Jump to content

DIY: Inlocuire Placute, Discuri, Senzor Frane Fata


deathrow

Recommended Posts

man esti nebun?

de unde ai scos 11 mil..? :blink:

poate cu tot cu discuri... :)

232270[/snapback]

Placute de frana fata,spate+senzori+manopera=11 milioane.Nenea ala de la bmw nu pomenea nimic de discuri.Au zis ca placutele sunt originale de bmw si probabil de asta sunt atat.Si mie mi se pare enorm!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mi s-a aprins si mie in bord beculetul de la placutele de frana.Ce placute de frana imi recomandati pt e46?am inteles ca alea originale sunt 11 mil,si parca nu as da atat.mersi

232268[/snapback]

Ai inebunit 120 setul plus senzor 45 plus manopera daca nu e gratuita de la service :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...........am observat ca te pricepi.....ajuta-ma shi pe mine la un e 36...pe spate am tamburi shi nu pot sa i scot sa schimb franele...tamburii sunt uzati si cred ca la ultima schimbare nu au luat marginea ce se formeeaza de la uzura ....acu e cam 2 mm cu mi dau reglajul inapoi....am incercat sa slabesc frana de mana dar fara rezultat......de 2 zile ma chinui
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Eu am achizitionat un E46 din 2003 cu martorul de placute de pe bord aprins. Am fost la service (ce-i drept nu la Bmw) si mi-au spus ca nu trebuie schimbate decat placutele fata. Masina are 88k si nu am carte service la ea asa ca nu stiu ce si cum a fost schimbat. Ce ziceti, cum e mai bine, sa ma iau dupa mecanicul ala sau sa schimb tot(placute fata-spate, discuri si saboti frana de mana)?

P.S. Tind sa cred ca km sunt reali :blink:

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce s-a aprins martorul in bord, e clar ca trebuie schimbate placutele + senzorii. Frana de mana nu tine sau de ce vrei sa schimbi sabotii ? Iar in legatura cu discurile de frana, nu cred ca e nevoie... doar daca nu sunt uzate excesiv (santuri laterale, uzura neuniforma etc).
Link to comment
Share on other sites

Eu am achizitionat un E46 din 2003 cu martorul de placute de pe bord aprins. Am fost la service (ce-i drept nu la Bmw) si mi-au spus ca nu trebuie schimbate decat placutele fata. Masina are 88k si nu am carte service la ea asa ca nu stiu ce si cum a fost schimbat. Ce ziceti, cum e mai bine, sa ma iau dupa mecanicul ala sau sa schimb tot(placute fata-spate, discuri si saboti frana de mana)?

P.S. Tind sa cred ca km sunt reali :)

296674[/snapback]

 

 

Schimba doar pe fata, ce sens are sa schimbi si pe spate daca sunt bune placutele? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

salut si eu mi-am schimbat discurile si placutzele pe fatza (luna viitoare schimb si pe spate)

initial am vrut sa le schimb eu dar pana la urma m-am dus la service.

discurile ate(195 ron/buc) placutele ate(190 ron/set) si senzor lucas(40 ron)

piesele le-am luat de la tracom din constanta(un magazin super ok) iar de montat le-am montat tot la ei la service 120 ron manopera

per total sunt multumit omu s-a miscat repede si a lucrat frumos, totusi mi s-a parut un pic cam scumpa manopera .... voi ce ziceti ???

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

am si eu o intrebare. vreau sa schimb discurile si placutele la un 320d E90, mi-au venit piesele printre care am comandat si pasta pt placute.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...g=05&hl=102

13 BRAKE PAD PASTE 5,5ML 1 81229407103 $2.50

 

intrebarea mea este daca aceasta pasta se pune exact ca in pozele pe care le atasez?

post-11868-1225909332_thumb.jpg post-11868-1225909347_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...
Thanks, foarte utila postarea, maine ma duc si eu la garajul unui amic si-mi fac de lucru dupq-masa, trebe sa-mi iau si un senzor ca e aprins de peste 1 an la mine dar am tot fortzat nota... sper sa nu fie cel de pe spate :hmm:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 years later...

Salutare !

Azi am schimbat saboții , discul și plĂŁcuțele la roata stângĂŁ-spate (urmeazĂŁ și cea din dreapta) la un BMW E46 318I din 1999 și am dat si câteva ture scurte cu masina dupĂŁ acest schimb . S-a incĂŁlzit destul de rĂŁu discul , chiar și janta . Care ar putea fi cauza ?

Mentionez cĂŁ discul vechi a ieșit cam greu . A trebuit sĂŁ il lovesc destul de tare cu ciocanul (nu exagerat de tare) deoarece interiorul a fost total acoperit cu ruginĂŁ . Chiar și butucul era acoperit cu ruginĂŁ .Pe acesta din urmĂŁ l-am curĂŁțat inainte sĂŁ montez noul disc .

ExistĂŁ posibilitatea sĂŁ se fi ovalizat butucul de la loviturile de ciocan pe disc și din cauza aceasta sĂŁ frece plĂŁcuțele mai puternic pe noul disc ? Eu știu cĂŁ butucul este prea dur sĂŁ se indoaie . Mai degrabĂŁ se sparge.Poate mĂŁ inșel ...

Care ar putea fi cauza incĂŁlzirii excesive a discului . Știu cĂŁ pânĂŁ se ''rodeazĂŁ'' noile piese este normal sĂŁ se incĂŁlzeascĂŁ , dar asa rĂŁu ?

Link to comment
Share on other sites

Discurile, placutele, amortizoarele, flansele, TOATE se schimba doar pe set! Nu stiu cat de tare ai lovit tu cu ciocanul, dar de regula, pui un lemn sau ceva care sa amortizeze forta si sa fie mai lin impactul. Ce disc ai pus? Daca ai pus ATE sau TRW ieftin, e posibil sa fie de proasta calitate.
Link to comment
Share on other sites

Am pus disc și plĂŁcute TEXTAR (sper sa nu se considere cĂŁ fac reclamĂŁ) . Pe set și intenționez sĂŁ le inlocuiesc , dar eram nerĂŁbdĂŁtor sĂŁ vĂŁd cum se comportĂŁ roata cu problema cu noul disc și noile plĂŁcuțe .

Discul vechi nu l-am putut desprinde prin lovituri ușoare , motiv pentru care am lovit puțin mai ferm cu ciocanul .

Nu am obserat șanturi pe noul disc, dar am observat cĂŁ pe un sector de pe disc freacĂŁ puțin mai mult plĂŁcutele , iar in rest abia il atinge . Ca și cum ar fi ovalizat din fabricĂŁ . Mi-a spus cineva cĂŁ este normal sĂŁ se incĂŁlzeascĂŁ pânĂŁ se rodeazĂŁ și ''se formeazĂŁ acea fațĂŁ unde apasĂŁ plĂŁcuțele'' .

Etrierul pare sĂŁ lucreze , are mobilitate ,dar as schimba si pistonul . Partea care apasĂŁ pe placutĂŁ am gasit-o destul de ruginitĂŁtĂŁ . Am curĂŁțat-o , dar mi s-a pĂŁrut ciudat cĂŁ am impins cam greu pistonul inĂŁuntru . Un vĂŁr care are tot E46 mi-a spus cĂŁ l-a impins cu mâna când și-a schimbat plĂŁcutele . Eu am folosit o presĂŁ improvizatĂŁ dintr-o filierĂŁ și un șurub .(neavând una specializatĂŁ)

PânĂŁ sĂŁ decid sĂŁ fac schimbul de discuri și plĂŁcute pe spate , in urmĂŁ cu câteva sĂŁptĂŁmâni , dupĂŁ câteva ture mai cu vitezĂŁ s-a incins foarte tare discul și janta spate-stânga . Pedala se ducea la podea la prima apĂŁsare . Abia la a doua apĂŁsare frâna .

Am lĂŁsat discul și janta sĂŁ se rĂŁceascĂŁ iar problema a dispĂŁrut , dar nu complet . Tot se mai incĂŁlzea puțin , deși functionarea pedalei a intrat in normal. Moment in care am decis sĂŁ fac schimbul de discuri și plĂŁcute pe spate . Acestea fiind destul de uzate . Cel de la roata spate-stânga fiind si foarte ruginit .

Credeam cĂŁ asta va rezolva problema , dar se pare cĂŁ nu .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.