Jump to content

bmw e46 330d/330cd vs 325i/325ci


B-490-RZV

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu merita sa treci de la 325i la 330i/d,asta daca nu vb de nfl vs fl,in rest nu merita,iti cunosti masina stii cum merge,etc.

 

intr-adevar un 330d resoftat pare o mica racheta pe langa 325i dar nu merita.

 

Nu as face schimbul decat cu o masina in mintile ei, nu caut motorul 3.0i si atat. Varianta 330d am exclus-o si eu din ecuatie, merg prea putin incat sa merite..alte variante care mi-ar conveni: ford focus st, leon cupra..si mai sunt cateva :twoup:

Link to comment
Share on other sites

d vs i all over again...

Sincer la 10.000/an, aproape exclusiv in bucuresti nu inteleg la ce sunt asa buni 200CP+.

Eu, unu, chiar sper sa-mi iau si o masinuta mai mica pentru ca imi pare rau sa tot fac drumuri scurte si aglomerate cu asta.

Nu prea inteleg ceva in topicurile astea: de ce intoteauna se spune ca e doar o senzatie aceleratia supra=alimentatelor (in cazul de fata - diesel).

Adaptand problema la sezon: poti sa tragi un copil cu sania in asa fel incat sa-l dai pe spate mai multe secunde consecutiv, dar de fapt viteza sa ramana mica?

Poti sa-l tragi acelasi nr de secunde fara sa simta acceleratie si sa ajunga la viteza mai mare in acelasi interval de timp?

Acceleratia e o forta si se si simte!

De exemplu nu poti sa virezi cu aceeasi viteza si grad de curbura si sa simti diferit forta centrifuga, indiferent ca esti in masina sau tren.

Nu ma refer la senzatia per ansamblu care poate amplifica putin senzatia data exclusiv de forta centrifuga.

Nr de secunde pana la suta e relativ pentru ca nici o masina cu motor termic si cutie de viteze clasica nu are o acceleratie constanta.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca toti cei care folosesc termeni tehnici de genul 'smuceala' au mers in majoritate cu benzinare, si nu stiu sa conduca un diesel cu cutie manuala. In plus, in cazul cutiei automate, nu se mai aplica - ca acolo schimbarile de viteza sunt relativ imperceptibile. Am mai spus si pe alte topicuri, pentru mine combinatia ideala e diesel cu peste 200cp si cutie automata. E drept, n-am mers cu e46 330d, dar banuiesc ca se comporta ca un e90 in linii mari.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca toti cei care folosesc termeni tehnici de genul 'smuceala' au mers in majoritate cu benzinare, si nu stiu sa conduca un diesel cu cutie manuala. In plus, in cazul cutiei automate, nu se mai aplica - ca acolo schimbarile de viteza sunt relativ imperceptibile. Am mai spus si pe alte topicuri, pentru mine combinatia ideala e diesel cu peste 200cp si cutie automata. E drept, n-am mers cu e46 330d, dar banuiesc ca se comporta ca un e90 in linii mari.

 

nu am mers numai cu benzinare la ora actuala am un passat 2.0 tdi 140cp cu care merg mai mult si un 318e46 2000 benzina 143 de cai si daca fac liniute intre ele cu un prieten tot timpu face bmw-u,am dat mai multe o data si ne-am si schimbat intre noi.

 

prietenu meu inainte sa facem liniute a mers cu passatu si a zis ba ce te baga in scaun uite ce trage,crek face bmw-u,si dupa ce am dat cateva liniute n-am mai zis nimic,deci doar ai impresia ca te smuceste ca de fapt nu inainteaza cine stie ce mai mult simti forta in diesel.Am fost fan diesel am avut numai dieseluri inainte....passat,320d,330d ma certam cu unii care imi ziceau ca e mai bun benzinaru,pana cand am inceput sa ma dau la linii cu ele si am vazut ca de fapt is praff (exceptie 330d),si incercam sa ma dau sa fie cat mai echilibrat cai cu cai,si degeaba benzinaru in fata.urmatoarea masina a fost 325i super masina manca ca proasta da se si duce,acum am 318i FL 325 manca prea mult si eu circul mai mult in oras

 

Ii inteleg pe unii de ce aleg de ex un 325i sau 330i,consuma ele mai mult da stau in fata + sunetul motorului

La diesel auzi numa glang galang glang glang,astea nu is motoare de forja mai ales 320d 318d,astea is pt consum,nu au nici o treaba cu performanta,doar ca te baga in scaun de la 2000 la 3500 de ture dupa aia incep sa se plafoneze,tre sa schimbi treapta...........nasol

Link to comment
Share on other sites

acum am 318i FL 325 manca prea mult si eu circul mai mult in oras

 

Pai cum ramane cu :

 

consuma ele mai mult da stau in fata + sunetul motorului

Apropo 318i 143CP nu sta in fata 320d 150CP nici macar e90 318i

 

La diesel auzi numa glang galang glang glang,astea nu is motoare de forja mai ales 320d 318d,astea is pt consum,nu au nici o treaba cu performanta,doar ca te baga in scaun de la 2000 la 3500 de ture dupa aia incep sa se plafoneze,tre sa schimbi treapta...........nasol

 

Asa crezi tu, sau mai bine spus: E VALABIL LA VAG, la BMW trece de 4300 iar cei cu motoare mai noi zic de aproape 5000.

In plus 320d e90 2010 este putin PESTE 330d e46 184CP si nu foarte in urma fata de 330d 204CP Asta referitor la faptul ca 320d e "cah"

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

am facut linii si cu 320d stai linistit de pe loc il fac e mai greu si in plus pierde cu 1 ca e scurta la orice diesel,din mers nu m-am dat sa vad dar tre sa vad,o sa ma dau de la 50km/h sa fim amandoi cu 2 si ii dam gaz sa vedem

 

pai normal ca e mai bun 320d e90 decat 330d 184cp,ca e mai nou alta tehnologie,ala de 184 e bun si ala nu zic..e facut o data cu bunica a aparut pe e39 daca nu ma insel acu 15 ani :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ii inteleg pe unii de ce aleg de ex un 325i sau 330i,consuma ele mai mult da stau in fata + sunetul motorului

La diesel auzi numa glang galang glang glang,astea nu is motoare de forja mai ales 320d 318d,astea is pt consum,nu au nici o treaba cu performanta,doar ca te baga in scaun de la 2000 la 3500 de ture dupa aia incep sa se plafoneze,tre sa schimbi treapta...........nasol

 

Sunt de acord, daca vrei sa 'forjezi' masina, atunci un 330i sau si mai bine 335i sunt mai bune. Dar daca nu vrei, eu raman fan diesel. Si apropos de sunetul motorului, impresia mea (subiectiva fireste) e ca la viteze de autostrada dieselul de 3l se aude mai putin decat benzina. In rest, cum 'suna' motorul are mai putina importanta..

Link to comment
Share on other sites

In contextul actual este total inutil sa platesti consumu taxele si impozitele unui motor de 3.0 fara supraalimentare.

 

Daca vorbim de 335i va merita pentru ca sunt justificate raportul performante/chestuieli.

 

Deci in sine ma astept ca din aceeasi cilindree sa beneficiez de maximum de performante posibile.

 

In cazu de fata motoru de 3.0 d 204 cp 410 Nm este arhisuficient si nu cu mult sub omologul sau pe benzina.

 

Diferentele se afla la ordinul zecimilor , pe un drum montan fiind rasturnate in detrimentul benzinarei.

 

Eu asa vad lucrurile. si asta pentru ca am detinut 330cd o masina extrem de potenta si economicoasa.

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat masina lui Stefan_e46 si este o masina extraordinara.

Daca mergi cu ea zi de zi trebuie sa mai schimbi pe la articulatii (cel putin eu asa am facut si am mai schimbat una alta).

Spre exemplu, o revizie cu schimb ulei si antigel si toate filtrele ma costa 800 RON fara manopera si folosesc doar consumabile de la un user de pe forum.

Nu stiu cat ar fi la benzina dar mi se pare ok.

Nu pot spune ca e o masina care necesita foarte multi bani dar asta pentru ca a fost in stare buna de functionare.

Fiind diesel pot aparea probleme costisitoare daca masina nu e intretinuta cum trebuie dar daca ai grija de ea iti da anumite senzatii.

Pe langa asta am impresia ca suspensia este mai dura decat la 330i si franele mai mari dar nu sunt 100% sigur.

 

la benzina dai intre 400-500 ron pe revizie.

suspensia mai dura si franele mai mari sunt pt ca masina este mai grea.este un mod de a compensa....dar asta inseamna costuri mai mari in caz de schimbare (discuri frana ... suspensie..).

Link to comment
Share on other sites

In contextul actual este total inutil sa platesti consumu taxele si impozitele unui motor de 3.0 fara supraalimentare.

Daca vorbim de 335i va merita pentru ca sunt justificate raportul performante/chestuieli.

Deci in sine ma astept ca din aceeasi cilindree sa beneficiez de maximum de performante posibile.

 

Vezi ca 330i de pe E90/92 motorul N53B30 de 272cp este cu mult,mult mai reusit,mai avansat si mai fiabil decat N54B30 (335i) care de fapt este derivat din fostul M54(330i E46) cu bloc de fonta si supraalimentat cu 2 turbine.N54 are o gramada de probleme.Asa ca nu intotdeauna e bine sa vrei mai mult.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

am facut linii si cu 320d stai linistit de pe loc il fac e mai greu si in plus pierde cu 1 ca e scurta la orice diesel,din mers nu m-am dat sa vad dar tre sa vad,o sa ma dau de la 50km/h sa fim amandoi cu 2 si ii dam gaz sa vedem

 

Vad ca stacheta se coboara din ce in ce mai mult, pana acum ma certam cu 320i dar acum si 318i...

M-am mai contrazis cu un coleg cu 320i dar cand a venit vorba sa testam in realitate a zis ca eu trisez ca am chip...

 

@thx-1 sunt sigur ca e mult mai avansat (in sfarsit injectie directa!) si ca e mai performant dar fiabilitatea se confirma in timp.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca 330i de pe E90/92 motorul N53B30 de 272cp este cu mult,mult mai reusit,mai avansat si mai fiabil decat N54B30 (335i) care de fapt este derivat din fostul M54(330i E46) cu bloc de fonta si supraalimentat cu 2 turbine.N54 are o gramada de probleme.Asa ca nu intotdeauna e bine sa vrei mai mult.

adica vrei sa spui ca n54 are bloc de fonta??? ca M54 sigur nu are.

Link to comment
Share on other sites

la otto, pana nu demult injectia se facea pe galerie (asta e indirecta), acum se face direct in camera de ardere, ca la diesel.

Avantajele sunt foarte multe: in primul rand raportul de compresie poate fi marit, presiunea de injectie e foarte mare = pulverizare muult mai fina, de aici eficeinta mult mai buna, riscul detonatiilor eliminat complet, etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.