Jump to content

Pareri despre E38 si E65


Catalin BMW

Recommended Posts

Interesant pt ca sunt foarte rare aceste optiuni;pot sa spun ca nu gasesti nici pe modelele noi...mai ales faza cu volanul si cea cu airbagurile pt genunchi.

Da stiu mi-au spus si la BMW centru ca masina e de prin bogati :))). Oricum am visat mult la ea. plus ca in bord aveam 115000km acum am deja 189000km. Masina e superba.

Edited by Denesska
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
fratilor mai lasati-ma cu e38 vostru.acest model e depasit nu se compara cu e65 si sunt sigur ca majoritatea sunt de acord cu mine in afara de posesorii de e38 care isi ridica in slavi masinile.mai degraba e mai frumos un e39fl decat un e38, mi se pare e38 un fel de e36 mai mare deci pare pentru anul 2011 foarte vechi.si referitor ca la e65 intretinerea e scumpa sa stiti ca la toate modele noi de bmw,mercedes,audi intertinerea e scumpa.normal ca la un 38 care se fabrica de 15 ani intertinerea e mult mai ieftina.trebuie sa nu fi normal la cap sa iti doresti un e65 si din cauza la zvonuri sa iti iei un e38.sa nu mi-o luati in nume de rau e38 este o masina frumoasa pentru vremea ei dar nu exista termen de comparatie cu un e65 e ca si cum ai compara o femeie de 50 ani cu una de 25 lol astept opinii la parerea mea
Link to comment
Share on other sites

Mda...iar o gandire cum nu se poate mai proasta...mie imi place foarte mult E38-ul chiar ieri am vazut unul pe strada si mi-a placut foarte mult...sunt masini destul de rare si devin clasice :). In ceea ce priveste comparatii E39 vs E60 m-i se pare mult mai agresiv "vechiul" model si arata mai bine exterior...just my point of view... Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

fratilor mai lasati-ma cu e38 vostru.acest model e depasit nu se compara cu e65 si sunt sigur ca majoritatea sunt de acord cu mine in afara de posesorii de e38 care isi ridica in slavi masinile.mai degraba e mai frumos un e39fl decat un e38, mi se pare e38 un fel de e36 mai mare deci pare pentru anul 2011 foarte vechi.si referitor ca la e65 intretinerea e scumpa sa stiti ca la toate modele noi de bmw,mercedes,audi intertinerea e scumpa.normal ca la un 38 care se fabrica de 15 ani intertinerea e mult mai ieftina.trebuie sa nu fi normal la cap sa iti doresti un e65 si din cauza la zvonuri sa iti iei un e38.sa nu mi-o luati in nume de rau e38 este o masina frumoasa pentru vremea ei dar nu exista termen de comparatie cu un e65 e ca si cum ai compara o femeie de 50 ani cu una de 25 lol astept opinii la parerea mea

 

 

- e38 se numara printre modelele ... la care, pretul de piata a crescut in perioada imediata iesirii din productie;

- nu prea cred ca isi ridica cineva in slavi o masina de generatie veche, ci pur si simplu isi manifesta bucuria ca este fericitul posesor al unui model clasic, elegant, defel opulent, ce inca mai aminteste de ... gangster titrat nu de un cocalar de mall;

- e38 inca mai pastreaza linia clasica, e65 ... e mai futurista. <Trecerea> a fost usor ... <abrupta>;

- e39 s-a fabricat pana in 2004, si tot nu au ajuns cu dotarile unui e 38; sunt clase diferite, nu ar trebui comparate;

- incepand cu e65 a cam disparut linia clasica; Astora mai in varsta...probabil le plac "gainile batrane" :shifty: ;

- e65 probail se poate compara(?) la fiabilitate cu e38 ... dar si asa ... sac fara fund in ambele cazuri!

- despre femei: cand ai douajde ani si esti pieton stii de ce umbla frumoasa fata cu tine. La 40, cand una de 20 de anisori te priveste gales, trebuie sa iti pui intrebari: tu sau posesiunile sunt ... atragatoare? :pardon: deja incep sa ma gandesc cum o sa fie cu babuta mea la 50 de ani ;

- despre intretinere: e scumpa doar daca nu ai bani. daca ai bani... nu e scumpa defel!

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Diferenta de design exterior este asa mare intre e38 si e65 pentru ca s-a schimbat designerul . A venit un american

Chris Bangle ,designerul grasei e65 :) , X6 , e90 ETC, parerea mea e ca a facut o treaba foarte buna.

Costul de intretinere e legat si de starea masinii.

 

Nu mai speriati omu ca costa cat 10 e36 la intretinere .....

 

 

Probabil ca daca masina este in stare buna,(cutia si motorul in special) si nu face revizii la reprezentanta, ci la baraca, probabil ca l-ar costa cat 2 e36 :)

 

Sau cu 30 % mai mult fata de e38

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

ochiu meu vede:

 

e38 - gangsta :cool: :sungum:

e65 - business :money:

 

Mie unu imi plac amandoua .Desi sunt posesor de e65 am mers si cu e38 . Probabil ca e38 este mai bine facut din unele puncte de vedere , dar e65 se scoate cu altele, multe altele. La capitolul design interior , e nava spatiala fata de e38 .

Daca esti foarte obisnuit cu e38 nu o sa vezi asta.

 

 

 

e38 il vezi gansta pentru ca a avut tupac ?

 

Daca iti arat 10 videoclipuri cu negri cu e65 , o consideri gangsta frantics.gif ? iti dau lista daca vrei :))

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

e38 - mafiot stylish, sau om conservator care stie cam cu ce se mananca viata si nu are nevoie de bling-bling ca sa fie reperat. O astfel de masina, desi sare in ochi, totusi reuseste sa aiba clasa necesara si buna crestere incat sa nu darame usa cu bocancii si sa intre inaintea ta. Este masina masculului alfa, care nu are nevoie de gadgeturi si impopotonari pentru a-si face simtita prezenta, ci are nevoie de ceva care sa fie pe masura lui: impozant si dur intr-un mod fin si elegant, destul cat sa trezeasca respect in orice eventual adversar echivalent, si teama in randul vrabiutelor din trafic.

 

e65 - tigan lantos cu Salam in magazia de "sidiuri", sau Jay-Z si Rihanna - "am vandut terenu' lu' mamaie si mi-am luat Bamveu bo$ulica"

 

E38 - design scoala veche, o masina care intoarce capete chiar si acum si trezeste admiratie si multe pasiuni. Fiind mai mult pe parte mecanica, rezista si mai mult. Dar si cand pica, costa, dar macar stii ca nu mai ai probleme o vreme indelungata. Este ante-penultimul BMW gandit sa reziste si sa tina (E46 fiind ultimul). Foloseste piese relativ comune cu E32/E34, care se stie ca sunt masini bullet-proof si care, alaturi de W124 de la Mercedes, au intarit pozitia nemtilor pe piata auto.

 

E65 - aspect de "unica folosinta" -> cand a imbatranit, schimb-o, da-o-n Doamne Iarta-ma si ia ultimu' model ca-i mai "pa sistem". Este facuta pe o platforma care nu are nici o legatura cu predecesorii sai, deci ante-testare = 0. NU in ultimul rand, este un produs al perioadei consumerismului care nu mai incurajeaza detinerea unui astfel de model dupa ce a expirat perioada de garantie.

 

 

La intretinere: decat un E65, mai bine un E38 750i -> ai cam aceleasi costuri. In plus, satisfactia unui V12 benzina impreuna cu o fiabilitate buna si design de mare clasa => multumire deplina a pasionatului auto din tine.

 

My two cents... 8)

 

Citez

"Fiind mai mult pe parte mecanica, rezista si mai mult."

 

Tine minte ca piesele mecanice intotdeauna sunt supuse uzurii mult mai rapide decat cele electrice.

 

De ce crezi ca se folosesc senzori electrici bazati pe efect hall din ce in ce mai mult ?

 

La schimbator , la solenoizi la vanos .... Cu ajutorul electricii scapam de piesele care se freaca, supuse uzurii, contacte imperfecte etc.

Alt exemplu, pedala de acceleratie care nu mai este legata prin cablu de otel la clapeta , Ci este doar un potentiometru. Din nou , se reduc piesele mecanice in miscare supuse uzurii.

 

 

Fiabilitatea este de cele mai multe ori direct proportionala cu complexitatea autoturismului. Asta ai putea spune.

 

O masina care nu are aer conditionat , nu o sa piarda freon niciodata , deci o problema in minus :))

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

fratilor mai lasati-ma cu e38 vostru.acest model e depasit nu se compara cu e65 si sunt sigur ca majoritatea sunt de acord cu mine in afara de posesorii de e38 care isi ridica in slavi masinile.mai degraba e mai frumos un e39fl decat un e38, mi se pare e38 un fel de e36 mai mare deci pare pentru anul 2011 foarte vechi.si referitor ca la e65 intretinerea e scumpa sa stiti ca la toate modele noi de bmw,mercedes,audi intertinerea e scumpa.normal ca la un 38 care se fabrica de 15 ani intertinerea e mult mai ieftina.trebuie sa nu fi normal la cap sa iti doresti un e65 si din cauza la zvonuri sa iti iei un e38.sa nu mi-o luati in nume de rau e38 este o masina frumoasa pentru vremea ei dar nu exista termen de comparatie cu un e65 e ca si cum ai compara o femeie de 50 ani cu una de 25 lol astept opinii la parerea mea

 

Sa stii ca comparatia femeilor nu e buna .Am vazut mame mai frumoase ca ficele :)) .

 

Categoric e65 il bate rau la design interior si exterior. Restul nu stiu , ca nu am avut e38 ... Daca as fi avut m-as fi dat cu parerea.

 

Un e38 tunarit, cu croame mari , si interior alb sau bej , il intinereste cu 10 ani

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

interiorul de e65 e foarte misto, ca si lista de dotari, desi nici cu e38 nu imi e rusine, poti avea pe el cam orice iti trece prin cap.

Cu siguranta ca e65 e o masina superioara tehnic., desi are niste scapari

LA e65 nu e posibil sa ai supensie edc sau s-edc, cum doar M-urile mai au acum.

 

e38 e plin varf de electronica si senzori si are si el"drive by wire".

Alta smecherie e ca sistemele de navigatie si sunet la e38 au fost din design sa fie usor upgradabile, plug&play, practic daca ai o navigatie mark II pur si simplu iei un mark IV si il pui si gata.. cablaraie si restul sunt deja pregatite..

 

 

 

 

la exterior, nfl asta mi se pare dezagreabil.. chestie de gust totusi.

F01 asta seamana mai degraba cu e38 decat cu e65, si asta spune multe de design-ul reusit la masinii..

intre un e38 2001 si un e65 nfl.. aleg cu siguranta e38, altfel daca as putea sa iau un e65 FL, ala e alta poveste..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Mie unu imi plac amandoua .Desi sunt posesor de e65 am mers si cu e38 . Probabil ca e38 este mai bine facut din unele puncte de vedere , dar e65 se scoate cu altele, multe altele. La capitolul design interior , e nava spatiala fata de e38 .

Daca esti foarte obisnuit cu e38 nu o sa vezi asta.

 

 

 

e38 il vezi gansta pentru ca a avut tupac ?

 

Daca iti arat 10 videoclipuri cu negri cu e65 , o consideri gangsta frantics.gif ? iti dau lista daca vrei :))

 

nu ptr ca a avut tupac...pe sistemul "live in an e38, die in an e38" :laugh:

 

 

pur si simplu imi place mai mult look-ul exterior, grila impreuna cu capota, profilul, daca mai are si kit exterior alpina e gata...

 

si nu zic ca e65 e urat, am vazut o gramada "gangsteri" si cu e65, in filme de genul numai e65 vezi, dar pentru mine,parca e mai de...business men, asa mi se pare.

 

in plus, eu sunt fan M73 V12, sau M73TU, am o fixatie cu motorul ala.

 

pe oricare dintre ele mi le-as dori in garaj :angel: dar daca ar fi sa aleg, as alege e38 V12 750il

 

si interior, cum vine navi aia mare acolo, si lemnul, si scaunele recaro...parca inainte de bangle se faceau altfel masinile, linia farurilor si stopurilor la e38, la e65 parca sunt prea rotunjite, nu tu agresivitate, nu tu prestanta, chiar si e65 FL.

 

e38 are garda joasa, cea ce ptr mine e un plus.

 

ptr mine nu exista comparatie intre asa ceva

 

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic4764_E38_750iL_Individual_BBS_RXII_21,_FL_US_Front_Fotostories_weiterer_BMW_Modelle.html&Topic_Cat=49

 

cu asa ceva

 

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic27545_BLACK_SEVEN_DER_ZWEITE_Fotostories_weiterer_BMW_Modelle.html&Topic_Cat=87

 

 

Numai cand vad farurile alea urate de la e65... :pinch:

 

 

 

parerea mea.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

e65 FL intradevar mi se pare ca are faruri prea blande.

 

 

In legatura cu garda la sol nu prea are legatura cu modelul , ci cu suspensia cu care vine din fabrica . Am vazut e38 inalta , am vazut e38 joasa, la fel si cu e65.

 

De obcei e65 FL sunt inalte, la fel ca si S classe din acelasi an. Aproape ca o vezi pe dedesubt :)

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

e65 FL intradevar mi se pare ca are faruri prea blande.

 

 

In legatura cu garda la sol nu prea are legatura cu modelul , ci cu suspensia cu care vine din fabrica . Am vazut e38 inalta , am vazut e38 joasa, la fel si cu e65.

De obcei e65 FL sunt inalte, la fel ca si S classe din acelasi an. Aproape ca o vezi pe dedesubt :)

 

asa e, dar parca inaltimea propriu zisa a masinii din profil e38, din prag pana in plafon e mult mai mica decat la e65, de acea chiar si cu suspensie normala pare mai lasata decat e65.

 

eu oricum sunt adeptul masinilor mai vechi, in ceea ce priveste exteriorul si nu nu mai, dar parca erau mai multe detalii, gen bandouri, placute, praguri mai vizibile, niste chestii cromate p'afara, multe nimicuri d'astea care lipsesc la seriile mai noi, cu forme rotunjite, cu barile in clipsuri, cu un look clean. mie nu imi place "clean look" :thumbsup: un bandou, o emblema, un prag, o buza/lip, un difuzor etc...niste forme mai rudimentare dar mai agresive. :Devil:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bandoul in romania intradevar , este bun la orice masina. Toti taranii invidiosi iti lovesc e65ul cu portiera prin parcare.

 

Dar e si un dezavantaj in romania , se fura ... inca un element usor demontabil.

 

Cand ma duc prin supermarketuri in parcare , caut sa evit sa parchez langa masini de nepasatori :)), si o parchez pe langa masini mai scumpe, nu intre tarani cu dacii papuc cu tabla deja stramba si ruginita, si pamant din secolul 13 pe ea

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

bandoul in romania intradevar , este bun la orice masina. Toti tarani iti lovesc portiera prin parcare.

 

Dar e si un dezavantaj in romania , se fura ... inca un element usor demontabil.

 

:thumbsup:

 

2 seturi de bandouri laterale am pierdut pana acum... :ninja:

 

si se fura ptr ca altii le cumpara :pinch: , de ce sa dea 120e pe unele noi, cand pot da 200ron pe unele ciordeles, chiar daca mai sunt crapate/fortate, fara cleme si cu urme de silicon pe dedesubt :laugh: e cerere, e si oferta...pe langa altele, oglinzi, spoiler, difuzor, chiar si bara cu totul, daca e M...

Link to comment
Share on other sites

asa e, dar parca inaltimea propriu zisa a masinii din profil e38, din prag pana in plafon e mult mai mica decat la e65, de acea chiar si cu suspensie normala pare mai lasata decat e65.

 

eu oricum sunt adeptul masinilor mai vechi, in ceea ce priveste exteriorul si nu nu mai, dar parca erau mai multe detalii, gen bandouri, placute, praguri mai vizibile, niste chestii cromate p'afara, multe nimicuri d'astea care lipsesc la seriile mai noi, cu forme rotunjite, cu barile in clipsuri, cu un look clean. mie nu imi place "clean look" :thumbsup: un bandou, o emblema, un prag, o buza/lip, un difuzor etc...niste forme mai rudimentare dar mai agresive. :Devil:

 

 

 

Nu prea te inteleg, ornamentele cromate pe care le are e38 le are si e65 (cele de la geamuri) si grilele . Chiar nu vad nimic in plus ornament cromat la e38, daca-mi spui tu doua esti tare.

 

Placute ? care placute ? Alea puse de proprietar, sau firmele de tuning ? Nu vorbim de e38-uri modificate...

 

Pragul este la fel de vizibil pentru cineva care vede .

Difuzor ????? te referi la cele de pe aripa fata ? puse tot de firmele de tuning sau proprietari ? Nu vorbim de e38-uri modificate...

 

Deci inca odata, nu vad minusurile de design exterior pentru e65 .

 

 

 

+ de asta e65 il bate si la aerodinamica si pe e38 si pe F01

 

 

Privind motorizarile de top

 

 

e38 750 Drag coefficient 0.320

 

e65 750 si 760 Drag coefficient 0.290

 

F01 750 Drag coefficient 0.310

 

sursa carfolio.com

 

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Nu prea te inteleg, ornamentele cromate pe care le are e38 le are si e65 (cele de la geamuri) si grilele .

Chiar nu vad nimic in plus ornament cromat la e38, daca-mi spui tu doua esti tare.

 

Placute ? care placute ? Alea puse de proprietar, sau firmele de tuning ? Nu vorbim de e38-uri modificate...

 

Pragul este la fel de vizibil pentru cineva care vede .

Difuzor ????? te referi la cele de pe aripa fata ? puse tot de firmele de tuning sau proprietari ? Nu vorbim de e38-uri modificate...

 

Deci inca odata, nu vad minusurile de design exterior pentru e65 .

 

+ de asta e65 750 il bate si la aerodinamica si pe e38 si pe F01

 

 

 

 

 

e38 750 Drag coefficient 0.320

 

e65 750 Drag coefficient 0.290

 

F01 750 Drag coefficient 0.310

 

sursa carfolio.com

 

 

 

nu are si pe bandourile de pe bari fata spate? crom..

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/Sedan/Europe/750i-M73/LHD/A/1995/july/browse/vehicle_trim/mould_rock_panel_fender_door_covering/

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/Sedan/Europe/750i-M73/LHD/A/1995/july/browse/vehicle_trim/trim_panel_bumper_front/

 

Referitor la difuzor, era vorba de cel de aer, bara spate si nu in special la e38, ci si e39, e 36, e 34, e 32, e30 etc.

 

Placute cu M-technic, Motorsport, Individual, ACS etc, pe bandouri sau in interior, era vorba de masini din alta era.

 

Analogie:

 

e65 mi se pare un umflatel uitandu-se incrucis (farurile :pinch: )

 

e38 un tip bine lucrat, cu fibra foarte bine definita.

 

nu dati cu pietre :laugh:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

nu are si pe bandourile de pe bari fata spate? crom..

 

Referitor la difuzor, era vorba de cel de aer, bara spate si nu in special la e38, ci si e39, e 36, e 34, e 32, e30 etc.

 

Placute cu M-technic, Motorsport, Individual, ACS etc, pe bandouri sau in interior, era vorba de masini din alta era.

 

Analogie:

 

e65 mi se pare un umflatel uitandu-se incrucis (farurile :pinch: )

 

e38 un tip bine lucrat, cu fibra foarte bine definita.

 

nu dati cu pietre :laugh:

 

exact asa vad si eu e65 , o grasa si frumoasa :)) . Si uite ca si X6 tinde unpic spre grasa, sa nu mai zic de seria 5 Gran turismo.

 

Intradevar multe masini mai vechi arata mai bine ca cele noi .

Cel mai bun exemplu este seria 6 vechi cu cel ultimul .

Privirea agresiva lipseste cu desavarsire la ultimul 6, chiar nu are nici un haz , nici fata nici spatele.. seria 6 vechi e mai frumos de 1000 de ori. Seria 6 fiind o masina sport, arata prea bland.

Ori nu suntem noi obisnuiti cu cele noi ,si ne este greu ....

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

cred ca la modele mai noi, look-ul agresiv a fost lasat mai mult ptr gama M (vezi look frontal e90 si e92 M), la fel si cum zici tu, 6arul anterior era crima, acum pare mai gay, mai cosmetizat...

 

X6 mi se pare cea mai agresiva grasuta :thumbsup: :laugh:

 

si grilele (rinichii), daca stai sa te gandesti de unde au plecat, si cum sunt acum, nu mai stiu la ce model mai nou (5/7ar?) grilele de la radiator sunt 3/4 din botul masinii :pinch:

Link to comment
Share on other sites

cred ca la modele mai noi, look-ul agresiv a fost lasat mai mult ptr gama M (vezi look frontal e90 si e92 M), la fel si cum zici tu, 6arul anterior era crima, acum pare mai gay, mai cosmetizat...

 

X6 mi se pare cea mai agresiva grasuta :thumbsup: :laugh:

 

si grilele (rinichii), daca stai sa te gandesti de unde au plecat, si cum sunt acum, nu mai stiu la ce model mai nou (5/7ar?) grilele de la radiator sunt 3/4 din botul masinii :pinch:

 

F01 are grila cea mai mare. de el zici.

Este nevoie de o racire mai buna :))

 

6 aru nou , e ceva nou pur si simplu sa-l vanda , asta nu inseamna ca e mai frumos ca cel vechi ca design.

si daca ma uit la aerodinamica, iar , cel vechi bate pe cel nou :)) , sau e lafel .( in functie de motorizare)

 

2011 BMW 650i Coupé

Drag coef0ficient 0.31

2005 BMW 650i Automatic

Drag coefficient 0.300

 

Daca uratenia era datorata aerodinamicii imbunatatite , iertam , dar atata timp cat coeficientul nu scade si ramane lafel , sau mai rau ,creste...

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.