited by ntdone
Link to comment
Share on other sites

Pe langa asta am impresia ca suspensia este mai dura decat la 330i si franele mai mari dar nu sunt 100% sigur.

franele sunt aceleasi!! ... si suspensia daca vb despre sport vs sport

 

revizia la un 330i costa ~550 ron tot de la acelasi user (dan)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Pe langa asta am impresia ca suspensia este mai dura decat la 330i si franele mai mari dar nu sunt 100% sigur.

franele sunt aceleasi!! ... si suspensia daca vb despre sport vs sport

 

revizia la un 330i costa ~550 ron tot de la acelasi user (dan)

 

 

nu cred ca este vreo diferenta de bani cand e vb de ulei + filtre + anitgel ca doar aceleasi cantitati intra in ambele, nu?

nu e uleiul pentru diesel mai scump ca cel pt benzina defapt este acelasi ulei si in aceeasi cantitate

Link to comment
Share on other sites

Fiind diesel pot aparea probleme costisitoare daca masina nu e intretinuta cum trebuie dar daca ai grija de ea iti da anumite senzatii.

 

Asta cu intretinerea masinii e variabila . Depinde si ce rulaj faci cu ea si modul de exploatare . La stefan nu era masina de zi cu zi si asta s-a simtit probabil , ramane sa o folosesti tu la maxim sa vedem ce mai declari peste 1 an .

Daca tot platesti taxe mari la un 330 , as alege i oricand . dar eu am fost f mmultumit de 325 e90 ca performante . probabil varianta manuala e cea de preferat pt un consum ceva mai bun , aprox 14

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.