Jump to content

bmw e46 330d/330cd vs 325i/325ci


B-490-RZV

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca tot e vorba de cheltuieli si nu de senzatii, ceea ce economisesti intr un filtru sau alte consumabile de de benzinar vs diesel o sa bagi inzecit in benzina.....sau mai mult

 

Omu' a specificat ca nu face mai mult de 10-12mii km/an deci nu vad rostul diesel-ului.

Strict in oras 330d consuma 13-14% iar 330i 16-17%.

La 10mii de km ar iesi o diferenta de 15mil/an(1mil250de mii/luna) in plus la benzina.

Insa la la "i" stai mai fara griji fata de "d".

Link to comment
Share on other sites

Merita.....un 330i/ci.

...cine zice ? eu am dat 330Ci-231 cp stock pe 330D-220 cp remap si nu-mi pare rau deloc ,pana la 200km/h mi se pare mai tare D-ul ,cuplu de aproape 500 fata de coupe unde cuplul de 300Nm...de la 200km/h in sus 330Ci face legea categoric de tot...dar unde ,si de cate ori poti merge cu 240-250 la ora ? sa nu vorbim de consum,care la 330ci steptronic era cu cel putin 4 litri mai mare decat la 330 diesel manual

Link to comment
Share on other sites

da ai zis bine numai ca dieselu nu iti da aceleasi senzatii ca benzinaru,benzinaru cere ture si sunetul ala frumos care il scoate e extraordinar

eu nu as da 330i pe 330d niciodata

e drept ca nu merita diferenta aia de consum pt ca consuma mai mult pt o diferenta mica de putere,dar sa nu uitam ca si la diesel daca pica ceva te-a luat dracu

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca dieselul da senzatii mai tari datorita cuplului imens...la sunet si eu merg pe benzinar.

 

 

da doar senzatia ca de fapt benzinaru se duce pe langa diesel te fura senzatia ca te baga in scaun,exact cum zicea alexxx intr-un topic "unii confunda smuceala cu performanta"

Link to comment
Share on other sites

e drept ca nu merita diferenta aia de consum pt ca consuma mai mult pt o diferenta mica de putere,dar sa nu uitam ca si la diesel daca pica ceva te-a luat dracu

eu fac circa 60.000 de km pe an cu masina...economisesc in jur de 120.000.000 de lei vechi,aproape 3000 de euro anual economie la consum :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cand am intrebat daca merita 330cd fata de 325ci m-am referit in principal la partea de performante/comportament rutier/fiabilitate..restul cheltuielilor de intretinere imi sunt cunoscute, impozitul la fel, iar problema cu "daca pica ceva" tine si de noroc cateodata :twoup: . Oricum daca as face trecerea la 330d/cd as alege o masina cu maxim 100.000km si foarte bine intretinuta. Merg cu masina aproape exclusiv in Bucuresti/Ilfov, maxim 1000km pe luna, prin urmare diferenta de consum este foarte putin semnificativa (15/16 fata de 12/13.....=> 30l/luna, aproximativ 150ron)..Ma atrage motorul de 3.0l diesel datorita cuplului foarte mare obtinut in urma unei resoftari..500nm pt o masina de 1,6tone. Desi sunetul de 3.0l benzina este foarte placut nu sunt foarte incantat de acest aspect, fiind mult mai incantat de cuplul nesimtit de mare oferit de la 1500rpm de motorul diesel. Argumentele pro/contra sunt multiple, dar partea de consum, impozit, cheltuieli de intretinere (in limita bunului-simt) nu le iau in calcul pentru ca diferentele nu sunt atat de mari. Impozitul mai mare se recupereaza datorita consumului mai mic, iar diferenta de pret la o revizie normala intre diesel si benzina este suportabila :) .. Edited by razvanflorin90
Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseaza cuplul mare prezent de jos si 320cd are 330Nm stock (400 resoftat) si e mult mai mare fata de 325i.Deja 330d are un cuplu nesimtit de mare :twoup:

 

320cd stock e decent, resoftat e un pic cam fortat..nu am mers cu nici un 320d/cd resoftat, ar fi o experienta interesanta..insa nu am luat in calcul varianta 320d, mi se pare ca nu e 100% demn de emblema aia alb-albastra de pe capota. am ales bmw pt tractiunea spate si pt motorul l6, in ordinea asta. daca as fi vrut un 2.0d as fi luat un ford focus/mondeo.

Link to comment
Share on other sites

Mah, acum sa n-o dam in diverse. Intr-adevar, in ceea ce priveste 320d e foarte usor sa confunzi smuceala cu performanta, dar asta nu se aplica la 330d - care e un motor fenomenal oricum l-ai privi. Si eu as alege 30i fata de 30d, dar ambele sunt ce trebuie.
Link to comment
Share on other sites

e drept ca nu merita diferenta aia de consum pt ca consuma mai mult pt o diferenta mica de putere,dar sa nu uitam ca si la diesel daca pica ceva te-a luat dracu

eu fac circa 60.000 de km pe an cu masina...economisesc in jur de 120.000.000 de lei vechi,aproape 3000 de euro anual economie la consum :twoup:

pai ce... in 60k km numai carburant intra in masina???

 

 

PS: la dizal intra ulei mai mult, nu stiu cat dar la banzina intra 6,5L, apoi parca filtrul de motorina e mai scump ca la benzina (!?) si se schimba si mia des (parca), parca si filtru de aer e mai scump la dizal (are forma aia ciudata ovala)

Link to comment
Share on other sites

Am cutie automata eu dar nu cred ca doar cutia are cu 150 de kg mai mult. Din cate stiu eu varianta diesel este cam cu 150 de kg mai grea decat varianta pe benzina (3.0 comparat cu 3.0). Nu stiu de ce la berlina tie iti spune ca ai 1505 kg pe 3.0d si nici nu stiu ce greutate ar trebui sa aiba masina ta. Eu am mai spus ca am vazut in nu stiu ce review (film online) pentru 330cd FL si aia ziceau ca varianta diesel are suspensia mai dura (deci este alta decat la varianta pe benzina) si ca si franele sunt mai mari tocmai pentru ca masina este mai grea...... Acolo comparau 3.0cd si 3.0ci.
Link to comment
Share on other sites

motorul 3.0d este mai greu decat motorul 3.0i acesta din urma avand blocul din alu de aici rezulta ca varianta 3.0d este mai grea decat varianta 3.0i

 

in manualul de utilizare de la masina mea arata ca 330i are 1505g iar 330d 1595kg ambele variante manuala, per automat 1540(i)/1610(d)

 

la suspensii nu bag mana in foc dar la frane garantez ca sunt aceleasi 330i/330d

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

motorul 3.0d este mai greu decat motorul 3.0i acesta din urma avand blocul din alu de aici rezulta ca varianta 3.0d este mai grea decat varianta 3.0i

 

in manualul de utilizare de la masina mea arata ca 330i are 1505g iar 330d 1595kg ambele variante manuala, per automat 1540(i)/1610(d)

 

la suspensii nu bag mana in foc dar la frane garantez ca sunt aceleasi 330i/330d

la 330 D-ul meu scrie in cartea masinii ca are 1505 kg,nu stiu cum coupeul lui colegu 'are cu 150 de kg mai mult :twoup:

franele sunt la fel de mari la toate e46 cu motoare de 3000 cmc indiferent ca sunt diesel sau benzina,coupeuri sedanuri sau touringuri.Chiar si la m3-uri pana in 2005 discurile fata sunt la fel(325 mm) cu cele de pe 330i si 330d,spre deosebire de cele spate care sunt mai mari cu 8 mm decat la 330i-330d (328mm )

asta din cate am studiat eu pe realoem :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.